+Musicvibe



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 +Musicvibe

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Owlflight
Member
+Musicvibe DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: +Musicvibe   +Musicvibe Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 20:51

De maanloze sterrenhemel wierp een adembenemende, zilveren gloed op het sneeuwtapijd dat de grond geheel bedekte. Het maakte een krakend geluid wanneer Owlpaws bruine poten steun zochten op de sneeuw. De windclan apprentice kon die nacht niet slapen. Ze was bang dat ze de verantwoordelijkheid van het warriorschap niet aankon, maar haar slapeloosheid werd ook deels veroorzaakt door Goldenpaw, ze wist nog altijd niet hoe ze die goudkleurige apprentice moest zeggen wat ze voor hem voelde.

-flutpost Mad


+Musicvibe 25jw4cj
+Musicvibe ZZu0jir +Musicvibe LcrIgCQ+Musicvibe MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Musicvibe
Member
+Musicvibe Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Age: 38
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: +Musicvibe   +Musicvibe Icon_minitimewo 12 feb 2014 - 21:00

Vrolijk trippelde hij door het territorium. De sneeuw was een leuk iets, zo wit en grappig! Met zijn groene, tinkelende ogen wijd open. Zijn oortje spitste toen hij nog zo'n geluid hoorde van pootjes, en de geur rook van een mede clangenoot. "Hooooooi!" Riep hij met zijn ogen dicht en een brede glimlach, niet eens wetend tegen wie hij het had.


+Musicvibe Sm50V8B
My mascot!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Musicvibe DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Musicvibe   +Musicvibe Icon_minitimewo 12 feb 2014 - 21:04

"Hooooooi!", Owlpaw draaide zich om een keek Musicvibe, die sneeuw schijnbaar erg leuk vond, aan. "Hey", begon ze tegen de gevlekte warrior. "Musicvibe, is het toch?", vervolegde ze, niet zeker over de naam van de windclan kater.


+Musicvibe 25jw4cj
+Musicvibe ZZu0jir +Musicvibe LcrIgCQ+Musicvibe MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Musicvibe
Member
+Musicvibe Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Age: 38
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: +Musicvibe   +Musicvibe Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 22:27

"Yep, yep!" Antwoordde hij, zo hyper als hij altijd was. Toen keek hij even verward. "Uhhhm.... Sorry, maar namen zijn niet mijn sterkste punt" Hij glimlachte onschuldig en keek een beetje beschaamd omlaag, zijn hoofd zakkend tussen zijn schouders. En toen tripte hij alweer. "Hey maar dat is niet zo erg toch? Ik bedoel hehe, je kan je naam toch wel... uhm... achja.." Ratelde hij en glimlachte nogmaals.


+Musicvibe Sm50V8B
My mascot!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Musicvibe DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Musicvibe   +Musicvibe Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 13:14

"Yep, yep!", antwoorde de kater hyper. "Uhhhm.... Sorry, maar namen zijn niet mijn sterkste punt", begon hij onschuldig glimlachend. "Hey maar dat is niet zo erg toch? Ik bedoel hehe, je kan je naam toch wel... uhm... achja..", ratelde hij verder. Er verscheen een grijns op het gezicht van de bruine apprentice. "Ik ben Owlpaw", verduidelijkte ze grijnsend. Vrolijke katten maakte haar vrolijk, tenzij ze haar uitlachten, maar dat was nog niet zo vaak voorgevallen, over het algemeen had ze best een goede reputatie in de clan.


+Musicvibe 25jw4cj
+Musicvibe ZZu0jir +Musicvibe LcrIgCQ+Musicvibe MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Musicvibe
Member
+Musicvibe Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Age: 38
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: +Musicvibe   +Musicvibe Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 17:04

"Owlpaw! Oké, deze keer zou ik het onthouden. Owlpaw.. Coole naam, mooie, bedoel ik. Dus... Hoe gaat het?" Hij praatte snel en stopte niet met glimlachen. Als er iets was wat hij leuk vond was dat sociaal zijn. Het maakte hem zo blij, alsof hij daarom leefde.


+Musicvibe Sm50V8B
My mascot!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Musicvibe DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Musicvibe   +Musicvibe Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 18:17

"Owlpaw! Oké, deze keer zou ik het onthouden. Owlpaw.. Coole naam, mooie, bedoel ik. Dus... Hoe gaat het?", Het viel Owlpaw op dat de kater erg snel praate, wat een gevolg van stres zou kunnen zijn. "Goed", glimlachte ze. "En met jou?", vroeg ze vervolgens.


+Musicvibe 25jw4cj
+Musicvibe ZZu0jir +Musicvibe LcrIgCQ+Musicvibe MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Musicvibe
Member
+Musicvibe Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Age: 38
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: +Musicvibe   +Musicvibe Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 23:55

"Ja, ook goed. Dus, leuk dag gehad tot nu toe?" Hij glimlachte. "Owlpaw" Mompelde hij nogmaals om de naam echt te onthouden, en keek toen weer op. "Wacht zei ik dat hardop? Oeps.."


+Musicvibe Sm50V8B
My mascot!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Musicvibe DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Musicvibe   +Musicvibe Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 9:40

"Ja, ook goed. Dus, leuk dag gehad tot nu toe?", glimlachte hij. "Ja, en jij?" vroeg de gestreepte tabby vriendelijk. "Owlpaw", mompelde de gevlekte kater voor haar. "Wacht zei ik dat hardop? Oeps..", Owlpaw knikte. Ze moest haar best doen om niet te lachen.


+Musicvibe 25jw4cj
+Musicvibe ZZu0jir +Musicvibe LcrIgCQ+Musicvibe MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Musicvibe
Member
+Musicvibe Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Age: 38
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: +Musicvibe   +Musicvibe Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 12:04

"Ook wel hoor.." Zei hij nadat hij zichzelf weer voor schut had gezet, en haalde toen zijn schouders weer op. "Achja, wat doe ik eraan hè? Zo ben ik nou eenmaal!" Zei hij blij en keek Owl even in de ogen.


+Musicvibe Sm50V8B
My mascot!:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
+Musicvibe
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: