The training{Melodypaw-Foxpaw'}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The training{Melodypaw-Foxpaw'}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lynxfang
StarClan
The training{Melodypaw-Foxpaw'} 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: The training{Melodypaw-Foxpaw'}   The training{Melodypaw-Foxpaw'} Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 13:52

De zon was hoger gaan staan en Lynxfang vond dat het tijd was om zijn net gekregen Apprentices op te gaan zoeken. Toen hij Melodypaw en Foxpaw' had gevonden, had hij gezegd dat ze mee moesten komen en was voorop de Highlands uit gegaan. Nu liepen ze in een vrij stuk van hun territorium, tussen Little Forest en River. Hij stond stil en keek zijn Apprentices aan,"Hoi Melodypaw"begroette hij de ene en knikte toen de rode toe, "Hoi Foxpaw". Hij ging zitten en gebaarde dat ze dat ook konden doen. "Dawnstar heeft mij het vertrouwen geschonken om jullie te trainen voor het Warriorschap en ik zal haar de beste krijgers geven die het woud ooit heeft gekend"Met een ondeugend glimlachje keek hij ze aan, toen zette hij zijn neutrale gezicht weer op en kuchte kort. "Jullie hebben jullie Apprentices-namen al gekregen voordat jullie mij aangewezen kregen als de nieuwe mentor, ik neem aan dat jullie wel eens uit het Camp zijn geweest. Vertel me maar eens over de plekken waar je al geweest bent en wat je ervan vond"vertelde hij. De meeste zouden hun Apprentices meteen jagen leren of wat anders,hij wou het een keertje anders aanpakken. Geduldig wachtte hij op een antwoord.


The training{Melodypaw-Foxpaw'} Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
The training{Melodypaw-Foxpaw'} I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw'
Member
The training{Melodypaw-Foxpaw'} DPKsfdL
Vos
19

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxpaw'
BerichtOnderwerp: Re: The training{Melodypaw-Foxpaw'}   The training{Melodypaw-Foxpaw'} Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 19:40

Sinds Lynxfang haar en Melodypaw had gezegt dat ze mee moesten komen waren de zenuwen van Foxpaw' gestegen. Haar 1e training! Hier keek ze naar uit. Uiteindelijk ging hij stilstaan en keek de Apperentices aan. Hij begroete ze allebij en ging zitten waarna hij gebaarde dat ze dat ook konden doen. Foxpaw' ging zitten en wachte op wat hij verder zou zeggen. "Dawnstar heeft mij het vertrouwen geschonken om jullie te trainen voor het Warriorschap en ik zal haar de beste krijgers geven die het woud ooit heeft gekend" en hij keek de apperentices met een grote glimlach aan, daarna verdween die en keek hij weer normaal en kuchte kort. "Jullie hebben jullie Apprentices-namen al gekregen voordat jullie mij aangewezen kregen als de nieuwe mentor, ik neem aan dat jullie wel eens uit het Camp zijn geweest. Vertel me maar eens over de plekken waar je al geweest bent en wat je ervan vond" vertelde hij, terwijl hij op antwoord wachte murmelde Foxpaw' "Euhmm," meer kon ze er even niet uitbrengen, ze was eigenlijk nog niet zo vaak buiten het kamp geweest. Heel even, 1 keer ging ze voor haar ver, "Eigeenlijk ben ik niet heel vaak buiten het kamp geweest, één keer ging ik zo ver dat ik het kamp niet goed meer zag, dat was wel leuk," wist ze te zeggen, ze hoopte dat de andere apperentice wel meer wist te vertellen.


The training{Melodypaw-Foxpaw'} 2eq809c
Ik zit nu in de brugklas en ga nu vaker alleen in het weekend posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melodypaw.
Member
The training{Melodypaw-Foxpaw'} DPKsfdL
Anouk
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Melodypaw.
BerichtOnderwerp: Re: The training{Melodypaw-Foxpaw'}   The training{Melodypaw-Foxpaw'} Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 15:35

Aangezien Riverpaw meteen met zijn mentor het kamp uit was gegaan had Melodypaw even niets te doen. Daarom was ze maar midden in het kamp gaan liggen zonnen. Gelukkig duurde het niet lang voor Lynxfang haar kwam ophalen. Foxpaw had hij al voor haar gevonden, samen liep het gezelschap het kamp uit. Ze waren al een eind het kamp uit, de Highlands in gelopen, toen Lynxfang stopte. Net als hun mentor stopte Foxpaw en Melodypaw ook. Lynxfang begroette zijn twee apprentices. "Dawnstar heeft mij het vertrouwen geschonken om jullie te trainen voor het Warriorschap en ik zal haar de beste krijgers geven die het woud ooit heeft gekend," vertelde Lynxfang met een ondeugende blik op zijn kop. Rustig ging hij zitten. Zodra hun gebaard werd dat zij ook mochten gaan zitten deden de apprentices dat. "Jullie hebben jullie Apprentices-namen al gekregen voordat jullie mij aangewezen kregen als de nieuwe mentor, ik neem aan dat jullie wel eens uit het Camp zijn geweest. Vertel me maar eens over de plekken waar je al geweest bent en wat je ervan vond," vroeg hun mentor. "Eigeenlijk ben ik niet heel vaak buiten het kamp geweest, één keer ging ik zo ver dat ik het kamp niet goed meer zag, dat was wel leuk," vertelde de rode apprentice naast haar. Haar verhaal was heel anders dan dat van Melodypaw. "Ik heb al een redelijk deel van het gebied gezien. Het verste dat ik ben gegaan is denk ik de rivier die aan de Thunderclan grenst. Ik ging samen met een andere apprentice dus het was gezellig." Ze liet de naam van de andere apprentice maar even achterwege. Als ze hier straf voor zou gaan krijgen konden ze Riverpaw in ieder geval niets maken.


The training{Melodypaw-Foxpaw'} Melody10
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
The training{Melodypaw-Foxpaw'} 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: The training{Melodypaw-Foxpaw'}   The training{Melodypaw-Foxpaw'} Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 22:30

Lynxfang

Can you stay with me?





Standing in the Hall of Fame.
And the world's gonna know your name.




Lynxfang keek de twee poezen afwachtend aan en Foxpaw was de eerste die antwoordde. "Eigeenlijk ben ik niet heel vaak buiten het kamp geweest, één keer ging ik zo ver dat ik het kamp niet goed meer zag, dat was wel leuk,. Lynxfang knikte en luisterde toen naar Melodypaw, "Ik heb al een redelijk deel van het gebied gezien. Het verste dat ik ben gegaan is denk ik de rivier die aan de Thunderclan grenst. Ik ging samen met een andere apprentice dus het was gezellig."vertelde die. Lynxfang knikte nogmaals en begon toen te praten,"Jullie vinden het dus waarschijnlijk fijn om buiten het Camp te zijn, dit is mooi, want jullie zullen het vaak zijn"vertelde hij goedkeurend. "Vandaag ga ik jullie leren jagen, en ik wil graag zien wat jullie kunnen"Hij pauzeerde even en dacht kort na, "Doe eens alsof je een muis besluipt"gaf hij de opdracht. Hij was benieuwd naar wat de twee toevallig al wisten.





@ by AngelOfTheLord from Kickstart


The training{Melodypaw-Foxpaw'} Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
The training{Melodypaw-Foxpaw'} I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw'
Member
The training{Melodypaw-Foxpaw'} DPKsfdL
Vos
19

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxpaw'
BerichtOnderwerp: Re: The training{Melodypaw-Foxpaw'}   The training{Melodypaw-Foxpaw'} Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 10:50

"Ik heb al een redelijk deel van het gebied gezien. Het verste dat ik ben gegaan is denk ik de rivier die aan de Thunderclan grenst. Ik ging samen met een andere apprentice dus het was gezellig." vertelde Melodypaw. Dat was meer dan Foxpaw te vertellen had en ze werd gelijk nieuwschierig toen Lynxfang weer begon met praten. "Jullie vinden het dus waarschijnlijk fijn om buiten het Camp te zijn, dit is mooi, want jullie zullen het vaak zijn" vertelde hij. "Vandaag ga ik jullie leren jagen, en ik wil graag zien wat jullie kunnen"Hij pauzeerde even en ging daarna weer verder, "Doe eens alsof je een muis besluipt." een muis??? Foxpaw wist helemaal niet wat ze moest doen dus dacht ze eerst na, aan haar dromen dat ze weer een lekkere muis had gevangen. Zonder dat ze het doorhad ging ze staan en zakte door haar poten, ze ging net een stap zetten toen ze struikelde over haar eige poot en schrok uit haar gedachte. "Miw!" floepte ze eruit waarna ze weer opstond. En ging zitten, bedenken hoe ze een muis zou besluipen.


The training{Melodypaw-Foxpaw'} 2eq809c
Ik zit nu in de brugklas en ga nu vaker alleen in het weekend posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melodypaw.
Member
The training{Melodypaw-Foxpaw'} DPKsfdL
Anouk
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Melodypaw.
BerichtOnderwerp: Re: The training{Melodypaw-Foxpaw'}   The training{Melodypaw-Foxpaw'} Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 11:46

"Jullie vinden het dus waarschijnlijk fijn om buiten het Camp te zijn, dit is mooi, want jullie zullen het vaak zijn," vertelde hun mentor met een goedkeurende toon in zijn stem. Vrolijk zwaaide Melodypaw een keer met haar staart een beetje op en neer. "Vandaag ga ik jullie leren jagen, en ik wil graag zien wat jullie kunnen," ging Lynxfang verder. Even was het stil, alles dat je hoorde was de wind die door het gras blies. "Doe eens alsof je een muis besluipt," beviel de kater zijn apprentices. Net als bij het antwoorden van de vorige vraag ging Foxpaw eerst. Netjes zakte de rode kattin door haar poten, bij de eerste stap ging het echter al mis. "Miw!" Klonk een grappig geluidje terwijl Foxpaw over haar eigen poten struikelde. Al snel stond deze weer op om vervolgens te gaan zitten. Nu was het haar beurt, dit had ze met haar vorige mentor al wel eens geoefend. Dat was een van de weinige trainingen die Melodypaw tot nu toe had gehad. Wat wiebelend zakte de langharige kattin door haar poten. Ze sloop een paar vossenlengtes vooruit, tot ze plotseling stil stond. Met uitgeslagen klauwen sprong ze naar een klein steentje dat een stukje voor haar lag. Echter ging haar landing wat minder goed. Met een paar koprollen rolde ze door het gras vooruit. Snel stond Melodypaw op en schudde wat gras uit haar vacht. Bijzonder stil trippelde ze naar de andere twee katten en nam weer plaats naast Foxpaw. Vragend keek ze haar mentor aan, wachtend op zijn volgende opdracht.


The training{Melodypaw-Foxpaw'} Melody10
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
The training{Melodypaw-Foxpaw'} 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: The training{Melodypaw-Foxpaw'}   The training{Melodypaw-Foxpaw'} Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 16:45

Lynxfang

Can you stay with me?





Standing in the Hall of Fame.
And the world's gonna know your name.




Foxpaw begon met sluipen en Lynxfang bekeek goed hoe ze het deed, ze zakte door haar poten en deed een stap naar voren. Echter kwam ze niet verder dan een stap en ging daarna na een kreetje weer zitten. Lynxfang knikte haar toe, "Volgende keer beter"Melodypaw was inmiddels ook al bezig met haar poging, bij haar ging het wat beter af. Al wiebelde ze best wel wat, "Je mag wel wat minder wiebelen"merkte Lynxfang op. Na enkele vossenlengtes sprong ze opeens en sloeg over de kop. Na een paar keek gerold te hebben, kwam ze weer naar hun toe. Lynxfang wist dat dit kon gebeuren, dus besloot hij de twee op te beuren. "Jullie hebben het prima gedaan, bovendien kan iedereen foutjes maken" hij keek de twee na elkaar aan en stond toen op, "Foxpaw, je moet je gedachten's erbij houden en Melodypaw, wees zeker van je houding en of je de sprong kan wagen"vervolgde hij, zijn stem klonk weer wat strenger. "Let op". Hij zakte door zijn flanken en keek naar een blaadje voor hem. Toen hij de juiste houding had aangenomen sloop hij er voorzichtig en stilletjes op af en toen hij zeker was van alles, sprong hij. Met een soepele sprong landde hij op het blaadje en 'doodde' het. Nadat hij het weer had neergelegd, keerde Lynxfang terug naar de twee Apprentice. "Gezien?"vroeg hij en keek beide vragend aan, "Bij een muis moet je onthouden dat je stil en voorzichtig moet lopen en vooral niet stampen"gaf hij de raad. "Wel nu, Foxpaw, in de bosjes daar zit vast wel een muisje"hij knikte naar een rij struiken verderop, "En Melodypaw, waarom probeer je het niet eens bij die grote boom daar?"waarbij hij naar een dikke boom knikte. De opdracht was simpel gezegd hiermee. Hij wachtte af totdat de twee aan de slag gingen.





@ by AngelOfTheLord from Kickstart


The training{Melodypaw-Foxpaw'} Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
The training{Melodypaw-Foxpaw'} I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw'
Member
The training{Melodypaw-Foxpaw'} DPKsfdL
Vos
19

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxpaw'
BerichtOnderwerp: Re: The training{Melodypaw-Foxpaw'}   The training{Melodypaw-Foxpaw'} Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 10:01

"Volgende keer beter" zei haar mentor op haar misstap. Melodypaw kwam ook in beweging n Foxpaw' vond het er fantasties uitzien. Na enkele vossenlengtes stopte ze en sprong ze opeens waarna ze over de kop sloeg. ze rolde ven wam weer terug. "Jullie hebben het prima gedaan, bovendien kan iedereen foutjes maken" begon hun mentor.hij keek de twee na elkaar aan en stond toen op, "Foxpaw, je moet je gedachten's erbij houden en Melodypaw, wees zeker van je houding en of je de sprong kan wagen" vervolgde hij, "Let op". Hij zakte door zijn flanken en keek naar een blaadje voor hem. Toen hij de juiste houding had aangenomen sloop hij er voorzichtig en stilletjes op af en toen hij zeker was van alles, sprong hij. Met een soepele sprong landde hij op het blaadje en 'doodde' het. Nadat hij het weer had neergelegd, keerde Lynxfang terug naar de twee Apprentice. "Gezien?"vroeg hij en keek de twee apperentice vragend aan, "Bij een muis moet je onthouden dat je stil en voorzichtig moet lopen en vooral niet stampen" gaf hij de raad. "Wel nu, Foxpaw, in de bosjes daar zit vast wel een muisje" hij knikte naar een rij struiken verderop, "En Melodypaw, waarom probeer je het niet eens bij die grote boom daar?" en hij knikte naar een grote boom. De opdracht leek eerst makkelijk, maar toen Foxpaw' naar de rij struiken liep werd het toch lastiger. Ze zakte door haar poten om goed te kunnen luisteren waar de muis zat. Toen ze de muis had gehoord sloop ze langzaam, heel langzaam naar voren, al haar aandacht bij haar poten en de muis. Toen ze op iets minder dan een vosselengte was, maakte ze zich klaar voor de sprong en sprong. De sprong ging niet helemaal goed want ze bleef haken achter een takje en viel uitgestrekt op de grond. Snel stond ze op om te kijken of de nuis er nog was maar helaas. Rustig trippelde ze terug naar de twee katten.




The training{Melodypaw-Foxpaw'} 2eq809c
Ik zit nu in de brugklas en ga nu vaker alleen in het weekend posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melodypaw.
Member
The training{Melodypaw-Foxpaw'} DPKsfdL
Anouk
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Melodypaw.
BerichtOnderwerp: Re: The training{Melodypaw-Foxpaw'}   The training{Melodypaw-Foxpaw'} Icon_minitimevr 12 sep 2014 - 17:24

"Volgende keer beter," zei haar mentor. "Je mag wel wat minder wiebelen," merkte de kater vervolgens op. Melodypaw knikte, dat zou ze gaan proberen. Het zou wel moeilijk voor haar worden, dat wist ze zeker. Haar lange vacht vind ook veel wind, niet het makkelijkste dus om mee in balans te blijven. "Jullie hebben het prima gedaan, bovendien kan iedereen foutjes maken," vertelde Lynxfang. "Foxpaw, je moet je gedachten's erbij houden en Melodypaw, wees zeker van je houding en of je de sprong kan wagen," maakte hij zijn correctie ronde af waarna hij op stond. "Let op," zei de kater waarna hij heel precies voor deed aan de apprentices hoe je een muis moest vangen. Aandachtig keek Melodypaw naar haar mentor, hij wiebelde totaal niet. In tegenstelling tot haar dus. "Bij een muis moet je onthouden dat je stil en voorzichtig moet lopen en vooral niet stampen," vertelde Lynxfang nog, bijna onzichtbaar rolde Melodypaw met haar ogen. Dat was best wel logisch ook eigenlijk. De kater stuurde Foxpaw naar een paar bosjes, zij werd naar een grote boom gestuurd. In een drafje liep de tabby kattin richting de grote boom, eenmaal daar zakte ze soepel in de jachthouding. Voorzichtig sloop ze vooruit, ook deze keer wiebelde ze aardig. Zodra ze met haar poot op een van de wortels van de boom ging staan raakte haar al slechte balans verstoord. Een wolk stof vloog op zodra Melodypaw op haar flank was gevallen. Meteen kreeg ze het gevoel dat ze helemaal rood werd, snel rende ze dan ook terug naar de twee andere katten. "Sorry..."

OOC: Sorry voor de extreem late reactie, school was vreselijk druk en had totaal geen inspi...


The training{Melodypaw-Foxpaw'} Melody10
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
The training{Melodypaw-Foxpaw'} 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: The training{Melodypaw-Foxpaw'}   The training{Melodypaw-Foxpaw'} Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 17:18

Lynxfang

Can you stay with me?





Standing in the Hall of Fame.
And the world's gonna know your name.




Lynxfang keek toe naar de twee weglopende poezen en hield eerst Foxpaw in de gaten. Ze leek iets gevonden te hebben, Lynxfang ging zitten en keek toe, terwijl hij in zijn ooghoek Melodypaw zo af en toe in de gaten hield. Foxpaw sloop langzaam naar de muis toe, waarvan Lynxfag nu net zijn grauwe vachtje kon zien en maakte zich klaar voor de sprong. Hoewel Lynxfang het takje al had gezien, had hij niet verwacht dat ze over zal struikelen. Met een pijnlijk gezicht keek hij naar de gevallen Foxpaw en richtte zich toen weer op Melodypaw. Ze was bezig op een van de boomwortels, zo te zien had ze moeite met haar balans. Onthouden. Lynxfang stond op en wou net naar haar toe gaan,toen ze op de grond viel en stof opvloog. Ze stond weer op en liep naar hun toe, "Sorry...". Lynxfang knikte kort, "Geeft niks". Hij gebaarde dat de twee mochten zitten en pleurde zelf ook neer. "Foxpaw, Melodypaw, ik merk dat jullie graag willen leren jagen en ik wil dat jullie graag leren"een korte pauze volgde, "Alle problemen die jullie hebben bij jagen zal ik,zover als ik kan, verhelpen. Luister naar tips, maar verbeter me als je merkt dat het niet werkt. Toen ik jong was, was mijn balans wel prima in orde"-hij knipoogde even naar Melodypaw-"Maar ik had een slechte schatting van het juiste moment en sprong dan bijvoorbeeld al terwijl ik nog drie vossenlengtes van de muis af was."Hij grinnikte kort over de herinnering, "Inmiddels is dat voor een groot gedeelte verholpen,dankzij mijn mentor en dankzij mijn eigen inspanning"voegde hij er aan toe, "Dus, dat ga ik ook bij jullie doen" Lynxfang glimlachte naar de twee, "Foxpaw, ik wil dat je enkel naar de grond kijkt en over alles heen stapt wat je tegenkomt, ik zeg wel op tijd stop"het was een rare opdracht, maar Lynxfang wou kijken hoe goed ze haar poten optilde als ze iets zag liggen. "Kom bij me zitten Melodypaw" zei hij tegen de andere poes. Hij wou graag even enkel Foxpaw in de gaten houden met deze opdracht.





@ by AngelOfTheLord from Kickstart


The training{Melodypaw-Foxpaw'} Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
The training{Melodypaw-Foxpaw'} I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw'
Member
The training{Melodypaw-Foxpaw'} DPKsfdL
Vos
19

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxpaw'
BerichtOnderwerp: Re: The training{Melodypaw-Foxpaw'}   The training{Melodypaw-Foxpaw'} Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 14:45

"Foxpaw, Melodypaw," begon hun mentor weer nadat ze allebij weer zaten. "ik merk dat jullie graag willen leren jagen en ik wil dat jullie graag leren"een korte pauze volgde, "Alle problemen die jullie hebben bij jagen zal ik,zover als ik kan, verhelpen. Luister naar tips, maar verbeter me als je merkt dat het niet werkt." Foxpaw luisterde aandachtig naar wat hij vertelde, "Toen ik jong was, was mijn balans wel prima in orde"-hij knipoogde even naar Melodypaw-"Maar ik had een slechte schatting van het juiste moment en sprong dan bijvoorbeeld al terwijl ik nog drie vossenlengtes van de muis af was. Inmiddels is dat voor een groot gedeelte verholpen,dankzij mijn mentor en dankzij mijn eigen inspanning"voegde hij er aan toe, "Dus, dat ga ik ook bij jullie doen" Lynxfang glimlachte naar de twee, "Foxpaw, ik wil dat je enkel naar de grond kijkt en over alles heen stapt wat je tegenkomt, ik zeg wel op tijd stop" Foxpaw knikte en zakte door haar poten, voorzichtig sloop ze naar voren. Er lagen eerst alleen wat blaadjes waar ze rustig op stapte wat een kleine ritseling veroorzaakte. Ze bleef naar de grond kijken en zag een takje, ze tilde haar poot op en zetten hem neer na het takje, niet gewoon na het takje, extreem ver na het takje. Zo sloop ze door, met extreem grote passen over takjes.


The training{Melodypaw-Foxpaw'} 2eq809c
Ik zit nu in de brugklas en ga nu vaker alleen in het weekend posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The training{Melodypaw-Foxpaw'}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: