[SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Meadowdawn
Member
[SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar] DPKsfdL
» Quinty «3 «
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender:
Rank:
Meadowdawn
BerichtOnderwerp: [SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar]   [SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar] Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 18:30




Meadowdawn

Time heals what reason cannot


De dag begon rustig in het Windclan kamp. Sommige katten waren al aan het jagen, of mee met de patrouille, terwijl mentoren hun apprentices gingen wekken om te gaan trainen. Een slanke, wit met bruine poes liep rustig door de katten heen. Ze knikte naar een paar, maar negeerde de rest. Ze liep in een regelmatige pas in de richting van de voedselstapel en pakte daar een konijn vandaan. Net toen ze weg wilde lopen, stond ze oog in oog met een flame-point kater. Ze keek op, recht in de blauwe ogen van de kater. Rustig legde ze het konijn neer en miauwde; "Goedemorgen, Lionroar. Zou u me willen vergezellen voor dit ontbijt?" Zonder echt op antwoord te wachten, pakte ze haar konijn weer op en liep een paar meters verder om daar te gaan zitten. Ze wachtte, zou de kater op haar verzoek in gaan?

darren criss + ©


[Hope you don't mind a SPT topic. Heb eventjes geen zin in een lang topic xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar] V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar]   [SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar] Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 19:18

Met een konijn in zijn bek kwam de kater het kamp weer binnen. Hij vond het best wel teleurstellend dat het vinden van prooi zo lastig begon te worden. Ze hadden zo'n succesvolle green leaf achter de rug, en nu moest de clan zichzelf voeden op heel weinig prooi. Op het moment dat hij het bruine konijn op de prooistapel neerlegde kwam een andere kat naast hem te staan. Hij herkende haar als Meadowdawn, een van de Windclan warriors. "Goedemorgen, Lionroar. Zou u me willen vergezellen voor dit ontbijt?" Vroeg ze. Zijn maag rommelde, een duidelijke ja dus. Hij pakte een van de prooidieren van de stapel af, natuurlijk niet het konijn dat hij zelf gevangen had. Dat vond hij te egoistisch om te doen, hij had die prooi net naar binnen gebracht. Hij nam het konijn mee naar Meadowdawn en ging voor haar zitten. "Goed geslapen?" Vroeg hij, waarna hij een hap nam van zijn voedsel.

Nadat de kater klaar was met zijn maaltijd, keek hij weer omhoog naar Meadowdawn. "Maar in leaf-fall wil ik liever niet zo lang in het kamp rondhangen, dan voel ik me nutteloos." Glimlachte hij, waarna hij opstond en zijn prooi onder de grond begroef. "Dus het word voor mij weer eens tijd om te gaan jagen, ik spreek je nog wel eens." De kater draaide zich om en baande zich een weg uit het kamp.

- Topic uit -
Tag:
Meadowdawn

Words:
157

Notes:
Geen probeelm, een SPT topic is altijd wel leuk!

Last night we were dancing on the table
It's time to step out on faith, I've gotta show my faith
It's been illusive for so long, but freedom is mine today
I've gotta step out on faith, It's time to show my faith
Procrastination had me down but look what I have found, I found


kaka @ caution & shine


Laatst aangepast door Lionroar op za 8 jun 2013 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Meadowdawn
Member
[SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar] DPKsfdL
» Quinty «3 «
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender:
Rank:
Meadowdawn
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar]   [SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar] Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 19:37




Meadowdawn

Time heals what reason cannot


Ergens maakte het haar blij om te zien dat de flame-point kater, met de naam Lionroar, haar verzoek accepteerde. Ze keek rustig toe hoe de kater op haar af kwam lopen met een konijn in zijn bek. Rustig boog ze haar nek en nam een kleine, zorgvuldige, hap van haar eigen konijn. Ze had geen zin om met een volle mond te zitten als de kater aangekomen was en haar, hoogstwaarschijnlijk, een vraag, of misschien meerdere, ging stellen. Rustig kauwde ze het stukje vlees naar binnen toe en likte haar bek af op het moment dat de kater bij haar was. "Goed geslapen?" Daar kwamen de vragen al. Ze keek eventjes bedenkelijk, maar knikte daarna. "Redelijk," miauwde ze, zonder er echt op in te gaan. Ze zou niet snel vertellen dat haar nachtmerries weer waren komen opspelen. "Je had een succesvolle jacht, zo te zien?" vroeg ze daarna, om de aandacht van haarzelf af te halen.

darren criss + ©
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar] V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar]   [SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar] Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 9:48

"Redelijk," Zei Meadowdawn op een voor hem korte manier. Hij had geen zin om er op in te gaan, want hij wist zelf hoe vervelend het was als katten doorvraagden. Hij hield daar zelf ook niet van. "Je had een succesvolle jacht, zo te zien?" Hij richtte zijn blik kort op het ene konijn dat hij op de prooistapel neerlegde. "Ik had net geluk, denk ik... Want ik heb een heel eind moeten lopen voordat ik een prooigeur rook." Miauwde hij, waarna hij weer een hap nam van zijn eigen eten. "Leaf-fall slaat weer toe, ik hoop maar dat we genoeg prooi kunnen vinden," Hij slikte zacht en keek naar de grauwe leaf-fall lucht.


Tag:
Meadowdawn

Words:
115

Notes:
-

Last night we were dancing on the table
It's time to step out on faith, I've gotta show my faith
It's been illusive for so long, but freedom is mine today
I've gotta step out on faith, It's time to show my faith
Procrastination had me down but look what I have found, I found


kaka @ caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT] Just talking seems to be fine [Lionroar]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: