I can handle it now



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I can handle it now

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlestream
Member
I can handle it now DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: I can handle it now   I can handle it now Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 16:21

Met voorzichtige pootstappen baande de grijze poes zich een weg richting de kraamkamer. Enkele manen geleden was Snowynight haar komen vragen of ze peettante wou worden van haar kittens, en aangezien ze hierin had toegestemd, voelde ze zich schuldig omdat ze de kittens nog geen enkele keer was komen opzoeken. Maar voor alles was er een eerste keer. Geluidloos stak de poes haar kopje door de ingang van de Nursery, om vervolgens met haar groene kijkers de nesten af te gaan. "De kittens van Snowynight worden gevraagd even naar buiten te komen!" Miauwde ze formeel waarna ze zich snel terug trok en met gespitste oortjes afwachtte.

{Open voor kittens Thrush & Snowy:3}


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
I can handle it now Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: I can handle it now   I can handle it now Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 16:26

"De kittens van Snowynight worden gevraagd even naar buiten te komen!", klonk opeens een stem. Windkit stopte met wat ze aan het doen was en keek in de richting van het geluid. Naar.. Naar buiten? Maar dar was ze nog nooit geweest! Ze keek eventjes hulpzoekend naar haar moeder, maar besloot dan om toch de gok te wagen. Ze trippelde naar de uitgang van de nursery en gluurde eventjes naar buiten. Het was zo.. Zo groot daar! Een grijze poes stond dicht bij de ingang. Windkit wou nog niet naar buiten gaan, ze wou wachten tot één van haar broertjes ging.. Maar aan de andere kant wou ze niet zwak lijken. Dus haalde ze diep adem en stapte zonder nog een keer te haperen naar buiten, naar de grijze poes. Haar onschuldige grijze oogjes keken op, wachtend tot er iets zou gebeuren.


I can handle it now 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
I can handle it now ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: I can handle it now   I can handle it now Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 16:58



"Run past rivers, run past all the light
Feel it craching and burning,
Till it all collides
Try it to match if the fire,
Shining out the sky"

De kitten gaapte toen ze wakker werd uit die zalige droom. Samen met haar vrienden, siblings, ouders en andere familie hadden ze langs een lange rivier gerent, de wind door hun vachten wapperend. Het was bijzonder geweest. Ze had haar mama gezien, haar papa, oma Shrewstar en nog veel meer andere katten die ze herkende als warriors, apprentices, kittens en meer. De poes opende haar ijsblauwe oogjes bij het horen van een plotse stem. "De kittens van Snowynight worden gevraagd even naar buiten te komen!" Ivykit zag hoe Windkit als eerste het nest verliet en sprong achter haar zusje aan. De kleine kit dribbelde achter haar aan en klom onhandig de nursery uit. De eerste keer buiten, en wat was het groot! Ze trippelde naar een grijze poes toe en remde af voor haar voorpootjes, waarna ze met haar twinkelende ijsblauwe oogjes omhoog keek. "Wie?"


I can handle it now D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
I can handle it now Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: I can handle it now   I can handle it now Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 20:10

De beweging van mijn broertjes en zusjes naast mij wekte me, en nieuwsgierig opende ik mijn oogjes om te zien wat ze deden. Ik zag nog net het staartje van mijn zusje Windkit verdwijnen, en mijn andere zusje Ivykit hobbelde er achteraan. Nieuwsgierig keek ik op. Waar gingen ze naartoe? Gedreven door mijn nieuwsgierig dribbelde ik er achteraan, en onhandig dook ik over de rand van het nest. Ik zag hoe Ivykit de Den waarin ze sliepen uit kroop, en even aarzelde ik. Ik was nog nooit écht buiten geweest. Natuurlijk had ik wel eens gekeken, maar echt buitenspelen durfde ik nog niet. Toch won de nieuwsgierigheid het van mijn angst, en slungelig kroop ik de Nursery uit. Daar zag ik een grijze kattin staan, en min zusjes stonden voor haar. Wie was dat? Vrolijk kroop ik naar mijn zusjes toe. De wind die door mijn vacht streek deed me even rillen, maar ik besteedde er niet veel aandacht aan. Het was hier best wel cool! Vragend keek ik op naar de grijze poes. 'Wie.. U bent?' Vroeg ik beleefd. 'Vried.. Mama?'


I can handle it now 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
I can handle it now DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: I can handle it now   I can handle it now Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 20:38

Algauw verscheen de eerste kitten. Een lichtbruin poesje, gevold door een sneeuwwitte kattin die haar deed denken aan Snowynight zelf. Een vertederde glimlach was te zien op haar gelaat, maar van jaloezie was er deze keer niks te merken. Littlestream keek even op toen er nog een kitten volgde, deze keer een katertje met bruin witte vacht. Bijna vroegen ze allemaal hetzelfde, wie ze was, of ze hun moeder kende. "Ik ben Littlestream, medicine cat van Shadowclan, en," Miauwde ze vriendelijk, om de spanning er wat in te houden. "jullie peettante." Maakte ze uiteindelijk haar zin af. Hierna richtte ze zich tot het katertje die had gevraagd of ze een vriendin was van Snowynight. "Dat kun je wel stellen ja." Miauwde ze als antwoord op zijn vraag terwijl de poes het drietal met een zachte blik aankeek.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
I can handle it now KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: I can handle it now   I can handle it now Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 20:53

"De kittens van Snowynight worden gevraagd even naar buiten te komen!" Hij keek op en zag hoe Windkit naar buiten liep. Ivykit volgde haar wel meteen en zijn zusjesalarm ging af. Als trouwe en bezorgde broer sprong hij uit het nest en volgde hen. Ook die stomme Emberkit was het. Hij liet zijn oogleden wat over zijn ogen zakken en rolde even met zijn ogen toen hij zag hoe de kit zoveel moeite moest doen om uit de nursery te komen. Toen hij aan de ingang zijn sibs zag, ging hij zitten, ver weg van hen, toch in hun buurt. De schaduw van de den gaf hem een enge uitdrukking, maar dat besefte hij niet echt. Hij wilde gewoon niet naar buiten en zeker niet naar die onbekende, grijze kattin daar. Hij liet zijn ongeïnteresseerde blik over haar gaan. Ze zag er minder gespierd uit dan de meeste katten die hem al waren komen opzoek. "Ik ben Littlestream, medicine cat van Shadowclan, en," Hij knipperde een paar keer met zijn ogen en zuchtte even. Ja. "jullie peettante." Hij zuchtte weer en keek even weg van de kattin. Embet vroeg nog iets. "Dat kun je wel stellen ja." Dus ze was een vriendin... Goed voor mama zeker...


Rip Augurkielurkie
I can handle it now 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
I can handle it now Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: I can handle it now   I can handle it now Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 15:44

Ook Ivykit en Emberkit kwamen erbij en vroegen wie de poes was. In de schaduw dacht ze ook Lurkingkit te zien zitten, die duidelijk zijn naam eer aan deed en in de schaduw zat te loeren. Ze trippelde naar hem toe en duwde zachtjes met haar snuitje tegen hem. "Kom!", piepte ze vrolijk. Zonder op hem te wachten liep ze terug naar de grijze poes, die zich net an het voorstellen was. "Ik ben Littlestream, medicine cat van Shadowclan, en" Medicine cat? Dat was een hoge rang toch? Wat kwam ze hier doen? Misschien was er iemand ziek... "jullie peettante." Windkit's groene oogjes keken nieuwsgierig op naar de poes. "Peet.. tante?", vroeg ze, niet wetend wat dat nu weer was. Gelukkig bevestigde ze dat ze een vriendin was van hun moeder, dan waren ze zeker dat ze vriendelijk was!


I can handle it now 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can handle it now
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: