My rabbit! -OPEN-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 My rabbit! -OPEN-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shademind
Member
My rabbit! -OPEN- DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: My rabbit! -OPEN-   My rabbit! -OPEN- Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 20:54

Shadepaws ogen waren onlosmakelijk op het donkerbruine, nietsvermoedende konijn voor hem gericht. Zijn grijze poten slopen zachtjes dichterbij, toen er een nieuwe gedachte door zijn hoofd schoot; zouden konijnen ook denken? Zo ja, waar dachten ze dan aan? Hij schudden zachtjes zijn kop heen en weer. Nee koninen dachten niet. Niet zoals hij dacht, althans. Toch? Hij wiebelde even op zijn achterpoten, zwiepte met zijn staart, juist toen hij vooruit wou springen om zijn prooi in de nek te bijten, schoot er een andere kat uit de bosjes tevoorschijn die vervolgens zijn tanden om het konijn heen sloot. "Hé!", miauwde Shadepaw verontwaardigd terwijl hij uit de bosjes tevoorschijn kwam.

-open^-^


My rabbit! -OPEN- Shademind_os
»tнє tнιηgs tнαt mαkє mє ∂ιffєƦєηt, αƦє tнє tнιηgs tнαt mαkє mє...

huidige os by Bunny
Spul:

My rabbit! -OPEN- LcrIgCQ My rabbit! -OPEN- R8xnpLj
Terug naar boven Ga naar beneden
Sorrelpaw
Member
My rabbit! -OPEN- DPKsfdL
Floortje
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Seven moons
Gender:
Rank:
Sorrelpaw
BerichtOnderwerp: Re: My rabbit! -OPEN-   My rabbit! -OPEN- Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 13:41

Poot voor poot sloop Sorrelpaw over de heide. Haar buik was tegen de grond gedrukt en ze probeerde zo zacht mogelijk te ademen om de prooi niet af te schrikken. Wat niet zo geruisloos was was haar vacht. Haar lange pels bleef achter alles haken en na een tien minuten lopen zag ze eruit als een klein, wandelend struikje met een staart. Plots rook ze een geur. Muis! Ze ging doodstil zitten en rook waar de geur vandaan kwam. Het was niet voor haar, ook niet achter haar. Verbaasd schudde ze haar kop. Hoe kon dat nu? Plots hoorde ze gepiep. In haar vacht. Ze draaide haar kop en kwam tot de vaststelling dat een klein muisje verstrikt zat in haar pels. 'Ohjeee' kreunde ze. 'Dit is ook niet echt een elegante manier om muizen te vangen' Ze klauwde in haar pels en beet de kop van het prooidier af. De apprentice keek om zich heen. Waar zou ze hem kunnen begraven? Plots merkte ze wat struiken op. Ideaal! Ze huppelde er naar toe, schraapte wat aarde weg en legde de muis erin. Goed. Ze stond op het punt om verder te lopen toen ze nog een geur opving. Konijn! Ze sprong uit de bosjes en doodde het dier met één beet. 'Hé!' Een grijze apprentice keek haar verontwaardigd aan. 'Oeps, sorry' verontschuldigde ze zich en gooide het konijn op de grond. 'Je mag mijn muis erbij hebben, maar ik wed dat je niet wilt weten hoe ik eraan ben gekomen' lachte ze nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
My rabbit! -OPEN- DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: My rabbit! -OPEN-   My rabbit! -OPEN- Icon_minitimema 25 aug 2014 - 9:10

"Oeps, sorry", verontschuldigde de andere apprentice zich, terwijl ze het konijn op de grond gooide. Shadepaw haalde zijn schouders op. "Jij k-kan er n-niets aan doen", Er was een tijd geweesd dat hij nog erger stotterde dan hij nu deed, in die periode was hij een groot mikpunt voor pesters geweesd. "Je mag mijn muis erbij hebben, maar ik wed dat je niet wilt weten hoe ik eraan ben gekomen", vervolegde ze lachend. "Niet nodig", grinnikte de gestreepte apprentice, voordat hij zijn tong een aantal keer over zijn fluweelzachte vacht haalde. "Ik b-ben Shadepaw", stelde hij zichzelf voor.


My rabbit! -OPEN- Shademind_os
»tнє tнιηgs tнαt mαkє mє ∂ιffєƦєηt, αƦє tнє tнιηgs tнαt mαkє mє...

huidige os by Bunny
Spul:

My rabbit! -OPEN- LcrIgCQ My rabbit! -OPEN- R8xnpLj
Terug naar boven Ga naar beneden
Sorrelpaw
Member
My rabbit! -OPEN- DPKsfdL
Floortje
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Seven moons
Gender:
Rank:
Sorrelpaw
BerichtOnderwerp: Re: My rabbit! -OPEN-   My rabbit! -OPEN- Icon_minitimema 25 aug 2014 - 10:49

"Ik b-ben Shadepaw" stelde de grijze apprentice zich voor. Het viel Sorrelpaw op dat hij stotterde.Ze besloot zich er niks van aan te trekken, want zijzelf met haar te lange vacht en korte poten was zeker ook niet het toonbeeld van een perfecte kat. 'Heeee Shadepaw!' zei ze enthousiast. 'Mijn naam is Sorrelpaw!' Ze plukte een paar takjes uit haar vacht en deed een verwoede poging om haar pels terug glad te krijgen. 'Misschien kunnen we samen gaan jagen! Ik ben misschien niet snel, maar ik kan best wel vechten!' bood ze aan. Ze sprong een paar keer op en neer en haalde uit naar een bolletje mos. Het vloog door de lucht en knalde bijna tegen Shadepaw aan. 'Oeps' grinnikte ze. Ze ging zitten. Sorrel hoopte echt met heel haar hart dat ze eindelijk eens een vriend zou hebben. De meeste katten weigerden met haar te gaan jagen omdat ze onhandig was en niet snel kon lopen. Hoopvol keek ze de grijze apprentice aan. Alsjeblief , zeg ja! smeekte ze in gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
My rabbit! -OPEN-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: