I worked it out - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I worked it out

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Ashdrizzle
Member
I worked it out - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I worked it out   I worked it out - Pagina 2 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 20:10

"Ik weet dat nog niet zo zeker..." Snel keek hij weer naar de grond. De veilige grond. "ik ben de moeder, weet je nog." Hij haalde zijn schouders wat op. Elk paar was beter dan hij en Fawnstep. Die konden nooit bieden wat echte ouders zouden kunnen bieden. "Maar ik wist ook niet dat jij en Fawnstep..?" Hij schudde zijn kopje licht. "Is ook niet zo, het was een ongeluk en tja.." Hij beet even op zijn trillende lipje en draaide zijn kopje weg van Snowy. Een hele kleine traan droop uit zijn ooghoek en hij veegde zijn wang snel af aan zijn schouder.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
I worked it out - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
I worked it out - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: I worked it out   I worked it out - Pagina 2 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 20:14

Snowynight beet lichtjes op haar lip toen ze Ashdrizzle's reactie hoorde en zijn traan zag. Het was gewoon pijnlijk om te zien. Maar wat kon ze zeggen? Het was dom, maar daar had Ashdrizzle nu niks aan. Dat had hij vast al gehoord. Hij en Fawnstep moesten dit als volwassen katten oplossen. Niet waar? Dus gooide Snowynight het op de kittens. "En de kittens dan...? Haal je daar geen plezier uit?" Vroeg de poes zachtjes.


I worked it out - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I worked it out - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I worked it out   I worked it out - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 17:43

"En de kittens dan...? Haal je daar geen plezier uit?" Eigenwijs bleef hij voor zich uit kijken. Straks zou ze hem zo zien en dan.. was ze gelijk weer weg. "Ze is er altijd, alsof het ook niet mijn kittens zijn. Het voelt gewoon.. niet goed. Ik houd van ze, maar.. het voelt fout. Straks denken ze echt dat ze gelukkige ouders hebben en dan moeten we die visie kapot maken. Dat wil ik niet." Antwoordde hij mompelend.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
I worked it out - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
I worked it out - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: I worked it out   I worked it out - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:23

Snowynight's blik verzachtte toen ze Ashdrizzle's woorden hoorde. "Ze is er altijd, alsof het ook niet mijn kittens zijn. Het voelt gewoon.. niet goed. Ik houd van ze, maar.. het voelt fout. Straks denken ze echt dat ze gelukkige ouders hebben en dan moeten we die visie kapot maken. Dat wil ik niet." Miauwde de kater op mompelende toon. "Ik denk niet dat kittens zo ingewikkeld denken... Als ik eerlijk ben.." Miauwde de poes, "Ik denk dat kittens zoeken naar warmte en veiligheid... En ik denk dat je ze dat wel moet bieden, samen met Fawnstep of alleen. De kittens kunnen er niks aan doen dat ze er zijn.." Probeerde de poes zachtjes.


I worked it out - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I worked it out - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I worked it out   I worked it out - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 18:53

"Ik denk niet dat kittens zo ingewikkeld denken... Als ik eerlijk ben.." Misschien? Er was dus altijd de kans dat ze dat wel deden of zo zouden blijven denken. "Ik denk dat kittens zoeken naar warmte en veiligheid... En ik denk dat je ze dat wel moet bieden, samen met Fawnstep of alleen. De kittens kunnen er niks aan doen dat ze er zijn.." Nee, ook al had hij soms wel gewenst dat dit allemaal nooit gebeurd was. "Nee, kunnen ze niet, nee. Het is ook niet zo dat ik iets anders heb om nog.." Hij kapte zichzelf weer af en draaide zich weer om. De kans lag voor hem. Geen Littlestream meer, die zou waarschijnlijk dansen op zijn graf. Maar nee, dat wilde hij de kittens niet aan doen. Niet nu.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
I worked it out - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
I worked it out - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: I worked it out   I worked it out - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 19:41

Het gesprek was zwaar voor Snowy, erg zwaar zelfs, zwaarder dan haar buik op 't moment. "Nee, kunnen ze niet, nee. Het is ook niet zo dat ik iets anders heb om nog.." Murmelde de kater tegenover haar. "Oh Ashdrizzle..." Murmelde Snowynight zachtjes, terwijl haar oren wat gingen hangen. "Het spijt me zo voor je..." Ze keek weg. Hoe kom het allemaal zo gelopen zijn? Hoe kon alles nog zo goed gegaan zijn een paar maanden terug. Was... Was het haar schuld? Ze beet eventjes lichtjes op haar lip.


I worked it out - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I worked it out - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I worked it out   I worked it out - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 10:29

"Oh Ashdrizzle..." Hij drukte zijn oren tegen zijn grijze nek aan. Nu had hij er het weer eens gedaan. "Het spijt me zo voor je..." Hij schudde zijn kopje. "Zeg dat maar niet, ik .. heb het ook allemaal over mezelf afgeroepen." De kater deed wat passen van Snowy af. "Maar ik denk.. dat ik maar eens moet gaan. Al dit is niet goed voor jou en de kittens. Ik ben niet boos, maar.. het is nog een beetje moeilijk, snap je?" Hij zette even die last van zich af en kreeg een wat waterig glimlachje op zijn gezicht. "Maar als het van jou mag.. kom ik je wel eens opzoeken."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
I worked it out - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I worked it out
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: