So you're my brother?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 So you're my brother?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emberspark
Member
So you're my brother? Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: So you're my brother?   So you're my brother? Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 0:10

Opgekruld lag ik tegen mijn moeders buik aan, terwijl een klein gaapje uit mijn bekje glipte. Ik was nu enkele dagen op deze wereld, en ik had nog weinig meegemaakt. Wel begon ik steeds meer te snappen. Ik kon de vacht van mijn moeder herkennen, en de geur van mijn vader. Ook besefte ik dat ik hier was met broertjes en zusjes, en dat ik Emberkit heette. Emberkit. Emberkit, Emberkit, Emberkit.. De woordjes rolden door mijn hoofd, maar ik was nog lang niet zo ver dat ik ze uit kon spreken. Veel verder dan een hongerig piepje kwam ik nog niet. Ook mijn zicht was nog niet aanwezig, aangezien mijn oogjes nog stijf dicht zaten. Gelukkig had ik het nog niet nodig. Nog een gaapje ontsnapte uit mijn bekje, en ik bewoog heel eventjes. Hierdoor kwam ik half op een van mijn nestgenootjes te liggen, en er af gaan lukte me niet direct. Weer gaapte ik. Dit lag eigenlijk best wel lekker.

{Eerste post voor Lurkingkit}


So you're my brother? 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
So you're my brother? KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: So you're my brother?   So you're my brother? Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 20:52

Hij had gezwegen. Stilte was iets prachtig, dat besefte de nog blinde kater al. Hij zou het altijd blijven aanbidden. Het deed hem denken aan wat er voor dit alles was gebeurd. Toen hij nog veilig in de warme ruimte was. Nu moest hij die warmte nemen van iets en kwam het niet van overal... Raar. Wat zou er toch achter die warmte zitten? Achter die zoete geur? Wie of wat? Hij kon ook andere geuren onderscheiden van dat van die ene sterke. Dat waren vast de anderen. Hij hoorde af en toe wel iets, maar kon nooit goed plaatsen voor wat het was. Toch voelde hij vaak hoe de warmte van andere geuren hem tegemoet kwamen met de tonen 'Lurkingkit' of iets in die trant. Het was dan ook niet vreemd dat hij soms reageerde op die naam. Het zou later van groter belang zijn, maar dat besefte hij nog niet. Opeens viel een geur zijn neus binnen, dat volgde op een gewicht dat op zijn kopje terecht kwam. Hij sperde zijn mondje open en begon luid te piepen. Lucht glee moeizaam zijn bekje binnen toen hij een grote hap lucht pakte. Hé! Dat was niet leuk. De kleine zwart-witte kater begon moeizaam te spartelen, maar het had geen enkel effect op het gewicht dat op hem was geland...


Rip Augurkielurkie
So you're my brother? 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
So you're my brother? Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: So you're my brother?   So you're my brother? Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 13:29

Ik hoorde luid gepiep onder mij vandaan komen, maar ik bleef rustig liggen. Eindelijk had een een plekje gevonden dat nog lekkerder was dan mijn oude plekje. Ik gaapte even, en ik voelde wat beweging onder me. Ik had niet echt door wat er aan de hand was, dus bleef ik lekker liggen. Even draaide ik me om, om wat gemakkelijker te liggen, waarna ik weer gaapte. Ik kon zo in slaap vallen als ik dat wilde, maar iets in me zei dat dat niet heel verstandig was. Waarom begreep ik dus niet, maar ik bleef wakker, mijn oogjes nog stevig op elkaar gedrukt. Die gingen nog lang niet open, en dat hoefde ook niet zo zeer van mij. Zo was het lekker veilig, en kon ik heerlijk geniet van het onbezorgde kitten-leventje dat ik nu leidde. Weer spartelde het ding onder me, maar ik bleef rustig liggen. Lekker toch?


So you're my brother? 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
So you're my brother? KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: So you're my brother?   So you're my brother? Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 14:01

Het deerde het zwaargewicht niks dat hij bijna stikte. De kleine kit begon nog wilder tegen de kit op zijn kop te duwen maar besefte al snel dat dit geen nut had, die luilak ging niet weggaan... Luiaard. Hij gromde zachtjes en was verrast door de sterke trillingen in zijn keel. wauw, dit had hij nog nooit gevoeld. Toen hij een nieuwe hap lucht in zijn longen wilde persen, vulde haar zijn bek. Dit kon echt niet langer zo! Hij liet een luidkeelse piep horen en duwde hard tegen de wand aan die hem meestal beschermde. Hij spande zijn nietige spiertjes op en gaf nog een harde stamp tegen de warmte aan, tot hij uiteindelijk vanonder de kit vandaan kwam en hij eindelijk terug frisse lucht proefde. wel meteen hapte de kit naar adem, waarna hij zijn pootjes introk en langzaam op zijn zij rolde. Victory!


Rip Augurkielurkie
So you're my brother? 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
So you're my brother? Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: So you're my brother?   So you're my brother? Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 14:35

Compleet op mijn gemak bleef ik liggen, maar toen het ding onder me een bozig geluidje maakte huiverde ik toch even. Dat was best wel een eng geluidje. Toch bleef ik gewoon rustig liggen. Ik stond mijn fijne plekje niet af voor een of ander eng geluidje! Toch bleef het piepen maar door gaan, steeds feller. Uiteindelijk voelde ik een duw in mijn zij, en ik rolde van het ding af, terug op mijn oude plekje. Even zuchtte ik. Het lag net zo lekker! Naast me snakte het ding dat zo lekker lag naar adem, en ik besefte dat dat ding bet wel mijn broertje of zusje kon zijn. Dat was grappig!


So you're my brother? 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
So you're my brother? KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: So you're my brother?   So you're my brother? Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 14:52

Het ding dat van hem was was gegaan, gaf geen kick. Bwah, hij kon niks! Hij had tenminste zichzelf los gekregen! Ha! Dat zag hij die luilak niet doen hoor! Zijn borstkastje rees snel op en neer en vertraagde langzaam. Toen hij het terug onder controle had, draaide hij zijn kopje naar de kat die hij net van zijn kleine lichaampje had kunnen duwen. Hij kon de geur van zijn broer ruiken en hoe zijn warmte hem zachtjes streelde van op een afstand, het was leuk om warmte van andere te ervaren. Hij hield ervan, toch zou hij ooit op een dag moeten toegeven en het los moeten laten. Langzaam rolde de kit terug op zijn pootjes. Langzaam kwam hij terug in beweging, in de richting van zijn broertje, het was zijn beurt. De blinde kit kroop de geur van zijn broer tegemoet en botste al snel tegen diens lichaam aan. Zonder verder na te denken, tilde hij zijn kopje op en ook zijn voorpootjes gingen langzaam de lucht in. Het duurde even voordat hij grip had op het lichaam, maar uiteindelijk lukte het hem om met zijn borst op de kit te liggen. Zijn achterpoten trapten woest tegen de ondergrond, tot ze ook de lucht in gingen en de kit op zijn beurt op zijn broertje lag. Ookal was hij kleiner dan hem, hij zou blijven liggen.


Rip Augurkielurkie
So you're my brother? 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
So you're my brother? Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: So you're my brother?   So you're my brother? Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 22:15

Mijn broertje, het ding waar ik net nog op had gelegen, kwam langzaam maar zeker in beweging. Ik hoorde wat gestommel, en voelde af en toe zijn vachtje langs de mijne schuren, maar ik kon natuurlijk nog niet zien waar hij mee bezig was. Best leuk, zo! Plotseling voelde ik de pootjes van mijn broertje op mijn kleine lichaampje, en ik onderdrukte een piepje. Dat kietelde! Uiteindelijk giechelde ik even, maar mijn lachje werd gesmoord door het gewicht dat plotseling op mij rustte. Alle lucht werd uit mijn longen geperst, en het voelde alsof ik geplet werd. Mijn broertje had kennelijk wraak genomen. Verwoed probeerde ik hem van me af te werpen, maar ik was kleiner en slapper dan hem. Uiteindelijk gaf ik het op, en bleef ik liggen als een geplette pannenkoek. Een zielig piepje verliet mijn mond. Nu was het niet zo leuk meer..


So you're my brother? 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
So you're my brother? KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: So you're my brother?   So you're my brother? Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 11:37

Hij trok zijn mondhoeken even naar boven toen hij voelde hoe de kit onder hem als een wilde in het rond aan het slaan was. Het was tevergeefs, hij zou niet weg gaan en dat mocht die kleine wel weten. De kleine kater opende zijn bek even en gaapte luid, net zoals die kit had gedaan toen hij op hem had gelegen. Dat kwam ervan als je hem uitdaagde! Niemand ging zo om met hem! Zelfs niet zijn broer. De kit legde zijn kopje neer op het lichaam van zijn broertje. Ondertussen had deze het wilde geschud gestaakt en was hij overgegaan naar een zielig gepiep. Maar nog steeds reageerde de kit niet. Hij bleef koppig liggen en begon zelfs een beetje te bewegen, zodat het er echt goed in werd gewreven bij de kit onder hem. Niemand maakte hem zo in en dat mocht duidelijk gemaakt worden. Uiteindelijk bleef hij stil liggen. Zijn voorpoten klauwden even naar voren, waarbij ze even het kopje van zijn broertje raakte, ja, hier werd niet met zijn poten gespeeld!


Rip Augurkielurkie
So you're my brother? 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
So you're my brother? Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: So you're my brother?   So you're my brother? Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 12:25

Toen mijn broertje op me begon te bewegen werd mijn gepiep harder. Ik wilde dat het stopte! Als ik kon praten zou ik hem beloven dat ik het nooit meer zou doen, maar dat kon ik niet, dus bleef het bij zielig gepiep om mijn moeder. Ik voelde hoe mijn broertje mijn kopje aanraakte met zijn pootjes, en even hief ik mijn hoofd, zodat de pootjes weg werden geduwd. Nu begon het echt irritant te worden. Mijn ademhaling werd steeds zwakker, aangezien mijn nestgenootje recht op mijn longen lag, en mijn gepiep werd zachter. Ga gewoon weg! Ik wist net mijn pootje onder mijn lichaam vandaan te halen, en duwde zachtjes tegen mijn moeders buik. Weer piepte ik. Ik wilde haar om hulp vragen, maar het was een zwakke poging. Weer spartelde ik eventjes, waarna ik stil bleef liggen. Laat dan ook maar.


So you're my brother? 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
So you're my brother? KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: So you're my brother?   So you're my brother? Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 12:36

Het gepiep van luilak werd luider, maar hij reageerde er niet op en bleef, zoals gepland, koppig liggen. Toen zijn klauwtjes zijn kop aanraakte, tilde deze zijn kop op, waarbij de jonge kit even zijn evenwicht verloor. Snel greep hij de kit vast, zodat hij er niet van viel en het hielp! Hij bleef liggen. Hij liet even een opgeluchte zucht horen, maar de kit onder hem was nog niet klaar. deze begon echter in het rond te spartelen en zijn gepiep begon hem echt te irriteren! De kleine kit liet een zwak gegrom horen, zijn stembanden waren nog te zwak om een dreigende gesis te vormen. Toen voelde hij hoe de kit opnieuw bewoog en deze keer had hij iets los gekregen. Hij wist niet echt wat deze aan het doen was, maar hij bleef eigenlijk gewoon liggen, hij moest het maar weten! Opnieuw begon deze te piepen. Oké, nu was het wel genoeg! De kit begon opnieuw heen en weer te bewegen zodat de kit onder hem zeker weten goed werd geplet. Hier! Stop nu met zagen en piepen en wees een lief kussen!


Rip Augurkielurkie
So you're my brother? 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
So you're my brother?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: