The snowy rocks {Starlingpaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The snowy rocks {Starlingpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Northpaw
Member
The snowy rocks {Starlingpaw} DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Northpaw
BerichtOnderwerp: The snowy rocks {Starlingpaw}   The snowy rocks {Starlingpaw} Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 23:13

De witte katter was op weg gestuurd om te gaan jagen bij de Sunningrocks, eigenlijk was hij samen met een andere Apprentice op pad gegaan, maar halverwege had hij de jonge kat afgeschud zodat hij er geen last meer zou hebben de rest van de dag. Later zou hij gewoon met het excuus komen dat het katertje uit zichzelf weg was gerent, dan was alles gewoon goed voor hem. Hij kwam aan bij de Sunningrocks, die nu echter meer de Snowrocks waren. Hij zag geen enkele prooi en sprong behendig op een van de grote stenen. Hij zwiepte met zijn staart het laagje sneeuw weg en kon vervolgens op de steen gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
The snowy rocks {Starlingpaw} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: The snowy rocks {Starlingpaw}   The snowy rocks {Starlingpaw} Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 23:19

Met een verveelde blik keek ze naar een worm die traag over de grond kroop en als obstakel over een klein kiezelsteentje kroop. Waarom kwam er nou geen domme vogel op af? Dan had ze wel genoeg gedaan voor de Clan en kon ze weer slapen in haar warme nest. De grijze poes zette haar vacht uit tegen de koude wind en stond op. Ze schopte wat aarde over het roze ding, van haar mocht hij wel stikken in de aarde. Gapend kroop ze tussen de struiken door en schudde de gevallen bladeren uit haar grijze vacht. Toen ze haar kopje omdraaide, merkte ze een kat op. Een Apprentice, van ongeveer dezelfde leeftijd, die op de bekende platte stenen zat. "Moet jij niet gaan jagen?" Vroeg ze, alsof zij allang haar deel van de prooistapel had binnen gehaald en ging voor de kater staan, haar groene ogen vernauwend. Misschien.. kon ze hem wel gebruiken om voor haar wat prooien mee te brengen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Northpaw
Member
The snowy rocks {Starlingpaw} DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Northpaw
BerichtOnderwerp: Re: The snowy rocks {Starlingpaw}   The snowy rocks {Starlingpaw} Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 23:32

De kater keek uit over de rivier, waar zo hier en daar grote stukken ijs dreven. Ergens was de drang groot om van stuk naar stuk te springen, maar zin in een nat pak had hij niet bepaald. Een stem klonk achter zijn rug en wat verveeld draaide hij zijn kop om, hopend dat het geen zeurende Warrior was. "Moet jij niet gaan jagen?" vroeg de stem, afkomstig van een grijze poes. Hij trok zijn wenkbrauw even op en voordat hij had kunnen praten stond de poes voor hem, haar groene ogen hem vernauwend aanstarend. Hij zwiepte een keer met zijn staart en hief zijn borst. "Misschien." antwoordde hij haar en liet zijn ogen over de poes heen gaan, niet slecht. Als hij het goed had was dit een van de kittens van Bluestar geweest. "Ik ben trouwens Northpaw." miauwde hij vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
The snowy rocks {Starlingpaw} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: The snowy rocks {Starlingpaw}   The snowy rocks {Starlingpaw} Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 23:35

"Misschien." Oh, dus dit meneertje vond dat hij boven de Warrior Code stond? Eens zien of hij echt zo'n bad boy was of dat hij straks met hangende oortjes het bos in kroop. "Ik ben trouwens Northpaw." Van onderwerp veranderen? Mooi niet dat ze dat zomaar over zich heen liet gaan! "Starlingpaw." Zei ze kortaf en hield de witte kater goed in de gaten. "Wil je dat Silverfang straks komt? Om je eigenhandig even op je poten te zetten? Nou?" Zei ze. De Deputy had haar en Sassypaw al een keer te pakken gekregen. Hij leek nog plakkeriger te zijn dan die verrekte Timefall.
Terug naar boven Ga naar beneden
Northpaw
Member
The snowy rocks {Starlingpaw} DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Northpaw
BerichtOnderwerp: Re: The snowy rocks {Starlingpaw}   The snowy rocks {Starlingpaw} Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 23:40

"Starlingpaw." miauwde de poes wat kortaf en hij voelde haar smaragdgroene ogen in zijn pels brandden. Ze was blijkbaar niet van plan hem uit het oog te verliezen. "Wil je dat Silverfang straks komt? Om je eigenhandig even op je poten te zetten? Nou?" zei de poes vervolgens. Northpaw keek haar kalmpjes aan en haalde een keer rustig adem. "Kijk," miauwde hij en keek toen naar zijn leeftijdsgenootje. "Het kan mij geen ene haarbal schelen wat die verrader zo meteen hier komt doen, want hij heeft het recht niet mij ook maar met een poot aan te raken, en als hij dat wel zou doen, dan krab ik z'n ogen eruit." miauwde hij koeltjes en keek toen naar Starlingpaw. Nee, het was wel duidelijk dat hij niks moest weten van dat hele SkyClan drama.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
The snowy rocks {Starlingpaw} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: The snowy rocks {Starlingpaw}   The snowy rocks {Starlingpaw} Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 23:44

"Kijk," Oh nee, toch? Ging hij haar nu de les lezen? Ze boorde haar nagels in het gesteente onder haar poten en bleef de kater aankijken. "Het kan mij geen ene haarbal schelen wat die verrader zo meteen hier komt doen, want hij heeft het recht niet mij ook maar met een poot aan te raken, en als hij dat wel zou doen, dan krab ik z'n ogen eruit." Haar nageltjes werden weer teruggetrokken en ze keek even verrast naar de kater. Geïmponeerd zwiepte ze een keer met haar staart. Hmm. "Heb je dan liever Bluestar als Leader dan Silverfang?" Vroeg ze iets milder, maar niet te erg. Eens zien of hij deze test kon doorstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Northpaw
Member
The snowy rocks {Starlingpaw} DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Northpaw
BerichtOnderwerp: Re: The snowy rocks {Starlingpaw}   The snowy rocks {Starlingpaw} Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 10:25

Hij zag dat de poes zich een tikkeltje vijandig opstelde tegen hem, maar dat negeerde hij simpelweg maar. Toen hij zijn verhaal afsloot zag hij nog net hoe ze haar nagels weer introk, en om vervolgens een keer met zijn staart te zwiepen. De kater keek afwachtend naar de grijze poes. "Heb je dan liever Bluestar als Leader dan Silverfang?" vroeg de poes vervolgens, het leek iets vriendelijker, minder scherp. "Nee." miauwde hij simpelweg en gaf een paar likken over zijn schouder. "Bluestar heeft bewezen een zwakte te hebben, want zij is de kat geweest die die Kittypet binnen de Clan heeft gehaald, en die staat nu ook nog eens hoger in rang dan ons allemaal! Hij koos ook nog eens een SkyClan kat uit als deputy." miauwde hij en vernauwde zijn ogen even. "Het komt er op neer dat ze alle drie even erg zijn. En wacht maar, als Silverfang ooit aan de top komt kiest hij straks een andere SkyClan kat, bijvoorbeeld zijn liefje, Dogdance." miauwde hij en keek weer even naar Starlingpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
The snowy rocks {Starlingpaw} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: The snowy rocks {Starlingpaw}   The snowy rocks {Starlingpaw} Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 11:10

"Nee." Haar mondhoeken kwamen iets omhoog. "Bluestar heeft bewezen een zwakte te hebben, want zij is de kat geweest die die Kittypet binnen de Clan heeft gehaald, en die staat nu ook nog eens hoger in rang dan ons allemaal! Hij koos ook nog eens een SkyClan kat uit als deputy." Tevreden zwiepte ze met haar staart. Dat was dan een andere blik, maar goed, Bluestar werd niet gemogen, dus dat was goed voor haar. "Het komt er op neer dat ze alle drie even erg zijn. En wacht maar, als Silverfang ooit aan de top komt kiest hij straks een andere SkyClan kat, bijvoorbeeld zijn liefje, Dogdance." Eigenlijk was dat iets wat haar niet veel kon schelen. Die SkyClan katten moesten zich dan wel nog bewijzen, maar ooit moesten ze afvallen als ze het niet aan konden. Omdat ze de kater nu toch wel een beetje vertrouwde ging ze naast hem zitten en liet haar tong een keer over haar pootje gaan. "Ik mag jou wel," Zei ze onder het wassen door en krulde vervolgens haar staart om haar pootjes en stak haar borst naar voren en keek trots uit over de rivier. Het uitzicht was wel mooi, maar schoonheid, daar bereikte je niets mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Northpaw
Member
The snowy rocks {Starlingpaw} DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Northpaw
BerichtOnderwerp: Re: The snowy rocks {Starlingpaw}   The snowy rocks {Starlingpaw} Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 11:29

Zijn blik ging naar de grijze poes, die nog al tevreden leek te zijn, gezien ze een keer met haar staart zwiepte. Hij greens even, blijkbaar had hij haar tevredengesteld met zijn verhaal over hoe slecht de leiders wel niet waren, en waren geweest. Starlingpaw nam naast hem plaats en gaf een paar likken over haar poot. Northpaw volgde haar voorbeeld, maar gaf een paar snelle likken over zijn witte borst. Zijn vacht was niet lang, maar wel erg dik, veel handiger als je het hem vroeg, minder haren die vies konden worden, en die over de grond sleepten, en je toch goed warm hielden. Hij sloeg een keer met zijn staart om zo de vers gevallen sneeuw weer van de steen af te zwiepen. "Ik mag jou wel," zei de poes tussen het wassen door. Een van zijn wenkbrauwen vond een weg omhoog, na alles wat hij over deze poes had gehoord was het hem snel gelukt om haar vertrouwen een beetje te winnen. Hij haalde zijn schouders op en keek uit over de rivier. Aan de randen lag een stevig pak ijs, maar in het midden waren verschillende wakken te zien, en ook stukjes waar de rivier het ijs al helemaal weg had gevaagd omdat het nog te dun was. "Bedankt." miauwde hij nog naar Starlingpaw, en greens toen kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
The snowy rocks {Starlingpaw} DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: The snowy rocks {Starlingpaw}   The snowy rocks {Starlingpaw} Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 11:41

Ze zette haar vacht wat op tegen de koude wind en frommelde wat verveeld met de sneeuw onder haar pootjes. "Bedankt." Ze keek even opzij en zag een grijns op het gezicht van de witte Apprentice, ze gaf een knikje en keek weer voor zich uit. "Weet je.." Begon ze toen, maar hield haar groene blik op de rivier gericht. "Niet iedereen van mijn leeftijd doet zo tegen me, ze vinden me eerder een etter of doen alsof ik een grote Dark Forest kat ben. Ik ga ook niet veranderen voor hen, maar het is wel een keer beter als iemand me normaal behandelt."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The snowy rocks {Starlingpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: