Round and round drama every time {{Mazelock}}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Round and round drama every time {{Mazelock}}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Muntjacpelt
Member
Round and round drama every time {{Mazelock}} DPKsfdL
Light
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Muntjacpelt
BerichtOnderwerp: Round and round drama every time {{Mazelock}}   Round and round drama every time {{Mazelock}} Icon_minitimema 7 apr 2014 - 16:56


'I am alone...'
Zijn warme pootstappen lieten allerlei soorten sporen achter in de witte sneeuw. Het was een beetje rondachtig, en hij vond de natuur om hem heen vredig. Hij hield van de natuur, zolang niemand anders om hem heen was. Muntjacpelt keek rond naar de natuur die heel langzaam weer veranderde richting Newleaf, waar hij ook met volle teugen naar verlangde. Hij koos een lekker plekje uit, waar hij op zijn rug viel en zijn groene ogen sloot, genietend van de felle zon die maar een klein beetje warmte gaf.

& Mazelock


Round and round drama every time {{Mazelock}} 1Hd1XNA
Klik mijn onderschrift!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazelock
Member
Round and round drama every time {{Mazelock}} FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Round and round drama every time {{Mazelock}}   Round and round drama every time {{Mazelock}} Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 20:17

Ze zuchtte en trok zichzelf recht. Haar lichtblauwe ogen keken even rond en ze haalde diep adem om de lucht te proeven, maar tot haar teleurstelling proefde ze niet de geur van prooien. Enkel een zwak spoor van vos en kat verspreidde zich in haar neus. Ze prikten in haar reukorganen, maar ze negeerde dat even. Een verse geur prikte in haar neus en ze richtte haar kop op toen ze de bron zag. Een bruinachtige kat. Nieuwsgierig stapte de kattin naar de gestalte toe. Ze herkende de warrior niet meteen. Toen ze zag hoe ging liggen op de aarde om van het zonnetje te genieten, stapte ze met grote passen op hem af. Haar ogen ruste even op zijn silhouette, totaal niet geïnteresseerd in de kater. Ze zuchtte en een klein wolkje condens steeg op uit haar bek. Ze stapte wat dichter naar hem toe en al snel voelde ze hoe de warme stralen haar pels streelden, als duizend vingers die langs haar rug krulden. Warmte viel op haar huis en ze spinde even. Ze genoot van de warme bries die langs haar pels streek en even vergat ze alles, zelfs de warrior die daar lag. Ze sloot haar ogen en genoot van de warmte die in deze koude periode erg zeldzaam was.


" So baby tell me, did you miss me? "


Round and round drama every time {{Mazelock}} JqCt8El

I
Terug naar boven Ga naar beneden
Muntjacpelt
Member
Round and round drama every time {{Mazelock}} DPKsfdL
Light
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Muntjacpelt
BerichtOnderwerp: Re: Round and round drama every time {{Mazelock}}   Round and round drama every time {{Mazelock}} Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 14:46

'I am alone...'
Een andere geur kwam terecht in zijn neusgaten, en hij hoorde de pootstappen van de kat. Het was een RiverClan warrior, en dus was er geen reden voor hem om op te staan. Hij hoorde de ademhaling van de kat, nouja, de zucht. Niet lang daarna hoorde hij het gespin, aan die toon kon hij horen dat het een poes was. Nouja, hij jaagde de meeste poezen weg, net zoals die Snakebites. Hij zou de poes dan niet eens echt begroeten. Het enige wat hij zei was; "Ben je hier met een reden?" Zijn brommende stem jaagde kittens zelfs weg, en de bangere katten. Maar wat boeide hem dat nou? Hij was toch meestal alleen.

OOC: Sorry voor laatheid ^^" :c


Round and round drama every time {{Mazelock}} 1Hd1XNA
Klik mijn onderschrift!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazelock
Member
Round and round drama every time {{Mazelock}} FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Round and round drama every time {{Mazelock}}   Round and round drama every time {{Mazelock}} Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 20:32

"Ben je hier met een reden?" Langzaam opende ze haar ogen. Splinters ijs lagen in haar blik, toch werden ze zachter. De toon van de kater had haar niet aangestaan en hoe graag ze ook hem op zijn plaats wilde ze zetten, ze hield zich in en stapte rustig op hem af, om zich naast hem te plaatsen. Ze knikte beleefd naar de kater en probeerde zijn blik op te vangen. "Ik probeerde even wat te jagen, maar ik vond niks," gaf ze eerlijk toe. "Ik was nieuwsgierig toen ik je zag zitten en de zon is heerlijk," gaf ze opnieuw toe waarna ze hem een hartelijk lach toewierp en toen haar kop wegdraaidde. Vanbinnen bouwde ze al een plannetje, maar dat schoof ze even weg. Ze ging zitten en krulde netjes haar staart rond haar poten. "En wat kom je hier doen?" Vroeg ze om het gesprek wat op gang te krijgen. Eigenlijk had ze wel beter dingen te doen dan naast een minderwaardige warrior te zitten luisteren hoe hij weer zou zagen over de prooischaarste, maar tja, het moest ook gebeuren.


" So baby tell me, did you miss me? "


Round and round drama every time {{Mazelock}} JqCt8El

I
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Round and round drama every time {{Mazelock}}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: