+Shreddedhope



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 +Shreddedhope

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Owlflight
Member
+Shreddedhope DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: +Shreddedhope   +Shreddedhope Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 10:29

Het sneeuwtapijd maakte een kraaktend onder haar poten. De wind speelde met haar lange vacht en liet de grashalmen die hoog boven de sneeuw uitstaken, dansen. Het was de eerste keer dat ze als warrior ging jagen. Haar leven was heel wat leuker geworden sinds de ceremonie, ze had meer vrijheid, apprentices hadden meer respect voor haar en ze begon over haar crush op Goldenpaw heen te geraken. Tussen Owlflights stevige kaken zat een mager, sneeuwwit konijn dat nauwlijks maar een mond vol vlees zou zijn voor een volwassen kat. Ze moest haar best doen om het beestje niet naar binnen te schrokken. De geur liet de bruine tabby bijna kwijlen en haar maag maakte een knorrend geluid.

+Shreddedhope
Terug naar boven Ga naar beneden
Shreddedhope
Member
+Shreddedhope DPKsfdL
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Shreddedhope
BerichtOnderwerp: Re: +Shreddedhope   +Shreddedhope Icon_minitimema 17 maa 2014 - 15:31

Ook al sloeg de wind nog zo hard tegen zijn vacht, de glimlach verdween bijna nooit van zijn gelaat. Ja, hij verminderde wel eens in grootte, maar Shredded stond er ondertussen wel om bekend dat hij vaak vrolijk was. Licht trippelde hij over de laag sneeuw en zag plots een Warrior van zijn Clan, na even de lucht geroken te hebben, herkende hij deze Warrior als Owlflight, niet zo heel lang geleden een Apprentice. Met een soort huppelpasje kwam hij op haar af. "Hallo jongedame," Snorde hij vrolijk en wierp en blik op haar vangst. "Goed gevangen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Shreddedhope DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Shreddedhope   +Shreddedhope Icon_minitimema 17 maa 2014 - 16:55


"Hallo jongedame", De bruine tabby keek op en zag een rosse kater, die ze als Shreddedhope kende, in haar richting trippelen.  "Goed gevangen!", glimlachte hij vrolijk. "Bedankt", zei Owlflight. "Shreddedhope, toch?", vervolegde de gestreepte poes onzeker, ze was niet erg goed in namen onthouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shreddedhope
Member
+Shreddedhope DPKsfdL
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Shreddedhope
BerichtOnderwerp: Re: +Shreddedhope   +Shreddedhope Icon_minitimema 17 maa 2014 - 17:08

"Bedankt" De kater gaf een knikje, ter erkenning. "Shreddedhope, toch?" Nogmaals knikte hij. "Dus mijn reputatie is gegroeid over deze velden?" Glimlachte hij vrolijk. "En.. hoe voelt het om een Warrior te zijn? Af van die stomme taakjes, niet waar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Shreddedhope DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Shreddedhope   +Shreddedhope Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 18:10

"Dus mijn reputatie is gegroeid over deze velden?", zei de rosse kater vrolijk. Owlflight grinnikte, je kon vanalles over Shreddedhope zeggen, maar hij had wel gevoel voor humor. "En.. hoe voelt het om een Warrior te zijn? Af van die stomme taakjes, niet waar?", vroeg hij. "Het is best leuk, nu heb ik geen mentor waar ik altijd naar moet luisteren", ze rolde met haar ogen, de bruine tabby hield van Firework, maar hij was soms een beetje té serieus...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shreddedhope
Member
+Shreddedhope DPKsfdL
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Shreddedhope
BerichtOnderwerp: Re: +Shreddedhope   +Shreddedhope Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 18:14

"Het is best leuk, nu heb ik geen mentor waar ik altijd naar moet luisteren" Ah, dat antwoord had hij nog niet zo vaak gehoord, maar kwam hem wel bekend voor. Hij had zich toch wel altijd heel braafjes voor gedaan toen hij nog de naam Shreddedpaw droeg, maar achter de rug van zijn Mentor om was het kattenkwaad en nog meer kattenkwaad uithalen. "Dat kan ik begrijpen," Grijnsde hij en gaf zijn rossige vacht een paar snelle likken. "Maar gaat alles goed.. met jou?" Vroeg hij vervolgens, het gesprek verder voortduwende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Shreddedhope DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Shreddedhope   +Shreddedhope Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 20:10

"Dat kan ik begrijpen", grijnsde Shreddedhope, waarna hij zijn rosse vacht een snelle likbeurd gaf. "Maar gaat alles goed.. met jou?", vroeg hij vervolgens. "Kon beter", mompelde ze als antwoord, waarbij ze aan haar ruzie met Goldenpaw dacht. "En met jou?", vroeg ze vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shreddedhope
Member
+Shreddedhope DPKsfdL
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Shreddedhope
BerichtOnderwerp: Re: +Shreddedhope   +Shreddedhope Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 20:29

"Kon beter" Hij fronste licht bij de plotselinge verandering van haar toon, maar besloot haar eerst uit te laten praten. Dat was wel zo beleefd en misschien kreeg hij nog wel een uitleg. "En met jou?" Geen uitleg, maar gewoon de vraag aan hem gesteld. Hij haalde zijn schouders wat op. "Goed, maar ik heb bijna nooit een reden om te zeggen dat het slecht met me gaat." Glimlachte hij. "Wil je nog iets kwijt of.." Hij keek even om zich heen. "..moet ik sneller bij die struik daar zijn?" Hij wenkte met zijn kop naar een struik die uit de sneeuw opstak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Shreddedhope DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Shreddedhope   +Shreddedhope Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 20:41

"Goed, maar ik heb bijna nooit een reden om te zeggen dat het slecht met me gaat.", glimlachte Shreddedhope. "Wil je nog iets kwijt of..", hij keek even om zich heen. "..moet ik sneller bij die struik daar zijn?", vervolegde de rosse kater. "Ik wel je nog wel even voor iemand waarschuwen", zei de bruine tabby op fluistertoon. Ze keek even zoekend om zich heen. "Ken je Goldenpaw?",
Terug naar boven Ga naar beneden
Shreddedhope
Member
+Shreddedhope DPKsfdL
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Shreddedhope
BerichtOnderwerp: Re: +Shreddedhope   +Shreddedhope Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 20:53

"Ik wel je nog wel even voor iemand waarschuwen" Zijn frons werd wat dieper, aangezien dit alles wel heel serieus klonk. Dat óf Owlflight kon wel heel goed liegen of acteren. "Ken je Goldenpaw?" Hij beet op zijn lip, maar kwam niet verder dan een Apprentice. "Euh.. een Apprentice..?" Grijnsde hij wat onschuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
+Shreddedhope DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: +Shreddedhope   +Shreddedhope Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:10

"Euh.. een Apprentice..?", grijnsde de rosse kater. Owlflight knikte. "Je moet echt voor hem opletten, volgens mij zitten er een paar steekjes los in zijn hoofd", waarschuwde de bruine tabby, ze wist niet zeker of ze dit echt wel moest vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shreddedhope
Member
+Shreddedhope DPKsfdL
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Shreddedhope
BerichtOnderwerp: Re: +Shreddedhope   +Shreddedhope Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:23

"Je moet echt voor hem opletten, volgens mij zitten er een paar steekjes los in zijn hoofd" Hm, dat klonk.. niet aangenaam, maar ook weer niet extreem gevaarlijk. "Dan zou iemand die weer vast moeten schroeven, niet? Ik bedoel, het is een Apprentice, Owlflight, die kunnen ervaren Warriors niet veel doen, weet je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
+Shreddedhope
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: