Territory tour for Birchpaw - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Territory tour for Birchpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Firework
StarClan
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimema 10 feb 2014 - 20:32


Nee hoor, wat had hij dan gedacht? Zijn leerling liep natuurlijk stug verder, aan het doen alsof hij alles kon. Firework liet hem even begaan, tot ze bij de gorge kwamen, nu was het wel goed geweest. De kater ging naast Birchpaw lopen, en hoorde hem vrolijk een toelichting geven. "Dit is dus de ThunderClan, joepie en nu weer verder." Dit deed hem grinniken, "Nou ja, ik heb op z'n minst een apprentice met humor," Hij keek het katertje aan, en zijn blik veranderde van vrolijk naar streng. "Maar nu is het toch echt uit met de pret, dit is je laatste kans om even normaal mee te doen. Naar welke clan-border wil je nu?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 20:12

"Nou ja, ik heb op z'n minst een apprentice met humor," Met een ruk draaide hij zich om en keek de kater beledigd aan. Humor? Hij was hier uiterst serieus! "Maar nu is het toch echt uit met de pret, dit is je laatste kans om even normaal mee te doen. Naar welke clan-border wil je nu?" De blik van zijn Mentor veranderde naar een wat serieuzere stand en Birchpaw keek hem zuur aan. "Deze." Piepte hij en liet zijn kont op de grond vallen. Mooi niet dat hij een stap zou verzetten voordat hij de 'ThunderClan' grens had gecheckt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 21:44


De jongere kater leek zijn vermaning niet leuk te vinden, en was, zoals altijd, rebels. "Deze." Kwam er uit zijn mond toen hij zich met z'n kleine kont op de grond liet vallen. Een zucht verliet Firework's mond, en hij ging even heel rechtop staan, maar dacht er toen het betere van en liep naar de kleine ander. "Oke dan," Sprak hij met een zucht, "Welke border denk je dat dit is dan? Als je het goed hebt volg ik jou naar de volgende, heb je het fout, dan volg je mij, oké?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 17:37

"Oke dan," Bij het horen van een zucht versmalde Birchpaw zijn ogen. Als ik dan zo'n vervelende Apprentice ben, waarom wilde je dan een nieuwe? Hij beet de woorden nog terug, maar evengoed hadden ze zijn mond al verlaten. "Welke border denk je dat dit is dan? Als je het goed hebt volg ik jou naar de volgende, heb je het fout, dan volg je mij, oké?" De tabby Apprentice hield zijn Mentor goed in de gaten en gromde zachtjes. "ThunderClan." Hij bleef eigenwijs bij zijn besluit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 17:44


De ander leek na te denken, en even, heel even maar, dacht de kater dat het misschien toch nog de goede kant op kon gaan. Maar nee hoor, dit prachtige gevoel werd geruïneerd zodra zijn apprentice zijn mond opentrok. "ThunderClan." De reactie was om te filmen, Firework's mond viel open, zijn ogen werden groot, en hij sprong hoog in de lucht en landde extra hard neer, zodat alle frustratie eruit was. "Great Starclan!! Ben je dan echt zo dom?! Of doe je maar zo? Er loopt hier een rivier!" Hij kalmeerde zichzelf even, sloot zijn ogen van ergernis, en keek de betweter toen weer aan. "Nee dus, niet Thunderclan" 
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:10

"Great Starclan!! Ben je dan echt zo dom?! Of doe je maar zo? Er loopt hier een rivier!" Zijn vacht schoot overeind bij die grootste belediging en gromde hard tegen de kater. Hij had verdomd nog nooit een training gehad en dan kreeg hij dit..?! "Nee dus, niet Thunderclan" Geërgerd siste Birchpaw en zonder na te denken zette hij zich van de grond af en probeerde de Warrior zo hard mogelijk te beuken met zijn lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 21:36


Wederom vielen zijn woorden niet in de smaak bij het bolletje vacht dat zo hooghartig voor hem zat, de 'apprentice' leek zich er juist enorm aan te ergeren, en Firework kon het hem ook niet echt kwalijk nemen. Net klaar om zijn excuses aan te bieden zag hij vanuit zijn ooghoek de jonge kater naar hem toekomen, en sprong net op tijd, lichtvoetig uit zijn baan. Waarna hij meteen hoopte dat hij het niet had gedaan. Birchpaw leek te snel te gaan om nog te stoppen, en ging recht op de gorge af! Meteen kwam zijn mentor in actie, en sprong met krachtige sprongen naar de apprentice toe, om een mogelijke val te voorkomen. "Dat doen we dus niet meer," 
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 21:47

Hij voelde geen contact met een vacht en werd pots tegengehouden. Woedend sprong hij overeind en keek kil naar de Warrior met zijn blauwe ogen. "Hou op!" Piepte hij boos en zijn staart werd twee keer zo groot. "Jij bent een stomme Mentor! Je hebt me nog helemaal niets geleerd! Je bent gemeen tegen me en ik hoop dat je dood gaat!" Snoof hij boos en ging gelijk met zijn rug naar de kater gekeerd zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 10:38


Een zucht verliet de Flamepoint's mond toen ook dit hem alweer niet in dank werd afgenomen, maar hij had geduld, het zou goedkomen, hoopte hij. Een kille blik keek naar hem, en de kater zag hoe Birch zich omdraaide, en een heel verhaal afstak. "Jij bent een stomme Mentor! Je hebt me nog helemaal niets geleerd! Je bent gemeen tegen me en ik hoop dat je dood gaat!" Firework schrok niet, wat hem pijn deed, als hij dit soort dingen normaal zou gaan vinden, hoe moest het dan verder? Hij zuchtte nog een keer, en liep toen met zware pootstappen naar zijn apprentice toe. "Doe een voorstel, hoe zou jij het dan willen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimema 24 feb 2014 - 22:30

"Doe een voorstel, hoe zou jij het dan willen?" De Apprentice gromde hardop toen de kater op hem af kwam. Als hij zou vechten, dan won Birchpaw toch wel! Hij was tenminste niet stom! "Dat je niet stom doet." Snoof hij en keek de Warrior boos aan. "En dat je je naam veranderd in Poopstar totdat je niet meer stom bent."
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 18:17


Hij zuchtte even toen de apprentice met een bijster 'origineel' idee kwam, maar oke dan, hij moest toch iets doen om de band een beetje te verbeteren. "Ik zal niet meer stom doen," Beloofde de grote kater, waarna hij met gevaarlijk twinkelende ogen naar zijn apprentice keek, "Maar als ik Poopstar heet moet jij Dungkit heten,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 18:20

"Ik zal niet meer stom doen," En..? Zijn andere bevel dan? "Maar als ik Poopstar heet moet jij Dungkit heten," Boos keek de Apprentice weer op. "Nee!" Piepte hij boos. "Ik ben Birchpaw en ik ben niet stom, alleen stomme katten moeten een stomme naam hebben! En jij bent nog steeds stom, totdat ik zeg dat je dat niet meer bent!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 18:27


Helaas, mislukt, de koppige apprentice weigerde om ook maar een beetje tegemoet te komen, en nu was zijn mentor het zat. "Luister jij eens even," Siste hij naar hem, gezag was duidelijk in zijn stem te horen, en ook zijn ogen stonden nu niet meer zo vriendelijk, "Jij denkt misschien dat je zo goed bent, maar als je zo doorgaat mannetje, dan zijn alle anderen allang warrior voordat jij zelfs je eerste prooi hebt gevangen," Zijn mentor keek hem streng aan, en ging rechter op zitten, tegelijkertijd strekte hij z'n rug even. "Want je hebt mijn toestemming nodig om warrior te worden, dus ik geef je de keuze," Hij keek even met zijn priemende ogen diep in die van Birchpaw, "Of je gaat nu meewerken, en ook daadwerkelijk een beetje proberen er een leuke les van te maken, óf je blijft zo dom en koppig doen, en je blijft voor de rest van je leven een apprentice," Het leek misschien hard, maar blijkbaar was het de enige manier voor Firework om op enige manier tot de irritante apprentice door te dringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 18:32

"Luister jij eens even," De blik van Firework stond niet meer zo vriendelijk en Birchpaw deed geen moeite om zijn kwade blik te laten verdwijnen. "Jij denkt misschien dat je zo goed bent, maar als je zo doorgaat mannetje, dan zijn alle anderen allang warrior voordat jij zelfs je eerste prooi hebt gevangen," Zijn bovenlip trilde en hij zwiepte een keer boos met zijn staart. "Want je hebt mijn toestemming nodig om warrior te worden, dus ik geef je de keuze," Hij snoof. Wat een stomme Mentor had hij! Hij ook weer, zeg, altijd hij! "Of je gaat nu meewerken, en ook daadwerkelijk een beetje proberen er een leuke les van te maken, óf je blijft zo dom en koppig doen, en je blijft voor de rest van je leven een apprentice," Zijn grom werd nog wat harden, maar hij liet zijn kopje wat zakken. Mooi niet dat hij zijn leven lang de naam 'Birchpaw' zou dragen.. Maar.. dan moest hij naar die rotzak gaan luisteren. "Hmpf.. goed" Mompelde hij zachtjes, zonder oogcontact te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 18:42


Hij juichte vanbinnen toen de woorden kwamen, natuurlijk kwam er eerst een hoop gegrom, en boze blikken, maar de woorden kwamen, en Firework moest zijn best doen om niet in gejuich uit te barsten. Zijn gezicht verraadde niets toen hij opstond en wenkte, "Goede keuze, dan mag jij nu zeggen waar we nog niet zijn geweest,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 18:45

Stommerd, rotzak, stommerd. Met een boze blik keek hij zijn Mentor aan, die zonder iets te zeggen opstond. "Goede keuze, dan mag jij nu zeggen waar we nog niet zijn geweest," Irritaties schoten door zijn lijf en hij voelde de sterke neiging om gewoon zijn schouders op te halen en nors voor zich uit te kijken, maar dat kon hij nu natuurlijk niet maken. Misschien later, wanneer die rotzak niet meer zo goed oplette. "ThunderClan grens..?" Perste hij met moeite over zijn lippen en hij keek naar het gras onder zijn poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 19:53


Hij knikte bij het antwoord van de apprentice, en maakte toen een domme fout, Firework zag de zachte toon van Birchpaw aan voor nederigheid, "Goed zo," Prees hij de jonge kater blij, "Goed zo, goed zo, nederigheid, Birchpaw, is het beste wat je kan overkomen, en ik moet zeggen, je doet het goed, misschien zullen tijden vanaf nu beter gaan," Een kleine hoop rees in hem op, en de kater draaide zich vrolijk om, en stalkte met zijn apprenitce op de hielen, naar de grens van Thunderclan,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 19:57

"Goed zo," Wantrouwend hief hij zijn kopje op. Wat..? "Goed zo, goed zo, nederigheid, Birchpaw, is het beste wat je kan overkomen, en ik moet zeggen, je doet het goed, misschien zullen tijden vanaf nu beter gaan," Hij legde zijn oren in zijn nek en zijn nekharen sprongen overeind. "W--!" Hij klapte zijn kaken snel weer op elkaar voordat hij weer zo'n strenge Firework kreeg. Die krijgt vannacht doorns in zijn nest. Gromde hij in zichzelf en volgde zijn Mentor stilletjes en lette vooral niet op af deze nog iets zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 20:04


Vrolijk liep hij door, zonder het korte tegengesputter van Birch zelfs te horen, nee, de kater was helemaal happy met zichzelf, en met Birchpaw. Misschien viel de apprentice toch wel mee, misschien hadden ze gewoon wat tijd nodig. Firework stopte bij een grote boom, dezelfde plak als waar hij Owlpaw op haar eerste training heen had gebracht, en keek naar zijn nieuwe apprenitce. Tenminste, dat wilde hij, even knipperde hij, maar zag toen dat Birch er niet was, totdat de apprentice eraan geslenterd kwam, "Als ik te snel loop moet je het zeggen hoor," Zei Firework, serieus bedoelt, hij wilde niet dat de apprentice zijn poten overbelaste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 20:21

De kater kwam tot stilstand toen hij in de verte Firework zag stoppen. "Als ik te snel loop moet je het zeggen hoor," Een zacht gegrom kwam weer uit zijn keel. Oh dus nu was hij weer die onhandige kitten? "Hmhm." Zuchtte de Apprentice en wachtte totdat de kater weer verder ging. Wanneer zou deze dag over zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Territory tour for Birchpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: