[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowynight
StarClan
[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn!   [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! Icon_minitimema 19 aug 2013 - 13:24

Welcome to the Reborn Region.

In Reborn, Pokemon are deceptively sparse, many of them having been chased away by the ever-deteriorating environment. A massive city spans across the greater part of the Region, once magnificent, now malignant. Earthquakes ravage the town center; without warning the forest grows and overtakes an entire community; and the once crystal-clear lake now flows with more poison than water. To make matters worse, a mysterious force seems to be operating behind the scenes... A force who- although nobody seems to know it- may already have the whole of Reborn in their clutches...


Step into the shoes of a new trainer who journeys to the Reborn Region for the thrill and prestige of taking on the famous Reborn League- An unprecedented challenge featuring leaders of all 17 types. Explore the vast Reborn Region, from the faltering metropolis, to the Tourmaline Desert where people and trains alike seem to disappear in thin air, and finally the peaks of the Carnelian mountains where the mysterious champion awaits...

A new world awaits- one that desperately needs a hero.
Won't you join us?

Features:
-Massive, detailed world
-Amazing music by GlitchxCity
-All 15 Starters available
-All 649 Pokemon to be found (See which are in the current release here)
-Current release playtime ~22+ hours
-Increased Shiny chance
-Randomised weekly weather
-17 Type Gyms (8 in current release)


Website: http://www.pokemonreborn.com/game/

Pokémon Reborn is een spel die je kan downloaden en gewoon kan spelen op je computer. Werkt hetzelfde als de gewone Nintendo DS en Gameboy Advance games. Tot nu toe heb ik er zelf een heleboel lol van (Ik heb een Shiny Trubbish x'D). Ik hoop dat andere mensen m'n ervaring kunnen delen hierin^-^


[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn!   [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! Icon_minitimema 19 aug 2013 - 14:57

Welke generaties pokémon zitten erin? Alle generaties die we tot nu toe hebben of de oudere/nieuwere generaties?


[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn!   [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! Icon_minitimema 19 aug 2013 - 15:02

Hier staat een lijst van alle Pokémon die te vangen zijn:
http://www.pokemonreborn.com/game/obtainable.html

(alle generaties dus Smile)

En ik denk dat ik dit spel maar op mijn laptop ga zetten. :3

Edit: Ik kon het zo gauw niet vinden, maar als er een update is in het spel (bijv. er zijn pokémon bijgevoegd), moet je dan helemaal opnieuw beginnen (als je de update installeert), of kan je gewoon verder waar je gebleven was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn!   [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! Icon_minitimema 19 aug 2013 - 17:27

Ik geloof dat je gewoon verder kan waar je gebleven was Smile

En alles tot de 5de generatie zit erin, waardoor je 15 starters hebt... ;A;


[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! JtCOU2C
Fun stuff:


[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Timesong
StarClan
[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! DPKsfdL
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn!   [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! Icon_minitimema 19 aug 2013 - 17:45

Misschien ga ik 'm savefile weer omhoog halen. Heb het een tijd lang gespeeld immers xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn!   [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! Icon_minitimema 19 aug 2013 - 22:00

Zo, laptopje er maar eens bijgepakt en het gedownload. Ik ben benieuwd. :p Ik denk alleen dat ik bij het begin al vastloop, want 15 starters... da's wel moeilijk kiezen XD Ik vind drie altijd al moeilijk.

(haha, het voelt wel apart aan, dat je op enter moet drukken bij de tekst, ipv op y/z. Dat wordt even wennen. x'd Oh, ze gebruiken verder de spatie zo te zien, nja, dat zit in ieder geval al zichter bij de y en z. ^^)


Laatst aangepast door Silverthorn op ma 19 aug 2013 - 22:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn!   [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! Icon_minitimema 19 aug 2013 - 22:01

Euh.. x = B, c = A, en z is rennen. :3

Ikzelf heb Oshawott gekozen.


[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn!   [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! Icon_minitimema 19 aug 2013 - 22:05

Ik zag het net ja, ik was nog bij het introductiegebeuren. But thanks anyway. ^^ Ik denk dat ik voor een Pokémon uit één van de eerste drie generaties ga... Of misschien toch voor de vierde, omdat ik die nooit gespeeld heb. Oshawott is uit de vijfde toch? Nja, ik kijk zo wel even welke er staan. Razz

Edit: Het is Squirtle geworden. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Stoneclaw
Member
[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! DPKsfdL
jurre
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Stoneclaw
BerichtOnderwerp: Re: [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn!   [Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 8:18

Ook voor op je samsung telefoon of tablet kan je pokemon downloaden.
Dat doe je via de gameboy app. Pokemon Gold, Silver en vele anderre kan je hier downloaden


[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn! Vdiquw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Game - Downloadbaar] Pokémon Reborn!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: