Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Whitelion
Dark forest
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 19:33

Welkom!

Bij de Fightingclan. Ik hoop dat je vechtkunsten getraind en je reflexen op punt zijn, want makkelijk word het niet. Nieuwelingen zoals jij worden maar al te vaak uitgemoord, al zal dat je niet geruststellen. Je hebt geluk dat ik je nog niet levend geveld heb om je vacht als dekentje te gebruiken. Ik zal je rondleiden, kom maar mee, maar pas op voor de anderen. Niet iedereen is zo vriendelijk ingesteld als ik..

Oh, je zult je nu vast afvragen wie ik ben? Ik ben Scarstar en ik was een Queen, maar nu ben ik de leader. Zoals mijn naam al zegt is mijn pikzwarte vacht bedekt met littekens, restanten van de vele gevechten die ik al meegemaakt heb. Ik noem ze mijn oorlogswonden, en hier hoor je er trots op te zijn. Iedereen heeft ze wel, al heb ik er zodanig veel dat ze me ernaar vernoemd hebben. Nu, terug naar de rondleiding.

Zoals je ziet is het camp een grote open plek in een dichtbegroeid bos. We zitten aan de voet van een hoge berg, vol gevaarlijke kliffen en handige grotten. Toch moet je voorzichtig zijn; In de grotten verschuilen zich maar al te vaak beren en andere roofdieren. In het bos beneden vind je dan weer eekhoorns, muizen, konijnen en heerlijke sappige vogeltjes. In het meertje kun je ook vissen, al zijn de meeste van onze katten daar niet zo bedreven in. Onze hoofdprioriteit is vechten. Klaar zijn voor de strijd.

Zie je deze grot? Hier slapen de Queens en de kittens. Dit is dus mijn vroegere thuis. De Mothercats zijn poezen die kittens dragen, gekregen hebben of die er bewust voor gekozen hebben om hun gewone leven in te ruilen voor het verzorgen van de kittens. Het is een knusse den in een gat in de grote berg.

In deze grot, vlak naast de Queens en met het beste uitzicht op de uitgang, liggen de Warriors. dit zijn de katten die ouder zijn dan een jaar en nog fit genoeg om te vechten. Het zijn vooral katers, al staan ook de poezen hun mannetje.

De apprentices hebben geen aparte den. Ze moeten zorgen dat ze een mooi plekje vinden om te slapen, en dat verdedigen. Er kunnen altijd anderen zijn die het op dat plekje gemunt hebben, en dan moet je zorgen dat je sterk genoeg bent. Of opkrassen natuurlijk.

Aan de overkant van de grote open plek hebben we de rand van bomen, en daarachter het bos. Maar er is ook een kleine tunnel, die naar een ondergronds hol leid. Daar is de Leadersden, waar ik nu dus slaap. Het is een warm hol, zelfs in het putje van de winter. Ook de deputy slaapt hier, helemaal op het einde van de tunnel. Zo ziet die natuurlijk als eerste of er iemand binnen wil dringen en moet de indringer eerst langs hem of haar.

Er vlak naast heb je een ander ondergronds hol. Het ruikt hier naar kruiden, dus waarschijnlijk heb je wel al door wie hier slaapt; De medicine cat. Zijn of haar apprentice slaapt gewoon bij de andere apprentices, maar zijn of haar training gebeurt grotendeels hier. De gewonden die best in de buurt van de medicine cat blijven, slapen onder deze dikke boom aan de rand van het camp. Het gras is hier redelijk zacht en de boom geeft hun schaduw en beschutting tegen regen. Katten met een besmettelijke ziekte, zoals groenhoest, verblijven in een apart hol. Verspreid over het camp heb je er verschillende. Sommige worden ook wel gebruikt door apprentices om in te slapen, aangezien het lekker knus en warm is. Deze plekken zijn meestal dan ook alleen voor de sterksten, en er zijn al vaker katten gestorven in een gevecht om zo'n plek.

Elders hebben we niet. Als een kat niet meer kan vechten, of blind is of een andere handicap heeft, en dan bewijzen we hem of haar een gunst. Hij mag kiezen; zichzelf van een klif gooien, uit de clan gestoten worden of gedood worden door een wild beest. We staan niet bekend als de vriendelijkste clan. Je moet de zwakkere weghakken, zodat alleen de sterksten overblijven. Dat zie je dan ook aan de training. Het is een hele zware training, met op het einde een gevecht op leven en dood tussen twee van de leerlingen. Als ze opgeven voor er ééntje sterft, dan achten we ze niet in staat om te vechten. En dan mogen ze kiezen tussen de gebruikelijke opties voor katten die niet kunnen vechten... Als ze de ander niet willen doden, blijft die een maand langer apprentice, tot ze wel willen doden.

Nu weet je alles van de clan. Je kunt nu besluiten om je bij ons te voegen. We hebben de warriors dringend nodig. Je moet sterk genoeg zijn, maar ik vertrouw erop dat je dat bent. Je bent immers het camp doorgekomen zonder te sterven. Nu moet je beslissen. Ik geef je deze kans maar één keer, dus denk goed na; neem je hem aan?


Clanleden

Leader
Scarstar (Scarlion) -Pikzwarte poes bedekt met littekens

Deputy
Lastword -Gespierde, zilvergrijze poes met ijsblauwe ogen

Medicine cat
Battlescar -Grote, beige tabby kater met grijze ogen

Medicine Cat apprentice
Lostpaw (Lostclaw) -Een kleine, wit/bruine poes met groene ogen

Warriors
Lionblood -Witte kat met donker blauwe ogen.
Scaredsong -zwarte kater met gele ogen
Undertaker -Gespierde kater met een blauw-grijze vacht
Skyrush -Witte kater met ambergele ogen

Apprentices
Fastpaw (Fastwolf) -Een mooie, zwart-witte poes (Mentor Scaredsong)
Dapplepaw (Dappleclaw) -Donkerbruine kater met lichtere stippen (Mentor Lionblood)
Trappedpaw (Trappedspice) -Lichtgrijze tabby poes met blauwe ogen (Mentor Scarstar)

Kittens
Whitekit (Whitelion) -Grote, witte kater met een groen en een blauw oog (zoon van Scarstar & Skyrush)
Blessedkit (Blessedwish) -Zwarte poes met groene ogen en grote klauwen (dochter van Scarstar & Skyrush)
Fightkit (Fightclaw) -Sneeuwwitte poes met blauwe ogen (dochter van Scarstar & Skyrush)
Mintkit (Wees) -Heel donker bruine kater met zwarte ogen

Queens
Birchleaf - Bruine tabby poes met een witte buik en witte poten

Aanmelden

Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Rang:[/b]
[b]Innerlijk:[/b]
[b]Uiterlijk:[/b]
[b]Geschiedenis:[/b]
[b]Extra:[/b]


Laatst aangepast door Whitelion op wo 10 sep 2014 - 18:48; in totaal 13 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 19:52

Naam:  Dapplepaw
Leeftijd:7moons
Rang:Leerling
Innerlijk:Dapplepaw was al sinds de nursery een hevige kater. Hij terroriseerde vaak de kleinere kittens. Met de tijd is dat geminderd, iets wat zijn moeder niet bepaald aanstond. Hij kan hard zijn, maar moet daar nog wel in gesteund worden. Jagen kan hij als de beste, maar het vechten is iets minder. En dat is juist één van de belangrijkste dingen die je moet kunnen in deze clan. Zelfs de oueren konden zichzelf nog makkelijk verdedigen. Vechten is dan wat minder maar het ontwijken van klappen gaat hem nog goed af. Hij heeft een zeer koppig kant, wat hem altijd al heeft geholpen. Krijgers moeten hem dan ook hard aanpakken, aangezien hij hun raad toch anders wegzwaaid. Het ziet ernaaruit dat Dapplepaw een sterke en zelfverzekerde krijger gaat worden
Uiterlijk: Donkerbruine kater met lichtere vlekken/stippen.
Geschiedenis: Als kitten is hij een keer in één van de nauwe grotspleten gevallen. Zijn rechterachterpoot was daar de dupe van. Gebroken was hij niet, maar die achterpoot is en blijft wel een zwak puntje.
Extra: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenight
Member
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} DPKsfdL
Marlie
247
Actief
“Cared about one person and it fucked me up lmao”

CAT'S PROFILE
Age: 29 long ass moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitenight
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 19:59

geaccepteerd c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 19:59

Naam: Lionblood
Leeftijd: 32 moons
Rang: Warrior
Innerlijk: Lionblood is een kille poes die doodt als het moet,ze is niet bang haar poten vuil te maken,ze is erg loyaal aan de clan.
Uiterlijk: Witte kat met donker blauwe ogen.
Geschiedenis: Lionblood is als kitten altijd erg ruw geweest,ze had ooit een aangevallen en dat voelde goed,al snel vond ze haar ware identiteit en begon ze met katten die ze maar te slap vond te doden,al snel werd ze warrior en vermoordde ze ook onschuldige kittens,apprentice en af en toe een warrior.
Extra: -

Als het mag:
Naam: Fastpaw (Later Fastwolf)
Leeftijd: 8 moons
Rang: Med.cat apprentice?
Innerlijk: Fastpaw is een slimme en snelle poes die zich niet laat doen,ze is erg loyaal en behulpzaam,moorden light niet in haar geweten.
Uiterlijk: Een mooie zwart met witte poes.
Geschiedenis: Fastpaw was als kleins af aan niet geïnteresseerd in vechten of doden,haar intressen lag bij helpen en planten,maar omdat ze sterk was maakte haar moeder één keus,ze zou Med.Cat worden omdat Fastpaw wel goed gebruikt kon worden met haar kennis. Ze is ook blind aan een oog.
Extra: Dochter van Lionblood en is totaal anders dan haar.


Laatst aangepast door Cinderfell op do 24 jul 2014 - 14:19; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 20:00

Geaccepteerd, maar ik zet ze nog even op gewone rangen. Ik heb sowieso niet graag als twee rangen door één iemand gespeeld worden, maar we gaan wachten op meer aanmeldingen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 20:02

Maak anders van Lionblood maar warrior Wink (ik speel toch bijna overal deputy XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
.Ashkit
Member
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} DPKsfdL
Denise
289
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Counting the days and nights.
Gender:
Rank:
.Ashkit
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 20:06

Naam: Scaredsong
Leeftijd: 50 moons
Geslacht: Tom-Cat
Rang: Warrior/Deputy
Innerlijk: harde kater die zich niet snel zal laten kennen
Uiterlijk: http://www.catfoodbreath.com/wp-content/uploads/2012/03/blackcat.jpg
Geschiedenis: komt ooit :3 nu geen tijd/zin om te schrijven
Extra: psst, ik heb even het geslacht bij het lijstje gepropt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 20:07

Geaccepteerd c: (ook als warrior ofc)
en goed idee x'D *gaat originele lijstje aanpassen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 20:10

-ziet dat ze iets vergeten is- :3
Dapplepaw zal later Dappleclaw genoemd worden.
-loopt weer sneaky weg-
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 20:17

Is okay hoor ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 20:19

Hopelijk komt het rpg topic al snel,ik kijk er al naar uit c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 20:28

Eerst nog wat leden verzamelen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 22:17

Naam: Battlescar
Leeftijd: 20 moons
Geslacht: Male
Rang: Medicinecat?
Innerlijk: Een kater met een sterke wil om te vechten en dierbare te beschermen. Niet snel bang en durft risicos te nemen. In tegenstelling tot zijn uiterlijk redelijk vriendelijk en behulpzaam.
Uiterlijk: Een extreem grote, kortharige kater met een lichaam vol littekens. Zijn vacht is beige tabby en hij heeft grijze ogen. Verder ziet hij er bijzonder gemeen uit wat hij niet echt is.
Geschiedenis: Als kitten was Battlekit de oudste en ook dominante kitten in het nest. Hij was een stuk groter dan zijn siblings en bezeerde deze ook regelmatig, bedoelt of niet bedoelt.

Als apprentice kreeg hij een relatie met een knappe she-cat. Deze gebruikte hem echter als een soort van bodyguard zonder dat hij het door had. Ze wilde het beste plekje dat een apprentice kon hebben en Battlepaw moest dat voor haar veroveren en verdedigen. Daar door zat zijn hele lichaam al snel vol met littekens en werd hij erg agressief. Zelf sliep hij op een van de minste plekken. De she-cat werd ziek en overleed aan waarschijnlijk greencough. Hier door kwam hij in een depressie terecht waardoor hij zichzelf niet goed onderhield. Tijdens zijn eindgevecht beseft hij wat de she-cat met hem had gedaan en uit woede vermoorde hij zijn tegenstander binnen een paar klappen.

{Toen hij nog maar net warrior was kwam de rol van Medicinecat apprentice vrij. Meteen bood hij zich aan omdat hij een beetje bang was geworden van zichzelf na het eindgevecht. Op deze manier zou hij andere kunnen helpen in plaats van verwonden, wat hem wat beter stond. Ondertussen is hij een tijdje geleden Medicinecat geworden.}
OF
{Hij vervolgde zijn clan leven maar vocht een heel stuk minder vaak en ook alleen maar als het moest. Hij was een beetje bang geworden van zichzelf na het gevecht en wilde andere niet meer zomaar doden.}
Extra: Moet hem gewoon bespelen ^^


Laatst aangepast door Dawnkit.. op wo 23 jul 2014 - 19:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Floodfire
Member
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} DPKsfdL
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 22:32

Naam: Trappedpaw - Trappedspice
Leeftijd: 8 moons
Geslacht: Female
Rang: Apprentice
Innerlijk: Trapped is een arrogante jongedame. Ze is de beste van alle katten. Tenminste, dat vindt zijzelf. Verantwoordelijkheid zul je haar nooit uit zichzelf zien nemen, dat is iets voor watjes. Ze is gemeen en denkt alleen aan zichzelf. Naar de medicine cat? Nooit van haar leven! Trapped is trots op al haar littekens, en laat ze niet verzorgen. Ze is erg snel op haar teentjes getrapt - vanwaar haar suffix - en als ze dan vindt dat het lijkt alsof je haar uitdaagt krijg je meteen met haar klauwen en tanden te maken. Trapped is geen prater; ze is meer van de actie!
Uiterlijk: Trapped is een lichtgrijze tabby met ijzig blauwe ogen. Ze is breed en sterk; haar lichaam is gespierd, maar toch soepel. Ze draagt vooral veel littekens, over haar hele lichaam.
Geschiedenis: Als kitten droeg ze nog de naam Lionkit. Omdat ze, toen ze bijna apprentice was, vastraakte in een twoleg val kreeg ze als apprenticenaam niet Lionpaw, maar Trappedpaw. Haar moeder stierf toen zij uit de twoleg kooi werd gehaald en haar vader werd vermist.
Extra: Deze Clan is geweldig O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 19:09

Naam: Lostpaw - Lostclaw
Leeftijd: 7 moons
Geslacht: Female
Rang: Med.cat apprentice?
Why: Doordat de poes klauwloos is geboren en moeite had met het vangen van prooi wilden de clan haar verjagen, maar omdat Lostpaw's moeder besloot voor haar te zorgen kon ze tijdelijk blijven.
Innerlijk: Lostpaw is een verbitterde poes die niet kan jagen of vechten doordat ze geen klauwen heeft en een hoektand half is afgebroken. Ze heeft een talent dingen snel te herkennen en is erg leergierig. Erg aggresief of haatdragend is de poes niet, maar ze kan wat grumpy overkomen
Uiterlijk: Een kleine, wit/bruine poes met groene ogen (Klik)
Geschiedenis: Lostkit geboorte was deels een miskraam, want de andere 2 kittens werden dood geboren, haar moeder had zelf een slechte jeugd gehad en wilde Lost tegen alles beschermen. Haar partner was boos omdat alleen Lost leefde en toen bleek dat ze geen klauwen had viel hij haar aan, een hoektand brak half af voordat haar moeder haar vader aanviel. De kitten was getuige van hoe haar moeder haar vader vermoorde omdat die haar aanviel, die was traumatiserend voor haar. Sindsdien heeft Lost een drang gewonden te helpen. Toen ze apprentice werd begon de ellende, ze was ongeschikt om te jagen of vechten. De clan wilde haar verbannen, maar haar moeder vocht om haar te laten blijven. Lostpaw's moeder joeg voor haar en beschermde haar tegen boze katten. Maar niet zo lang geleden was er een das geweest en Lost's moeder kwam om in het gevecht, nu op zichzelf wist de poes dat ze het niet zou overleven, dus deed ze een gooi op het Medicine Cat apprenticeschap.
Extra: Eh... Ik weet niet of de plek bezet is, maar ik maak toch maar een aanmelding ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 19:35

Naam: Lastword
Leeftijd: 16 moons
Geslacht: Female
Rang: Warrior/deputy
Innerlijk: Agressieve poes die er geen problemen mee heeft anderen te verwonden. Ze haat chaos, en probeert orde te houden op welke manier dan ook. Ze wordt agressief en/of kwaad zodra ze ziet dat dingen niet recht liggen, een kat zijn gezicht asymmetrisch is, et cetera. Wanneer ze iemand aardig vindt zal ze eerst vooral koud tegenover die persoon zijn, aangezien ze het haat om zwakte te tonen tegenover anderen.
Uiterlijk: Gespierde zilvergrijze poes met ijsblauwe ogen en een litteken over haar neus en twee littekens die kruisen op haar borst. Grote klauwen, dubbele hoektanden door een fout bij haar groei.
Geschiedenis: Lastkit/Lastpaw was altijd een stille poes die vooral op haar hersenen afging aangezien ze niet van agressie hield. Ze was emotioneel en ging bij het minste huilen, -vreemd genoeg niet bij dingen zoals de dood van haar vrienden, maar wel bij kleine dingen zoals beledigingen of dingen die scheef lagen- en dit werd al helemaal niet beter toen ze merkte dat ze een gespierd lichaam had dat meer op dat van een kater leek dan dat van een poes. Ze dood weg voor beledigingen, totdat ze op een dag ontdekte wat ze met haar spieren en klauwen kon doen. Ze dook niet meer weg voor gevechten, en nam wraak op alle katten die haar ooit aan het huilen hadden gemaakt. Populair of niet zijn; het maakte haar niets meer uit zolang ze maar kon vechten en wraak nemen. Uiteindelijk boeide het 'wraak' gedeelte haar niet eens iets meer. Toen ze warrior werd vermoorde ze zonder enige problemen de kater waartegen ze moest vechten. Ze glimlacht nog altijd als ze terugdenkt aan de geschrokken gezichten van haar mede-apprentices.
Extra: laten we zeggen dat ze een soort lichte vorm van OCD heeft x'D voor zover dat mogelijk is bij dieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleap
Member
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Spottedleap
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 19:44

Ik meld Lionblood af voor Deputy,ze word gewoon warrior.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedo 24 jul 2014 - 12:56

Woepwoep, allemaal geaccepteerd :')
En ik ga het rpg topic openen en een ceremonie maken, waarin dan de rangen verdeeld worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleap
Member
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Spottedleap
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedo 24 jul 2014 - 14:17

Ik kan niet wachten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}   Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen} Icon_minitimedo 24 jul 2014 - 20:13

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fightingclan {Overleg & Aanmeldingen}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: