:: Rowanflame



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenDeel
 

 :: Rowanflame

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rowanflame
Dark forest
:: Rowanflame DPKsfdL
135
Actief
Rowanflame
BerichtOnderwerp: :: Rowanflame   :: Rowanflame Icon_minitimedo 4 sep 2014 - 16:22

:: Rowanflame 242sdn9

Rowanflame
I'll tell you a bloody roman

|General|
Name "Rowanflame."
Former Names "Rowankit, Rowanpaw."
Future Names "Rowanstar."
Gender "Male."
Season Of Birth "New-leaf."

Parents "Rosebite, my mother & Raggedface, my father."
Siblings "Oakmist, my only brother."
Partner "The hate that cna burn between us, makes me love you."
Kittens "They'll be little devils like me, but for now... please no."

Clan "I'm a born and raised Shadowclan warrior."
Leader and Deputy "Shrewstar and Innerghost."
Medicine Cat and Apprentice "Littlestream and Frostpaw."
|Outside|
General Looks "I'm a rough, black furred tom-cat with fiery amber coloured eyes, with a muscular broad building."
Build "Mijn bouw is fors gespierd, wat maakt dat de meeste als eerste indruk hebben dat ik een vechtersbaas bent, en daar in geef ik ze gelijk. Onder mijn vacht door zijn vooral mijn schouder spieren het duidelijkst, waarna bij beenspieren."
Pelt "Mijn pelt is zoals je waarschijnlijk al opgevallen is, roetzwart. Pikzwart is het niet, al komt het wel al aardig in de buurt. Verder is mijn vacht niet lang, wel dik en ruig."
Nose and Pawpads "Mijn neus is zwart, en mijn voetkussentjes zijn donker grijs, zal je wel opvallen als je me niet zint."
Eyes Mijn ogen zijn fel amber van kleur, met een vlamkleurige gloed er in. Vaak tonen ze een duistere, mysterieuze uitstraling, wat maakt dat er niet snel met mij gesold zal worden.

Extra's "De vacht van mijn staart is langer dan de rest van mijn vacht, wat 'm voller doet lijken. Tevens ben ik groter dan de gemiddelde kater, en zijn mijn klauwen dus ook opvallend groot."
Scars "Littekens zijn bij mij nog niet aanwezig, ik zorg er ook voor dat mijn tegenstander daar de kans niet voor krijgt."
|Inside|
Arrogant/Haughty "Ja, ik kan nogal arrogant zijn. Ik bedoel, ik ben goed, ik ben sterk, ik weet dat anderen naar me opkijken en zelfs bang voor me kunnen zijn. Daar ben ik me bewust van, en trots op."
Inpendent "Je doet niet wat ík zeg? Negeert me? Gaat tegen me in? Of wilt me verraden? Wees er dan maar zeker van dat je nog manen lang last van me zal hebben."
Protective "Ik mag dan over het algemeen 'slecht' overkomen, dat betekend niet dat ik geen geliefde heb, en mijn geliefde zal ik beschermen met mijn leven."
Ambitious "Ooit zul je mij aan het hoofd zien van de clan. Zoals Shadowclan nu leeft is mij te soft, dit kan veel beter. Shadowclan moet weer zo gevreesd zijn als het was."
Loyal "Shadowclan is een clan waar ik altijd voor zal staan, ik ben loyaal aan Shadowclan, ik ben loyaal aan het gene wat bij mij in de smaak valt. De rest kan voor mijn part wegrotten, zoals onze huidige leider."
|Story|
"Ik kan me mijn moeder nauwelijks nog herinneren. Vaag weet ik haar uiterlijk nog wel, en haar naam ook. Daar mee houd het op, haar geur is met de moons in het vergeet hoekje terecht gekomen. Mijn vader, ik heb vele verhalen over hem gehoord, hoe slecht hij was dat hij zo achter die Rushstar stond. Voor mijn weten zijn mijn ouders verbannen toen ik anderhalve moon was. Ze zijn verbannen omdat ze achter die Rushstar stonden. Deze keuze moet die Shrewstar wel gemaakt hebben. Dat kan niet anders. Kortom heeft zij mij mijn ouders ontnomen. Nu doet dat er niet echt meer toe in mijn ogen, ik haat haar gewoon. Ik ben het er niet mee eens hoe zacht Shadowclan eigenlijk is. Eigenlijk had die Rushstar aan de macht moeten blijven, en had hij er zo voor kunnen zorgen dat Shadowclan één van de meest gevreesde clans was in het woud. Dat zelfs de rogues het niet meet zouden durven wagen om een poot op Shadowclan territorium neer te zetten. Dat zelfs de Bloodclan respect zou hebben voor Shadowclan. Dit was hoe mijn vader het sowieso gewild had willen hebben, hij stond tenslotte niet voor niets achter Rushstar. Het feit dat ik in principe nooit echt ouders heb gehad laat me koud, maar heeft me wel gevormd tot wie ik nu ben."



:"Wake up in the dead of night":
:: Rowanflame Zxmis7

Terug naar boven Ga naar beneden
 
:: Rowanflame
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Shadowclan-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: