You're so rude!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You're so rude!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spottedwish
Member
You're so rude! DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: You're so rude!   You're so rude! Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 18:34

Met voorzichtige passen trippelde de calico leerling het kamp uit. Haar stress niveau was de lucht in geschoten sinds de dag dat haar vader het dode lijk van een krijger met zich mee had genomen. Lionroar had er niet goed uitgezien, ook de medicine cat's apprentice had hem toen bij zich geroepen. Ze wou niet dat haar vader iets overkwam! Spottedpaw kneep eventjes haar ogen dicht en hielt halt toen het smalle meer haar weg versperde. Voorzichtig keek ze om zich heen, en merkte ze wat verderop het gestalte van een bruine apprentice op. Nieuwsgierig wandelde ze naar hem toe, hem met een vriendelijke blik aankijkende. "Hallo? Wie ben jij?" Vroeg ze voorzichtig waarna ze ging zitten en hem een rustige blik toewierp.

+ Timberpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberlake
Member
You're so rude! DPKsfdL
331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons now
Gender:
Rank:
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: You're so rude!   You're so rude! Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 18:43

Aangezien vogels niet zijn specialiteit waren, liet hij deze maar rustig in de sneeuw achter. Het was beter dat een ervaren Warrior de vogel ving, dan dat hij alles maar zou verpesten. Met een zucht slofte hij langs de oever en wierp zo nu en dan een blik op het half bevroren meer. Zo nu en dan kwam hij langs ontdooide stukken en dan werd het weer ijs. Was het sterk ijs? Zou hij er op kunnen staan? De nieuwsgierigheid om het uit te proberen was groot, maar zijn moed zakte hem elke keer weer in de poten als hij het koude spul aanraakte. Zwemmen was al niet een van zijn lievelingsbezigheden, laat staan in ijs en ijskoud water. "Hallo? Wie ben jij?" De tabby draaide zich geschrokken op en zijn pluizige vacht sprong omhoog. Maar het was maar.. een jonge Apprentice. "Timberpaw," Mompelde hij wat kortaf en wendde zijn blik licht beschaamd af. "Jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
You're so rude! DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: You're so rude!   You're so rude! Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 18:55

De kater reageerde nogal geschrokken op haar plotse woorden, en draaide zich met opgezette vacht om. "Timberpaw," Mompelde de kater, redelijk kortaf. Haar blik ging wat voorzichtiger staan en wat onzeker nam ze een klein stapje achteruit. Had ze iets verkeerds gezegd? "Jij?" Haar gelaatsuitdrukking werd terug wat positiever, en met wat meer zelfvertrouwen keek ze hem terug aan. "Spottedpaw!" Bekende ze met een zachte glimlach op haar gelaat. Plots bekroop een akelig gevoel haar. Ze had al enkele keren te horen gekregen in het kamp dat de krijger die zopas overleden was een apprentice had gehad, Timberpaw noemende. Was hij die apprentice? "H-het spijt me trouwens van Skymask.." Mauwde ze nadien terwijl ze hem met medelijden in haar ogen aankeek. Het was nooit leuk om iemand te verliezen de je goed hebt gekend, en aangezien hij zijn mentor was geweest nam ze wel aan dat de twee redelijk veel tijd met elkaar hadden door gebracht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberlake
Member
You're so rude! DPKsfdL
331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons now
Gender:
Rank:
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: You're so rude!   You're so rude! Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 20:21

"Spottedpaw!" Plots weer enthousiast, maar ze had toch wel een stapje achteruit gezet. Maar natuurlijk. "H-het spijt me trouwens van Skymask.." Hij liet zijn oortjes wat hangen en wierp een blik op Spottedpaw, misschien iet wat feller dan hij bedoeld had, maar het onderwerp lag hem ook zeker niet lekker. Nooit had hij gewild dat een Mentor van hem zou sterven en al helemaal niet als hij het net een beetje goed had gemaakt. De kater zuchtte zacht. "Als ze de dader maar te pakken krijgen." Mompelde hij met een wat bittere ondertoon. Zijn hoofdverdachte had hij wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
You're so rude! DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: You're so rude!   You're so rude! Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 20:15

Ze schrok wat van de felle blik die ze toegeworpen kreeg en beantwoordde de manier waarop hij keek met een zwiep van haar staart. "Als ze de dader maar te pakken krijgen." Mompelde Timberpaw op een bittere manier. Ze snapte heus wel dat de kater verbitterd was door verdriet, maar het enige wat zij had gedaan was compassie tonen. Wat deed ze daar verkeerd mee? De poes haalde haar schouders op en keek naar het meer toen ze uiteindelijk haar mond open deed om response te geven. "Lionroar zei dat het een rogue was, dus de kans dat ze hem te pakken krijgen is volgens mij klein. De rogue kan allang heel ver weg zijn." Mauwde ze rustig, echter op een andere rustige manier dan daarnet. Er was geen enkele andere emotie meer te horen in haar stem, want als ze de kater niet eens medelijden kon verdragen, wat dan wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberlake
Member
You're so rude! DPKsfdL
331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons now
Gender:
Rank:
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: You're so rude!   You're so rude! Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 11:41

"Lionroar zei dat het een rogue was, dus de kans dat ze hem te pakken krijgen is volgens mij klein. De rogue kan allang heel ver weg zijn." Het interesseerde hem niet dat ze van toon was veranderen, zijn vacht sprong lichtjes overeind toen hij de naam hoorde. "Als het een Rogue was, misschien bevindt de verrader zich wel in onze Clan. En wie was er ook alweer op de plaats waar het gebeurde en ook nog eens net op tijd?" Gromde hij, in zijn kop was hij zeker van zijn zaak. Anders was het een schande, dat er een Rogue op het WindClan territorium was gekomen. Dan was het alsnog de fout van de Deputy, omdat hij niet genoeg patrouilles langs de grenzen had gestuurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
You're so rude! DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: You're so rude!   You're so rude! Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 12:05

Ze merkte op dat zijn vacht omhoog rees, echter wist ze alweer niet hoe ze dat voor elkaar had gekregen. Ze sprak alleen de waarheid, wat was daar mis mee? "Als het een Rogue was, misschien bevindt de verrader zich wel in onze Clan. En wie was er ook alweer op de plaats waar het gebeurde en ook nog eens net op tijd?" Gromde Timberpaw. Eerst begreep ze zijn boodschap niet, maar zodra het haar gedachten in sijpelde veranderde haar gehele houding en stond ze vijandig tegenover de kater opgesteld. "Vertrouw jij Lionroar niet dan?" Siste ze, er verbaasd van zijnde dat ze op zo'n lage toon kon praten. Als er iets was waar ze niet tegen kon, dan waren het katten die haar familie beledigde. Ze vond al dat de kater wel erg veel lef had om de deputy te beschuldigen van een moord op zijn eigen clanlid, maar echter was Lionroar veel meer dan een deputy voor Spottedpaw. Het was haar vader, en ze zou hoe dan ook er voor zorgen dat niemand zo over hem praat in haar bijzijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberlake
Member
You're so rude! DPKsfdL
331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons now
Gender:
Rank:
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: You're so rude!   You're so rude! Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 17:41

"Vertrouw jij Lionroar niet dan?" Ah daar kwam het dan, de houding die hij wel vaker over zich afriep. Maar Timberpaw bleef de Apprentice koel aankijken en bleef stevig op zijn poten staan. "Het is mij allemaal maar té toevallig." Gromde hij, licht geïrriteerd en zwiepte een keer met zijn volle staart. "Wat wil je er dan aan doen? Me overtuigen dat hij de beste Deputy ooit is?" Snoof hij sarcastisch en wierp zijn blik ongeïnteresseerd op het half bevroren meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
You're so rude! DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: You're so rude!   You're so rude! Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 18:51

Het leek de kater niet te deren, haar wat vijandelijke blik. Hij deed alsof het een gewoonte voor hem was, dat anderen hem zo aankeken. Maar als hij zich echt zo gedroeg tegenover iedereen, dan verschoot ze er ook niet van. Hij beweerde dat Lionroar een moordenaar was, maar wat was hij dan? Een leugenaar! "Het is mij allemaal maar té toevallig." Gromde de kater, duidelijk geïrriteerd. "Wat wil je er dan aan doen? Me overtuigen dat hij de beste Deputy ooit is?" Een grijns kwam op haar gezicht te staan toen ze haar lippen al in de vorm van haar volgende woorden vormde. "Ik moet je daar niet voor overtuigen, want het is gewoon zo!" Mauwde ze, er zeker van zijnde dat ze gelijk had. Lionroar zou nooit iemand vermoorden! Dat kon gewoon niet.. Hij had niks misdaan! "En wie gaat je geloven, denk je? Bijna iedereen adoreert hem! Jij ben één van de weinige die dat niet doet." Probeerde ze hem van gedacht te veranderen. Als de kater echt zijn idee wou doorzetten, wat haar ook zo leek, dan moest er alles aan doen om te voorkomen dat meerdere katten haar vader gingen verdenken. Hij was hun deputy, ze moesten hen respecteren! Wat Timberpaw nu deed was alles behalve dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberlake
Member
You're so rude! DPKsfdL
331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons now
Gender:
Rank:
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: You're so rude!   You're so rude! Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 13:22

"Ik moet je daar niet voor overtuigen, want het is gewoon zo!" De kater snoof, zeker niet overtuigd. "En wie gaat je geloven, denk je? Bijna iedereen adoreert hem! Jij ben één van de weinige die dat niet doet." Sceptisch keek hij Spottedpaw aan en haalde zijn schouders op. "Dus..? Dan moet ik nu mijn excuses aanbieden omdat ik niet in de meerderheid ben? Wat wil je er überhaupt aan doen? Er is geen bewijs, voor beide zaken niet. Mag ik niet denken wat ik denk?" Gromde hij. Waarom ging ze gewoon niet weg? Niemand zou hem toch willen geloven, dus hij was geen enkele dreiging voor haar lieve Deputy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
You're so rude! DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: You're so rude!   You're so rude! Icon_minitimevr 23 mei 2014 - 12:50

"Dus..? Dan moet ik nu mijn excuses aanbieden omdat ik niet in de meerderheid ben? Wat wil je er überhaupt aan doen? Er is geen bewijs, voor beide zaken niet. Mag ik niet denken wat ik denk?" Woede begon in haar op te borrelen en met een bijna koppige grijns bleef ze hem aankijken, haar rug wat krommend. "Lionroar.is.geen.moordenaar!" Miauwde ze, deze keer ieder woord specifiek uitsprekend, zodat de kater haar misschien dan zou begrijpen. Ze wist niet waarom de bruine kater er zo over dacht.. Wat had Lionroar ooit verkeerd gedaan in zijn leven? Hij hielp altijd iedereen..! Misschien was Timberpaw gewoon jaloers? Ja, dat zou het wel zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You're so rude!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: