When the sun goes under. [Open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 When the sun goes under. [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mothflare
Member
When the sun goes under. [Open] Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Mothflare
BerichtOnderwerp: When the sun goes under. [Open]   When the sun goes under. [Open] Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 15:46

Sneeuwvlokken vielen naar beneden en bedekte de spoor die zij achter liet. Met legen poten zou ze nu weer terug keren naar het kamp. Geen prooi, niks. Wat deed ze mis? Liep vaak geruisloos, maar telkens bij de sprong ging het mis, en kon ze weer er achter aan rennen. De laatste keer dat ze het dichts bij gekomen was met het vangen van een prooi was met een andere kat geweest, en zelfs toen was het mislukt.
Ze stapte het kamp binnen, die nu ook al bedekt lag met een laagje sneeuw. Ze fronste en keek naar de prooi stapel, haar eigen maag knorde, maar waarom zou ze eten als ze zelf geen prooi kon geven aan de clan. Ze verdiende het gewoon niet, voor haar gevoel. Met een zucht plofte ze neer, dicht bij de apprentices den en keek ze naar de andere katten die binnen kwamen met in ieder geval iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
When the sun goes under. [Open] Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: When the sun goes under. [Open]   When the sun goes under. [Open] Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 16:16

Het tabby katertje keerde wat teleurgesteld terug naar het kamp. Er was geen enkele prooi te vinden, nergens in het hele territorium niet. Hij zuchtte wat geërgerd toen er wat sneeuw aan zijn vacht bleef kleven en schudde zijn pootje heen en weer, om het eraf te krijgen. Toen hij het kamp in stapte sloeg hij zijn ogen neer, gezien de meeste katten wel met iets terugkwamen. Hij keek voorzichtig op en zag Mothpaw zitten. Snel trippelde hij op haar af en plofte voor haar neer. "Slechte jacht gehad?" miauwde hij zacht, zodat alleen hun twee het konden horen.

OCC: Posten op andere topics lukt gewoon niet, nieuwe start aye x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothflare
Member
When the sun goes under. [Open] Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: When the sun goes under. [Open]   When the sun goes under. [Open] Icon_minitimedi 4 feb 2014 - 16:46

Ze ging met haar nagels door het sneeuw heen tot er modder boven kwam. Ze voelde zich echt rot, het was nu winter? Hoe kon ze ooit verder trainen wat jagen betrof? Er was nu geen enkele prooi te vinden. Ze wende haar blik weg van de prooistapel, en toen hoorde ze een stem. Sparrowpaw, hij vroeg of ze een slechte jacht had gehad. Mothpaw keek op en dwong zich zelf te glimlachen, maar dat lukte niet. “Jup, weer een jacht mislukt, en nu is het leafbare, en zal ik al helemaal voorlopig niet meer de kans krijgen om te leren jagen.” Luchtte ze in een keer haar hart. Ze keek hem aan en zuchtte. “Iedereen in de apprentice den heeft al een eerste prooi gehad, ik niet…” zuchtte ze.

OOC: Is goed ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshkit
Member
When the sun goes under. [Open] DPKsfdL
Ruth x)
19

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons suffering..
Gender:
Rank:
Marshkit
BerichtOnderwerp: Re: When the sun goes under. [Open]   When the sun goes under. [Open] Icon_minitimedi 4 feb 2014 - 20:15

“...eerste prooi gehad, ik niet…”, hoorde Marshkit nog net. Ze was net komen aanwankelen toen de apprentices in gesprek bezig waren. Met nieuwsgierige blauwe ogen keek ze naar de twee. Ze waren duidelijk veel groter dan haar. Maar niet zo groot als de warriors. Marshkit obseveerde de twee. Ze durfde er niet tussen te komen. Zou zij ooit apprentice worden?

Haar ogen dwaalde onbewust af naar hun poten. Allebei hadden ze er vier. De zwart-witte kitten slikte moeizaam. Waarom kon zij niet normaal zijn? Zoals alle kittens en medeclanners. Ze was het gesprek met de witte warrior nog niet vergeten. Het had haar pijn gedaan, maar misschien verdiende ze die pijn. Haar moeder vertelde keer op keer dat het niet haar schuld was. En keer op keer geloofde ze haar niet. Natuurlijk kon zij er iets aan doen. Het was allemaal haar schuld van haar.

~May I?


Laatst aangepast door Marshkit op vr 14 feb 2014 - 17:09; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
When the sun goes under. [Open] Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: When the sun goes under. [Open]   When the sun goes under. [Open] Icon_minitimema 10 feb 2014 - 7:01

“Jup, weer een jacht mislukt, en nu is het leafbare, en zal ik al helemaal voorlopig niet meer de kans krijgen om te leren jagen.” zuchtte Mothpaw, waarna ze hem weer even aankeek. “Iedereen in de apprentice den heeft al een eerste prooi gehad, ik niet…” Sparrowpaw knikte even begrijpend. Zelf had hij al een aantal prooien gevangen, gezien hij een of twee lessen van Icyrose had gekregen, maar toen kwam ze in de nursery te liggen. Zelf kon hij aardig jagen, maar absoluut niet vechten, dat had hij dan ook nog niet geleerd. "Heb je anders zin om samen een keertje te gaan jagen?" miauwde hij, proberend zijn vriendin in een betere stemming te krijgen. Toen hij zijn hoofd even hief om zich uit te rekken zag hij dat een kleine kitten hem aanstaarde. Wat ongemakkelijk keek hij weer naar Mothpaw en toen weer naar de kitten. "Uhm.. hallo daar." miauwde hij vervolgens maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothflare
Member
When the sun goes under. [Open] Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: When the sun goes under. [Open]   When the sun goes under. [Open] Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 15:47

"Heb je anders zin om samen een keertje te gaan jagen?" Mothpaw sloeg haar ogen neer en beet twijfelend op haar lip, ze dacht zo veel, wou ze uitspreken, maar durfde het niet. Ze haalde diep adem om toch moet bij elkaar te halen om te zeggen wat ze wou. "Het is, ik schaap me er voor…" miauwde ze toen. "Iedereen kan jagen, zelfs de kittens vangen vlinders in newleaf, en anders wel sneeuwvlokken in bareleaf, zoals nu, en ik? Ik kan dat niet…" miauwde ze verslagen terwijl ze zenuwachtig met haar pootjes in de grond kneedde. Het voelde vertrouwd om haar hart te luchten bij Sparrowpaw, gewoon een potje te klagen. Want ze had het gevoel dat hij haar begreep. Toen merkte ze dat Sparrowpaw iets op merkte. "Uhm.. hallo daar." Mothpaw glimlachte. "Behoor jij niet in de Nursery te zitten?" Vroeg ze, wat een timing voor een kit om op te komen dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshkit
Member
When the sun goes under. [Open] DPKsfdL
Ruth x)
19

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons suffering..
Gender:
Rank:
Marshkit
BerichtOnderwerp: Re: When the sun goes under. [Open]   When the sun goes under. [Open] Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 17:19


"Heb je anders zin om samen een keertje te gaan jagen?", miauwde de kater. "Het is, ik schaam me er voor… Iedereen kan jagen, zelfs de kittens vangen vlinders in newleaf, en anders wel sneeuwvlokken in bareleaf, zoals nu, en ik? Ik kan dat niet…", antwoorde de poes daarop. Marshkit geloofde haar oren niet. Kon zij niet jagen? Was ze dan niet de enige die dat niet kon? En trouwens, zij kon helemaal geen sneeuwvlokken vangen. "Uhm.. hallo daar." Ze schrok op uit haar gedachten. Angstig kromp ze inelkaar. "Behoor jij niet in de Nursery te zitten?" Marsh liet haar oortjes slap hangen. "E-eh. N-n-nee.", begon ze slikkend. "I-i-ik ver-verveelde mij e-e-en... Ze sloeg angstig haar ogen neer. "H-het sp-spijt me, i-i-ik zal w-weggaan.", piepte ze achteruit deinsend. Ze had het compleet verpest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
When the sun goes under. [Open] Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: When the sun goes under. [Open]   When the sun goes under. [Open] Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 15:24

Hij zat er wat verslagen bij. Zijn vriendin blafte zichzelf totaal af, maar hij wist niet wat hij er tegenin kón brengen. Ze leek er zo zeker van te zijn dat ze het niet kon. Hij liet zijn kopje wat hangen en luisterde niet bepaald naar wat te kitten te zeggen had. Hij wierp nog even een vlugge blik op de kitten en wendde zich toen weer naar Mothpaw. "Wees niet zo streng voor jezelf." miauwde hij en keek haar toen twijfelend aan. "Als we een keer samen gaan jagen ga ik je helpen, beloofd!" miauwde hij, dit keer wat zelfverzekerder. Hij zou Mothpaw laten zien dat elke kat kon jagen, zei dus ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Smallwing
Member
When the sun goes under. [Open] DPKsfdL
Amy But cal me AA
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Smallwing
BerichtOnderwerp: Re: When the sun goes under. [Open]   When the sun goes under. [Open] Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 20:40

"Gaat er iemand nog mee jagen?" Smallwind keek vragend het kamp rond, maar iedereen was net geweest of te moe. "Iemand?" Ze keek naar de kleine hoop prooi die moest groeien. Als er niet gejaagd zou worden, hadden ze morgen misschien niet genoeg eten voor de Elders en de Queens en Kits. Ze zag een twee apprentices bij hun den zitten. Ze trippelde naar hen toe en vroeg: "Hebben jullie anders zin om te jagen? de prooihoop moet echt groter hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshkit
Member
When the sun goes under. [Open] DPKsfdL
Ruth x)
19

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons suffering..
Gender:
Rank:
Marshkit
BerichtOnderwerp: Re: When the sun goes under. [Open]   When the sun goes under. [Open] Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 20:48


"Behoor jij niet in de Nursery te zitten?" Marsh liet haar oortjes slap hangen. "E-eh. N-n-nee.", begon ze slikkend. "I-i-ik ver-verveelde mij e-e-en... Ze sloeg angstig haar ogen neer. "H-het sp-spijt me, i-i-ik zal w-weggaan.", piepte ze achteruit deinsend. Ze had het compleet verpest. "Wees niet zo streng voor jezelf. Als we een keer samen gaan jagen ga ik je helpen, beloofd!" Marshkit draaide zich om. Niemand gaf om haar. "Hebben jullie anders zin om te jagen? de prooihoop moet echt groter hoor." Ze beet op haar lip, maar de tranen waren er al. Ze rolden verloren over haar wangen. Ze liep hard weg naar de Nusery. Ik ben een mislukkeling.

[Topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Smallwing
Member
When the sun goes under. [Open] DPKsfdL
Amy But cal me AA
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Smallwing
BerichtOnderwerp: Re: When the sun goes under. [Open]   When the sun goes under. [Open] Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 21:06

Smallwind zag dat Marshkit weg rende, terwijl de tranen over har wangen bigelden. "gaat het wel goed met haar?" Ze keek de apprentices vragend aan. "Hebben jullie haar aan het huilen gemaakt?" Ze keek de kleine kit na, met een gevoel van medelijden. Wat voor ergs konden de apprentices zeggen dat ze een kit lieten huilen?

Sorry voor de korte post Embarassed 
Terug naar boven Ga naar beneden
 
When the sun goes under. [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: