Please don't be mad



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Please don't be mad

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlestream
Member
Please don't be mad DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimewo 8 jan 2014 - 19:51

Met vreugde in haar ogen trippelde ze in de richting van de warriors den. Het was laat geweest toen ze samen met Smokebreath het kamp eindelijk had bereikt. Maar ze kon gewoon niet slapen, ze moest het nieuws gaan vertellen tegen Ashdrizzle. Deze keer zou ze het tegen hem zeggen voordat Shrewstar of Smokebreath het aan de Clan ging melden. Hopend dat hij het deze keer wél zou accepteren. Haar smalle lijfje glipte zonder enig moeite langs alle katten heen, en ze wierp een ietwat zenuwachtige blik op het lichaam van de grijze kater toen ze bij zijn nest was gearriveerd. "Psst, Ash, wakker worden!" Siste ze in zijn oor terwijl ze hem met glimmende ogen aankeek.

Asddrizzle


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Please don't be mad 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimewo 8 jan 2014 - 20:05

Een dwaze glimlach stond op zijn gezicht toen hij diep was verzonken in zijn slaap. Een of andere Ashdrizzle-droom had hem te pakken gekregen en de kater draaide wat onrustig rond in zijn nest. "Psst, Ash, wakker worden!" De kater schrok wakker, uit zijn toch niet zo diepe slaap en knalde bijna met zijn kop tegen het plafond. "Littlepaw!" Zijn stem was zacht, maar hij zorgde toch voor een soort roep. "Het is, denk ik, midden in de nacht! Als het om kruipende plantjes gaat, oeh, dan heeft deze mevrouw een probleem!" Mompelde hij 'boos', ook al glommen zijn blauwe ogen plezierig.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Please don't be mad VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Please don't be mad DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimewo 8 jan 2014 - 20:12

"Littlepaw!" Ze grinnikte, maar zou nog even wachten tot ze buiten waren. Wie weet wat zou zijn reactie wel niet zijn? Voor hetzelfde geld riep hij de hele Clan wakker van woede of verbazing. "Het is, denk ik, midden in de nacht! Als het om kruipende plantjes gaat, oeh, dan heeft deze mevrouw een probleem!" Ze plaatste een wat verontwaardigde blik op haar gelaat en keek schijnheilig weg. "Meekomen jij, ik moet jou duidelijk wat discipline bijbrengen, meneertje!" Greens ze waarna ze met een zwiep van haar staart aangaf dat hij haar moest volgen.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Please don't be mad 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimewo 8 jan 2014 - 20:15

"Meekomen jij, ik moet jou duidelijk wat discipline bijbrengen, meneertje!" De kater zuchtte alsof hij een Apprentice was die de Elder's moest verschonen*, natuurlijk was dit gespeeld, en volgde Littlepaw de Den uit. "Oké mevrouw de Medicine cat Apprentice, wat een mondvol zeg." Grinnikte hij nog.

*= oh god, ik wist even niets anders meer x'D


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Please don't be mad VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Please don't be mad DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 20:24

"Oké mevrouw de Medicine cat Apprentice, wat een mondvol zeg." Miauwde de kater nadat hij een zucht uit zijn mond had geduwd en haar uiteindelijk volgde tot ze de den buiten waren. "Oké, je moet me eerst iets beloven; Niet roepen of kwaad worden." Miauwde ze duidelijk met een strenge uitdrukking op haar gelaat. Hierna beet ze even op haar lip en keek ze hem strak aan, waarna ze zelf ook even zuchtte. "Ik verwacht kittens." Ze probeerde hem zo doodserieus als ze maar kon aan te kijken, maar barstte nadien uit in het lachen. "Nah, grapje. Ik kom je even als eerste zeggen dat ik.." Littlestream haalde nog eens een grote hap zuurstof voordat ze haar woorden vervolgde. "Niet meer Littlepaw heet maar Littlestream. Ik ben nu een volleerde Medicine cat apprentice." Sprak ze met een glimlach. Ze wist niet of ze zichzelf al "Medicine cat" mocht noemen, afgezien het feit dat Smokebreath dat ook nog steeds was.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Please don't be mad 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 20:52

"Oké, je moet me eerst iets beloven; Niet roepen of kwaad worden." Hij fronste even. Was.. was het dan geen leuk nieuwtje? Wat ongemakkelijk knikte hij. "Ik verwacht kittens." In dat korte moment sprong hij geschrokken naar achteren en viel hij over zijn eigen poten achterover. Hij hoorde het gelach van Littlepaw, maar dit was niet om zijn reactie. Nou ja.. "Nah, grapje. Ik kom je even als eerste zeggen dat ik.." Phieuw. Vader zijn was zeker nog niets voor hem, nope! Nieuwsgierig krabbelde hij weer overeind en spitste zijn grijze oortjes. "Niet meer Littlepaw heet maar Littlestream. Ik ben nu een volleerde Medicine cat apprentice." Hij bleef even wat staan en keek Littlep-stream met een versmalde blik aan. "Weet je zeker.." Mompelde hij zachtjes op een doodserieuze toon en verminderde zijn blik tot een spleetje, zo de spanning opbouwend. "dat ik de eerste ben want dit is MEGA SUPER FANASTISCH!" Piepte hij als een over enthousiaste kitten, vergetend dat hij niet mocht roepen. De kater maakte een sprong naar Littlestream als een soort omhelzing.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Please don't be mad VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Please don't be mad DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 21:15

Ze greens toen ze de reactie van Ashdrizzle te zien kreeg, echter verhardde haar blik wat toen hij nadien wat stiller werd eens ze het echte nieuws bekend had gemaakt. "Weet je zeker.." Ze legde haar oortjes automatisch in haar nek toen ze de versmalde blik van de kater toegeworpen kreeg. "dat ik de eerste ben want dit is MEGA SUPER FANASTISCH!" Piepte hij plots waarna ze dus een opgeluchte zucht uit haar bekje perste. Echter had ze niet door dat de kater op haar af sprong en verliet een vreemd gepiep haar mond toen ze tegen de grond aan knalde. Hij was nog altijd vele groter dan haar, dus ook veel zwaarder. "Hoeveel eet jij wel niet de laatste tijd?!" Pufte ze eruit terwijl ze onder zijn lichaam vandaan probeerde te kruipen. "En ja, jij bent de eerste. Smokebreath had me vanochtend wakker gemaakt, vééls te vroeg, en gezegd dat we naar de maansteen gingen. Pas toen we daar waren maakte hij het nieuws bekend. Dus als ik het eerder had geweten had ik het je heus alsnog verteld hoor! Ik wist zelf nog van niks!" Mauwde ze opgewonden terwijl haar groene oogjes twinkelden van blijdschap.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Please don't be mad 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 22:06

"Hoeveel eet jij wel niet de laatste tijd?!" Zei Little toen Ash op d'r was geland. De Warrior grinnikte wat en stond op toen hij haar pogingen om te ontsnappen voelde. "Zoveel als maar kon zodat ik dat kon doen." Glimlachte hij weet terug. "En ja, jij bent de eerste. Smokebreath had me vanochtend wakker gemaakt, vééls te vroeg, en gezegd dat we naar de maansteen gingen. Pas toen we daar waren maakte hij het nieuws bekend. Dus als ik het eerder had geweten had ik het je heus alsnog verteld hoor! Ik wist zelf nog van niks!" Hij keek haar weer vrolijk aan. "Cool, cool, cool! Dus grumpypants heeft je je volledige naam gegeven? Cool! Nu ben je toch nog een soort Warrior, eh? Met je hele mooie naam. Al zal ik je nog steeds Littlepawie noemen hoor, dan krijg je geen heimwee ernaar." Voegde hij eraan toe met een dikke knipoog.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Please don't be mad VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Please don't be mad DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 12:19

"Zoveel als maar kon zodat ik dat kon doen." Ze keek hem wat verontwaardigd aan toen hij dat zei. "Da's niet aardig!" Piepte ze op een bijna kittenachtige toon. Maar hierna herpakte ze zichzelf weer wat en keek ze hem weer serieus aan. Ze was nu volleerd, dus moest ze zich ook zo gedragen.. "Cool, cool, cool! Dus grumpypants heeft je je volledige naam gegeven? Cool! Nu ben je toch nog een soort Warrior, eh? Met je hele mooie naam. Al zal ik je nog steeds Littlepawie noemen hoor, dan krijg je geen heimwee ernaar." Met groene ogen vol ongeloof keek ze de grijze kater aan. Dat meende hij toch niet? Het zou gewoonweg een totale vernedering zijn zou hij haar alsnog Littlepaw noemen waar alle anderen bij waren. Paniek spoelde door haar aderen, want ze wist dat wanneer Ashdrizzle iets zei, hij dat ook echt zou doen. "Uh.." Koortsachtig zocht ze naar woorden, en na enkele seconden nagedacht te hebben kwam ze eindelijk uit op het perfecte weerwoord. "Da's goed, dan noem ik jou vanaf nu weer Ashkit!" Ze wierp een venijnige speelse blik op de kater en tikte nadien met haar voorpootje tegen zijn oor. "Dus Ashkit, wil je mee het territorium in of ben je bang voor het donker?" Miauwde ze op een moederige toon, en keek hem eveneens zo aan. Dit ging nog leuk worden.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Please don't be mad 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 12:23

"Uh.." Zijn glimlach werd alleen maar groter toen hij de reactie van Littlestream zag. "Da's goed, dan noem ik jou vanaf nu weer Ashkit!" Even zette hij een zielig pruillipje op, maar deze verdween toen hij een tik tegen zijn oor kreeg. "Dus Ashkit, wil je mee het territorium in of ben je bang voor het donker?" Alsof hij nog een kitten was viel zijn mond open. "Maar een kitten mag helemaal niet het kamp uit, toch mevrouw Littlepaw?" Grijnsde hij en sprak met een kittenachtige toon. "Maar als u bij me blijft gebeurt er vast niets, toch?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Please don't be mad VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Please don't be mad DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 19:52

"Maar een kitten mag helemaal niet het kamp uit, toch mevrouw Littlepaw?" Pskk, wat een flauw excuus. Ze trok haar wenkbrauwen wat op en leunde wat vooruit, zodat ze bijna met haar neus tegen die van Ashdrizzle plakte. "Oh? Zie ik nou een bange kitten?" Sprak ze uitdagend met samen geknepen ogen. "Maar als u bij me blijft gebeurt er vast niets, toch?" Ze grinnikte en ging weer normaal zitten. Littlestream hief haar voorpootje wat op en deed een superman(cat)-achtig figuur na. "Tuurlijk, met mijn Starclan powers versla ik iedereen~!" Ze zette haar poot weer neer en deed haar best om het gelach dat in haar keel omhoog steeg in te houden, met als gevolg geen geslaagd resultaat. Ze barstte uit in lachen, waarna ze zichzelf terug vermande en de kater afwachtend aankeek.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Please don't be mad 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 20:21

Hij negeerde de opmerking. Littlestream zou straks wel weer een Ashie-hug krijgen, op een onverwacht moment natuurlijk! "Tuurlijk, met mijn Starclan powers versla ik iedereen~!" Hij fronste wat bij het rare gelach, maar krabbelde weer snel in zijn kitten-act. Verwonderd liet hij zijn mondje open vallen. "Mag ik u dan helpen met het vechten tegen slechteriken?" Piepte hij enthousiast en sprong een paar keer op zijn pootjes.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Please don't be mad VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Please don't be mad DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:12

"Mag ik u dan helpen met het vechten tegen slechteriken?" Een van haar mondhoeken rees omhoog, met als gevolg dat er een schuine glimlach op haar gelaat kwam te staan. "Tuurlijk, als je dat kunt natuurlijk!" Plaagde ze, het feit dat hij waarschijnlijk degene zou zijn die haar moest beschermen zou er iets gebeuren. Littlestream was nou eenmaal een sukkel als het op vechten aankwam, dat zou altijd zou blijven. Ze had al van jong af aan problemen gehad met vechten en jagen, alsof die instincten nooit echt ontwikkelt zijn. Maar gelukkig lag het pad van Medicine cat open, en had ze ervoor gekozen..


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Please don't be mad 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:18

"Tuurlijk, als je dat kunt natuurlijk!" Trots en blij sprong hij nog meer op zijn plaats en kon zijn gelach niet meer inhouden. "Yaaaaaaaaaaaaaaaay!" Piepte hij nogmaals blij en keek naar de 'superheld'. "Gaan we dan nu nog?" Vroeg hij ongeduldig en liet zijn blauwe blik naar de uitgang glijden. "Of bent u nu bang?" Nu was het zijn tijd om te plagen.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Please don't be mad VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Please don't be mad DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimema 13 jan 2014 - 20:09

Ze grinnikte even toen Ashdrizzle vroeg of zij nu bang was. Tuurlijk niet! En om dat te bewijzen sprintte ze nog voor de kater de kans kreeg het kamp te verlaten, het territorium in. "Volg me maar als je kan!" Miauwde ze opgelaten terwijl ze haar passen wat versnelde en op een nog hoger tempo door het bos heen rende. Echter zag ze door haar onvoorzichtigheid de afgebroken tak niet op de grond liggen en struikelde ze wild met haar voorste pootje over het obstakel. "Awaw." Mauwde ze zachtjes tegen zichzelf toen ze op de grond neerlag.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Please don't be mad 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Please don't be mad   Please don't be mad Icon_minitimeza 18 jan 2014 - 20:53

"Volg me maar als je kan!" Voordat Ash ook maar een stap eerder had kunnen verzetten was Little het kamp al uitgeschoten. Hé! Snel zette Ashdrizzle zich af van de grond en zette de achtervolging in. Al snel kreeg hij haar geurspoor te maken en niet veel later zag hij de grijze poes op de grond liggen. Een kinderachtige grijns verscheen op zijn gezicht en hij porde zijn vriend tussen haar ribben. "Dus onze 'superheld' kon niet op tegen de krachten van een simpel takje?" Grinnikte hij en deed een paar passen langs Littlestream. "Muhahaha," Was zijn mislukte poging tot een slechte lach. "Mijn plan is gelukt! Nu ga ik de wereld overnemen!" Van binnen lachte hij zich dood, maar zijn gezicht stond nog 'serieus'. Snel rende de kater weg, want onze superheld Littlepaw kon ieder moment opstaan.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Please don't be mad VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Please don't be mad
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Warriors den-
Ga naar: