samen Jagen - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 samen Jagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Blacktail
Member
samen Jagen  - Pagina 3 DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: samen Jagen    samen Jagen  - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 19:14

Het was een zoete zomernacht en de maan scheen helder . Soms werd Blacktail 's nachts wakker van een vreemd geluid , maar als ze dan Oakhearts vacht tegen de hare voelde werd ze meteen weer rustig . Zijn aanwezigheid was voor haar al genoeg om ervoor te zorgen dat Blacktail zich helemaal veilig te voelen , want ze wist dat zolang ze bij hem was er haar niets kon gebeuren . Oakheart straalde voor haar altijd liefde en veiligheid uit , en zijn korte vacht voelde als de zachtste pluisjes als hij hem tegen de hare wreef . Ze hield van hem met heel haar hart , e, met die heerlijke gedachte dommelde ze weer in slaap . De volgende ochtend werd Blacktail wakker gemaakt door de zon die door het bladerdak van de warriors den scheen . Toen ze zag dat Oakheart nog niet wakker was gaf ze hem een zachte por en fluisterde zacht "wakker worden ". Ze probeerde niet te veel lawaai te maken want dan zou ze andere katten misschien wakker maken .
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
samen Jagen  - Pagina 3 DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: samen Jagen    samen Jagen  - Pagina 3 Icon_minitimedi 15 feb 2011 - 23:23

Oakheart werd wakker door een zachte por in zijn rug en hoorde een zacht gefluister in zijn oor " Wakker worden, de regen is gestopt" hoorde hij de fluisteraar mauwen. Het was Blacktail, zijn partner. Oakheart keek was vermoeid naar haar, hij was duidelijk nog niet helemaal wakker. Toen schudde hij zijn kop even en keek naar Blacktail. " Goedemorgen " Oakheart drukte zijn neus tegen die van Blacktail. " Dankje dat je me hebt wakker gemaakt, ik had namelijk een droom vanacht en was nogal moe " spinde Oakheart, terwijl hij zich uitstrekte en diep gaapte. " Ga je mee om wat te eten ? " vroeg Oakheart aan, en keek Blacktail aan met kitten oogjes.


samen Jagen  - Pagina 3 Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
samen Jagen  - Pagina 3 DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: samen Jagen    samen Jagen  - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 8:22

" Goedemorgen " mauwde Oakheart en hij drukte zijn neus tegen die van Blacktail. " Dankje dat je me hebt wakker gemaakt, ik had namelijk een droom vanacht en was nogal moe " spinde Oakheart, terwijl hij zich uitstrekte en diep gaapte. " Ga je mee om wat te eten ? " vroeg Oakheart . "Tuurlijk" spinde Blacktail en samen met Oakheart stapte ze de warriors den uit . Blacktail stapte naar de hoop verse prooi en ze koos twee forellen uit . Toen stapte ze terug naar Oakheart . " Asjeblieft" mauwde Blacktail en ze gaf een van de vissen aan Oakheart . Blacktail zag dat de zon zachtjes begon op te komen en ze voelde het lekkere ochtendzonnetje op haar dikke vacht .
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
samen Jagen  - Pagina 3 DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: samen Jagen    samen Jagen  - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 19:39

Oakheart kreeg een vis toegeschoven. " Dankje" spinde hij. Oakheart begon de vis wat snel te eten, hij had namelijk nogal honger. Toen hij klaar was likte hij zijn poten schoon en likte de laatste restjes van zijn snoet. Toen keerde zijn gezicht weer naar Blacktail, die druk bezig was met eten. " Wat zullen we vandaag doen ?" vroeg Oakheart. Hij had pas later deze dag een patrouille, en dus had hij meer tijd om met Blacktail te besteden. Hij zou vandaag wel weer naar de waterval kunnen gaan met haar. Misschien zouden ze wat nieuwe plekken ondekken, zoals een grot. Of wat jagen in de hooglanden zou ook leuk zijn. Dan waren ze alsnog een soort van patrouille. Oakheart keek het kamp even rond, hij zag overal katten in en uit het kamp gaan. Hij zag een groep katten lopen naar de hoop verse prooi. Er bengelde prooi uit hun bekken. Sommigen hadden drie muizen bij zich, een ander had maar een eekhoorn, maar het was genoeg om de clan een ontbijt te geven.


samen Jagen  - Pagina 3 Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
samen Jagen  - Pagina 3 DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: samen Jagen    samen Jagen  - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 16:24

( sry voor de laatheid ^^ )

Darkness genoot van de vis , hij was nog lekker vers en sappig . " Wat zullen we vandaag doen ?" mauwde Oakheart . " Mischien een gewone wandeling , ik heb nog een nieuw plekje ontdekt niet lang geleden ! mischien kunnen we daar naartoe ." mauwde Blacktail met een mond vol vis . Ze had dat plekje niet lang geleden ontdekt , het was er heel mooi en nieumand zou hen daar vinden . " We moeten dan wel uitkijken dat we op tijd terug in het kamp zijn want
ik heb de avondpatroulle " mauwde Blacktail . ZE was nu klaar met eten en gaf zichzelf een grondige wasbeurt .
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
samen Jagen  - Pagina 3 DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: samen Jagen    samen Jagen  - Pagina 3 Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 18:10

" Mischien een gewone wandeling , ik heb nog een nieuw plekje ontdekt niet lang geleden ! " antwoordde Blacktail hem. " Dat klinkt goed " mauwde Oakheart. Hij vond het altijd leuk om nieuwe plekjes te ontdekken, vooral met zijn lieve partner. Oakheart gaf nog een laatste lik aan zijn vacht en ging toen weer rechtop zitten. Zijn buik rondgegeten. Hij keek weer naar Blacktail die zich aan het wassen was, en opeens dacht hij aan de droom die hij had. Ze waren er tog nog voor me dacht Oakheart. Een pijn scheut, schoot door hem heen. Hij had vast iets verkeerds gegeten, of was het zijn ouders die hij mistte ? Hij zette de gedachte uit zijn hoofd en ging staan. " Zullen we dan maar ? " spinde Oakheart.


samen Jagen  - Pagina 3 Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
samen Jagen  - Pagina 3 DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: samen Jagen    samen Jagen  - Pagina 3 Icon_minitimema 28 feb 2011 - 20:01

" Zullen we dan maar ? " spinde Oakheart. "Oke we gaan , volg mij maar " mauwde Blacktail en ze vertrok . Samen liepen ze door het bos , ze moesten eerst naar de waterval en van daaraf moesten ze een geheime weg nemen . Blacktail was blij dat ze deze plek aan iemand anders kon laten zien , maar dan werd het hun geheime plekje alleen van hen van niemand anders . Het was niet ver dus na even lopen waren ze al aan de klif , nu alleen nog de rotswand afdalen en ze waren bij de waterval . Toen ze beneden waren aangekomen ging Blacktail even zitten , " Wat ik je nu ga laten zien blijft geheim , niemand mag van deze plek weten dus mondje toe ! Vanaf nu is het ons geheim " mauwde Blacktail . Ons geheim het klonk zo mooi in haar hoofd .
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
samen Jagen  - Pagina 3 DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: samen Jagen    samen Jagen  - Pagina 3 Icon_minitimedi 1 maa 2011 - 12:12

Oakheart volgde Blacktail langs de waterval en de klif. Opeens stopte Blacktail en ging ze zitten. " Wat ik je nu ga laten zien blijft geheim , niemand mag van deze plek weten dus mondje toe ! " zei Blacktail tegen Oakheart. " Natuurlijk ik zeg niets " antwoordde Oakheart. Hij zou nooit een belofte breken, waarom zou hij een plek aan iemand doorvertellen als die plek misschien de enige kon zijn waar ze alleen konden zijn ? Meestal waren er patrouilles door het rivierclan territorium aan het lopen, en konden Blacktail en hij niet ergens bij het kamp wandelen zonder gezien te worden. Blacktail ging verder. "Vanaf nu is het ons geheim " zei ze in Oakhearts oor. Oakheart voelde zich warm van binnen. Ons eigen plekje! Oakheart wilde verder gaan om de plek te zien, en hij wachtte op Blacktail.


samen Jagen  - Pagina 3 Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
samen Jagen  - Pagina 3 DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: samen Jagen    samen Jagen  - Pagina 3 Icon_minitimedi 1 maa 2011 - 17:34

Oakheart beloofde dat hij niets ging doorvertellen , dan was het tijd om naar de geheime plek te gaan . Het was nog lekker warm buiten dus het water zou niet te koud aanvoelen , " volg mij maar ! " mauwde Blacktail en ze sprong in het water . De stroming was hier niet zo sterk dus ze kon makkelijk zwemmen , dichter en dichter kwam ze bij de waterval maar toen ze er vlak voor zwom stopte ze niet . Ze zwom door de waterval door , daar kwam ze aan in de grot achter de waterval . Ze had deze plek per ongeluk gevonden toen ze te dicht bij de waterval zwom , Blacktail schudde haar vacht uit . Nu stonden ze in een kristallen grot , " het is hier mooi hé ! " mauwde Blacktail naar Oakheart die ook in de grot was aangekomen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
samen Jagen  - Pagina 3 DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: samen Jagen    samen Jagen  - Pagina 3 Icon_minitimedi 1 maa 2011 - 21:51

Oakheart volgde Blacktail door het water dat was opgewarmt door de zon. Ze kwamen aan bij een grot waar lichtjes uit kwam. Kristallen! dacht Oakheart gelijk. Blacktail stapte naar hem toe. " het is hier mooi hé ! " vroeg ze aan Oakheart. " Zeker!" antwoordde Oakheart en hij spinde luid. Hij rook aan de kristallen. De kristallen waren koud en ze hadden geen geur. Maar Oakheart wist dat je er ook alleen naar kon kijken. Oakheart keerde zijn kop naar Blacktail, zijn ogen wijd met nieuwsgierigheid net als die van een kit. " Dit is een mooie plek Blacktail! Gaan we verder kijken, jij weet de weg." vroeg Oakheart en spinde nog steeds luid.


samen Jagen  - Pagina 3 Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
samen Jagen  - Pagina 3 DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: samen Jagen    samen Jagen  - Pagina 3 Icon_minitimewo 2 maa 2011 - 20:33

Blacktail zag dat Oakheart verbaasd rondkeek , " Dit is een mooie plek Blacktail! Gaan we verder kijken, jij weet de weg." mauwde Oakheart spinnend . "Oke volg mij maar "mauwde Blacktail lief , ze kende hier de weg . Hun pootstappen weergalmde door de kristallen grot , ze waren er bijna . Opeens werd het terug warmer en ze kwamen terug in het daglicht , ze hadden de grot langs de achterkant verlaten en nu stonden ze op een grasveld . " Ik weet niet dat dit nog rivierclanteritorium , maar ik heb hier nog geen andere geur geroken . " mauwde Blacktail lief en ze gaf Oakheart een lik . Nu weren ze hier helemaal alleen , niemand kon hen zien en niemand kon hen horen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
samen Jagen  - Pagina 3 DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: samen Jagen    samen Jagen  - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 maa 2011 - 15:33

" Ik weet niet dat dit nog rivierclanteritorium , maar ik heb hier nog geen andere geur geroken . " zei Blacktail tegen hem, terwijl ze hem een lik gaf. " Oh dan zullen er ook geen anderen hier komen!" Oakheart spinde en drukte zijn neus tegen die van Blacktail. Oakheart keek om zich heen, het was hier warmer, en hij kon een rivier horen stromen. Het was een grot, het zou niet gek zijn als er nog andere dingen in deze grot waren dan kristallen. Hij en Blacktail waren hier alleen. En niemand mog deze plek weten te vinden! Oakheart wilde verder de tunnel in, de geur van water volgen. Er zouden geen vissen in zitten dacht Oakheart. Alleen koud water. Oakheart werd wakker uit zijn gedachten, en spinde naar Blacktail.


samen Jagen  - Pagina 3 Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
samen Jagen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: