| Meeting someon new ~spt&Timberpaw~ | |
|
 Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| |
 | |
 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Meeting someon new ~spt&Timberpaw~ za 22 jun 2013 - 17:00 | |
| Nog steeds ergerde hij zich aan de manier waarop Leafstorm hem had behandeld. Eerst liet ze hem dagen in de steek en toen ze kwam opdagen, had ze gedacht dat ze zomaar de trainingen weer kon oppakken. Nou, dat zou zo snel niet ervan komen! De kater grinnikte toen hij naar buiten kwam. De seizoen was alweer veranderd in een aardig koude Leaffall, maar zijn dikke vacht behield hem van de kou. Zeker wilde hij niet in het kamp blijven hangen, want dan was er natuurlijk de kans dat hij Leafstorm zelf zou tegenkomen. Snel glipte hij de ingang uit en vluchtte hij het territorium in. Hij stopte pas toen hij een WindClan geur rook. Het was toch niet ..? Maar nee, toen hij daadwerkelijk de kat zag waar de geur afkomstig van was, zag hij geen witte vacht. Gelukkig maar. Langzaam kwam hij op de poes af, maar toen merkte hij haar zeer magere figuur op. "Blijkbaar ben je niet zo'n fan van eten?" Vroeg de kater wat neutraal, eigenlijk gaf hij niet zo zeer veel meer om anderen. Sinds anderen hem maar hadden laten zitten, begon hij zelf maar ook zo te handelen.
 [ Theme ]
 You can feel the light start to tremble Washing what you know out to sea You can see your life out the window, tonight. |
|
 | |
| |
| |
 | |
 331 Actief
| |
| |
 | |
| |