{Shrewstar} I don't understand your words.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Shrewstar} I don't understand your words.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ratbite
Member
{Shrewstar} I don't understand your words.  DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: {Shrewstar} I don't understand your words.    {Shrewstar} I don't understand your words.  Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 22:13


De woorden van Shrewstar tijdens haar ceremonie, bleven Ratpaw dwars zitten. Waarom deed haar Leader zo over de Windclan? Alleen omdat een kat van die clan een van hun aanviel? Ja, dat was ernstig. Maar dat was misschien wel gewoon een zwart schaap van de clan. Ratpaw had uiteindelijk al haar moed bijeen verzameld en was op de Leaders Den gestapt. Daar stond ze nu voor. Ze wist zeker dat de poes binnen was, want ze hoorde een zachte ademhaling. Het leek Ratpaw best wel saai, om zo in je eentje te slapen. Enkele seconden wachtte ze en ging toen naar binnen. ''Shrewstar?''haar stem klonk zacht en onzeker, iets wat niet bij haar hoorde. ''Ik ben het, Ratpaw''. Voorzichtig liep ze verder en keek toen naar haar Leader. ''Ik wil u iets vragen, iets wat me dwars zit'' Hopelijk wou Shrewstar luisteren. Ratpaw plofte neer, maar bedacht zich en stond toen weer.


-flut-
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
{Shrewstar} I don't understand your words.  DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: {Shrewstar} I don't understand your words.    {Shrewstar} I don't understand your words.  Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 22:32

Ze knikte kort naar de Warrior die haar gerapporteerd had over een patrouille langs de grenzen. Goed, nog geen teken van WindClan. Dat was goed. Misschien dat Everstar zo slim was geweest om haar Warrior dit keer wél binnen hun gebied te houden. Anders zou de nieuwe Leader een groot probleem over zich heen krijgen. ''Shrewstar?'' De Apprentice, Ratpaw, was haar Den binnen gestapt. De Warrior was al vertrokken en de Leader keek de grijze Apprentice aan. ''Ik ben het, Ratpaw'' Shrewstar knikte en stond op uit haar nest. Ze negeerde de kleine krampjes die van haar poten kwamen. ''Ik wil u iets vragen, iets wat me dwars zit'' Ze glimlachte toen de Apprentice ging zitten, maar toch weer opstond. "Nou, lucht je hartje maar. Ik hoop niet dat het iets met je Mentor is, toch?" Shrewstar had namelijk niet zo veel honger in nog een kat wiens Mentor zijn taken niet deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
{Shrewstar} I don't understand your words.  DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: {Shrewstar} I don't understand your words.    {Shrewstar} I don't understand your words.  Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 12:20

De brutaliteit die ze bij de Warriors altijd had, verdween als sneeuw voor de zon bij haar Leader. Tegen die zal ze echt niet brutaal zijn. "Nou, lucht je hartje maar. Ik hoop niet dat het iets met je Mentor is, toch?" Ratpaw moest even slikken, nu moest ze toch haar zegje zeggen. Maar hoe zal Shrewstar erop reageren? Misschien werd ze wel kwaad of vond ze Ratpaw een verrader. ''U zei laatst bij de ceremonie dat we moeten oppassen voor de Windclan, zo ongeveer.''Ze pauzeerde en keek naar een grassprietje, wat opeens erg interessant was. Haar grijze lijfje kromp in elkaar toen ze haar verhaal volgde. ''Omdat één kat Mistylake aanviel. Maar dat was maar een...Hoe weet u zo zeker dat het een idee van de hele clan was? Misschien wist Everstar er niet eens vanaf.''Ze draaide zich om en keek naar buiten. ''Elke clan heeft zwarte schapen, zelfs de Windclan. Daar ben ik zeker van'' vervolgde ze. Zal Shrewstar haar begrijpen? Ze keek achterom, naar de zwart witte poes. Opeens schaamde ze zich. ''Sorry dat ik u stoorde''Ze stond op en wou naar de uitgang lopen...

-Nog in topic-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Shrewstar} I don't understand your words.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Leaders den-
Ga naar: