I don't wanna wait anymore.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I don't wanna wait anymore.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Starlingdash
Member
I don't wanna wait anymore. DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: I don't wanna wait anymore.   I don't wanna wait anymore. Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 10:42

Geïrriteerd brieste ze en vurig keek ze richting de Warriors Den. Snowdrop had toch echt gezegd dat ze weer een training kreeg? Kwaad boorde ze haar nageltjes in de bevroren grond. Als ze het was vergeten, oh, dan had ze zo'n groot probleem. De grijze poes liet zich vallen op de grond en trapte als een verwend kind tegen verscheidene hoopjes sneeuw. Vervolgens rolde ze op haar rug, terwijl haar blik nog steeds gericht was op de Den waar die luie Warrior waarschijnlijk nog lag te slapen. Die had een probleem, een groot probleem!

OOC; Open
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
I don't wanna wait anymore. DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: I don't wanna wait anymore.   I don't wanna wait anymore. Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 20:14



Mothkit stormde de Nusery uit. Ze had genoeg van die stomme kittens die alleen maar eten en warmte willen. Wat had zij daar nu aan? Lichtpuntjes danste voor haar ogen. De kitten gromde en haalde een paar keer diep adem. Als ze nu een aanval kreeg, kon ze... Haar gedachten werden verstoord toen ze voor de Warriors Den een poes trapte tegen de hoopjes sneeuw. Mothkit snoof. Wat was die aan het doen zeg? Starlingpaw draaide zich op haar rug. Ze werd best goed in namen. "Waarom zit een apprentice zo koppig te trappen?", piepte ze met een nijdige ondertoon. Ze kneep haar blauwe ogen tot spleetjes. Als deze geen goed antwoord had kon ze een preek verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
I don't wanna wait anymore. DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: I don't wanna wait anymore.   I don't wanna wait anymore. Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 20:17

"Waarom zit een apprentice zo koppig te trappen?" Met een ruk hief ze haar kopje op en keek over haar grijze buikvacht naar een bruine kitten. Direct draaide ze zich weer op haar poten en stond sierlijk op. Haar groene ogen vonkten boos, deze kitten had wel een vervelend toontje tegen haar gebruikt, zeg. Dreigend stapte ze op de kitten af. "Waarom bevindt zon kleine kitten zich buiten in deze kou? Ga maar terug naar je mama." Gromde Starling geïrriteerd. De kitten had een verkeerd moment uitgekozen om zo te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
I don't wanna wait anymore. DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: I don't wanna wait anymore.   I don't wanna wait anymore. Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 20:21


Starlingpaw keek met een ruk naar haar. Ze sprong op en stapte dreigend naar haar. Mothkit trok haar neus op. "Waarom bevindt zon kleine kitten zich buiten in deze kou? Ga maar terug naar je mama." Ze legde ongeïnterreseerd haar staart over haar poten. Al klonk haar antwoord even vlammend als daarnet. "Omdat de kittens in de Nusery stom doen. En ik heb geen mama." Ze keek naar een sneeuwvlokje dat naar haar neus dwarrelde. "Problemen mee?", gromde ze. Haar ogen gingen weer naar Starlingpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
I don't wanna wait anymore. DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: I don't wanna wait anymore.   I don't wanna wait anymore. Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 20:29

"Omdat de kittens in de Nusery stom doen. En ik heb geen mama." De grijze poes trok haar lip wat op. Ze had hier het geduld niet voor! Hopelijk zou Snowdrop snel komen, anders had deze kitten straks geen vacht meer over. "Problemen mee?" Een zachte grom kwam uit haar keel. "Ja." Snauwde ze de kitten toe. "Dus als je slim bent, ga je nu terug naar die Nursery, want ik heb geen zin in een vervelend kitten rond mijn poten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
I don't wanna wait anymore. DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: I don't wanna wait anymore.   I don't wanna wait anymore. Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 20:40


"Ja. Dus als je slim bent, ga je nu terug naar die Nursery, want ik heb geen zin in een vervelend kitten rond mijn poten." Mothkit ademde diep in. "Nee.", antwoorde ze simpel. Ze boorde haar ogen in de ogen van Starling. "Ik ben er net uit, ik ga er niet in. En jij bent ook een kitten geweest hoor.", begon ze boos. "Je hebt trouwens nog altijd niet geantwoord op mijn vraag." Ze snoof. Het kon haar niet schelen dat de kat voor haar steeds woester werd. Mothkit kon zich best verdedigen en trouwens een kitten aanvallen was tegen de warrior code. Ze was dus perfect veilig. En ze kon wel tegen een paar woorden.



Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
I don't wanna wait anymore. DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: I don't wanna wait anymore.   I don't wanna wait anymore. Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 18:02

"Nee.", Best wel geïrriteerd rakende met deze kitten boorde ze haar nagels in de grond. "Ik ben er net uit, ik ga er niet in. En jij bent ook een kitten geweest hoor.", De boze toon deed haar grijze nekharen opspringen. Hoe durfde deze haarbal..?! "Je hebt trouwens nog altijd niet geantwoord op mijn vraag." Nogmaals brieste ze woest en snoof arrogant. "Een dom kittenbrein kon die antwoorden niet aan." Grauwde ze en draaide zich abrupt om en ging zitten, zodat haar groene blik weer op de Warrior's Den gericht stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
I don't wanna wait anymore. DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: I don't wanna wait anymore.   I don't wanna wait anymore. Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 18:22


"Een dom kittenbrein kon die antwoorden niet aan." Mothkit siste nijdig. Ze was helemaal niet dom. Deze kat was dom. Starlingpaw draaide zich om en ging zitten. Met een geïrriteerde grauw ging de kitten ook zitten. Ze boorde haar ogen in de grijze rug. Of deze kat het nu wou of niet, ze bleef hier. Ze had anders niets te doen en dan kon ze haar frustratie kwijt. De lichtpuntjes dansten weer voor haar ogen. Ze probeerde de woede aanval te stoppen. "Ik ben helemaal niet dom.", gromde ze net niet op het randje van hysterisch. Ze klapte haar mond dicht, om niet verder te schreeuwen. Verwoed probeerde ze de lichtpuntjes weg te knipperen.



Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don't wanna wait anymore.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: