I have to talk to you [Ashdrizzle]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I have to talk to you [Ashdrizzle]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlestream
Member
I have to talk to you [Ashdrizzle] DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: I have to talk to you [Ashdrizzle]   I have to talk to you [Ashdrizzle] Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 18:45

Now I will tell you what I've done for you -
50 thousand tears I've cried.
Screaming, deceiving and bleeding for you -
And you still won't hear me (going under)
Don't want your hand this time - I'll save myself.
Maybe I'll wake up for once (wake up for once)
Not tormented daily defeated by you
Just when I thought I'd reached the bottom

I dive again


Haar gelaatsuitdrukking hield ze perfect in positie, niets mocht verraden dat ze vanbinnen eigenlijk woest was, nog niet. Maar daar naast begon ze eindelijk iets te groeien. Al zou ze voor eeuwig een zeer kleine kattin blijven, haar grootte paste zich uiteindelijk aan en ondertussen zag ze er al iets meer uit als een normale apprentice. Ze zag er niet meer zo jong en naïef uit ... eerder mooi. Maar helaas voor haar zou ze nooit gebruik van die gave kunnen maken. Toch niet na wat Nightstream haar gisterenavond had gezegd. Het was verboden voor Medicine cat's om partner te krijgen. Ook werd haar bij gebracht dat zelfs kittens krijgen strikt verboden werd wanneer je koos om Medicine cat te worden. Als ze maar had geweten dat al dat er bij kwam dan had ze die keuze nooit gemaakt, nooit...

Blurring and stirring the truth and the lies.
(So I don't know what's real)
So I don't know what's real and what's not (don't know what's real and what's not)
Always confusing the thoughts in my head
So I can't trust myself anymore

Het was nog redelijk vroeg, de meeste krijgers sliepen nog. Met geluidloze pootstappen trippelde ze langs de slapende krijgers heen totdat ze Snowynight's slapende lichaam zag liggen. Ze zag er zo vredig uit, het deed haar bijna kokhalzen. Misschien kon ze de poes vergiftigen in haar slaap? Dan was ze voor eens en altijd van haar verlost. Neen. Littlepaw schudde haar kopje en wierp die gedachte uit haar hoofd. Ze mocht misschien woedend zijn, ze was niet kwaad op de witte kattin. Of nou ja, eigenlijk wel maar deze keer was het Ashdrizzle die haar zo kwaad had gemaakt. Hoe durfde hij? Zomaar hún geheim met een of andere kat delen? Met dat spuuglelijke witte wicht?! "Ik moet met je spreken, Ashdrizzle." Miauwde ze kil terwijl de rotswanden haar stem nog zachtjes weergalmden. Met een ruk draaide ze zich weer om, er zeker van zijnde dat de kater haar wel zou volgen.

So go on and scream
Scream at me I'm so far away (so far away)
I won't be broken again (again)
I've got to breathe - I can't keep going under
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I have to talk to you [Ashdrizzle] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I have to talk to you [Ashdrizzle]   I have to talk to you [Ashdrizzle] Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 18:57

Onrustig trapte hij wat in zijn slaap, zijn nest leek maar niet groot genoeg en af en toe kreeg hij een bewuste harde trap terug. De Gathering van vorige nacht had hem veels te enthousiast gemaakt en nu kon hij maar niet slapen. Maar zelfs als hij tussen de dunne lijn van wakker zijn en slapen lag, kwam zijn lichaam maar niet tot rust. Uiteindelijk kreeg hij een ander iets dat hem wakker maakte. De tabby hief zijn kopje op en knipperde de slaap uit zijn blauwe ogen en richtte deze blik op de poes die in de Den stond. "Ik moet met je spreken, Ashdrizzle." Ze legde wat nadruk op zijn naam en de kater fronste even. Al snel had ze zich omgedraaid en verdween ze uit de Den. De kater haalde zijn schouders wat confused op. Maar ja, hij kon haar niet laten wachten, dus stond hij direct op. Wat tot gevolgd had dat zijn spieren fel begonnen te protesteren en krampjes begonnen uit te slaan. Toen hij zich buiten bevond liet hij gewoon een glimlach zien, denkende dat Littlepaw maar en grapje had zitten maken. "Wat is er? Heb je een beetje muizengal in je mond gekregen en praat je daardoor zo zuur?" Grijnsde hij speels en zwiepte een keer plezierig met zijn staart. Alsof Littlepaw hem nu een hele preek zou geven over haar 'probleem', dit moest wel een grapje zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
I have to talk to you [Ashdrizzle] DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: I have to talk to you [Ashdrizzle]   I have to talk to you [Ashdrizzle] Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 19:03

Na wat een eeuwigheid voor haar leek te duren kwam de kater eindelijk opdagen en maakte hij zijn slechte intro door een grap te maken over de toon waarmee ze hem zonet had aangesproken. "Wat is er? Heb je een beetje muizengal in je mond gekregen en praat je daardoor zo zuur?" Meteen nadat de tabby uitgesproken was vernauwde ze haar ogen en zette ze haar wenkbrauwen in een kwade positie. "Neen." Antwoordde ze kortaf en kil terug. Hoe durfde hij, gewoon lachen met haar woede. "Over wat was jij gisteren aan het praten met Snowynight?" Een zekere kilte schemerde door in haar stem toen ze de naam van de witte kattin uitsprak. En om zelfs nog duidelijker te maken dat ze even geen grapjes meer kon aanhoren nam ze een grote pas naar achteren, zodat als de kater kwaad op haar werd ze eenvoudig zijn aanvallen kon ontwijken. "En waag het niet tegen me te liegen." Siste Littlepaw dreigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I have to talk to you [Ashdrizzle] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I have to talk to you [Ashdrizzle]   I have to talk to you [Ashdrizzle] Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 19:26

De dwaze grijns op zijn gezicht bleef gewoon staan terwijl ze haar gezichtsuitdrukking nog wat verergerde. Het konden toch gewoon goede acteerkunsten zijn? "Neen." Haar korte antwoord deed zijn glimlach wat verminderen en hij fronste wat. Waardoor was deze poes zo op haar poten getrapt? "Over wat was jij gisteren aan het praten met Snowynight?" Vervolgens deed ze een pas naar achteren, de reden ervoor begreep Ashdrizzle echter niet. Wat hij wel had gehoord, was de vreemde toon waarover ze sprak over zijn vriend. De kater liet zijn glimlach geheel verdwijnen en een verwarde blik kwam in zijn ogen te staan, geen idee hebbende wat hij moest zeggen nu. "En waag het niet tegen me te liegen." De kater hief zijn kopje wat hoger op, het verschil in grootte duidelijk makend. "En wie doet er nu raar? Heb ik ooit tegen je gelogen dan?" Zei hij op een neutrale toon, hij deed de kinderachtigheid van Littlepaw niet na. "Is je vertrouwen in mij opeens weg? Nou, leuk om te weten dat je onze vriendschap zo waardeert." Hij maakte zijn toon ietsjes beledigder. "Ik denk dat je dat zelf al weet, zij vroeg, ik gaf antwoord."
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
I have to talk to you [Ashdrizzle] DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: I have to talk to you [Ashdrizzle]   I have to talk to you [Ashdrizzle] Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 19:52

"En wie doet er nu raar? Heb ik ooit tegen je gelogen dan?" Ze bleef hem strak aankijken en sloeg acht aan de manier waarop hij de volgende woorden uitsprak. "Is je vertrouwen in mij opeens weg? Nou, leuk om te weten dat je onze vriendschap zo waardeert." Een sarcastische, bijna ironische lach verscheen rond haar lippen. "Dat jij het woord waarderen nog durft uit te spreken?! Wie was degene die ons kleine geheimpje heeft verklapt?" Siste ze, het maakte haar niet eens uit dat de kater zich groot tegenover haar maakte en dat maakte ze nog eens duidelijk ook door zijn houding te negeren. "Ik denk dat je dat zelf al weet, zij vroeg, ik gaf antwoord." Met een ruk ging ze zitten en keek ze hem kwaad aan. "Ah, zo simpel gaat dat dus bij jou? Dan zal ik ook eens iets vragen waar jij meteen een eerlijk antwoord op kunt geven," Ze voelde de spanning stijgen met de seconde maar dwong haarzelf geen enkel teken van emotie te laten zien, niet totdat de kater antwoord had gegeven. "Als je moest kiezen tussen mij en Snowynight, wie zou je dan pakken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I have to talk to you [Ashdrizzle] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I have to talk to you [Ashdrizzle]   I have to talk to you [Ashdrizzle] Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 19:59

De sarcastische lach die de poes uitslaakte deed zijn oren wat tegen zijn nek aan liggen. Dit was niet de Littlepaw die hij kende, dit was een Littlepaw die hij niet eens als vriend wilde zien. "Dat jij het woord waarderen nog durft uit te spreken?! Wie was degene die ons kleine geheimpje heeft verklapt?" Hij hield zijn kopje wat schuin en fronste nog meer. Waar was ze mee bezig, wat wilde ze hiermee bereiken? "Ah, zo simpel gaat dat dus bij jou? Dan zal ik ook eens iets vragen waar jij meteen een eerlijk antwoord op kunt geven," De grijze kater slikte, en had al zo de verwachting wat zou gaan komen. "Als je moest kiezen tussen mij en Snowynight, wie zou je dan pakken?" Zijn mond viel wat open en hij keek haar geschokt aan. "Ik ga niet kiezen tussen jullie beiden, jullie zijn allebei geweldig." Zei hij nog steeds op een neutrale toon en keek Littlepaw nog niet vriendelijk aan. "Maar toch, als jij je zo gaat gedragen, weet ik al dat je me niet vertrouwt." Met een zwiep van zijn staart wendde hij zijn blik af en keek naar de strak blauwe lucht. Waarom deed ze zo.. raar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
I have to talk to you [Ashdrizzle] DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: I have to talk to you [Ashdrizzle]   I have to talk to you [Ashdrizzle] Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 20:06

"Ik ga niet kiezen tussen jullie beiden, jullie zijn allebei geweldig." Zei de kater. Ietwat geschrokken keek ze op. Meende hij dat nou ... werkelijk? Ze schudde verward haar kopje en liet de opgaande zon een schemering over haar donkergrijze vacht heen schijnen. "Maar toch, als jij je zo gaat gedragen, weet ik al dat je me niet vertrouwt." Ze keek de kater weer met haar gebruikelijke blik zacht aan maar wist te tranen niet te onderdrukken, als gevolg dat één kleine druppel over haar wang heen rolde. "Sorry" Begon ze zachtjes. "Maar als ik jullie twee bezig zie krijg ik altijd het gevoel dat je me een van de dagen laat stikken omdat je Snowynight leuker en belangrijker vind dan mij," Ze liet haar kopje ietwat hangen en zuchtte luid. "Dat je verliefd op haar zult worden en dat ik aan de kant geschoven word alsof ik gewoon een hoofdstuk in je leven ben dat je met plezier afsluit." De eerlijke glans in haar ogen werd ietwat blurrig door de tranen die opkwamen. "Ik denk dat ik gewoon ... jaloers ben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I have to talk to you [Ashdrizzle] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I have to talk to you [Ashdrizzle]   I have to talk to you [Ashdrizzle] Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 20:12

"Sorry" Dat was het! Dat was weer ze bekende Littlepaw. Ashdrizzle liet zijn blauwe blik weer terugkeren naar de poes en zag dat deze een traan over haar wang had laten glijden. Voorzichtig stapte hij naar voren. "Maar als ik jullie twee bezig zie krijg ik altijd het gevoel dat je me een van de dagen laat stikken omdat je Snowynight leuker en belangrijker vind dan mij," Nu liet zij haar kopje hangen, zoals hij ook had gedaan op hun avontuur. Het was grappig om te zien hoe ze steeds weer afwisselden, het was maar de vraag wie de volgende zou zijn om zo'n bui te krijgen. "Dat je verliefd op haar zult worden en dat ik aan de kant geschoven word alsof ik gewoon een hoofdstuk in je leven ben dat je met plezier afsluit." Hij zag dat haar groene ogen waterig werden, de kater slikte wat, nog steeds wat gefronst. "Ik denk dat ik gewoon ... jaloers ben." Ashdrizzle schudde zijn kopje en stapte nogmaals naar voren en drukte zijn kopje tegen die van haar, zodat zijn wang wat nat werd. "En wie heeft de ander ook alweer laten beloven om elkaar om de dag te zien voor iets leuks?" Glimlachte hij nog wat zachtjes. "En Snowy is gewoon een goede vriendin, en zelfs als ik verliefd word op haar, dan blijf jij toch ook gewoon mijn beste vriend? En nee, nou moet je niet gaan denken dat het ooit gaat gebeuren, want ik weet gewoon niets over die gevoelens. Heb ik ooit laten zien dat ik het stom vind om samen met jou op pad te gaan? Nee. Dus veeg die tranen weg en dan gaan we iets doen!" Hij sprong wat op en drukte zijn neusje tegen haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
I have to talk to you [Ashdrizzle] DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: I have to talk to you [Ashdrizzle]   I have to talk to you [Ashdrizzle] Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 22:15

"En wie heeft de ander ook alweer laten beloven om elkaar om de dag te zien voor iets leuks?" Glimlachte de kater zachtjes. "En Snowy is gewoon een goede vriendin, en zelfs als ik verliefd word op haar, dan blijf jij toch ook gewoon mijn beste vriend? En nee, nou moet je niet gaan denken dat het ooit gaat gebeuren, want ik weet gewoon niets over die gevoelens. Heb ik ooit laten zien dat ik het stom vind om samen met jou op pad te gaan? Nee. Dus veeg die tranen weg en dan gaan we iets doen!" Ze schrok even op toen de kater zijn neusje tegen haar wang drukte en begon zachtjes te glimlachen. "Nu? Zo vroeg er al op uit gaan?" Ze keek hem verbaasd aan maar liet nadien een speelse uitdrukking op haar gelaat verschijnen. "Dat is een deal." Greens ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I have to talk to you [Ashdrizzle] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I have to talk to you [Ashdrizzle]   I have to talk to you [Ashdrizzle] Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 22:25

Al snel zag hij een glimlach op haar gelaat verschijnen, mooi, dan waren zijn op vrolijk pogingen toch gelukt! "Nu? Zo vroeg er al op uit gaan?" Door haar verbaasde toon begon hij nog meer te grijnzen en hij knikte. Het maakte hem niet uit of het vroeg was, ze waren allebei nu toch wakker, dus wat hield hen tegen? "Dat is een deal." De kater sprong weer actief op zijn poten en deed al een paar passen in de richting van de kampuitgang. "Mooi zo!" Riep hij vrolijk uit en het kon hem weinig schelen of hij iemand wakker maakte, ze moest er toch ooit uit. "Maar wat gaan we doen dan? Ik neem aan dat je dit keer binnen de grenzen wilt blijven?" Grijnsde hij, de andere Clankatten waren zeker niet blij met een Warrior en een Apprentice, ook al werd ze niet in de normale dingen getraind. De Warrior van de WindClan had dit wel duidelijk gemaakt..
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I have to talk to you [Ashdrizzle]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: