Revence... - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leaf-fall, 0°C - 18°C
Sommige dagen kunnen al best kil gaan voelen, vooral in de nacht. Al vriest het niet, waardoor de kruiden nog niet kapot zijn gevroren. Soms kan het weer ineens omslaan en waait en regent het dagen achter elkaar. De zon laat zich ook steeds minder vaak zien.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
Prophecy given by Starclan
"Heed the darkness that creeps near.
Heed the purge that will begin
Seeping into the forest slowly.
Poisoning the clans from within

Blood will turn the forest red.
Lie low in order to thrive
Stay aware of who your allies are.
Or none of the clans will survive"
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
Founder
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Revence...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Revence... - Pagina 3 DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: Revence...   Revence... - Pagina 3 Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 21:58

Verrast bleef Silverpool achter. Ze bleef even liggen hijgen, maar stond toen op. 'Owlpaw!' riep ze, maar ze verwachte geen antwoord en dat kreeg ze ook niet. Tot ze opeens zwakjes 'Silverpool!' hoorde, maar het was zo zacht dat ze dacht dat ze niks had gehoort. Maar toch riep ze no een keertje 'Owlpaw!'. Opeens rook ze een sterke angstgeur, vermengt met die van Owlpaw. 'Owlpaw?!' haar stem sloeg over. Ze rende naar de plek waar hij uit het zicht was verdwenen en volgde vanaf daar zijn geurspoor. 'Owlpaw, waar zit je toch?' fluisterde ze in zichzelf. Toen voelde Silverpool dat zijn doodsangst dichtbei was. Ze besloot maar niks te roepen. Het kwam uit een konijnen hol. Zat hij vast? Dan had ze toch wel gekrabbel gehoort? Werd hij aangevallen door een das? Nee, die zijn veel te groot en te lomp om in zo'n hol te passen. Maar wat was het dan? Ze bukte en stak haar kop naar binnen. 'Owlpaw? Waar zit je? Zit je hier? Wat is er? Ik hoorde je roepen!' fluisterd ze bang. Dan ziet ze opeens zijn vlanken, ze komen dichterbij! 'Ga weg! Gou!' hoort ze hem zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Owlfrost
StarClan
Soof
477

CAT'S PROFILE
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Revence...   Revence... - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 19:48

"Ga weg! Gouw!" Zei Owlpaw, hij wou niet dat zij in gevaar was door hem. De geur van Tigerstar werd sterker en het leek wel of hij dichterbij kwam. "Kom maar Owlpaw, kom maar dichterbij." Hoorde hij Tigerstar zacht zeggen, hij probeerde uit het hol weg te rennen, maar hij werd door iets tegen gehouden. "Wat wil je van mij!" Riep Owlpaw, hij keek in het rond of hij Tigerstar of een uitgang kon zien. Toen pakte een ijzige klauw hem bij zijn staart en werd hij door een soort poort gesleurd. "Help!" Schreeuwde Owlpaw, toen werd hij op de grond gegooid en keek hij omhoog. Hij was alweer in het Dark Forest. Tigerstar stond voor hem en hij keek hem met zijn amberkleurige ogen aan. "Dacht je nou echt dat ik je liet gaan! Maar nu ga ik het werk zelf opknappen!" Siste hij, hij drukte zijn klauw op Owlpaws schouder. "Hoe wil je dat gaan doen? Jij bent al dood!" Zei Owlpaw, hij wist dat Tigerstar iets met hem ging doen. "Ja maar dat betekend niet dat ik jou niet kan doden. Maar ja ik geef je een kans, of ik doodt je of je sluit je weer bij me aan." Siste Tigerstar, Owlpaw kon niet kiezen. Als hij de dood zou kiezen kon hij niet meer bij Silverpool zijn, maar als hij bij Tigerstar zou aansluiten zou hij Silverpool verliezen. "Ik sluit me alleen bij je aan als je Silverpool ook overhaalt, hoe dan ook!" Zei Owlpaw, hij had zich nog niet aangesloten en hij klonk al duister. "Ik heb het al eens geprobeerd en het lukte niet. Maar misschien lukt het jou wel!" Zei Tigerstar. "Als je nou een stukje van mijn geest in haar brengt zal het wel lukken." Zei Tigerstar, hij raakte Owlpaws poot aan en hij werd duister. "Ik moet nu gaan en ik kom wel weer in je dromen." Zei Tigerstar, hij liep de bosjes in en Owlpa werd weer wakker in het konijnen hol. Owlpaw keek naar de poot die Tigerstar had aangeraakt en hij gloeide nog steeds duister. "Silverpool! Ik ben er weer en ik wil je even spreken!" Zei Owlpaw, hij liep het hol uit en lachte duister. Hij stopte met lachen toen hij de struiken hoorde ritselen.

Revence... - Pagina 3 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Profiel bekijken
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: Revence...   Revence... - Pagina 3 Icon_minitimedo 20 jan 2011 - 8:09

Silverpool wist niet wat ze moest doen. Door e atruiken heen zag ze het hol, maar Owlpaw was verdwenen. Waar was hij? En met wie? Toen drong een geur haar neus binnen, eentje die ze vanaf het begin af aan al haatte.. Tigerstar! Onee! Ze had Owlpaw om hulp horen roepen, maar iets hield haar tegen. Een enorme sterke kracht, eentje die niet van haar was..

Eindelijk kwam Owlpaw het hol uit. Ze wou naar hem toerennen, maar ze hield zich in. Ze bestudeerde hem. Ze zag dat zijn huid verkleurd was. Onee! dacht ze kreunend. 'Silverpool! Ik ben en weer en ik wil je even spreken!' zijn stem klonk machtig en triomfantelijk. Ze liep naar hem toe. 'Wat is er?' vroeg ze, maar ze vroeg het kil. Ze wist best dat Tigerstar iets met hem gedaan had, en op een of andere reden had Owlpaw erin geloofd...
Profiel bekijken
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Revence... - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12037
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Revence...   Revence... - Pagina 3 Icon_minitimedo 20 jan 2011 - 19:50

Mensen mensen,
1. TIGERSTAR bestaat niet in deze warriors wereld.
2. Een Warrior kan niet samenzijn met een katertje van 6 manen.
3. Een kat kan niet in z'n eentje een vos doden.
4. Normale katten krijgen niet zomaar StarClan/Darkforest dromen, laat staan dat ze elkaar kunnen zien in de dromen!
Ik zal dit topic meteen sluiten omdat het nergens op slaat.

Mvg. Fireheart

Revence... - Pagina 3 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:

Profiel bekijken

Revence...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: