| Dark Paradise {Dyingblack} | |
|
 Bo | Boterham | 2 95 Actief
| |
| Onderwerp: Dark Paradise {Dyingblack} vr 6 jun 2014 - 23:17 | |
| |
|
 | |
 Bunny~ 1451 Actief
| |
| |
 | |
| |
| |
 | |
 Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Dark Paradise {Dyingblack} ma 9 jun 2014 - 20:00 | |
| "Silverkit!" Hij rende op haar af, ergens gelukkig, al wist hij diep vanbinnen wel dat ze het niet was. Door de tranen in zijn ogen kon hij niets zien, en de zwarte kater struikelde over een steen. Hij viel languit voorover en bleef bewegingloos liggen. Toch was hij niet buiten bewustzijn, hij kon alleen de moed niet opbrengen om op te staan. "Laat me hier maar wegrotten," dacht hij, "Dan ben ik weer bij mijn dochter." Hij kneep zijn ogen stijf dicht en hoopte dat alles goed zou komen, dat het allemaal maar ene droom geweest was. Dan zou hij straks wakker worden in zijn nest, badend van het zweet, om Cinderfell en de kittens op te zoeken. Alle vijf. Deterkit, Inkkit, Angelkit, Dovekit én Silverkit, alsof er niets was gebeurd.   - ::
|
|
 | |
| |
| |
 | |
 Bunny~ 1451 Actief
| |
| |
 | |
| |
| Onderwerp: Re: Dark Paradise {Dyingblack} ma 9 jun 2014 - 20:32 | |
| Opeens keek de grijszwarte kater op, waardoor Crane even naar achter liep, lichtjes verschoten van zijn actie. "S.. Silverkit", Murmelde hij. "Waarom heb je ons verlaten?" Ze slikte even en keek hem met haar diepblauwe aan, niet echt goed wetend wat te zeggen. Ze voelde hoe woorden in haar kop rondtolden, maar uiteindelijk wist ze de juist eruit te vissen. "Ik ben... Craneclaw, Dyingblack..." Fluisterde ze zachtjes. "Silverkit is..." Ze stopte absurd en keek weg, ze wilde hem niet aankijken. Een traan ontsprong in haar ogen. De jongde kit was zo gestorven en haar vader zat nog steeds te rouwen. "Ik..." Ze kneep haar ogen dicht en voelde hoe gesnik in haar keel begon te klinken. Een traan rolde over haar wang heen. "Sorry," fluisterde ze, waarna ze in elkaar dook. Opeens sperde ze haar ogen open, bang. Het zou komen, komen, komen.... Ze legde haar poten op haar kop en kneep haar ogen toe. Nee, nee, nee... Tranen vielen op de dorre grond en bevochtigde het dode gras. Nee, nee, nee!   - .:
|
|
 | |
 Bunny~ 1451 Actief
| |
| |
 | |
| |
| |
 | |
 Bunny~ 1451 Actief