Just walking?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just walking?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leaf •
Member
Just walking? Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Just walking?   Just walking? Icon_minitimezo 6 maa 2011 - 22:19

Met trage passen na wat er met Lightpaw en Crookedstar was gebeurd moest ze er even alleen op uit. De gedachten schoten door haar kop en haar poten namen haar mee in de richting van de hooglanden. De kale vlakte die nu groen was van het gras, maar er groeide hier maar weinig bomen of struiken, maar veldmuizen leefden hier vol op en ze schoten zo wel aan haar zij kanten als voor haar uit, maar deze kat was niet op weg om te jagen voor de clan en ze was ook niet op verkenning uit of er vijandelijke katten in hun terrein was gekomen? Een rotsblok gaf haar de uitkijk mogelijkheid om zowel om zich heen goed te kunnen zien of iemand aan zou komen lopen of de geuren van de wereld om haar heen nog beter naar haar gevoelige reukorgaan te brengen. Moonpaw sprong op de rots en ze keek even naar de hoogland, maar een rustig gevoel had ze niet. De beelden van Lightpaw's verwondingen schoten door haar kop voor haar geestensoog voorbij. Even sloot Moonpaw haar ogen en ze schudden haar kop om weer helder te worden en de wind leek haar naam te roepen vanuit de verte. Ze negeerde het geluid en ging liggen. "Wat Lightpaw overkomen is had mij ook kunnen gebeuren, als die tweebener me niet optijd uit de lucht had geplukt voor ik in die muilen van die honden terecht was gekomen!" dacht Moonpaw en ze opende haar ogen en keek weer even rond voor ze haar kop treurig op haar poten legden. Opnieuw leek de wind haar naam te roepen en Moonpaw wiebbelde met haar oren als teken dat ze het hoorden, maar de stem die de wind meebracht deed haar aan iemand denken. Ze had deze stem vaak gehoort en die had haar vele malen op haar passen gewezen, maar Moonpaw had zich altijd op haar komst verheugd. Opnieuw viel haar naam en nu werkte Moonpaw zich overeind en keek om naar de plek waar ze eerder vandaan was gekomen. Een kat kwam op haar af gerent en Moonpaw leek te herkennen wie het was, maar ze wist het nog niet zeker?
( Alleen Divestream en ik. )
Terug naar boven Ga naar beneden
Divestream
Member
Just walking? DPKsfdL
Gail
206

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: Just walking?   Just walking? Icon_minitimema 7 maa 2011 - 10:51

Als Moonpaw niet voor de zoveelste keer het kamp op eigen houtje was uitgegaan, dan was haar in de war zittende pels heel erg grappig geweest. Divestream rook Moonpaw's geur, dus wou ze al gaan rennen. Ze likte met snelle halen door haar pels. Langharige vachten waren mooi, maar 's morgens vroeg en na contact met water waren ze verschrikkelijk. Divestream vloekte toen de helft van haar pels weer omhoog schoot. Divestream dacht niet langer na en rende weg. Had Moonpaw nu helemaal niks geleerd van het feit dat er je gevaren konden gebeuren als je alleen uit het kamp ging, zonder begeleiding? Woedend rende Divestream langs de rivieren af, die wild aan het stromen waren. Een flits van Lightpaw, Thunderpaw, Silverpaw en Moonpaw met hun vieren schoot voor Divestream's ogen, waardoor ze meer vaart zette. 'Moonpaw!' riep ze hard, terwijl ze een liggende boomstronk moest ontwijken en dit ook deed, door middel van erover te springen. Toen ze weer sierlijk landde op de grond, riep ze Moonpaw's naam nog een keer: 'Moonpaw!' Ze merkte Moonpaw's geur scherper op en rende richting die geur toe. Ze landde vlak voor Moonpaw's neus neer en keek op de Apprentice neer. Dankzij de snelle tocht en door de snijdende wind, was haar pels weer goed in vorm gegaan. Ze keek boos naar Moonpaw. Ze probeerde zich rustig te houden terwijl ze naar Moonpaw keek. 'Moonpaw, heb je niks geleerd wat er kan gebeuren als je op eigen houtje uit het kamp gaat van je vorige avontuurtjes?' vroeg Divestream, terwijl een mengeling van woede en bezorgdheid vochten om een eerste plek in haar ogen. Ze keek naar Moonpaw. 'Dadelijk valt er, net zoals bij Willowkit, ook een boom en val je in het water. Dan is er niemand in de buurt en ga je dood,' legde Divestream uit. 'Ik dacht dat jij toch beter moest weten,' zei ze, terwijl ze Moonpaw aankeek. Moonpaw's jachtcorvee was voorbij en haar mentor zou haar niet op dit uur alleen op jagen sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Just walking? Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Just walking?   Just walking? Icon_minitimema 7 maa 2011 - 21:34

De witte poes landen vlak voor Moonpaw en haar oren lagen al plat tegen haar kop, maar nu ze de harde en sternge woorden van Divestream hoorde drukte ze die nog strakker tegen haar kop en ontweek de blik van de warrior. 'Ik weet wat er gebeurd is toen, maar ik ben niet te dicht bij de rivier en ik had even een plekje nodig om even tot rust te komen!' verdedige Moonpaw zich en Richten haar blik op de schouder van Divestream om haar niet helemaal aan te kijken, want dat durfde Moonpaw nog net niet. 'Ik...ik...! Oh Divestream!' haperde Moonpaw en bij deze woorden drukte zij zich tegen de witte krijspoes aan om troost te zoeken. 'Als ik Lightpaw en Crookedstar eerder had gehoort dan zou de poot van Lightpaw misschien er niet zo erg aan toe zijn geweest!' huilde Moonpaw en drukte haar snuit in de dikke vacht van Divestream en tranen welde op in haar ogen, maar verlieten die niet, maar er bleef een glazige blik in haar ogen staan van verdriet. Schokkend zat ze tegen Divestream aan gedrukt terwijl ze de wind door haar vacht voelde gaan, maar ze gaf er geen blijk van dat er nog meer op de wereld was dan waar ze nu op het moment was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Divestream
Member
Just walking? DPKsfdL
Gail
206

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: Just walking?   Just walking? Icon_minitimedi 8 maa 2011 - 9:36

De witte poes keek ijzig naar Moonpaw. Waarom sloop Moonpaw nu weer het kamp uit? Aan Moonpaw's gezicht te zien had ze inderdaad geen reden gehad, tenminste niet van de leiding, om uit het kamp te mogen gaan. Bij het horen van de reden werd Divestream's blik iets zachter. Natuurlijk, in het kamp liep iedereen maar rond je heen te dartelen en keek iedereen je meteen aan als je begon te huilen, maar de Code luidde dat Apprentice's zonder mentor gewoon niet naar buiten mochten. Divestream wist niet of ze nu streng moest zijn of juist medelijdend. Ze keek naar Moonpaw en schrok toen die opeens zichzelf tegen haar aandrukte. Een scherp, moederlijk gevoel, nam opeens kracht over haar en instinctief sloeg Divestream haar staart beschermend rond Moonpaw. Ze liet Moonpaw uitpraten en keek naar beneden. Moonpaw had dezelfde langharige vacht als haar, alleen een andere kleur. Meer de kleur van de maan. En ook weer niet. 'Sst... Het is al goed,' suste Divestream, die naar Moonpaw keek en haar een lik over haar kopje gaf. Ze had ervan gehoord, maar besloot Moonpaw er niet verder mee te kwellen. Ze moest er nu zijn voor Moonpaw. 'Het is niet jouw schuld. Jullie waren allemaal op de verkeerde tijd en de verkeerde plek, net zoals bij Willowkit,' zei Divestream, terwijl ze Moonpaw troostend een paar likjes over haar hoofd gaf. Er kwam een brok in haar keel. Ja, bij Willowkit waren ze ook op de verkeerde plaats geweest. De plaats die het einde van haar leven had betekend. Ze keek naar Moonpaw's grijzige vacht. 'En misschien bestaat er weer een kans dat Lightpaw weer lekker mee kan gaan jagen. Het hoeft nog niet te zijn dat als Lightpaw gewond is dat er niks meer genezen kan worden. Wacht het gewoon maar even af. Voor je het weet jaagt Lightpaw gewoon weer zoals eerst mee,' snorde Divestream sussend, terwijl ze Moonpaw een paar likjes over haar hoofd gaf en haar troostend dichter tegen zich aandrukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Just walking? Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Just walking?   Just walking? Icon_minitimedi 8 maa 2011 - 22:33

Divestream had eerst ijzig naar haar gekeken, maar dit blik viel snel weg toen ze hoorde waarom Moonpaw de rust op had gezocht. De sussende woorden en de kalmerende likken stelde Moonpaw rustig. Haar ogen waren niet langer meer troebel van verdriet, maar ze voelde zich nog wel bedroeft. De staart van Divestream lag troostend over haar heen en Moonpaw bleef zo nog geruime tijd zitten voor ze haar kop richting die van Divestream draaide en haar neus voorzichtig aanraakten. 'Het spijt me Divestream dat ik zonder iets te zeggen het kamp verlaten heb, maar ik had echt even rust nodig.' zei Moonpaw met zwakke stem en ze keek in de ogen van Divestream. Haar vacht was dik op gezet van frustratie over wat er gebeurd was, maar ze wist zelf ook wel dat zij er niks aan kon doen dat ze de kreten van Lightpaw en Crookedstar te laat had gehoort? De geuren van de natuur leken opeens veel geuriger en verleiderlijker, maar Moonpaw wilde nog niet uit het troostende gebied die Divestream haar bood. Moonpaw gaf de witte warrior een paar vriendschappelijke likjes over de borst en ze drukte haar snuit weer even in haar vacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just walking?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: