It's n o t a beautiful day



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It's n o t a beautiful day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Starlingdash
Member
It's n o t a beautiful day DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: It's n o t a beautiful day   It's n o t a beautiful day Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 15:12

Een regenachtige dag.. dat was het. Grauwend stapte ze door de gevallen bladeren, die langzaam begonnen te rotten door de vochtigheid. Gadver. Die smurrie zou in nog geen Moons tussen haar poten vandaan kunnen worden gehaald. Toen ze eindelijk een aardig droog plekje had gevonden begon het weer te regenen. De druppels kletterden op de bladeren boven haar kop en Starlingpaw verborg zich tussen de dikke wortels van een oude boom. "Altijd ik.." Gromde ze en zakte door haar grijze pootjes en nam een liggende houding aan. Afwachtend staarde ze voor zich uit, wachtend tot de regen zou stoppen, want een natte vacht zou ze niet riskeren!

OOC; Open!
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
It's n o t a beautiful day DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: It's n o t a beautiful day   It's n o t a beautiful day Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 22:36

“Nee dat meen je niet?! Gaat het nu beginnen regenen?” miauwde Breezetail luidop. Het water trok langzaam door zijn vacht tot op zijn huid en het voelde ijskoud aan. De kater wilde hier zo snel mogelijk weg, hij haatte regen zo hard. Op de plaats waar hij nu stond zag hij niet meteen beschutting tegen de regen. Terug naar het kamp gaan was voor hem dus de enige oplossing. Breeze spurtte zo snel mogelijk tussen de bomen door, waarbij hij de plassen ontweek. Zijn omgeving telde niet meer, hij wilde zo snel mogelijk droog zijn. Hijgend liep hij verder tot hij plots over iets struikelde en bijna zijn evenwicht verloor. “Wat was dat nu weer?” De kater schrok zich rot toen hij zag dat hij niet over een steen of boomwortel gestruikeld was, maar over een kat. “Mijn hemel, gaat het?” vroeg hij meteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
It's n o t a beautiful day DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: It's n o t a beautiful day   It's n o t a beautiful day Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 11:33

Om de tijd maar een beetje te verdoen begon ze haar pootjes schoon te likken. De vieze moddersmaak bleef achter in haar mond en deed haar walgen. Bijna was ze klaar toen iemand plots met zijn volle gewicht over haar heen viel. Woest keek ze op toen haar pot weer onder de modder zaten door deze imbeciel. “Mijn hemel, gaat het?” Woede vlamde op in haar groene blik en met opgezette vacht kwam ze overeind. "Jij.. jij mousebrain." Snauwde ze, haar lip optrekkend. "Kijk vervolgens eens waar je loopt. Wat voor een excuus van een Warrior ben jij wel niet?" Grauwde ze vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelrose
Member
It's n o t a beautiful day DPKsfdL
Chi
298
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons already
Gender:
Rank:
Gravelrose
BerichtOnderwerp: Re: It's n o t a beautiful day   It's n o t a beautiful day Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 14:01

De poes keek even verbaasd op toen ze in de verte de stem van haar zuster hoorde. Een rilling gleed over haar ruggengraat, maar in plaats van om te keren trippelde ze juist geluidloos wat dichter naar de kattin toe. Vanaf enkele staartlengtes keek ze toe hoe Starlingpaw een des betreffende krijger uitmaakte die ze herkende als Breezetail. Wat verbaasd trok ze haar wenkbrauwen op bij de woorden van de grijze poes. "Maar hij heeft toch niks ergs gedaan? Hij bood zelfs zijn excuses aan." Miauwde ze voorzichtig, waarna ze even haar blauwe blik op de kater liet rusten. "Ik ben er zeker van dat jij ook al eens gestruikeld bent." Vervolgde ze, nog net iets zachter waarna ze naar haar voetjes keek. Nee, tegen haar zus durfde ze nog steeds niets te beginnen. Het was zodanig in haar hoofd gepompt, dat ze al lichtjes aan het trillen was op haar poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
It's n o t a beautiful day DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: It's n o t a beautiful day   It's n o t a beautiful day Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 14:43

Nu herkende hij de poes, het was Starlingpaw, één van Bluestars kits. "Jij.. jij mousebrain." Snauwde ze woedend. "Kijk vervolgens eens waar je loopt. Wat voor een excuus van een Warrior ben jij wel niet?" Wat dacht deze apprentice wel niet? Dat ze zomaar een warrior kon gaan uitschelden?  “Sorry hoor! Ga vooral niet in het midden van de weg liggen!” mauwde hij boos terug. "Maar hij heeft toch niks ergs gedaan? Hij bood zelfs zijn excuses aan." Klonk het plots achter hem. Gravelpaw was naar hen toe gekomen, hopelijk kon ze haar zus in toom houden. “Thanks Gravel, zou je je zus ook eens willen duidelijk maken dat het een ongeluk was?” zei hij tegen de blauwgrijze poes, terwijl hij naast haar ging zitten. Hij moest zijn best doen om niet uit te vliegen tegen Starlingpaw. “Ik ben er zeker van dat jij ook al eens gestruikeld bent." Zei Gravelpaw rustig tegen haar zus. Zijn vacht was ondertussen helemaal doorweekt en zelfs het kleinste briesje voelde ijskoud aan. Hijgend keek hij naar de twee poezen, ze leken allebei erg op Bluestar. Alleen hadden sommigen net wat meer manieren nodig…
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
It's n o t a beautiful day DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: It's n o t a beautiful day   It's n o t a beautiful day Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 14:56

“Sorry hoor! Ga vooral niet in het midden van de weg liggen!” De irritatie deed haar vacht prikkelen en haar nagels boorde ze in de grond. Deze kater zou er eens mooi van langs krijgen. "Maar hij heeft toch niks ergs gedaan? Hij bood zelfs zijn excuses aan." Meteen werd de stem herkend en met helse vlammen in haar ogen draaide ze haar kopje om. Oh daar was prinsesje perfect weer. Maar het bange schepsel durfde haar niet eens aan te kijken. Natuurlijk was de kater blij ermee, nog net niet snorrend sprak hij woorden uit. Walgelijk! "Ik ben er zeker van dat jij ook al eens gestruikeld bent." Een diepe grom kwam uit haar keel. "Wie heeft de bangerik om haar mening gevraagd?" Snauwde ze naar haar zusje, die ze wel aankeek. Als het kon had zou ze haar zusje klein krijgen met haar kwade blik, maar Gravelpaw was een watje, ze durfde haar eigen zusje niet eens te kijken. De kater negerend ging Starlingpaw verder. "Het is al een wonder dat je weer in mijn buurt bent gekomen." Grauwde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelrose
Member
It's n o t a beautiful day DPKsfdL
Chi
298
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons already
Gender:
Rank:
Gravelrose
BerichtOnderwerp: Re: It's n o t a beautiful day   It's n o t a beautiful day Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 16:44

De kater was naast haar komen zitten, maar alsnog voelde de blauwgrijze poes niet de moed om haar zus aan te kijken. “Thanks Gravel, zou je je zus ook eens willen duidelijk maken dat het een ongeluk was?” Gravelpaw keek even op naar de kater en knipperde lichtelijk bang met haar blauwe ogen. Zij? Iets duidelijk maken aan Starlingpaw? Volgens haar kon Starclan dat zelfs niet. Ondertussen wist ze allang dat wanneer haar zusje iets in haar hoofd had, niemand haar van gedacht kon veranderen. "Wie heeft de bangerik om haar mening gevraagd?" Snauwde de andere apprentice plots, waardoor Gravelpaw iets meer in elkaar dook. Normaal was ze niet bang, of toch niet zo hard. Maar haar zus had nou eenmaal een bepaalde invloed op haar. Telkens als ze in haar buurt kwam, leek het wel alsof al haar instincten haar zeiden om te vluchten. "Het is al een wonder dat je weer in mijn buurt bent gekomen." Grauwde de poes vervolgens. Gravelpaw keek op en wierp een geforceerde neutrale blik op de poes. "Hij deed het vast niet expres.." Kwam er nog zachtjes uit haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
It's n o t a beautiful day DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: It's n o t a beautiful day   It's n o t a beautiful day Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 18:00

"Wie heeft de bangerik om haar mening gevraagd?" mauwde Starlingpaw tegen haar zus. Breezetail zag dat Gravelpaw in elkaar dook en keek haar even bezorgd aan. "Het is al een wonder dat je weer in mijn buurt bent gekomen." "Hij deed het vast niet expres.." zei de apprentice die naast hem zat. De kater zuchtte, “Inderdaad, het spijt me heel erg, ik deed het niet expres. Ik zag je niet gewoon niet zitten. Sorry” zei de tabby kat nu op een rustigere toon, maar vanbinnen ontplofte hij bijna. Dat ze zo moeilijk kon doen over een klein ongelukje… “En stop alsjeblieft met zo tegen je zus te praten oke? Zij heeft hier niets mee te maken.” Ging de kater verder en hij zette een stap naar voren zodat hij iets voor Gravelpaw kwam te staan. “Trouwens, een apprentice die geen respect toont tegenover anderen zal nooit een goede warrior worden” gromde hij met zijn ogen recht op Starlingpaw gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
It's n o t a beautiful day DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: It's n o t a beautiful day   It's n o t a beautiful day Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 22:31

Gravelpaw kon nooit familie van haar zijn, geen enkel familielid van haar zou zo'n watje zijn. Starlingpaw snoof arrogant toen haar zusje haar eindelijk aankeek. Ze zou niet anders kunnen. "Hij deed het vast niet expres.." Het was niet echt een stem te noemen en een triomfante glans scheen in haar groene kijkers. “Inderdaad, het spijt me heel erg, ik deed het niet expres. Ik zag je niet gewoon niet zitten. Sorry” Haar blik werd weer gericht op de Warrior, die dacht dat hij wel heel wat was. "Jouw excuses kunnen me niets schelen." Gromde ze. “En stop alsjeblieft met zo tegen je zus te praten oke? Zij heeft hier niets mee te maken.” De kater kwam naar voren, maar Starlingpaw bleef koppig staan. Uitdagend keek ze de kater aan. Niemand vertelde haar wat ze moest doen, niemand. “Trouwens, een apprentice die geen respect toont tegenover anderen zal nooit een goede warrior worden” Een sarcastische lach ontsnapte uit haar mond. "Oh ja? En waarom zou het mij iets schelen wat jij vindt? Je bent mijn moeder niet." Spuugde ze de woorden uit tegenover de Warrior. "Maar ik wist niet, Gravelpaw, dat je op oudere katers viel. Oelala." Gromde ze vals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelrose
Member
It's n o t a beautiful day DPKsfdL
Chi
298
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons already
Gender:
Rank:
Gravelrose
BerichtOnderwerp: Re: It's n o t a beautiful day   It's n o t a beautiful day Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 22:41

Ze hoorde de kater naast haar even zuchten en wierp hem een zijdelingse blik aan. “Inderdaad, het spijt me heel erg, ik deed het niet expres. Ik zag je niet gewoon niet zitten. Sorry” De kater leek kalm te zijn, al dacht Gravelpaw er zelf wel anders over. Ze had de neiging om weg te lopen, wetende dat als ze dat niet deed Starlingpaw haar zo dadelijk af zou breken. “En stop alsjeblieft met zo tegen je zus te praten oke? Zij heeft hier niets mee te maken.” Vervolgde Breezetail, waarna hij voor haar ging staan. “Trouwens, een apprentice die geen respect toont tegenover anderen zal nooit een goede warrior worden” Haar blauwe ogen gingen wat wijder openstaan en met haar mondje lichtjes open keek ze de kater verbaasd aan. Nee.. Dat had hij zojuist niet gezegd! Starling .. ze zou nu zeker iets doen. Angstig keek ze naar de andere apprentice, haar oren plat leggende toen ze zag dat deze van plan was iets de zeggen. "Jouw excuses kunnen me niets schelen." Begon ze alvast. "Oh ja? En waarom zou het mij iets schelen wat jij vindt? Je bent mijn moeder niet." Gravel's oortjes gingen nog iets meer in haar nek liggen bij het woord 'moeder'. Inderdaad, daar gaf ze haar zus gelijk in. Al bekeek zij het waarschijnlijk vanaf een heel ander punt. Niemand kon Bluestar vervangen, niemand. "Maar ik wist niet, Gravelpaw, dat je op oudere katers viel. Oelala." Verontwaardigd keek ze op, haar ongelovige blik op Starlingpaw priemende. Haar nekharen waren iets overeind gaan staan en ze voelde haar hart in haar keel bonzen. "Dat is niet waar!" Miauwde ze wanhopig als tegen antwoord, het niet meer durvende Breezetail nog aan te kijken. Dacht haar zuster nu echt dat dat waar was? "Ik val niet op oudere krijgers!" Probeerde ze nogmaals, waarna ze opstond en zich haastig omdraaide. Ze wierp nog snel een blik over haar schouders, waarna ze de struiken in sprintte. Ze had beter moeten weten.. Ze wist dat de poes dit ging doen, hoe kon ze dan alsnog naar haar toegaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
It's n o t a beautiful day DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: It's n o t a beautiful day   It's n o t a beautiful day Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 10:10

"Oh ja? En waarom zou het mij iets schelen wat jij vindt? Je bent mijn moeder niet." Spuugde Starling naar de kater en Breezetail zette zijn klauwen diep in de grond van ergernis.  "Maar ik wist niet, Gravelpaw, dat je op oudere katers viel. Oelala." Gromde de poes tegen haar zusje. "Dat is niet waar!” probeerde Gravelpaw tegen te spreken. Oh Starclan, dit komt niet goed. Dacht de tabby kater en hij sloeg zijn ogen even naar boven. “Ik val niet op oudere krijgers!" ging de poes door. Breezetail schrok toen Gravelpaw opstond en door de struiken wegliep. Even keek hij nog naar de struiken waar ze in verdwenen was, in de hoop dat ze er misschien nog zat of ging terugkomen, maar ze was verdwenen. Moet ik dit nu in mijn eentje oplossen? Vroeg hij zich af. Alles wat hij zei werd toch tegen hem gebruikt, dus kon hij beter zwijgen. Maar zelfs als hij niets zei kon Starling het tegen hem gebruiken… Als zij zijn excuses niet wilde aanvaarden, wat moest hij dan nog doen? “Waarom doe je Bluestar dit aan?” gromde hij, “Ze had nooit gewild dat haar dochters zo’n ruzie gingen maken” mauwde hij, wachtend op nieuwe scheldwoorden van Starling. Elke dag dacht de kater aan hun vorige leider. Ze was altijd een groot voorbeeld voor hem geweest, maar dit had ze waarschijnlijk nooit gewild.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
It's n o t a beautiful day DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: It's n o t a beautiful day   It's n o t a beautiful day Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 13:03

"Dat is niet waar!" Aas was succesvol. Het leek wel een hulpeloos gekerm. "Ik val niet op oudere krijgers!" En vervolgens was ze binnen een mum van tijd verdwenen. Dag dingetje! Maar dan bleef er nog één probleem over en uitdagend keek ze hem aan. “Waarom doe je Bluestar dit aan?” Haar oren lagen meteen in haar nek van woede. Elke keer als iemand over haar moeder sprak ging er een golf van walging door haar heen. “Ze had nooit gewild dat haar dochters zo’n ruzie gingen maken” Een sarcastische lach ontsnapte uit haar mond. "En dat weet jij omdat..? Jij weet niet hoe het was!" Siste ze woedend, op haar tenen staand zodat ze op ooghoogte was met de kater. "Kleine verrotte Clanzaken gingen voor kittens en plots eindigde ze dood in het kamp. Zeg me nou maar niet dat ze dit voor de Clan deed, ze wilde waarschijnlijk van ons af." Gromde ze, woest wordend nu. "En ik doe wat ik wil en laat een Warrior mij echt niet tegenhouden. Gravelpaw is te zwak om ooit een Warrior te worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
It's n o t a beautiful day DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: It's n o t a beautiful day   It's n o t a beautiful day Icon_minitimeza 12 jul 2014 - 20:12

"En dat weet jij omdat..? Jij weet niet hoe het was!" antwoorde de grijze poes woedend. Breezetail liet een gegrom horen, hij kende zijn vorige leider wèl goed. “Kleine verrotte Clanzaken gingen voor kittens en plots eindigde ze dood in het kamp. Zeg me nou maar niet dat ze dit voor de Clan deed, ze wilde waarschijnlijk van ons af." Ging ze woest door. “En ik doe wat ik wil en laat een Warrior mij echt niet tegenhouden. Gravelpaw is te zwak om ooit een Warrior te worden." Snauwde ze. De kater kon zich niet langer inhouden, en hij sprong recht op de poes af. Met zijn voorste poten duwde hij haar tegen de grond. Zijn klauwen waren ingetrokken, want hij wilde haar niet verwonden, maar gewoon zijn mening duidelijk maken. “Bluestar deed wat ze kon voor haar kittens, maar als leider had ze niet veel tijd, dat zou je toch moeten beseffen!” gromde hij. “En Gravelpaw gaat het volgens mij véél verder schoppen dan jij” mauwde de kater en hij keek haar voor een laatste keer diep in de  ogen aan. Hij haalde zijn poten van haar af en liep zonder om te kijken terug richting het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's n o t a beautiful day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: