Watching over the white land[Sparkshade] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Watching over the white land[Sparkshade]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Icecloud
StarClan
Watching over the white land[Sparkshade] - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (110 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icecloud
BerichtOnderwerp: Re: Watching over the white land[Sparkshade]   Watching over the white land[Sparkshade] - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 14:30

"Waarom zou ik?" Ze kreeg weer een dodelijke blik toegeworpen van de kater. "Me gewoon met rust laten is duidelijk te veel gevraagd?" Het was duidelijk dat de kater zijn houding niet tegenover haar zou veranderen en eerlijk gezegd wist ze ook niet echt hoe ze die houding moest veranderen. "Maar wat zit je dwars? Behalve dan dat ik je niet met rust laat." Ze wilde ergens ook wel weer weten wat ze nou elke keer met hem verkeerd deed, want het leek er elke keer op dat de ruzie begon zodra het over Starclan ging. Ze wilde toch een eerlijk antwoord van hem hebben, want op deze manier zou het waarschijnlijk elke keer mis gaan als ze elkaar tegen kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkshade
Member
Watching over the white land[Sparkshade] - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
185

CAT'S PROFILE
Age: 57 Moons
Gender:
Rank:
Sparkshade
BerichtOnderwerp: Re: Watching over the white land[Sparkshade]   Watching over the white land[Sparkshade] - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 19:07


Ze hield ook maar niet op, die poes had geen rem. Hoe kon hij haar in godsnaam duidelijk maken dat hij geen behoefte had aan haar medelijden of interesse? Hij had uberhaupt geen behoefte aan de aandacht van wie dan ook! "Maar wat zit je dwars? Behalve dan dat ik je niet met rust laat." De poes drong zich weer op en de kater trok zijn bovenlip weer dreigend op. "Waarom zou ik dat een nieuwsgierig aagje aan der neus hangen?" Grauwde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecloud
StarClan
Watching over the white land[Sparkshade] - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (110 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icecloud
BerichtOnderwerp: Re: Watching over the white land[Sparkshade]   Watching over the white land[Sparkshade] - Pagina 2 Icon_minitimema 28 apr 2014 - 14:11

"Waarom zou ik dat een nieuwsgierig aagje aan der neus hangen?" Het was toch beter als ze zo zou opgeven, want ze zou hem toch niet aan het luisteren krijgen. "Ik wilde je alleen maar helpen, maar blijkbaar kun je zoiets niet accepteren." Zei ze. "Blijf dan maar helemaal alleen en laat niemand je helpen, maar kom niet klagen als er iets verkeerd gaat." Als hij echt alleen wilde blijven, dan was het waarschijnlijk beter zo en waarschijnlijk zou Sparkshade er nu ook voor kiezen om ervandoor te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkshade
Member
Watching over the white land[Sparkshade] - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
185

CAT'S PROFILE
Age: 57 Moons
Gender:
Rank:
Sparkshade
BerichtOnderwerp: Re: Watching over the white land[Sparkshade]   Watching over the white land[Sparkshade] - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 1:17


"Ik wilde je alleen maar helpen, maar blijkbaar kun je zoiets niet accepteren." Zei ze. "Blijf dan maar helemaal alleen en laat niemand je helpen, maar kom niet klagen als er iets verkeerd gaat." Eindelijk. Eindelijk liet ze hem met rust. Ze kater lachte ook wat schamper om haar woorden voordat hij zich omdraaide en weg begon te lopen. "Erger verkeerd gaan dan dat het al is gegaan kan het toch niet meer, beste Icecloud," miauwde hij, zijn toon koeltjes, waarna hij zijn pas versnelde en tussen het hoge gras verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecloud
StarClan
Watching over the white land[Sparkshade] - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (110 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icecloud
BerichtOnderwerp: Re: Watching over the white land[Sparkshade]   Watching over the white land[Sparkshade] - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 15:04

"Erger verkeerd gaan dan dat het al is gegaan kan het toch niet meer, beste Icecloud," De kater had zijn pas versneld en was verdwenen tussen het hoge gras. Ze zuchtte even een keer, het leek er niet op dat ze ooit goed met Sparkshade om kon gaan. De kater maakte het wel al te duidelijk dat ze niet welkom was in zijn leven. Ook al probeerde ze alleen maar te helpen, maar blijkbaar kon hij dat niet accepteren. Ze draaide haarzelf deze keer ook om in de andere richting en begon die kant uit te lopen, het was waarschijnlijk beter dan om achter Sparkshade aan te lopen, want straks kwam ze hem weer tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Watching over the white land[Sparkshade]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: