There's no shoe that fits...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 There's no shoe that fits...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlestream
Member
There's no shoe that fits... DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: There's no shoe that fits...   There's no shoe that fits... Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 16:43

Ze knikte even toen Snowynight bevestigde dat het goed was en plaatste voor het eerst sinds ze de poes was genaderd een echte kleine glimlach op haar gelaat. Proberende om de poes te laten zien dat ze niets van plan was. Met kleine passen trippelde ze richting de uitgang van het kamp en legde ze even haar oren plat in haar nek toen katten hen nakeken. Natuurlijk had het hele gedoe rond Snowynight, Ashdrizzle en Littlepaw zijn ronde al gedaan in het kamp. Zoiets was gewoon onvermijdelijk. Toen ze enkele meters van het kamp verwijderd was hield ze halt en keek ze achterom om te zien of de witte poes haar wel gevolgd was.

Snowynight


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
There's no shoe that fits... DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: There's no shoe that fits...   There's no shoe that fits... Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 16:52

Met een behoedzame blik in haar nog steeds ietwat doffe, blauwe ogen, volgde Snowynight in de voetsporen van de grijze, kleinere poes. Het was al de tweede keer dat Littlepaw zo'n 'ommezwaai' had gemaakt en het beviel haar eigenlijk niks. Hoe lang zou het immers duren tot de poes een ommezwaai terug zou maken? Voor nu leek ze echter vriendelijk en Snowynight had geen behoefte aan gelazer. Dus volgde ze de poes het kamp uit. De fluisteringen en de blikken van haar clangenoten waren ook niet echt wenselijk bij haar mening. Dus waarom ook niet? Ze kon er altijd nog vandoor gaan als het gesprek een kant op ging die haar niet leek. "..Dus?" Mompelde Snowynight uiteindelijk ongemakkelijk. Ze had geen idee hoe het gesprek met Littlepaw te beginnen. Die eer was aan haar gesprekspartner.


There's no shoe that fits... Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
There's no shoe that fits... DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: There's no shoe that fits...   There's no shoe that fits... Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 17:01

Haar blik verhelderde wat toen ze de witte vacht van Snowynight zag verschijnen. Ze was dus echt gekomen. "..Dus?" Mompelde de poes ongemakkelijk. Littlepaw begon lichtelijk nerveus met haar poten te schuifelen en richtte haar blik op de grond. Ja... dus... Hoe moest ze eigenlijk beginnen? De kleine poes zuchtte even en keek nadien weer op. "Nou.. dus.. Het spijt me." Mompelde ze voorzichtig. "Maar het lijkt alsof je denkt dat ik alles heb in de wereld, terwijl ik juist jaloers ben op hoe jij een gewoon krijgers leven kunt leiden. Jij kan een partner in ontvangst nemen, kits krijgen. Ik kan die droom niet meer tot werkelijkheid maken, ik zal nooit die liefde en warmte kunnen ervaren... En daarom..." Ze onderbrak haar zin even en wiebelde even met haar oortjes. "Probeerde ik die van jou ook kapot te maken... Je weet gewoon niet hoe het is, verstoten worden door je eigen moeder, door je nestgenoten, door je mentors... En dan laat je enige vriend je in de steek voor een ander." De donkergrijze poes kromp wat ineen en stelde zich helemaal gebroken op. Eigenlijk leek ze meer op een miezerig hoopje vacht en botten dan op een echte trotse ShadowClan kat. Ze was gewoon jaloers op de witte poes... "H-het spijt me." Jammerde ze nog een keer sidderend terwijl tranen uit haar ooghoeken vielen. Het voelde zo leeg vanbinnen, al was ze wel lichtelijk blij dat de waarheid eruit was.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
There's no shoe that fits... DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: There's no shoe that fits...   There's no shoe that fits... Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 17:08

Zwijgend keek Snowynight Littlepaw aan, wachtende op het antwoord van de poes. Maar toen het antwoord eruit was... Beet Snowy op haar lip. Het deed zeer om de woorden te horen. Het medelijden voor Littlepaw... Ze ahd inderdaad gedacht dat de poes het niet zo zwaar had en gewoon een vervelend karakter had. Nooit gedacht dat... het zoiets was... Langzaam stond Snowynight op en met weifelende passen liep ze naar Littlepaw toe. Stilletjes ging ze naast de poes zitten en drapeerde troostend haar warme en pluizige staart rond haar sidderende lichaam. "Shh.." Mompelde ze troostend. Ze wist niet zeker of Littlepaw haar troost zou accepteren. Maar toen zij zich kapot voelde.. Had ze de troost van Thrushdive maar wat graag in ontvangst genomen. "Het spijt me voor je.." Mompelde Snowynight zachtjes. "Echt, het spijt me voor je.." Ook in haar ogen stonden de tranen terwijl ze omhoog keek, met een bijna cynische lach. "Ik vraag me af.. of.. als dit alles niet gebeurd was.. of we dan.. vrienden waren geweest.." Miauwde ze. Maar hierna keek ze weer naar haar poten. "Maar denk alsjeblieft niet dat ik alles heb.. Ik heb verreweg van alles.." Mompelde de poes. "Toen ik kitten was, liet mijn enige vriend me zitten omdat ik niet stoer genoeg was.. Verklaarde dat hij me haatte. Toen ik weer een nieuwe vriend vond, werd me dat absoluut niet gegund.. Verder ging mijn broer vreemder en vreemder doen, alsof iemand anders bezit van hem genomen had.. Mijn eerste mentor wilde me niet trainen. Mijn eerste apprentice is voor het leven verminkt. En mijn voormalige beste vriend heeft z'n vriendschap met me verbroken omdat Thrushdive zijn excuses aan me heeft aangeboden.. Wat ik ook kies.. Het zal altijd leiden tot een zeker verlies.." Ze schudde haar kop even en liet deze hangen.


There's no shoe that fits... Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
There's no shoe that fits... DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: There's no shoe that fits...   There's no shoe that fits... Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 17:18

Littlepaw zei niets toen Snowynight op haar af stapte en voelde nadien ook de warme staart van de poes om haar lichaam heen. Ze had zich zo koud gevoeld, zelfs tijdens de warmste dagen van Greenleaf. De warmte die Snowynight haar gaf voelde goed, het voelde goed om eens iemand te hebben die iets om haar gaf, voor werkelijkheid. "Shh.." Mompelde ze troostend. Het snikken ging over in een zacht geween en prompt begroef ze haar neus in de dikke vacht van Snowynight. "Het spijt me voor je.." Het maakte haar niets uit dat deze poes ooit nog haar ware oorlogsvijand was geweest, ze had iemand nodig. Het maakte haar niets uit wie. "Echt, het spijt me voor je.." Littlepaw tilde haar kopje weer op en keek de poes met betraande ogen aan. "Ik vraag me af.. of.. als dit alles niet gebeurd was.. of we dan.. vrienden waren geweest.." Een klein lachje spreidde zich op haar gezicht toen ze de poes aankeek. "Vast wel." Beaamde ze eerlijk. "Maar denk alsjeblieft niet dat ik alles heb.. Ik heb verreweg van alles.." Miauwde poes vervolgens. Littlepaw spitste haar oren en wachtte geduldig af. "Toen ik kitten was, liet mijn enige vriend me zitten omdat ik niet stoer genoeg was.. Verklaarde dat hij me haatte. Toen ik weer een nieuwe vriend vond, werd me dat absoluut niet gegund.. Verder ging mijn broer vreemder en vreemder doen, alsof iemand anders bezit van hem genomen had.. Mijn eerste mentor wilde me niet trainen. Mijn eerste apprentice is voor het leven verminkt. En mijn voormalige beste vriend heeft z'n vriendschap met me verbroken omdat Thrushdive zijn excuses aan me heeft aangeboden.. Wat ik ook kies.. Het zal altijd leiden tot een zeker verlies.." Nu was het haar beurt om even op haar lip te bijten uit medelijden. Ze drukte haar neusje tegen haar schouder en trok haar hoofd nadien weer terug. "Dat wist ik inderdaad niet..." Mompelde ze, nog steeds met een bevende stem van haar huilbeurt. "Ik zou je zoiets nooit toegewenst hebben, echt.." Murmelde ze vervolgens. "Eigenlijk... Ben je echt wel een aardige kat, Snowynight." Beaamde ze eerlijk terwijl ze de poes aankeek.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
There's no shoe that fits... DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: There's no shoe that fits...   There's no shoe that fits... Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 14:03

Snowynight keek wat geschrokken op toen ze een neusje tegen haar schouder voelde duwen. Verbazing lag duidelijk in haar blik af te lezen. Ze had geen vriendelijk gebaar zoals deze van Littlepaw verwacht. Niet dat het een onaardige poes was, nee, dat niet. Maar gewoon omdat ze beide nooit echt op één baan hadden gezeten. Deze vriendelijkheid van Littlepaw betekende dan ook veel voor haar. Zoveel dat ze er eigenlijk geen woord uitkreeg. "Dat wist ik inderdaad niet..." Mompelde ze, nog steeds met een bevende stem van haar huilbeurt. "Ik zou je zoiets nooit toegewenst hebben, echt.." Murmelde ze vervolgens. "Eigenlijk... Ben je echt wel een aardige kat, Snowynight." Beaamde de poes eerlijk, zoekende naar haar eigen blik. Snowynight keek weg, haar oren platgelegd. "Dat weet ik zo net nog niet.." Miauwde ze wat zacht, haar oren naar achter leggende. Als ze echt aardig was, waarom kon ze haar vrienden dan niet behouden? "Zorg alsjeblieft goed voor Ashdrizzle.. Wil je?" Mompelde ze. "Ik weet namelijk niet of dit nog goed komt.."


There's no shoe that fits... Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
There's no shoe that fits... DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: There's no shoe that fits...   There's no shoe that fits... Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 13:03

"Dat weet ik zo net nog niet.." Miauwde de poes zacht. Littlepaw spitste haar grauwe grijze oortjes wat en keek de sneeuwwitte poes wat vragend aan. "Zorg alsjeblieft goed voor Ashdrizzle.. Wil je?" Mompelde ze. De medicine cat apprentice knikte zachtjes en keek even naar haar voetjes. Maar zodra de stem van Snowynight weer hoorbaar werd tilde ze haar smalle kopje weer op. "Ik weet namelijk niet of dit nog goed komt.." Een vastberaden glimlach daagde op op Littlepaw's gelaat en voorzichtig gunde ze de pluizige kattin een tedere lik tussen haar oren. "Vast wel. Ashdrizzle geeft veel om je. Hij heeft vast spijt van zijn daden ... Dat had ik ook toen ik zo reageerde toen ik hem hoorde zeggen dat jij meer voor hem betekende dan ik." Miauwde ze wat verbitterd door de tranen die weer opwelde in haar ooghoeken. Alleen het gedacht nog maar aan die gebeurtenis deed haar hoofd al tollen. Dom, dat was ze geweest. Dom omdat ze hem zomaar in de steek had gelaten, net zoals hij nu Snowynight liet vallen. "Kop op, ik ben er zeker van dat alles nog wel terug zal zijn zoals het eerst was, wie weet zelfs beter. Iedereen moet leren van zijn fouten, en dat kun je niet als je er geen maakt." Suste ze de kattin verder.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
 
There's no shoe that fits...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: