Nursery verkennen - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nursery verkennen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Nimblepaw
Member
Nursery verkennen - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Nursery verkennen   Nursery verkennen - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 12:56

[haha nee graag juist xD]

Ze haalde haar schouders op. Oke, dat zorgde er niet bepaald voor dat ze beter wist wat ze moest doen. Wat een raar typje zeg. Dat ze niet kon praten was natuurlijk lastig, maar Daykit leek nergens zin in te hebben of te weten wat ze wilde doen. Wat deed ze normaal gesproken of een dag? Nimblekit kreeg het gevoel dat Daykit alleen maar voor zich uit lag te staren en op die manier de dag doorkwam.
Maar opeens schoten Daykits oren naar de andere kant, zag blijkbaar wat en sprong geschrokken op Nimblekit. "What the ..." riep Nimble geschrokken toen Daykit op haar landde. Ze zag dat er een kat uit de bosjes liep, maar daarna ook weer vertrok. Maar Daykit bleef op haar liggen. "Hmm... Poes?" zei ze moeilijk omdat Daykit op haar maag, longen en snoet lag. "Erg knuffelig, leuk enzo, maar wil je weer van me afgaan?"



Nursery verkennen - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Nursery verkennen - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Daylight
StarClan
Nursery verkennen - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Nursery verkennen   Nursery verkennen - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 15:33

"Hmm... Poes?", klonk er vanonder haar. Fronsend keek de rosse kitten naar beneden. Daykit merkte nu pas dat ze op Nimblekit zat. "Erg knuffelig, leuk enzo, maar wil je weer van me afgaan?", zei deze. Daykit knikte, maar wachtte toen nog even voor ze van haar af ging. Nog steeds stond haar vacht recht omhoog van het verschieten.

~Flut x'D En zoal sik al zei, ze is niet de allerslimste xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Nursery verkennen - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Nursery verkennen   Nursery verkennen - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 16:11

[Hahaha ik vind t juist wel leuk als er ook gewoon wat domme katten zijn. Houdt t een beetje realistisch Razz ]

Daykit knikte, maar... ze ging niet van haar af. Net toen Nimble een beetje haar geduld begon te verliezen met de kitten - wat niet bepaald het grootste licht was dat ze ooit had ontmoet - kroop Daykit van haar af. "Dank je," mompelde Nimblekit, die opstond en haar vacht uitschudde om van het zand en stof af te komen die in haar vacht was gaan zitten.
"Waar was je nou zo bang voor? Er kwam gewoon een kat uit de bosjes gelopen." Ze kon zichzelf wel een beetje voor haar kop slaan. Waarom vroeg ze dit? Ze zou toch geen antwoord krijgen en Daykit zou waarschijnlijk een beetje gapend voor zich uit staren.



Nursery verkennen - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Nursery verkennen - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Daylight
StarClan
Nursery verkennen - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Nursery verkennen   Nursery verkennen - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 16:45

"Waar was je nou zo bang voor? Er kwam gewoon een kat uit de bosjes gelopen.", vroeg Nimblekit. Langzaam ging haar rosse vacht weer liggen toen Daykit ging zitten alsof er niets gebeurt was. Langzama likte ze even aan haar pootje, waarna ze haar schouders ophaalde.

~Kort dX
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Nursery verkennen - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Nursery verkennen   Nursery verkennen - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 17:36

Nimblekit slaakte even een zucht toen Daykit alweer haar schouders ophaalde. Ze besloot haar gedachtes eerlijk uit te spreken. "Daykit, luister. Ik vind het heel zielig voor je dat je niet kan praten, echt waar. Het lijkt me heel lastig. Maar als je enige antwoorden 'nee' en 'weet ik niet' zijn, dan weet ik niet goed wat ik met je wil doen. Je wil niet naar buiten, maar wil in de nursery blijven. Prima, maar als ik dan vraag of je duidelijk kan maken wat je hier wil doen, dan haal je je schouders op." Nimble probeerde zo rustig mogelijk te klinken. Ze was immers niet boos, maar ze had ook geen zin om zich verplicht te voelen met Daykit om te gaan als ze eigenlijk.. tsja.. een beetje saai was.
"En dan ga ik me eigenlijk een beetje vervelend, als we niks gaan doen. Ik hou er juist van om naar buiten te gaan! En lekker rond te rennen, in bomen proberen te klimmen, proberen diertjes te vinden om die te vangen, kuilen graven in de sneeuw, grote hopen sneeuw maken! Alles!"



Nursery verkennen - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Nursery verkennen - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Daylight
StarClan
Nursery verkennen - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Nursery verkennen   Nursery verkennen - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 15:17

"Daykit, luister. Ik vind het heel zielig voor je dat je niet kan praten, echt waar. Het lijkt me heel lastig. Maar als je enige antwoorden 'nee' en 'weet ik niet' zijn, dan weet ik niet goed wat ik met je wil doen. Je wil niet naar buiten, maar wil in de nursery blijven. Prima, maar als ik dan vraag of je duidelijk kan maken wat je hier wil doen, dan haal je je schouders op.", zei Nimblekit. Daykit keek naar haar op en hield haar kopje een beetje scheef. Dat was toch normaal? Als ze het niet wist, hoe kon ze dat anders duidelijk maken? "En dan ga ik me eigenlijk een beetje vervelend, als we niks gaan doen. Ik hou er juist van om naar buiten te gaan! En lekker rond te rennen, in bomen proberen te klimmen, proberen diertjes te vinden om die te vangen, kuilen graven in de sneeuw, grote hopen sneeuw maken! Alles!" De kleine rosse kitten haalde, alweer, haar schouders op. Waarom ging ze dat dan niet doen? De meeste andere kittens waren allang gegaan in plaats van hier een preek te houden. Opeens sprong Daykit op. Ze verstopte zich, maar kwam meteen weer terug te voorschijn met een vragende blik op haar snuit. Ze konden verstoppertje doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Nursery verkennen - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Nursery verkennen   Nursery verkennen - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 18:41

... En weer haalde Daykit haar schouders op. Zo frustrerend dit! Ze had de neiging om afscheid te nemen en zelf iets leuks te gaan doen, of een andere kitten te vinden om mee te spelen. Misschien was er wel een apprentice in de buurt die haar alvast wat kleine jachttrucjes kon leren. Dat leek haar ook leuk.
Maar net toen Nimble dat wilde doen, rende Daykit al uit zichzelf wel. Oke, dat was makkelijk. Maar toen kwam ze meteen weer terug, met een vragende blik in haar ogen, en ze leek heel enthousiast. Even moest Nimble nadenken wat Daykit bedoelde, maar toen snapte ze het! Verstoppertje! "Ja, leuk!" reageerde Nimblekit enthousiast. "Zal ik beginnen? Ik tel tot 20 en dan moet jij je ergens in de nursery verstopt hebben. Ik ga je dan zoeken."



Nursery verkennen - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Nursery verkennen - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Daylight
StarClan
Nursery verkennen - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Nursery verkennen   Nursery verkennen - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 11:44

"Ja leuk!", reageerde de rosse kitten. "Zal ik beginnen? Ik tel tot 20 en dan moet jij je ergens in de nursery verstopt hebben. Ik ga je dan zoeken.", zei het poesje. Daykit knikte en liep weg om zich te verstoppen. Uiteindelijk ging ze achter de queen liggen die haar daarstraks had voorgesteld. Ze maakte een "shhhh" gebaar met haar mond en ging stil liggen, hopend dat Nimble haar niet zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Nursery verkennen - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Nursery verkennen   Nursery verkennen - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 13:04

Daykit rende weg, dus Nimblekit draaide zich om en begon te tellen.
"1.. 2...," begon ze, en ze hoorde Daykit's voetjes wegtrappelen. "20! Iiiiik kom!" Ze haar haalde haar pootjes van haar ogen en draaide zich terug richting de nursery. Ze speurde de omgeving af, maar kon de zandkleurige kitten nog nergens bekennen. Ze begon te lopen richting een paar nesten, maar daar waren ze niet. Misschien achter die steen daar? Nee, ook niet.
Plots zag ze een staart uitsteken die verdacht veel op die van Daykit leek. Hij kwam van achter de poes vandaag die Daykit eerder aan Nimble had voorgesteld. Daar zou ze vast zijn!
Ze hobbelde naar de poes toe en keek achter haar rug. Ja!
"GEVONDEN!" riep Nimblekit vrolijk.



Nursery verkennen - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Nursery verkennen - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Daylight
StarClan
Nursery verkennen - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Nursery verkennen   Nursery verkennen - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 apr 2014 - 15:28

"Gevonden!", riep Nimlekit vrolijk toen ze haar zag. Daykit knikte eventjes en gebaarde met haar staart dat ze zich moest gaan verstoppen. Met haar oogjes dicht begon ze toen te tellen.. Eéééén.. Tweeeee... Drieeeee.. Wat kwam er nu weer na drie? Oja, vieeeeeer... Zo, tot twintig. Toen deed ze haar oogjes open, en begon ze te zoeken naar Nimblekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nursery verkennen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: