Ghosts || Reactie topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ghosts || Reactie topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Softvoice
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimedo 24 jul 2014 - 22:23

Welkom in het reactie topic van mijn shopje! Hier kun je een reactie plaatsen als je tips hebt of een van mijn codes gebruikt. Zie dit (klik) topic voor de codes, daar staan ook de regeltjes :')

Isa


Laatst aangepast door Softvoice op wo 21 jan 2015 - 14:49; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimevr 25 jul 2014 - 18:37

awesome! je bent echt goed^-^
die laatste ga ik zeker ooit eens gebruiken in m'n droptopic c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimevr 25 jul 2014 - 18:42

Dankjewel! <'3
En prima hoor ^^
--
Ik heb hier trouwens nog een smallere versie, aangezien die andere wat breed is voor op WarriorCats.
Voor al je karakters - smaller:


Extra karakter:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimevr 25 jul 2014 - 18:49

Awesome :3 En ook best indrukwekkend, voor iemand die pas twee dagen bezig is met codes. =O Vind vooral de laatste heel leuk!

Ik heb geen echte tips voor je ofzo, maar ik kan je wel een link geven die handig is, misschien dat je hem al kent aangezien het de officiële HTML/CSS/JS-site is: http://www.w3schools.com/
Vergelijkbaar met de site die je zelf al gaf, maar het verschil is dat je op deze site ook de gelegenheid krijgt een beetje te testen met codes (en volgens mij kon die site die jij gaf dat niet? Heb er niet heel lang rond gekeken, honestly xD) Er was nog een site die heel leuk is om te gebruiken vooral als je wat dingen wilt uittesten, maar ik weet even niet meer hoe die heette... Als ik erop kom zal ik je het linkje geven. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimevr 25 jul 2014 - 19:41

Nice! =D Nr. 2 en 5 ga ik denk ik gewoon hier gebruiken, als dat mag ^u^ Je ziet eigenlijk niet dat je het nog maar net doet, it looks perf! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Ghosts || Reactie topic BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimevr 25 jul 2014 - 19:49

ik pruts altijd wat met Codecademy om uit te testen voor mijn codes c:
In ieder geval, ze zijn geweldig o.o Veel beter dan wat ik ooit gemaakt heb, dat is zeker x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Cranekit
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Unborn baby!
Gender:
Rank:
Cranekit
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimevr 25 jul 2014 - 20:27

Super nice! Ik ga deze zeker gebruiken, maar wel met jou credit, of course. ^w^
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimevr 25 jul 2014 - 20:49

@Silverthorn; Super bedankt! Ik heb misschien in die twee dagen dan ook iets te actief gecodeerd xD
Ook bedankt voor de site! Ik ben hem wel is tegen gekomen, maar heb er nog nooit serieus gekeken, ik ga dat nu wel doen :'3
@Jojo; Dankje & sure ~
@Bunny; Oke, daar ga ik ook eens kijken dan! En bedankt <'3
@Cranekit; Prima hoor xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
Ghosts || Reactie topic Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimevr 25 jul 2014 - 21:01

Yo Isa mag ik die laatste ook gebruiken voor mn charies zeg maar overal? X'D
Voorlopig alleen hier en op Amnira en Asenia.
En later de andere misschien ook wel. Ofc blijven de credits er op ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimevr 25 jul 2014 - 21:08

Ja prima!
Ik bezig de credits aan te passen met een linkje erin, dat is op zich niet heel moeilijk maar kan overmorgen pas weer online komen, dus de juiste credits komen er dan pas onder. Het zou fijn zijn als jullie tot dan zouden willen wachten met codes ook echt pakken. Het mag dus op zich wel, maar liever pas overmorgen ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimevr 25 jul 2014 - 22:21

I already told you that I like them a lot ;D
Ik ga ze zeker ook gebruiken, met jou credit, en als je de juiste credit hebt dan zet ik hm er zeker bij <'3
Gebruiken ga ik het op het moment alleen voor Innocent Sky, Warrior Cats en Starshine Academy ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 8:36

ik ga zometeen die laatste gebruiken in m'n droptopic^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 9:43

Je bent echt goed hoor! Ik zou zo denken dat je het al een paar jaar doet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallowleaf
Member
Ghosts || Reactie topic Ohilw4Xz_o
Lianne
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mallowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 13:39

Ze zijn echt heel nice voor een beginnend iemand :0 Ik denk dat ik de postsheet - tabel ga gebruiken op Pokémon Journey en misschien ook wel hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 20:43

Super bedankt allemaal! <'3
--
Ik heb nog een nieuwe kader gemaakt. Hij is vrij simpel en met dezelfde kleuren als die voor meerdere karakters. Overigens heeft hij plek voor twee kleine plaatjes en rekt hij vanzelf uit :'3

Kader - twee plaatjes:
--
Aangezien iedereen het enthousiast over de laatste code "voor meerdere karakters" was, ben ik verder nog bezig met nog zo eentje. Natuurlijk wel anders dan de vorige, maar met dezelfde functie ~
Terug naar boven Ga naar beneden
.Ashkit
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
Denise
289
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Counting the days and nights.
Gender:
Rank:
.Ashkit
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimema 28 jul 2014 - 2:26

Ik ga die kader voor meerdere chars gebruiken waarschijnlijk hierop, Pokemon Journey en misschien ooit nog op Escia :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewflower
StarClan
Ghosts || Reactie topic Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 22:44

Ik ben wel geïnteresseerd voor kader simpel. Mag ik die gebruiken? Wel met jou credit ofc.c:(Hier)


Laatst aangepast door Dewpaw. op wo 20 aug 2014 - 12:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallowleaf
Member
Ghosts || Reactie topic Ohilw4Xz_o
Lianne
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mallowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimema 4 aug 2014 - 15:41

Postsheet kader heb ik gebruikt op Avarice Smile Je naam staat er nog onder!
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeshade
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 Moons
Gender:
Rank:
Smokeshade
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimema 4 aug 2014 - 15:44

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec vitae orci at elit aliquam malesuada. Integer malesuada facilisis tincidunt. Suspendisse augue velit, mattis vel pellentesque et, congue et erat. Duis congue rhoncus magna, eu sagittis magna molestie vitae. Suspendisse eleifend venenatis leo, sed suscipit ligula elementum non. Mauris at lorem tellus. Pellentesque id ligula scelerisque, porttitor justo vel, vestibulum justo. Vestibulum euismod, lacus sed blandit porta, erat tortor bibendum purus, eu pulvinar nibh libero ut justo. Morbi sed neque convallis, tempor orci a, aliquam quam. Integer tortor lectus, vestibulum sed dui ut, fringilla molestie tellus. Vestibulum non diam a enim. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec vitae orci at elit aliquam malesuada. Integer malesuada facilisis tincidunt. Suspendisse augue velit, mattis vel pellentesque et, congue et erat. Duis congue rhoncus magna, eu sagittis magna molestie vitae. Suspendisse eleifend venenatis leo, sed suscipit ligula elementum non. Mauris at lorem tellus. Pellentesque id ligula scelerisque, porttitor justo vel, vestibulum justo. Vestibulum euismod, lacus sed blandit porta, erat tortor bibendum purus, eu pulvinar nibh libero ut justo. Morbi sed neque convallis, tempor orci a, aliquam quam. Integer tortor lectus, vestibulum sed dui ut, fringilla molestie tellus. Vestibulum non diam a enim.
©️ Isa


^Gonna use this one for Smokeshade. Thanks you very much! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Ghosts || Reactie topic DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Ghosts || Reactie topic   Ghosts || Reactie topic Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 11:39

Zou ik trouwens de eerste hover mogen gebruiken voor een andere WC? deze WC? (Crowpaw)


Laatst aangepast door Crowpaw' op di 5 aug 2014 - 14:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ghosts || Reactie topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: