ϟ Lightninghowl ϟ



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenDeel
 

 ϟ Lightninghowl ϟ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightninghowl
Member
ϟ Lightninghowl ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: ϟ Lightninghowl ϟ   ϟ Lightninghowl ϟ Icon_minitimedi 31 dec 2013 - 22:00


BASIC INFORMATION
{Name} Lightninghowl
{Past Names} Lightningkit, Lightningpaw
{Future Names} Lightningstar
Prefix || Lightning: Gegeven door zijn ouders ter ere aan zijn goudbruine vacht.
Suffix || Howl: Gekregen door zijn vriendelijkheid en loyaliteit aan de clan.
{Age} 12 Moons
{Gender} Male ♂
{Sexuality} Heterosexual
{Birth Place} Shadowclan Nursery
{Season Born} Leaf-Fall
{Bloodline} Shadowclan
{Status} 'Lost his mind'

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CLAN INFORMATION
{Lifestyle} Clancat
{Clan} Shadowclan
{Former Clans} None
{Future Clans} None
{Rank} Warrior
{Former Ranks} Kit, Apprentice
{Future Ranks} Medicine cat (apprentice), Deputy, Leader, Elder

{Highranks} [ Clanleader | Deputy | Medicine cat | Medicine cat apprentice ]
Clanleader || Shrewstar: Zo dom, denkend dat ik loyaal aan haar en haar clan ben.
Deputy || Innerghost: Ik zal braaf toekijken, maar wees op je hoede, deputy.
Medicine cat || Littlestream: Ik zal aardig zijn, misschien heb ik je ooit nog nodig.
Medicine cat apprentice || We hebben geen medicine cat apprentice meer.
{Former Highranks} [ Clanleader | Deputy | Medicine cat | Medicine cat apprentice ]
Clanleader || Ik ken er geen.
Deputy || Ik ken er geen.
Medicine cat || Smokebreath
Medicine cat apprentice || Ik ken er geen.
{Connection to other clans} [ Riverclan | Windclan | Thunderclan | Bloodclan | Rogues | Kittypets ]
Riverclan || { ϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhite}
Thoughts || »Misschien dat ik ooit een van hun krijgers kan gebruiken om mij iets over zwemmen en vissen te leren, het kan altijd nog van pas komen.«
Windclan || { ϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhite}
Thoughts || »Ik heb gehoord dat Windclankatten snel zijn en konijnen gewoon op open veld kunnen vangen. Hmpf, dat kan ik vast ook!«
Thunderclan || { ϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhite}
Thoughts || »Dus, deze clan wordt geleid door een kittypet en de deputy ervan is een oud Skyclan kat? Ha, wat een grap!«
Starclan || { ϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhite}
Thoughts || »Al dat schijnheilig gedoe, ik ga daar echt niet aan meedoen. Moet ik mijn prooi bedanken omdat ik het gedood heb? No way.«
Dark Forest || { ϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhite}
Thoughts || »Een plek waar enkel de slechtste katten naartoe gaan, wie weet kom ik er ooit ook wel eens.«
Bloodclan || { ϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhite}
Thoughts || »Een stelletje rogues die de clans na willen apen, haha, wat schattig zeg!«
Rogues || { ϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhite}
Thoughts || »Katten die aan niemand, maar dan ook echt niemand, loyaal zijn. Ik mag ze wel, al lijkt het mij handiger om mijn positie in Shadowclan te behouden.«
Kittypets || { ϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhiteϟ Lightninghowl ϟ Bulletwhite}
Thoughts || »Katten horen wild te zijn, in het bos te leven. Dit zijn gewoon de watjes onder ons, zij konden het niet aan en gingen bij de tweebenen wonen.«
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PERSONALITY
{Personality }
Lightninghowl is vooral een erg vriendelijke kater, die voor zijn vrienden, familie en clangenoten door het vuur gaat en altijd wel klaar staat voor een gesprek. Hij bekijkt het leven bijna altijd van een positieve kant en denkt dat er in iedere slechterik wel iets positiefs moet zitten, daarnaast is hij erg onschuldig en ziet hij het kwaad in anderen niet snel. De kater heeft een grote fantasie en is vooral erg dromerig, vaak vertelt hij verhalen over zichzelf die nooit gebeurd zijn of vertelt hij over dingen die hij gedroomd heeft; zoals vliegende katten, honden die kunnen praten of tweebenen die worden vermoord door de reusachtige Shadowclan krijgers. Zelf dagdroomt hij zo af en toe en verliest hij zijn aandacht wel eens tijdens een gesprek. Maar als iemand serieus tegen hem praat en even iemand nodig heeft om diens gevoelens mee te delen, staat hij altijd voor diegene klaar. Hij is net een trouwe hond, je kunt hem altijd vertrouwen en alle geheimen zal hij nooit aan iemand anders vertellen. Hij is dan ook geen kater die een emotieloze blik bevat, hij uit eerder zijn emoties redelijk snel. Als iemand droevig is probeert hij diegene altijd wel op te vrolijken, meestal door middel van grapjes of verhalen, dit maakt hem een sociale kater waar iedereen eigenlijk wel goed mee om kan gaan. Tevens is hij ook heel erg braaf, hij volgt de regels heel stipt en breekt ze niet; behalve als het echt nodig is. Luisteren doet de kater heel goed, vooral naar de wat wijzere katten zoals de warriors en elders, ook kan hij zelf heel goed spreken en is hij een echte verteller. Verhalen zuigt hij zo uit zijn duim. Naast dit alles is Lightninghowl ook een tikkeltje verlegen, iets wat hem erg onschuldig maakt, als hij zich niet op zijn gemak voelt gaat hij stotteren of als hij niet weet wat hij moet zeggen klapt hij dicht.

Maar schijn bedriegt, want dit is niet de echte Lightninghowl. Toen Lichtninghowl nog een kitten was kwam hij erachter dat het niet wijs was om gemeen te doen tegen anderen; ze zouden hem gaan haten en hij zou de clan uit moeten. Dit heeft hij altijd in zijn achterhoofd gehouden en vandaar dat hij het bovenstaande karakter gewoon speelt, hij is dan ook een goede acteur en vooral een goede leugenaar. De echte Lightninghowl is erg manipulatief, hij houdt ervan om katten voor zijn karretje te spannen of ze van alles wijs te maken. Door zijn onschuldige gedrag zal niemand dit echter doorhebben, dat hij ondertussen dat hij zo aardig is, ruzies opstookt tussen anderen of misschien zelfs iemand anders tot iets gemeens of gevaarlijks weet te zetten. Daarnaast is hij best wel gemeen en duister, hij heeft wel vaker gemene opmerkingen, die hij dan uiteindelijk toch voor zichzelf houd om in zijn rol te blijven. Lightninghowl is hierdoor een hele gevaarlijke kater en als je er ooit achter komt dat dit de echte Lightninghowl is, kom je daar waarschijnlijk veels te laat achter..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
APPEARANCE
Lightninghowl is een goudbruine tabby met een puur witte vacht over zijn hals en buik lopen en twee witte sokjes op zijn voorpoten, zijn vacht is tevens kortharig en niet zo heel dik, maar dik genoeg om hem te beschermen tegen de ijskoude wind van Bladkaal. Hij heeft bladgroene ogen, een donkerroze neusje en donkerroze voetzolen, met een zwart vlekje op zijn rechtervoorpoot. Qua bouw ziet hij er niet erg gevaarlijk uit, hij is kleiner dan de meeste katers en is soms misschien net iets kleiner dan de gemiddelde poes, daarnaast heeft hij een ietwat slanke bouw waardoor hij zich heel soepel en snel kan bewegen. De kater staat iets hoger op zijn poten en heeft meestal een langere staart tegenover andere katten. Lightninghowl is een tikkeltje gespierd, maar dit is niet echt zichtbaar, toch is hij door zijn snelheid en zijn intelligente technieken een zeer gevorderde vechter geworden.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TOPICS
{Post Count} 132
{Topic Count} 24

Finished Topics ||
An offer for life {Shrewstar, Wolftail, Smokebreath, Littlepaw, Tallkit, Timekit & Runningkit}
Watching the stars {Sharppaw}
I am sorry {Sharppaw}
Playing with Fire {Oakburst}
Distracting me {Runningkit, Tallkit & Sharppaw}
Intriguing {Tallkit}
Into the lions den {Wolftail}
I knew you were trouble {Shrewstar}
Sarcasm {Nevermind}
Change of heart {Runningkit & Arcanekit}
Who do you think you are, running around breaking hearts {Timekit}
Growing fast into a bolt of Lightning {Runningkit}
Lost in my own mind {Shysong}
Sneaking out {Snugglekit}
It stings {Smokebreath}
Infinity {Tallkit}
Little one {Innerghost}
Hello, Little bolt of Lightning {Oakburst}
This moment {Wolftail, Shrewstar, Tallkit}
Playing with Hearts {Lastkit}
Just can't hold it anymore {Runningkit, Tallkit, Wolftail}

Unfinished Topics ||
When you break the plan.. {Open}
Come on, little guy {Shrewstar}
Blasted {Tallkit}

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
RELATIONS
{Family}
Stamboom || Here
Mother || Shrewstar
Father || Wolftail
Sisters || Strugglebug, Saltdale, Cinnamonpaw, Runningkit
Brothers || Thrushdive, Sharppaw, Shadepaw, Timekit, Tallkit
Aunts || Flowpaw
Uncles || Frostmist, Timberclaw
Nieces || None
Cousins || None
Grandmothers || Poolgaze, Unknown
Grandfathers || Thrushbeak, Blackclaw
Crush || None
Mate || None
Daughters || None
Sons || None
Mentored By || None
Mentored || None

Shadowclan ||
{ Shrewstar } { 31 Moons } { Female } { Clanleader } { Mother }
Je bent wel erg overbezorgd, niet waar? Hoe komt dat eigenlijk, ooit een kitten verloren misschien?

{ Wolftail } { 28 Moons } { Male } { Warrior } { Father}
Misschien lijkt het wel dat ik er zin in heb dat je langs komt, maar dat hoort allemaal gewoon bij mijn spelletje.

{ Runningkit } {1 Moons } { Female } { Kit } { Sister }
Ik hoop dat ik je niet in de war heb gebracht na ons vorige gesprek, ik wil je graag als een zusje behouden en niet verliezen!

{ Tallkit } { 1 Moon } { Male } { Kit } { Brother }
Zo, dus nu zitten we een hele maan samen vast in de Nursery, broer. Laten we er maar het beste van maken, denk ik.

{ Sharppaw } { 7,5 Moons } { Male } { Apprentice } { Unknown Brother }
Ik hoop dat je me vergeven hebt en dat ik nu niet meer door je gehaat wordt, ook nu ik weet dat je mijn oudere broer bent!

{ Oakburst } { 14 Moons } { Male } { Warrior } { Hates me }
Ik speel met vuur. Je had gelijk, het is niet slim dat ik zo doe. Je staat op mijn lijstje van katten waar ik sorry tegen moet zeggen!

{ Nevermind } { 15 Moons } { Male } { Warrior } { Stupid Furball }
Denk je nou echt dat ik zo dom ben en in jouw dingen ga trappen? Ik denk dat jij mij echt enorm onderschat, mousedung!

Thunderclan ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

Riverclan ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

Windclan ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

Bloodclan ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

Rogues ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

Kittypets ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

Starclan ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

Dark Forest ||
{ Name } { Age } { Gender } { Rank } { Relationship }
Short description relationship here.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ABILITIES
{Vechtvaardigheden}
Aanvallen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Ontwijken || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Tactieken || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Stoeien || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Ervaring || ○ ○ ○ ○ ○ ○
{Jaagvaardigheden}
Prooikennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Geurherkenning || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Sluipen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Vissen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Afmaken || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Ervaring || ○ ○ ○ ○ ○ ○
{Zintuigen}
Zicht || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Gehoor || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Reukvermogen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Proeven || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Voelen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
{Kennis}
Plantenkennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Clankennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Kruidenkennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Prooikennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Andere kennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
{Overige}
Klimmen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Rennen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Springen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Zwemmen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Sociaal || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Snelheid || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Kracht || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Uithoudingsvermogen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Balans || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Wijsheid || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Handigheid || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Behendigheid || ○ ○ ○ ○ ○ ○

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AWARDS
Account ||
● I have finished 5 topics ϟ Lightninghowl ϟ 2q3vjoz

In-game ||
● I am clanborn ϟ Lightninghowl ϟ 2who3nt
● This cat has been born in the RPG ϟ Lightninghowl ϟ 12316
● I got injured ϟ Lightninghowl ϟ 83991762

High Ranks ||
● Empty

Special ||
● Empty

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ART
Made by Babs

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HISTORY
{Special}
Geboorte Topic || Here
Ceremonie Kit - Apprentice || None
Training Topics || None
Final Assessment || None
Ceremonie Apprentice - Warrior || None
Ceremonie Mentor || None
Sterfte Topic || None
Afscheid Topic || None

*Hier komt eventuele verdere geschiedenis te staan*


{Lightninghowl}
ϟ Lightninghowl ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ϟ Lightninghowl ϟ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Shadowclan-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: