Ice head { Dawnflight }



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ice head { Dawnflight }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Scorpionsting
Member
Ice head { Dawnflight } DPKsfdL
» Chi «
159
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Scorpionsting
BerichtOnderwerp: Ice head { Dawnflight }   Ice head { Dawnflight } Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 18:45

Zijn blik gleed met een teleurgestelde glans over het bevroren water en zijn oortjes draaide zich automatisch naar achter. Hij had gehoopt dat er hier en daar nog wat open plekken zouden zijn, in de hoop nog wat vis te pakken te krijgen, maar zijn hoop was ter vergeefs geweest. Een kille bries woei door zijn vacht en deed zijn pels wat opwaaien. Terwijl de donkere chocoladebruine kater zijn pluizige staart wat strakker rond zijn lichaam krulde kwam er een idee in hem op. Wat als hij nu..?
Voorzichtig stond Scorpionsting weer op en waagde hij zijn linker voorpootje op het gladde ijs. Nog nooit had hij dit in zijn leven gedaan, maar dan kwam het gezegde 'voor alles komt er een eerste keer' wel goed van pas. Een wat brede grijns verscheen op zijn donkere gelaat toen hij nadien ook zijn andere poten op het ijs zette. Een zacht gelach verliet zijn mond, maar deze werd vervolgd door een kleine gil toen hij zijn evenwicht verloor en omviel. Geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Ice head { Dawnflight } DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Ice head { Dawnflight }   Ice head { Dawnflight } Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:18

De groene ogen van de kattin waren op de prooistapel gericht, zover je het een stapel kon noemen. Het was geslonken tot misschien net genoeg voor de clan. Als leafbare de hele tijd zo streng bleef, dan zouden ze een prooischaarste krijgen. Ze zuchtte en keek om zich heen. Vele katten werden sloom en moe van de kou. Het opstaan in de donkere lucht en de koude wind in hun territorium werkte niet goed op het humeur van de katten. Langzaam stond de rossige poes op en ze rekte zich uit. Als ze echt iets goeds voor de clan wou doen zou ze moeten gaan jagen. Het leek erop alsof ze elke prooi konden gebruiken. Ze likte een paar keer over haar poot en ging daarmee achter haar oor, het was een gewoonte geworden om dat te doen als ze opstond, ze wist niet waarom. Op een drafje, iets sneller dan de slome wandeltred van vele andere katten, ging ze het kamp uit. Ondanks de verhalen van de andere katten dat de rivier al dichtgevroren was, zou ze er nog steeds heen gaan. Misschien was er toch nog ergens een plekje, net groot genoeg voor haar poot, om vissen naar boven te hengelen. Haar hoop werd gelijk de grond ingeboord na één blik op het water, of hoever je het nog water kon noemen. De hele rivier was veranderd in ijs, er was geen open plekje meer te zien. Ze dacht na, misschien is er verder op een plek. Ook keek ze nog even aan de andere kant van de oever, maar het was niet beter daar. Na een paar seconden stil gestaan te hebben, en nadat de kou al bijna in haar vel getrokken was, had ze besloten om langs de rivier op te lopen. Niet ver van de plek waar ze stond zag ze ineens iets op het ijs. Ze dacht eerst dat het een eekhoorn was, overgekomen van een ander territorium, maar het dier werd groter naarmate ze dichterbij kwam, tot het bijna 5 keer zo groot als een eekhoorn was. Het was geen eekhoorn op het ijs, het was een kat. Verbaasd kwam ze dichterbij. Er zat een lach op de snuit van de bruine kater, maar die werd snel gesmoord toen hij omviel met een kleine gil. Ze grinnikte even tot ze voor hem stond, nog op de oever. ’Hoop je dat het ijs breekt en je er dan in kunt vissen?’ Vroeg ze met een glimlach op haar snuit. Ze bekeek het water. Het was dik genoeg om haar te houden, zeker als het de val van een kater kon houden, toch zat ze te twijfelen. Het was niet slim om erop te gaan, ze zou gelijk omvallen. En wat als het toch breekt? Ze kon misschien wel zo koud worden dat ze er niet meer uit kon komen, of dat ze voor een lange tijd in de medicine den moest liggen. ’Ik blijf aan de kant en kijk vanaf hier wel of er wat te eten rondloopt.’ Mauwde zo nogmaals naar de kater. Ze dacht na over de naam van de kater, en dacht zich te herinneren dat het wat met een dier te maken had, maar kon het zich zo snel niet opbrengen.


Ice head { Dawnflight } WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scorpionsting
Member
Ice head { Dawnflight } DPKsfdL
» Chi «
159
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Scorpionsting
BerichtOnderwerp: Re: Ice head { Dawnflight }   Ice head { Dawnflight } Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 20:38

Zijn vacht begon steeds kouder aan te voelen en seconden tikten voorbij terwijl de kater op het ijs lag. Zijn donkergekleurde pels had een licht wit laagje gekregen door de vorst en zijn ogen staarde recht in de blik van de hemel boven hem. Met zijn poot haalde de kater uit, maar het enige dat hij te pakken had gekregen was een dosis lucht, welke nadien zich gewoon weer een weg uit zijn poot baande. Er zou momenteel toch niemand in de buurt zijn, iedereen was wel slim genoeg om te weten dat de rivier met dit weer onmogelijk nog kon stromen, behalve hij dan. Hij had weer toegegeven aan zijn nieuwsgierigheid, of eerder koppigheid en had het niet kunnen laten om toch nog eens na te komen zien of dat hetgeen dat de patrouille katten hadden gezegd ook echt klopte. En zie hier, nu lag hij te bevriezen op de bevroren rivier. Hij sloot zijn ogen vredig, echter sprongen deze weer in één fractie van een seconde weer open toen een stem zijn gehoorstelsel binnen drong. ’Hoop je dat het ijs breekt en je er dan in kunt vissen?’ Meteen probeerde de kater zich overeind te krabbelen. Maar hij was te snel, met als gevolg dat hij nadien gewoon terug op zijn rug viel. Hij blies even de lucht uit zijn mond en vloekte binnensmonds. Geweldig, had toch iemand hem gezien. En als hij het zich goed herinnerde, een kattin. Als ze maar niet waagde hem belachelijk te maken binnen het kamp, of in het bijzijn van anderen. Deze keer waagde hij weer een poging om terug op vier poten te kunnen staan, met deze keer het geluk aan zijn kant te hebben. Voorzichtig waggelde hij richting de oever en sprong hij zo rustig als hij maar kon terug van het ijs op vaste bodem. "Het was het proberen waard." Miauwde hij met een hint van sarcasme in zijn stem terwijl hij zijn vacht uitschudde. ’Ik blijf aan de kant en kijk vanaf hier wel of er wat te eten rondloopt.’ Miauwde ze nog, waardoor Scorpionsting even zijn mondhoeken optrok. "Zeker? Op de rivier heb je toch een veel beter uitzicht, als ik jou was zou ik toch eens een kijkje gaan nemen. Zorg alleen dat het ijs niet breekt, anders jaag je misschien al het prooi nog weg." Hij ging kalm zitten en krulde zijn donkerbruine staart rond zijn poten. "Eens zien of je het zoveel beter kunt." Een bijna uitdagende glimlach sierde zich op zijn gelaat, vriendschappelijk bedoeld natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Ice head { Dawnflight } DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Ice head { Dawnflight }   Ice head { Dawnflight } Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 19:15

I'll run...
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
Scorpionsting was naast haar komen staan, weg van het ijs. ’Ik blijf aan de kant en kijk vanaf hier wel of er wat te eten rondloopt.’ Zijn mondhoeken gingen even omhoog, maar zij had nog steeds de glimlach op haar snuit staan, zoals altijd. "Zeker? Op de rivier heb je toch een veel beter uitzicht, als ik jou was zou ik toch eens een kijkje gaan nemen. Zorg alleen dat het ijs niet breekt, anders jaag je misschien al het prooi nog weg." Ze trok even haar wenkbrauwen op terwijl de kater ging zitten. Meende hij dit serieus? Natuurlijk niet Dawn, je ziet echt niet beter op de rivier, hij daagt je alleen maar uit, dacht ze. "Eens zien of je het zoveel beter kunt." Ze grinnikte even. ’Ik hoef alleen maar te blijven staan om beter te zijn dan jij.’ Mauwde ze sarcastisch met een knipoog. Ze slikte even toen ze zich omdraaide richting de rivier. De zon werd weerkaatst op het gladde oppervlak en het scheen recht in haar ogen. Instinctief kneep ze haar ogen tot spleetjes, waar ze nog net doorheen kon kijken. Langzaam deed ze een paar stappen naar voren, tot ze recht voor het ijs stond. Poot voor poot ging ze op het ijs staan, tot haar hele gewicht op het ijs lag. Er was geen puf of kreun te horen van het ijs, dus die voorspelling kon vergeten worden, ze zou er niet doorheen zakken. Het was vorige leafbare geweest dat ze voor het laatst had geschaatst, maar toen was het ijs niet zo dik en had ze niet helemaal los kunnen gaan. Toen ze kitten was is ze één keer naar het ijs geweest met haar moeder, maar ook toen mocht ze niet zo ver. Zachtjes met haar poten over het ijs glijdend ging ze vooruit. Misschien zou ze deze leafbare wel kunnen oefenen, zodat ze volgende keer er goed in was. Vol zelfvertrouwen omdat ze nog niet gevallen was ging ze naar de overkant. Toen ze wou draaien om weer naar Scorpion te kijken gleed ze uit over wat sneeuw aan de andere oever. Ze maakte een paar stuntelige bewegingen met haar poten voor ze op haar kont op het ijs terechtkwam. Ze keek een moment heel verrast, waarna ze in lachen uitbarstte. Het duurde even voor ze zichzelf weer bij elkaar geraapt had en weer op kon staan. Soms kun je echt een kitten zijn, dacht ze in zichzelf. ’Ik bleef langer staan dan jij, haal je maar niet in je hoofd dat je beter bent dan mij.’ Zei ze met een gemaakte strenge blik richting de kater. ’Ik win het toch wel in een gevecht op het ijs.’ Ze maakte even een hoofdknikje en had een glimlach op haar snuit die bijna uitdagend zou kunnen worden genoemd.
471 words | Scorpionsting | Using my new postsheet | ( © hunter. )



Ice head { Dawnflight } WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scorpionsting
Member
Ice head { Dawnflight } DPKsfdL
» Chi «
159
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Scorpionsting
BerichtOnderwerp: Re: Ice head { Dawnflight }   Ice head { Dawnflight } Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 17:28

Iets dat leek op een glimlach verscheen rond zijn lippen toen de rode kattin viel, zoals verwacht. Hij had er niet teveel op moeten hopen, want zelfs al stond starclan aan haar zijde, hij wist hoe glad het daar was en was er dus ook van overtuigd geweest dat ze ging vallen. ’Ik bleef langer staan dan jij, haal je maar niet in je hoofd dat je beter bent dan mij.’ Zei ze met een gemaakte strenge blik richting de kater. ’Ik win het toch wel in een gevecht op het ijs.’ De glimlach op haar gezicht irriteerde hem lichtelijk, of de uitdagende tint erin dan toch. Hij had geen zin om nog eens op zijn achterwerk te vallen, maar ze gaf hem geen andere keuze. Alsof hij wist wat hij deed stond hij weer op en plaatste hij zijn voorste poten op het koude en gladde wateroppervlak, dat bevroren was natuurlijk. "Gewonnen? Dat zullen we nog wel eens zien." Greens hij waarna hij ook zijn achterpoten op het ijs waagde. Eerst wat onhandig glibberde de kater naar de poes toe, waarna hij zijn nagels in het bevroren water haakte om terug tot evenwicht te komen. "Zien wie er het eerst van de ene kant naar de andere geraakt?" Dezelfde uitdagende glans die eerst in haar ogen te vinden was geweest, was nu zichtbaar in de zijne, duidelijk makende dat het nog lang niet over was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Ice head { Dawnflight } DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Ice head { Dawnflight }   Ice head { Dawnflight } Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 18:18

I'll run...
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
Vol zelfverzekerheid stapte de donkerbruine kater het ijs weer op. Het leek wel alsof hij werkelijk wist wat hij aan het doen was, dacht Dawn grinnikend. "Gewonnen? Dat zullen we nog wel eens zien." Hij grijnsde en kwam half schaatsend, half slibberend weer haar kant op. Ze wou al bijna wegduiken, maar hij riep zichzelf tot halt vlak naast haar. "Zien wie er het eerst van de ene kant naar de andere geraakt?" Een uitdagende glinstering was in zijn ogen te vinden. Een speelse glimlach sierde haar snuit. ”Dat is een uitdaging die ik maar al te graag aan ga.” Zei ze uitdagend terug. Ze gleed even iets naar achteren tot ze helemaal bij de oever was, dook even wat ineen en zette zich toen af vanaf de kant. Zo snel mogelijk probeerde ze naar de andere kant te glijden. Onderweg dacht ze na over een eventuele tactiek, misschien moest je je poten ergens neerzetten dat je dan rechter op bleef, maar ze kon niks bedenken. Toen ze haar voorpoot optilde om zich weer af te zetten, ging haar andere poot over een steentje in het ijs. De poot gleed onder haar lichaam vandaan en de poes viel met een klap op het ijs neer. Ze lag op haar buik op het ijs en gleed langzaam verder. Ze had geen oog voor Scorpionsting, haar blik lag op de andere oever. Ze probeerde op te staan, wat finaal mislukte, en besloot het toen maar op een buikschuif te gooien. Ze ging op haar achterpoten staan en duwde zich daarmee nogmaals weg. Haar voorpoten lagen nog steeds op het ijs en hierdoor schoof ze op haar buik naar de oever. Toen ze daar was aangekomen keek ze om zich heen, kijkend of ze Scorpionsting ergens zag. ”Ik ben er hoor!” Riep ze vol enthousiasme terwijl ze langzaam opstond. Ze schudde even met haar vacht om het ijs en de sneeuw eruit te krijgen.
323 words | Scorpionsting | Using my new postsheet | ( © hunter. )



Ice head { Dawnflight } WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scorpionsting
Member
Ice head { Dawnflight } DPKsfdL
» Chi «
159
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Scorpionsting
BerichtOnderwerp: Re: Ice head { Dawnflight }   Ice head { Dawnflight } Icon_minitimema 3 maa 2014 - 20:58

Een kille wind gleed over zijn ruggengraat terwijl hij afwachtte op respons van Dawnflight. ”Dat is een uitdaging die ik maar al te graag aan ga.” Verklaarde de rossige poes, waarna ze in actie schoot en Scorpionsting achterliet voor wat hij was. Op zijn volle gemakje achtervolgde hij de kattin, wachtend op het juiste moment om toe te slaan. En deze kwam maar al te gauw, alle opties voor hem open makend. Dawnflight viel, zoals verwacht. Zijn felle gele ogen vernauwden zich bedachtzaam en in een flits van een seconde versnelde hij zijn passen om de andere krijger uiteindelijk voorbij te steken. Met een koprol kwam hij terug terecht op vaste grond. Hijgend keek hij om zich heen, opmerkend dat de poes vlak voor hem stond, maar met haar rug naar hem gekeerd. Zag ze hem dan niet staan? Een grijns sierde zijn lippen. ”Ik ben er hoor!” Riep de kat vol enthousiasme, waarna Scorpionsting wat voorover ging leunen tot zijn mond vlak naast haar oor zat. "Ik ook." Klonk zijn stem zacht waarna hij even grinnikte en terug gewoon ging zitten. "Dus? Hadden we niet een deal gemaakt? Wat kreeg ik ook alweer als ik won?" Nonchalant keek hij haar aan, waarna hij zijn donkerbruine kop schijnheilig in de lucht stak. "O nee, laat maar. De eer alleen al is genoeg." Plaagde hij weer, waarna hij uiteindelijk zijn gele blik in de hare priemde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Ice head { Dawnflight } DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Ice head { Dawnflight }   Ice head { Dawnflight } Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 23:45

I'll run...
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
Ik ook.”[/b] De stem zo vlak bij haar oor liet haar opschrikken. Ze kwam heel iets van de grond en draaide zich abrupt om. De kater zat daar, grinnikend en al, haar aan te kijken. Ze wist dat ze vernederd was, maar toch bleef er een uitdagende glimlach op haar gelaat staan terwijl ze ging zitten. [i] "Dus? Hadden we niet een deal gemaakt? Wat kreeg ik ook alweer als ik won?" De poes trok even haar wenkbrauw omhoog en de kater stak zijn kop in de lucht. "O nee, laat maar. De eer alleen al is genoeg." Hij keek weer recht in haar ogen en ze bleef even terug kijken, maar toen stond ze op. ”Ik heb je niet zien winnen hoor.” Ze stak haar kop ook hooghartig in de lucht. ”Maar als je zo graag de eer wilt kun je die krijgen, je hebt het hard nodig na die val in het begin.” De speelsheid van de glimlach verdween en het werd nu echt een glimlach vol pret. Ze draaide zich even om zodat ze met haar kop naar het ijs stond en met haar rug naar de kater. Ze bleef even naar het ijs kijken, diep in gedachten, maar draaide zich toen om richting Scorpionsting. ”Ik wil een revanche.” Miauwde ze vol zelfvertrouwen richting de kater.
222 words | Scorpionsting | Short | ( © hunter. )



Ice head { Dawnflight } WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scorpionsting
Member
Ice head { Dawnflight } DPKsfdL
» Chi «
159
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Scorpionsting
BerichtOnderwerp: Re: Ice head { Dawnflight }   Ice head { Dawnflight } Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 18:29

”Ik heb je niet zien winnen hoor.” Bijna meteen verdween de grijns van zijn lippen en nam een zekere irritatie plaats op zijn gelaat. ”Maar als je zo graag de eer wilt kun je die krijgen, je hebt het hard nodig na die val in het begin.” Een zacht gegrom verliet zijn keel waarna hij de andere kant opkeek. Hij mocht de hele tijd wel aardig zijn geweest, hij kon er alsnog niet tegen dat anderen hem plots begonnen uit te dagen. ”Ik wil een revanche.” "Die zul je krijgen, en ik zal weer winnen." Mauwde hij zelfzeker, en een tikkeltje geïrriteerd door haar gedrag. Hierna sprong hij terug op het ijs, te snel, met als gevolg dat hij weer bijna op zijn snufferd viel. Algauw hervond hij zijn evenwicht en glibberde hij terug naar de andere kant van de rivier, om vanaf daar terug te racen. "Zelfde regels. Wie er eerst aan de overkant is, wint." Zijn gele ogen stonden uitdagend, vast beraden om dit onnozele spelletje te winnen. De kater nam dit veel te serieus, wat eigenlijk een grappig zicht was om te zien hoe hard hij er in op ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Ice head { Dawnflight } DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Ice head { Dawnflight }   Ice head { Dawnflight } Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 21:05

I'll run...
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
"Die zul je krijgen, en ik zal weer winnen." De glimlach was allang weer van snuit verdwenen en irritatie had zijn plaats ingenomen. Hij sprong niet lang na de woorden terug op het ijs, gleed bijna uit, maar bleef uiteindelijk staan. Hij glibberde onhandig terug naar de andere kant van het ijs, om zich daar om te draaien. "Zelfde regels. Wie er eerst aan de overkant is, wint." Hij keek zo vastberaden, alsof het voor hem geen spelletje meer was. Oke, dacht Dawn in haar gedachten, dan zal ik het ook niet meer zien als een spel. Met haar ogen op die van gericht stapte ze het ijs op en gleed ze iets mooier, ze viel niet deze keer, naar de overkant. ”Kom maar op dan.” Mauwde ze zacht en ze kneep haar ogen iets dicht. ”Drie, twee…”[ /b] Haar blik ging naar voren. [b]”Één!” Ze zette zich af en gleed zo snel als ze kon naar voren. Op wonderbaarlijke wijze was ze niet gevallen deze keer en had ze de meeste gaten en hobbel kunne vermijden. Opnieuw zocht haar blik Scorpionsting, om te kijken of ze gewonnen had.
191 words | Scorpionsting | Short | ( © hunter. )



Ice head { Dawnflight } WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scorpionsting
Member
Ice head { Dawnflight } DPKsfdL
» Chi «
159
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Scorpionsting
BerichtOnderwerp: Re: Ice head { Dawnflight }   Ice head { Dawnflight } Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 20:00

Zijn gele blik stond fel en vastberaden, er zeker van zijnde dat hij nogmaals zou winnen van de poes. Al moest hij met tegenzin wel toegeven dat er alsnog, naast die zekerheid, een zenuwachtig gevoel rond dobberde in zijn maag. Waar had hij dan bang voor? Was hij bang dat hij zou verliezen van een kattin? ”Drie, twee…” Hoorde hij de roodkleurige poes aftellen, waardoor zijn nervositeit peil alleen maar in een stijgend tempo omhoog ging. ”Één!” Zodra hij de poes in beweging zag schieten, bracht hij zijn eigen ledematen ook weer in beweging. Alleen ging alles niet zoals verwacht; Door te snelle acties stond hij niet meer zo goed gebalanceerd op zijn poten en viel hij met een klap neer op het ijs. Zo bleef hij dan ook liggen, niet meer de moeite doende om nog op te staan. Hij sloot zijn ogen dan ook zodra hij geen geglibber meer hoorde en het dus duidelijk was dat de poes de overkant had bereikt.
Een zucht verliet zijn mond, waarna hij zijn geelkleurige ogen terug opende en recht naar boven staarde. De hemel was opvallend licht vandaag, bijna wit. Uiteindelijk gaf hij toe aan de koude die in zijn rug begon te steken en hees hij zichzelf overeind. Hij gunde Dawnflight geen blik, wou die niet eens ontmoeten. Wetende hoe de poes hem nu aankeek begon hij zijn pels terug schoon te likken. Wat een vernedering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Ice head { Dawnflight } DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Ice head { Dawnflight }   Ice head { Dawnflight } Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 12:02

Dawnstar
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
Ze had de klap van de kat die op het ijs was gevallen niet gehoord, maar zag de kater wel liggen. Even moest ze grinniken door het uitzicht van de kater die daar op het ijs lag, maar toen hij omhoog kwam en haar blik meed, wist ze dat hij het persoonlijk opnam. De glimlach op haar snuit werd iets kleiner, maar hij was er nog wel. Ze gleed richting de kater die nog steeds op het ijs zat en ging voor hem zitten. ”Mooi geschaatst.” Zei ze serieus met een knikje. Daarna verscheen de grotere glimlach weer. ”Ach kop op, we staan nu quitte. Ik heb een grote smakkerd op het ijs gemaakt en jij ook.” Ze gaf hem een klein, speels duwtje met haar poot. ”Moet je niet zo gaan zitten sippen, jij probeerde in ieder geval niet nog op je buik de overkant te halen.” Ze lachte even om haar eigen domme actie, waarna ze weer richting de donkere kater keek.
164 words | Scorpionsting | Short | ( © hunter. )



Ice head { Dawnflight } WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scorpionsting
Member
Ice head { Dawnflight } DPKsfdL
» Chi «
159
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Scorpionsting
BerichtOnderwerp: Re: Ice head { Dawnflight }   Ice head { Dawnflight } Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 22:13

”Mooi geschaatst.” Hij wist niet goed wat hij moest denken van die opmerking. Ze klonk serieus, al wist hij dondersgoed dat ze het anders bedoelde. ”Ach kop op, we staan nu quitte. Ik heb een grote smakkerd op het ijs gemaakt en jij ook.” Zijn gezicht klaarde weer op toen hij terug dacht aan de blunder die de poes zelf ook daarnet op het ijs had gemaakt, al bleef de teleurstelling nog wel steeds zichtbaar op zijn gelaat. Hoe kon hij het ook vergeten? Ingemaakt.. door Dawnflight. ”Moet je niet zo gaan zitten sippen, jij probeerde in ieder geval niet nog op je buik de overkant te halen.” Hij kon er niks aan doen om toch een korte lach uit zijn mond te laten ontsnappen. "Nee, zo wanhopig ben ik nog net niet." Mauwde hij, met een sarcastische ondertoon.
Uiteindelijk draaide hij zijn kopje toch om en priemde hij zijn felle gele blik in de hare. "Dus? Wat wenst u als prijs?" Miauwde hij, met lichte tegenzin. Maar ach, ze was gewonnen. Er voor eeuwig over blijven treuren maakte ook niks uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ice head { Dawnflight }
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: