Poor cat, are you cold? {Duskcloud}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Poor cat, are you cold? {Duskcloud}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Graverobber
Member
Poor cat, are you cold? {Duskcloud} DPKsfdL
Ruth x)
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2Ƽ мσσηѕ σℓ∂
Gender:
Rank:
Graverobber
BerichtOnderwerp: Poor cat, are you cold? {Duskcloud}   Poor cat, are you cold? {Duskcloud} Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 15:07

In kleine wolkjes kwam zijn adem naar buiten geslopen toen hij zuchtte en zijn staart om zijn lichaam krulde. De zwart met wit gekleurde kater had het niet zo op de bladkaal en zijn kille weer. De sneeuw viel met eindeloze vlokken naar beneden en het irriteerde hem hoe ze zijn pels bedekten. De kater zette zijn pels iets op en liet zijn geel met groen getinte ogen eventjes over het kamp glijden, zoekende naar enige bron van vermaak of warmte.

{Eerste post gereserveerd voor Duskcloud}

Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Poor cat, are you cold? {Duskcloud} DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Poor cat, are you cold? {Duskcloud}   Poor cat, are you cold? {Duskcloud} Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 21:55

Moe en koud liep Duskcloud het kamp in. Ze kwam net terug van een patrouille, en ze had honger. Ze had zichzelf als ontbijt alleen maar een mager muisje gegund en de rest van de dag niets meer gegeten in de gedachte dat zwakkere katten dan haar het eten beter konden gebruiken. Het sneeuwde nog steeds en haar vacht zat vol met witte vlokje, wat haar mateloos irriteerde aangezien het vanavond in haar droge warme nest allemaal zou gaan smelten. Ze pakte een klein visje van de prooistapel en liet haar blik door het kamp gaan, en de blik van een donkere kater kruiste de hare. Onverschillig liep Duskcloud op hem af. “Hey.” Begroette ze hem. “Vind je het goed als ik erbij kom zitten?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Graverobber
Member
Poor cat, are you cold? {Duskcloud} DPKsfdL
Ruth x)
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2Ƽ мσσηѕ σℓ∂
Gender:
Rank:
Graverobber
BerichtOnderwerp: Re: Poor cat, are you cold? {Duskcloud}   Poor cat, are you cold? {Duskcloud} Icon_minitimema 10 feb 2014 - 19:58


Een gesptreepte poes kwam op Grave af. “Hey. Vind je het goed als ik erbij kom zitten?” Graverobber gromde. "Hai, tuurlijk kom erbij." Misschien had zij nieuwtjes. "Heb je iets gezien op patrouille?", vroeg hij glimlachend. Ondertussen bleef de sneeuw vallen. Morgen zou er al een laagje sneeuw zijn in het kamp. Tot grote ergernis van de zwartwitte kater. Het witte goedje deed niets goed. Het plakte en het was koud. Meer deed het niet. Zijn groene ogen gingen weer naar Duskcloud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Poor cat, are you cold? {Duskcloud} DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Poor cat, are you cold? {Duskcloud}   Poor cat, are you cold? {Duskcloud} Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 14:51

"Hai, tuurlijk kom erbij." Zei de kater. Duskcloud knikte koel en ging tegenover hem zitten. Ze veegde wat sneeuw weg en legde haar prooi neer en nam er een hap van. Ze herinnerde zich nu pas weer hoeveel honger ze had, maar leaf-bare was nou eenmaal het seizoen van de honger en de ziektes. "Heb je iets gezien op patrouille?" Vroeg de kater. Duskcloud schudde haar kop. “Alleen maar sneeuw.” Zei ze met een zeldzaam glimlachje. “Van mij mag Starclan die sneeuw eigenlijk wel afschaffen. Ik vind er niets aan.” Haar maag rommelde en ze nam nog een hapje van haar prooi waarna ze de kater weer aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graverobber
Member
Poor cat, are you cold? {Duskcloud} DPKsfdL
Ruth x)
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2Ƽ мσσηѕ σℓ∂
Gender:
Rank:
Graverobber
BerichtOnderwerp: Re: Poor cat, are you cold? {Duskcloud}   Poor cat, are you cold? {Duskcloud} Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 20:12


Een gesptreepte poes kwam op Grave af. “Hey. Vind je het goed als ik erbij kom zitten?” Graverobber gromde. "Hai, tuurlijk kom erbij." Misschien had zij nieuwtjes. "Heb je iets gezien op patrouille?", vroeg hij glimlachend. Ondertussen bleef de sneeuw vallen. Morgen zou er al een laagje sneeuw zijn in het kamp. Tot grote ergernis van de zwartwitte kater. Het witte goedje deed niets goed. Het plakte en het was koud. Meer deed het niet. Zijn groene ogen gingen weer naar Duskcloud. “Alleen maar sneeuw.” Zei Duskcloud met een klein glimlachje. “Van mij mag Starclan die sneeuw eigenlijk wel afschaffen. Ik vind er niets aan.” Graverobber bromde goedkeurend. "Vind ik ook. Het is alleen maar koud en het plakt aan je pels, waardoor je helemaal doorweekt raakt." Zijn mondhoeken krulden iets op. Met wat was hij bezig? Ze wist toch wat sneeuw deed. "Mijn exuses pretty girl. Ik heet Graverobber.", miauwde hij grijnsend. Grave knipperde en tuite iets zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Poor cat, are you cold? {Duskcloud} DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Poor cat, are you cold? {Duskcloud}   Poor cat, are you cold? {Duskcloud} Icon_minitimewo 12 feb 2014 - 18:30

"Vind ik ook. Het is alleen maar koud en het plakt aan je pels, waardoor je helemaal doorweekt raakt." Zei de kater. Duskcloud knikte. Niet dat ze veel had aan de informatie, maar het was wel een van de ergste dingen aan sneeuw. "Mijn exuses pretty girl. Ik heet Graverobber." Zei de kater grijnzend. Duskcloud keek hem geïrriteerd aan. Graverobber kon zijn bijnamen beter voor zichzelf houden. “Mijn naam is Duskcloud.” Zei ze bits. “En niet pretty girl of ook maar iets in die richting. Onthoud dat goed.” Ze keek hem waarschuwend aan. Ze hield niet van katten die op die manier tegen haar praatten of met haar probeerden te flirten. Ze was al heel lang niet meer op zoek naar liefde en dat zou ze waarschijnlijk ook nooit meer zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graverobber
Member
Poor cat, are you cold? {Duskcloud} DPKsfdL
Ruth x)
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2Ƽ мσσηѕ σℓ∂
Gender:
Rank:
Graverobber
BerichtOnderwerp: Re: Poor cat, are you cold? {Duskcloud}   Poor cat, are you cold? {Duskcloud} Icon_minitimewo 12 feb 2014 - 20:09


“Alleen maar sneeuw.” Zei Duskcloud met een klein glimlachje. “Van mij mag Starclan die sneeuw eigenlijk wel afschaffen. Ik vind er niets aan.” Graverobber bromde goedkeurend. "Vind ik ook. Het is alleen maar koud en het plakt aan je pels, waardoor je helemaal doorweekt raakt." Zijn mondhoeken krulden iets op. Met wat was hij bezig? Ze wist toch wat sneeuw deed. "Mijn exuses pretty girl. Ik heet Graverobber.", miauwde hij grijnsend. Grave knipperde en tuite iets zijn lippen. Meteen keek de poes geïrriteerd. “Mijn naam is Duskcloud.” Klonk het bits. “En niet pretty girl of ook maar iets in die richting. Onthoud dat goed.” Hij glimlachte. "Ja natuurlijk pretty girl." Hij legde grijnsend zijn staart over zijn poten. "Let er maar niet op.", mompelde hij meer tegen zichzelf dan tegen Duskcloud. "Wat ga je morgen doen?" Hij sprong soepel van onderwerp. Maar zijn gedachten waren nog eventjes in het verleden. Ooit moet ze plooien, dacht hij grijnsend. Ooit zal ze dat. Zijn groene ogeng hielden haar blik vast. Die was waarschuwend en geërgerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Poor cat, are you cold? {Duskcloud} DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Poor cat, are you cold? {Duskcloud}   Poor cat, are you cold? {Duskcloud} Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 18:22

"Ja natuurlijk pretty girl." Zei Graverobber grijnzend. Duskcloud keek hem zwaar geïrriteerd aan, en besloot dat ze dat kater irritant vond. "Let er maar niet op." Mompelde hij, maar de donker gestreepte poes wist wel dat ze zich eraan zou blijven ergeren. Ze hield niet van bijnamen en al helemaal niet van bijnamen zoals 'pretty girl'. Ze had een gewone naam en die had ze gekregen om te gebruiken. "Wat ga je morgen doen?" Vroeg hij, van onderwerp veranderend. Duskcloud nam nog een hap van haar prooi. Ze had niet bepaald zin om haar hele planning voor morgen met deze kater te gaan delen. Waarschijnlijk zou ze morgen met Skewpaw gaan jagen en daarna gewoon zien of ze nog bij patrouilles werd ingedeeld. “Dat gaat je niets aan.” Zei ze. “Of wel?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Graverobber
Member
Poor cat, are you cold? {Duskcloud} DPKsfdL
Ruth x)
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2Ƽ мσσηѕ σℓ∂
Gender:
Rank:
Graverobber
BerichtOnderwerp: Re: Poor cat, are you cold? {Duskcloud}   Poor cat, are you cold? {Duskcloud} Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 18:43


"Ja natuurlijk pretty girl." Hij legde grijnsend zijn staart over zijn poten. "Let er maar niet op.", mompelde hij meer tegen zichzelf dan tegen Duskcloud. "Wat ga je morgen doen?" Hij sprong soepel van onderwerp. Maar zijn gedachten waren nog eventjes in het verleden. Ooit moet ze plooien, dacht hij grijnsend. Ooit zal ze dat. Zijn groene ogeng hielden haar blik vast. Die was waarschuwend en geërgerd. “Dat gaat je niets aan. Of wel?” Graverobber grijnsde. "Ik ga waarschijnlijk jagen." Hij liet er een pauze tussen vallen. "Wil je soms mee?" De zwart-witte kat vond dat Duskcloud veel te geïriteerd deed. Dat was toch voor nergens nodig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Poor cat, are you cold? {Duskcloud} DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Poor cat, are you cold? {Duskcloud}   Poor cat, are you cold? {Duskcloud} Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 14:21

Vreemdg enoeg grijnsde de kater "Ik ga waarschijnlijk jagen." Zei hij. Duskcloud knikte een beetje ongeïnteresseerd toen Graverobber er een korte pauze tussen liet vallen. "Wil je soms mee?" Vroeg hij. Duskcloud keek hem een beetje onderzoekend aan. Ze had al laten merken dat ze geen interesse had, en toch ging hij door. Uit nieuwsgierigheid overwoog ze een kort moment zijn aanbod aan te nemen, maar veranderde toch van gedachten. Ze was er van overtuigd dat de kater alleen, maar met haar wilde flirten en ze wist dat ze daar helemaal geen behoefte aan had op dit moment.”Nee dankje.” Zei ze wat vriendelijker dan ze zonet had gedaan. “Misschien later..”
Terug naar boven Ga naar beneden
Graverobber
Member
Poor cat, are you cold? {Duskcloud} DPKsfdL
Ruth x)
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2Ƽ мσσηѕ σℓ∂
Gender:
Rank:
Graverobber
BerichtOnderwerp: Re: Poor cat, are you cold? {Duskcloud}   Poor cat, are you cold? {Duskcloud} Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 18:51


Zijn groene ogeng hielden haar blik vast. Die was waarschuwend en geërgerd. “Dat gaat je niets aan. Of wel?” Graverobber grijnsde. "Ik ga waarschijnlijk jagen." Hij liet er een pauze tussen vallen. "Wil je soms mee?" De zwart-witte kat vond dat Duskcloud veel te geïriteerd deed. Dat was toch voor nergens nodig? Er viel een ongemakkelijke stilte. ”Nee dankje. Misschien later..” Hij zuchtte. Hij zou haar nog wel eens opzoeken, maar nu was het voorbij. "Ik moet maar eens gaan.", miauwde hij met een hoofdknik. Hij stond op en stapte met grote passen het camp uit. Hij zou nu als eens jagen.

~Topic uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Poor cat, are you cold? {Duskcloud}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: