[Shrewstar]I don't understand that feelings..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Shrewstar]I don't understand that feelings..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fawnstep
Member
[Shrewstar]I don't understand that feelings.. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: [Shrewstar]I don't understand that feelings..   [Shrewstar]I don't understand that feelings.. Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 19:46


Skies are crying
I am watching
Catching teardrops in my hands
Only silence, has it's ending, like we never had a chance
Do you have to, make me feel like there is nothing left of me?
De zwarte kattin was al aardig wat vermagerd. Haar vacht was ook niet echt goed verzorgt. De week die ze hier al vast zat, was vreselijk geweest. Na een goed gesprek met haar zusje Littlepaw, had ze ingezien hoe fout ze al deze manen had gezeten, en voor het eerst in tijd was ze haar zusje dankbaar voor de steun. Ze sloeg haar ogen neer, ze stond voor de Leaders Den. Haar ijsblauwe ogen stonden nog altijd wat dof, maar de levendige glans kwam terug. Ze haalde diep adem en keek nog even richting de Medicine Den, haar zusje had dit haar aanbevolen te doen. Ergens was ze nu als de dood voor hun leider, stel dat deze haar nu iets zou doen? Ze moest er maar vrede mee hebben, wat er dan ook zou gebeuren. De poes kneep haar ogen even dicht om wat tranen binnen te houden, en wanneer ze deze opende wakkerde de vlam vol zelfvertrouwen weer aan. Ze deed een paar passen de Leaders Den in. ''Shrewstar?'' miauwde ze voorzichtig en hield haar ogen op de grond gericht, de leider niet zo goed aan te durven denken.

You can take everything I have
You can break everything I am
Like i'm made of glass
Like i'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground

Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[Shrewstar]I don't understand that feelings.. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar]I don't understand that feelings..   [Shrewstar]I don't understand that feelings.. Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 11:11

S H R E W S T A R
Het voelde weer goed om in haar eigen Den te slapen, geen gezeur meer van Warriors die steeds weer kwamen aankloppen in de Medicine cat's Den en geen Smokebreath meer waar ze maar niet mee om kon gaan. Nou, dan niet. De poes liet haar tong in lange stroken over haar voorpootje gaan en voelde dat de ziekte bijna geheel was verdwenen. Ze nam nog wel meer pauzes, maar was al een keer op jacht geweest en dat had geweldig gevoeld. Ook het feit dat Wolftail zich weer aan haar kant had gevoegd was geweldig nieuws en misschien wel het laatste zetje geweest wat ze nodig had gehad. Alleen Timesong.. Sinds dat ze ziek was geweest had ze de tabby nergens meer kunnen bekennen, hij was niet eens langsgekomen! De Clanleader beet even op haar lip en fronste wat. Ze zag hem wel als een vriend, maar dit toonde weer dat hij er niet altijd voor haar was. Goed, ooit zou ze deze maar moeten vinden, hoe dan ook! ''Shrewstar?'' Klonk plots een stem gevolgd door een zwarte schim die de Den binnen kwam gelopen. De zwart witte poes keek even met versmalde ogen op en herkende de zwarte Apprentice met de blauwe blik. Wat deed die in StarClan's naam hier? Toch, de poes ging haar gedrag niet weer herhalen en daarom ging ze rechtop zitten keek de Apprentice neutraal aan. "Ja, Fawnpaw? Moet jij je taken niet uitvoeren?" Vroeg ze met een wat strenge toon.
FAWNPAW
246
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[Shrewstar]I don't understand that feelings.. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar]I don't understand that feelings..   [Shrewstar]I don't understand that feelings.. Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 11:26

"Ja, Fawnpaw? Moet jij je taken niet uitvoeren?" Was het neutrale antwoord van Shrewstar. De zwarte poes zette zich langzaam neer, hopend dat de Leader het niet erg zou vinden. ''Het.. het spijt me, Shrewstar..'' Miauwde en liet haar kopje wat hangen, nog al beschaamd. Littlepaw's woorden herklonken in haar oren, ze moest niet bang zijn. ''Ik had mij nooit zo mogen gedragen.. Maar de laatste paar moons was ik mijzelf gewoon niet meer..'' Vervolgde ze en keek de zwart witte poes toen recht aan. In haar ogen was sinds tijden de blauwe vlam weer aangewakkerd, de vlam van hoop en leven. ''En ik heb het bijgelegd met Littlepaw, ze heeft me geholpen bij mijn taken.'' Vervolgde ze erop en sloeg een keertje met haar staart heen en weer, van de zenuwen. Zo meteen werd Shrewstar boos op haar, maar dan zou ze weten dat ze toch niks meer kon beginnen, misschien werd ze zelfs wel de Clan uitgezet, of erger. Ze keek de poes aan, ietwat vragend op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[Shrewstar]I don't understand that feelings.. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar]I don't understand that feelings..   [Shrewstar]I don't understand that feelings.. Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 13:09

S H R E W S T A R
De Apprentice ging zitten, maar Shrew had daar geen problemen mee, pas als Fawnpaw zich hier begon te vervelen zou ze actie ondernemen. Maar goed, de Apprentice was hier vast gekomen om iets te zeggen. ''Het.. het spijt me, Shrewstar..'' De Leader behield haar neutrale, ietwat ijzige blik in haar ogen, ze was nog steeds boos op Fawnpaw, vooral de manier waarop ze tegen haar had gesproken. ''Ik had mij nooit zo mogen gedragen.. Maar de laatste paar moons was ik mijzelf gewoon niet meer..'' Toen de Apprentice haar weer aankeek, verzachte ze haar blik. En waar was al die wijsheid dan plots vandaan gekomen? ''En ik heb het bijgelegd met Littlepaw, ze heeft me geholpen bij mijn taken.'' Met een zucht ging Shrewstar staan en kwam met een neutrale blik op de Apprentice af. "Dat betekent niet dat je nu weer verder kan met je Apprentice taken, je had moeten weten dat tegen een Clanleader spreken een straf oplevert, of je nou jezelf was of niet. Maar goed, je hebt moed getoond om hier te komen, dus zal ik je straf verminderen tot een Moon, omdat je toc de regels hebt overtreden."
FAWNPAW
194
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[Shrewstar]I don't understand that feelings.. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar]I don't understand that feelings..   [Shrewstar]I don't understand that feelings.. Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 13:21

De Leader zuchtte en stond op, en hierdoor legde de Apprentice wat geschrokken haar oortjes in haar nek, dit ging niet de goede kant op! "Dat betekent niet dat je nu weer verder kan met je Apprentice taken, je had moeten weten dat tegen een Clanleader spreken een straf oplevert, of je nou jezelf was of niet. Maar goed, je hebt moed getoond om hier te komen, dus zal ik je straf verminderen tot een Moon, omdat je toch de regels hebt overtreden." Een kleine glimlach verscheen op haar gelaat. Haar oortjes kwamen uit haar nek en ze keek ietwat ongelovig naar de poes, trok deze nu zomaar de helft van haar straf in? Dat had ze niet verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Shrewstar]I don't understand that feelings..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Leaders den-
Ga naar: