WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 WarriorClaw's territorium (XX)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 feb 2011 - 12:32

Hij haalde uit met zijn poot en greep zo een muisje van de grond. Hij had honger gekregen van het denken aan Darkness. Hij had deze dag geen vechtlust gehad, Dat was raar voor hem. Dat had hij nooit. Maar vandaag was het wel zo. Langzaam viel hij in een diepe slaap, De nacht was allang gevallen en het was pikke donker buiten. Gapend stond hij op, Nu kon hij echt niet meer slapen. De zon stond al hoog aan de hemel en het was behoorlijk warm buiten. Zijn ogen gleden lang zijn territorium. Er was geen indringer. Opeens ving hij een geur op, Een geur waar hij naar verlangde, De geur van Darkness, De kat die hij gisteren ontmoet had. "die zal hier vandaag al langsgeweest zijn " Zei Darkness, Hij draaide zich naar haar toe en keek haar recht in de ogen. "Gelukkig maar" Zei hij met een glimlach op zijn gezicht. Gelukkig was Darkness terug gekomen. Hij ging zitten en keek hij haar felgroene ogen, Zo'n betoverde ogen had hij nog nooit gezien, Ze waren echt perfect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 21:19

"Gelukkig maar" mauwde Warriorclaw toen hij Darkness zag . En meteen verdronken ze in elkaars ogen , Darkness wist niet hoe lang ze al naar elkaar aan het kijken waren maar voor haar mocht het eeuwig blijven duren . Want er waren geen woorden nodig om te zien wat ze voor hem voelde , maar dacht Warriorclaw daar ook zo over ? . " ik voelde me zo eenzaam , en nu ik eindelijk iemand heb leren kennen in dit bos kom ik een bezoekje brengen . " mauwde Darkness lief ." Ik ben niet zo graag alleen " . En toen ging ze naast warriorclaw zitten . "Ik heb vandaag nog niet gegeten , krijg ik de toestemming om samen met jouw te jagen ? " vroeg ze lief .
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 feb 2011 - 9:46

" ik voelde me zo eenzaam , en nu ik eindelijk iemand heb leren kennen in dit bos kom ik een bezoekje brengen . " Darkness begon een gesprek nadat ze zo lang oogcontact hadden gehad. Die oogcontact voelde fijn, Zo fijn. ." Ik ben niet zo graag alleen " Sprak Darkness verder. "Ik heb vandaag nog niet gegeten , krijg ik de toestemming om samen met jouw te jagen ? " Vroeg ze opeens heel lief. Hij smelte voor haar, Hij had haar nu echt nodig. Hij wou niet meer zonder haar leven. "Je haalt me de woorden uit mijn mond..Dark" Hij ging staan en knikte even naar Darkness. "Kom je ?" Darkness mocht heus wel weten dat hij iets voor haar voelde, Maar dit kon hij niet echt zo laten zien. Hij wist niet hoe. Hij voelde pas voor het eerst liefde, Hij voelde voor het eerst vlinders in zijn buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimema 21 feb 2011 - 21:04

"Je haalt me de woorden uit mijn mond..Dark" mauwde Warriorclaw , hij stond op om te vertrekken " kom je ? " mauwde hij nog . Darkness stond nu ook op , en samen vertrokken ze op jacht . Samen liepen ze door het bos , zo dicht tegen elkaar dat hun vachten elkaar raakten . Darkness sperde haar bek open om de geuren nog beter op te nemen , opeen rook ze een eekhoorn niet ver van haar af en metten zakte ze in sluiphouding . Na een tijdje zag ze het diertje zitten , het zat op een eikel te kauwen en was zich totaal niet bewust dat zijn leven elk moment kon eindigen . Darkness wipte van poot tot poot wachtend op het juiste moment , en toen sprong ze . En even later kon ze de vacht van de eekhoorn in haar mond voelen . Trots stapte ze terug naar Warriorclaw , " Ik heb al iets te pakken " mauwde ze plagerig .
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 16:25

Al snel had Darkness een eekhoorn te pakken, Hij was echter niet verbaasd. Hij wist dat deze poes erg lenig en snel kon zijn. Trots stapte Darkness naar hem toe. " Ik heb al iets te pakken " Had ze plagerig gemauwd. Even liet hij een grinnik horen. " Dat is snel, Maar hij ga iets veel groter grijpen " Even keek hij om zich heen, Hij was opzoek naar het dier dat hij wou vangen. En ja hoor, Daar stond het. Daar stond een edelhert, Vele katten zouden deze niet aanvallen. Maar hij wel. Hij wist waar de slagader zat en zou deze ook direct door bijten. " Kijk en leer " Zei hij met een grijns op zijn gezicht. Hij ging in de sluip stand staan en sloop stilletjes maar snel richting het edelhert. Dit hert had hem nog steeds niet in de gaten en graasde gewoon door. Expres liet hij een takje kraken waardoor het edelhert opkeek. Nu kon hij gewoon richting de slagader van dit dier vliegen. En dat deed hij ook. Met een snelle sprong vloog hij naar het hert en beet deze in zijn slagader. Daarna greep hij de schouder van het hert en tilde zich omhoog zodat hij op de rug van het dier stond. Een hert zou niet snel opgeven, Voor zzijn eigen veiligheid ging hij dan altijd op de rug zitten. Met zijn tanden greep hij zich vast in de nek van het beest. Hier zaten echter ook de slagaderen. Hij beet er hard in zodat het dier snel zou doodbloeden. Hij voelde hoe het warme bloed door zijn tanden stroomde. Wat een heerlijk gevoel was dat. Langzaam zakte het hert inelkaar en bleef het roerloos liggen. Hij sprong eraf en keek Darkness plagerig aan. " Kijk wat ik te pakken heb " Hij maakte een beweging die echter betekende: Eet maar lekker mee, Dit krijg ik toch niet alleen op. Hij draaide zich naar het hert en scheurde een stuk vel van het beest af, Na de dood van zo'n dier was het bloed altijd nog warm, Vandaar dat hij nu begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 19:00

Darkness keek toe hoe Warriorclaw in zijn eentje een edelhert afmaakte, " Kijk wat ik te pakken heb "mauwde warriorclaw nu . " Dat hed ik nu log nooit gezien ! heb je dat in alaska geleerd " mauwde Darkness verbaast en ze liet de pietluttige eekhoorn van verbazing op de grond vallen . "Eet maar lekker mee, Dit krijg ik toch niet alleen op" mauwde Warriorclaw en hij scheurde een stuk vel van het beest af . Darkness stapte nu ook naar het dode edelhert en zag het rode vlees van het beest , het zag er zo lekker uit ! Darkness nam een kleine hap en voelde het warme bloed in haar bek , dit was veel beter dan zo'n domme kleine muis ! " dit is echt heerlijk ! " mauwde Darkness . " Dit is een echte prijs waard " mauwde ze , en ze gaf Warriorclaw een lieve lik over zijn wang .
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 maa 2011 - 16:24

Warriorclaw keek darkness aan toen deze begon te praten. " Dat hed ik nu nog nooit gezien ! heb je dat in alaska geleerd " "Niet echt, Ik ben ooit in een gebied geweest waar enkel edelherten rondliepen..Dus moest ik wel een hert vangen anders zou ik van de honger dood gaan" Zei hij met een grinnik. Darkness sprak verder. " Dit is een echte prijs waard " Voordat hij iets kon vertellen voelde hij hoe Darkness met haar tong over zijn wang ging. Hij werd rood, Okal kon je dit niet zien. Had hij dit nou ECHT gevoeld? Had darkness hem nou echt een likje op zijn wang gegeven. Hij voelde de vlinders in zijn buik rondfladderen. Even keek hij Darkness met een glimlach aan. Nu wist hij dat ze ook van hem hield en hij van haar. Wat kon er nog misgaan?.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 maa 2011 - 20:16

Warriorclaw werd helemaal rood na de lik van Darkness , " sorry als ik je van streek heb gemaakt " mauwde Darkness blozend en ze zette een paar stapje naar achter . Vond hij haar niet leuk ? daarnet leek het nog dat hij haar leuk vond . Wat als hij haar nu niet leuk vond ? Dan zou hij haar missschien nooit meer willen zien ! Daar zou Darkness neit mee kunnen leven , als hij haar niet zou kunnen zien dan zou haar wereld uiteen vallen . Ookal kende ze hem nog maar even , tog was ze al smoorverliefd op hem geworden . Ze keek naar de hemel die nu roze kleurde van de ondergaande zon , geen wolkje aan de lucht . Darkness hart klopte snel , wachtend op hoe warriorclaw zou reageren .
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 maa 2011 - 7:28

HIj zag hoe darkness van streek raakte toen hij rood werd. Dat bedoelde hij niet..Moest hij het nu dan gewoon zeggen? Ja...Dat ging hij doen. "Nou...Euh," Hij keek darkness nu aan en sprak weer "Ik vind je leuk," Sprak hij toen uit. Hij zag hoe de ondergaande zon ervoor zorgde dat er een roze kleur in de lucht hing. Dit was dus een perfect moment. Een roze gloed scheen zachtjes over het bos. Hij zweeg en keek haar aan. Zou hij..? Ja. Hij ging het doen. Hij gaf darkness een likje op haar wang. Dit was iets bijzonders voor hem, Want zoiets had hij nog nooit gedaan. Altijd was het maar vechten en vechten..Maar nu..Was dat geheel anders. Darkness was een andere poes waar hij andere gevoelens voor had gekregen. Wat gebeurde er met hem?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimema 7 maa 2011 - 8:00

"Nou...Euh, ik vind je leuk " Sprak Warriorclaw uit . Darkness hart maakte een sprongetje en ze begon een beetje te blozen , het was waar Warriorclaw hierld ook van haar .En toen gaf hij haar zelfs een lik over haar wang dus als haar hart kon ontploffen dan was het nu wel gebeurd " Ik..Ik vindt jou ook leuk " stotterde Darkness en ze begon te spinnen . Dit was het perfecte moment , eindelijk hadden ze het aan elkaar toegegeven . De ondergaande zon gaf zo'n romantisch effect dat alles een roos-oranjege kleur kreeg .
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 9:35

Nu sloeg ook zijn hart op tilt. Had darkness dit echt gezegt? Had ze echt gezegt dat ze van hem hield? Dan had hij dus de ware gevonden. Of waren het enkel fabeltjes dat iedere kat ooit de ware zal vinden? Naja, Als het een fabeltje was dan geloofde hij erin. De roze-achtige lucht maakte het romantischer. Hij was spraakloos en kon haar enkel aankijken. "ik..ik.." Was het enige wat nu nog uit zijn mond kwam. Voor de rest zweeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashenpatch
Member
WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 maa 2022 - 1:19

Link,

Herten zijn geen prooi voor katten. Deze zijn veel te groot om op te jagen. Gelieve deze post zsm te veranderen, anders volgen er procenten!

Mvg, Ashenpatch
Terug naar boven Ga naar beneden
 
WarriorClaw's territorium (XX)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: