Help me! [Whitelion]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Help me! [Whitelion]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
'Silverkit
Member
Help me! [Whitelion] DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
'Silverkit
BerichtOnderwerp: Help me! [Whitelion]   Help me! [Whitelion] Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:28

De zilver grijzige kitten trippelde de nursery uit. Haar moeder waste haar sibs nog en zou dan ook buiten komen. De kitten speelde even met een blaadje totdat ze een witte kat zag. Rustig stapte ze op de kat af. “Hallo” piepte ze vrolijk.

+Whitelion

~Flut XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Help me! [Whitelion] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Help me! [Whitelion]   Help me! [Whitelion] Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:48

Statig en met ene klein glimlachje op zijn lippen liep de witte kater door het camp. Hij zocht een nieuw slachtoffer, een hulpeloze kitten... "Hallo!", piepte een hoog stemmetje van beneden. De redelijk grote kater keek omlaag en zag een kleine, grijze kitten. Hij glimlachte. Perfect doelwit! "Hallo kleintje. Ik wil je ene klein voorstel doen." De blik in zijn ogen werd sluw.

~Der leeftijd moet naar twee moons >D
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverkit
Member
Help me! [Whitelion] DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
'Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: Help me! [Whitelion]   Help me! [Whitelion] Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:50

"Hallo kleintje. Ik wil je ene klein voorstel doen."zei de kater. Opgewonden sprong de kitten op en neer met een schuik kopje. “Wat dan? Wat dan?” Piepte ze opgewonden. De kleine kitten stopte uiteindelijk met springen en bleef de kater aan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Help me! [Whitelion] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Help me! [Whitelion]   Help me! [Whitelion] Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:53

"Wat dan? Wat dan?", piepte de kleine kitten opgewonden. De grote witte kater glimlachte in zichzelf. Dit zou zo makkelijk worden. Bijna té makkelijk. "Wat zou je ervan vinden om eens het territorium te gaan ontdekken?", vroeg hij zachtjes. De andere katten hoefden dat niet allemaal te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverkit
Member
Help me! [Whitelion] DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
'Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: Help me! [Whitelion]   Help me! [Whitelion] Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:55

"Wat zou je ervan vinden om eens het territorium te gaan ontdekken?", de kitten dacht even na en raakte weer vrolijk. “Jajaja!”Piepte ze blij en stormde naar de ingang. Daar wachtte ze even en rende toen de tunnel door naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Help me! [Whitelion] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Help me! [Whitelion]   Help me! [Whitelion] Icon_minitimema 12 mei 2014 - 19:57

"Jajaja!", piepte de grijze kitten blij, waarna ze meteen naar buiten rende. Hoofdschuddend liep Whitelion achter haar aan. Hadden haar ouders haar nooit geleerd om niet met vreemden om te gaan ofzo? Tss. Deze kitten zou vast het gemakkelijkste doelwit zijn. Als wraak op Cinderfell, omdat ze het overleefd had.. Hij zou haar kitten aandoen wat zei eigenlijk had moeten doorstaan. Dat zou haar leren om te overleven! "Kom mee, ik zal je iets heel moois tonen!",riep hij vrolijk naar de kitten. Nou ja, vrolijk vanbuiten. De grote witte kater pakte haar op een droeg haar helemaal naar het Thunderpath. En nu kan de show gaan beginnen.. Whitelion zette de kleine kitten neer en keek haar gemeen grijnzend aan. "En wat heb je nu te zeggen, Cinderfell?", snauwde hij, zijn blik naar achteren gericht. Ze was nu vast helemaal hysterisch, opzoek naar haar missende kitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverkit
Member
Help me! [Whitelion] DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
'Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: Help me! [Whitelion]   Help me! [Whitelion] Icon_minitimema 12 mei 2014 - 20:01

De kitten werd opgepakt en gedragen en ze stribbelde de hele tijd tegen. "Kom mee, ik zal je iets heel moois tonen!",riep hij vrolijk. Ze voelde hoe ze op een asgrauwe en pijnlijke ondergrond. "En wat heb je nu te zeggen, Cinderfell?", snauwde hij, zijn blik naar achteren gericht. De kitten grabbelde overeind en begon het asfalt af te rennen,het bos in. Bang verschool ze zich onder een doornstruik waar de doorns in haar velletje prikte.

~Flut sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Help me! [Whitelion] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Help me! [Whitelion]   Help me! [Whitelion] Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 18:41

De kitten schoot weg. Boos rende de witte kater achter haar aan. Hij was natuurlijk vele sneller, maar de kitten was kleiner en kon onder een doornstruik glippen. "Kom hier jij!", grauwde Whitelion dodelijk glimlachend. Hij klauwde met zijn poot onder de doornstruik, hopend haar te kunnen pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverkit
Member
Help me! [Whitelion] DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
'Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: Help me! [Whitelion]   Help me! [Whitelion] Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 14:31

"Kom hier jij!", grauwde Whitelion dodelijk glimlachend. Hij klauwde met zijn poot onder de doornstruik, hopend haar te kunnen pakken. De kleine kitten had zich tot een klein bolletje gemaakt en verschool zich zo dat ze net niet geraakt kon worden. Een traan dwarrelde naar beneden en toen volgde er meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Help me! [Whitelion] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Help me! [Whitelion]   Help me! [Whitelion] Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 14:55

Toen hij niets voelde werd hij nog kwader. Hij rukte met grof geweld de struik uit de grond, en zag het kleine grijze pluizenbolletje liggen. Hij lachte ziekelijk kwaadaardig en sperde zijn muil ver open. Daarmee pakte hij haar helemaal in één keer in zijn muil, zodat ze geen daglicht meer zou zien. Daarna spuwde Whitelion haar zo ver hij kon uit.

~Hij is creatief >D
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverkit
Member
Help me! [Whitelion] DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
'Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: Help me! [Whitelion]   Help me! [Whitelion] Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 14:17

De witte kat scheurde de braamtakken uit een en pakte haar op. Ze hoorde de enge lach en zag hoe hij zijn bek wagenwijd open deed en werd opgepakt. Ze werd weg gespuugd en kwam met een harde dreun neer,te hard voor een kitten. Alles werd wazig en uit haar bekje kwam er bloed. Ze hoestte een paar keer en alles werd zwart,ze had net haar laatste adem uit geblazen en voegde zich nu bij StarClan toe.

The end...
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Help me! [Whitelion] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Help me! [Whitelion]   Help me! [Whitelion] Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 16:04

Hij stapte naar het lijfje van de grijze kitten toe. Ze ademde niet meer. De slag zal teveel geweest zijn.. Zachtjes vloekte hij even. Whitelion had gehoopt meer fun te kunnen hebben in het vermoorden van deze stomme kitten, maar ze had te snel de geest gegeven. Verdorie. De grote witte kater pakte het lijkje op, schudde zijn manen eventjes en droeg haar naar het camp.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Help me! [Whitelion]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: