Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Forestrain
Member
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ]   Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 14:13

Het was aan hem om de apprentices te wekken. Hij had een taak opgekregen die niet de minst belangrijke was. Hij zou drie apprentices mee moeten nemen op een traning patrol. Het maakte hem niet veel uit, hij had er wel zin in. Hij had een paar dingetjes bedacht, alleen het enige wat hem een beetje vervelend zat was dat hij Dauntpaw mee moest nemen. Dauntpaw was een oudere apprentice met een lichte vorm van arrogantie naar hem. Hij zat daar wel een beetje mee, maar hij zou haar gewoon behandelen zoals hij met alle apprentices zou doen. Roughpaw zat er ook bij, een jonge apprentice, die bij de laatste ceremonie pas een 'paw,' was geworden. En dan had hij ook nog Mazepaw. Mazepaw kende hij nog niet persoonlijk, hij wist enkel dat het een oudere apprentice was. Roughpaw was dus de jongste.
Ondertussen liep hij de apprentices den in. Hij zag Dauntpaw het eerst. Ze had zo'n typisch plekje uitgekozen in het midden van de den. "Dauntpaw!" fluisterde de zwarte kater naar haar. "Training patrol! Maak je klaar en kom naar buiten!" Hij strekte zijn nek weer en keek rond. Mazepaw, Roughpaw... Ah! De bruin-grijze tabby zag hij ook niet heel laat. Dit kwam vooral door het feit dat ze naast een aantal van haar siblings lag, en die kende Forest ook inmiddels. Hij liep ernaartoe en duwde zijn neus in haar oor. "Roughpaw?" ademde hij bijna, om de omringende apprentices niet te wekken. "Je bent gekozen voor een traning patrol." Weer stapte hij weg, om Mazepaw een eindje van Roughpaw vandaan te spotten. Hij neusde even in zijn vacht. "Mazepaw? Kom naar buiten als je klaar bent voor de training patrol!" Nu liep hij zelf naar buiten, om te wachten op de drie jongere katten.


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ]   Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 14:59


De zon kwam net boven het camp uit piepen. Ze gouden stralen lieten Dauntpaws rosse vlekken oplichten. Ze hadden een honingachtige kleur. Haar flank rees en daalde bij elke rustige ademhaling. "Dauntpaw!" De ademhaling stokte en ze deed een oog open. "Training patrol! Maak je klaar en kom naar buiten!" Ze herkende Forestrain en nu opende zo ook haar tweede oog. De zwarte kater liep al weg bij haar. Doordat ze een plekje in het midden van de den had ingenomen hoorde ze hem zachtjes de andere wakker maken. "Roughpaw?" ademde hij bijna, om de omringende apprentices niet te wekken. "Je bent gekozen voor een traning patrol. Mazepaw? Kom naar buiten als je klaar bent voor de training patrol!" Met een grimas bekeek ze hoe hij in vacht neusde. Fijn, zij was minderwaardig dan? Ze trok haar neus op en ging zitten. Hij kon voor haar part de boom in kruipen. Ze schudde haar kop. Dauntpaw liet haar tong over haar vacht gaan tot die helemaal proper was. Ze liep naar buiten en zag Forest staan. "Goede ochtend Forestrain.", miauwde ze met een spottende grijns. Ze was het water gevecht nog niet vergeten, maar voor haar was de ervaring leuk geweest. Iets minder toen hij vertelde dat hij met die misbaksel van vlooien omging. Maar ze hield het geheim.


♥️
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ]   Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 17:54

Roughpaw lag opgekruld in haar heerlijke, zachte mosnest met hier en daar wat zelf toegevoegde veren. Ze lag naast haar zusje Slatepaw en haar andere zusje Hailpaw lag ook niet ver van haar vandaan. Ze was echt moe, niet zo gek ook, net apprentice zijn vroeg veel van je. Een irritante stem trok har weg uit haar slaap, en geïrriteerd bromde ze wat, tot de stem beter tot har door drong. "Je bent gekozen voor een traning patrol." Ohja, Innerghost had haar ingedeeld bij een trainingsgroep. Roughpaw kwam met een kreun overeind en gaf zichzelf een snelle wasbeurt. Niet zodat haar vacht netjes en plat was, nee, dat was onmogelijk bij haar. Haar vacht piekte alle kanten op. Ze kwam de den uit gehuppeld en Forestrain en Dauntpaw vielen al snel in haar zichtveld. Roughpaw zette een grijns op en kwam op hen afgelopen. "Hey, Forestrain en Dauntpaw," miauwde ze met een vrolijke grijns op haar gezicht. Ja, haar vermoeidheid was als sneeuw voor e zon weer verdwenen.



Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ]   Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 19:27

Mazepaw's ogen waren vredig gesloten en zijn staart was tot tegen zijn neus opgekruld. Zijn mosnest voelde zacht aan en de geur van andere katten vulde zijn neusgaten. "Mazepaw? Kom naar buiten als je klaar bent voor de training patrol!", Hij herkende de stem van Forestrain. Niet dat Mazepaw de andere kater goed kende, integendeel zelfs. De gestreepte apprentice opende zijn mond om een geeuw te laten ontsnappen, kwam overeind en waste de restjes mos uit zijn vacht. Als hij zelf had mogen kiezen, zou Mazepaw nog in zijn mosnest liggen. Hij trippelde naar buiten en zag Forestrain met nog een paar andere apprentices staan. De ene heette Roughpaw, en de andere herkende hij als Dauntpaw. "Hallo", miauwde hij, het woord werd deels door een geeuw afgebroken.



Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ]   Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 20:18

Zal het de eerste was die hij gewekt had kwam na een tijdje Dauntpaw als eerste de den uit. Ze groette hem op haar eigen wijze; met een spottende grijns. Hij drukte een glimlach op zijn snuit, maar een ijskoud gevoel bekroop hem. Deze apprentice wist meer van hem dan ze zou moeten weten. Maar onschuldigheid was er gelukkig ook. Een opgewekte tabby volgde de calico. Roughpaw. "Hey, Forestrain en Dauntpaw." miauwde ze, met een vrolijke grijns op haar gestreepte snuit. Ook zij kreeg een glimlach, zij het een hartelijker. En ook de bruin-crème gevlekte kater kwam de den uit en groette hen. Toen duwde de zwarte kater zijn poten onder zich. "Goed, ik leid deze groep. We gaan naar Pinewoods, en daar zal ik uitleggen wat we gaan doen." Met een glimlach op zijn snuit knikte hij even naar het drietal. Toen draaide hij zich om en begon te lopen.
- time skip -
Hij hield halt. Ze waren er aangekomen. Langzaam liet de warrior zijn groene blik langs de boomtoppen en de grond glijden. En weer terug naar de apprentices. "Goed," knikte hij. "Omdat jullie nogal in leeftijd en aantal training verschillen heb ik iets bedacht." De zwarte kater gaf een scheve knik met zijn kop. "Ik wil jullie graag trainen in klauwgebruik. Dat gaan we oefenen door mos te verzamelen, en dan zal ik kijken of ik nog wat aan enige techniek gaan doen. Dat is misschien saai, maar het is een handige techniek. Daarbij geeft het je ook enige training in precisie met vechten. Hierna zullen we ook nog wat aan vechttechniek werken." Fair enough, toch? Eerst iets saais doen en dan wat leuks?


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ]   Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] Icon_minitimevr 10 okt 2014 - 18:01


"Hey, Forestrain en Dauntpaw," Dauntpaw keek op. Roughpaw keek haar aan. Ze knikte grijnzend. Mazepaw kwam ook naar buiten. "Hallo" Ook naar hem knikte ze. "Goed, ik leid deze groep. We gaan naar Pinewoods, en daar zal ik uitleggen wat we gaan doen."

~Time Skip~

Dauntpaw zag Forestrain te laat stoppen. Ze stapte door kijkend naar de groene boomtoppen tot ze bijna op hem botste. Nog net kon ze opzij schieten. Ze legde haar oren boos plat, kon hij niet waarschuwen? "Goed," Veel te laat natuurlijk. "Omdat jullie nogal in leeftijd en aantal training verschillen heb ik iets bedacht." Ze zette haar oren wat rechter. "Ik wil jullie graag trainen in klauwgebruik. Dat gaan we oefenen door mos te verzamelen, en dan zal ik kijken of ik nog wat aan enige techniek gaan doen. Dat is misschien saai, maar het is een handige techniek. Daarbij geeft het je ook enige training in precisie met vechten. Hierna zullen we ook nog wat aan vechttechniek werken." Ze gromde iets binnensmonds maar hupte naar Roughpaw en Mazepaw. "Kom ik weet een leuk plekje." Ze deed een paar stappen buiten Forestrain gehoorafstand. Iets wat haar al eventjes was opgevallen dat alle de apprentices die nu meegingen blauwe ogen hadden. Ze grijnsde. "Wij zijn de blauwe ogen bende."


♥️
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ]   Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] Icon_minitimevr 10 okt 2014 - 18:54


Naar de pinewoods dus. Roughpaw stormde voor het groepje katten uit, maar hield natuurlijk wel in de gaten dat ze niet te ver voor ze uit ging. Ze genoot er van om buiten te zijn. De verschillende bos geuren vulde haar neusgaten, al vond ze het nog steeds lastig om alls te onderscheiden. De geuren overvielen haar nog steeds, als het ware.
"Goed, omdat jullie nogal in leeftijd en aantal training verschillen heb ik iets bedacht." Roughpaw kwam dichter bij het groepje katten en spitste haar oren nieuwsgierig. Ondertussen kneedde ze ongeduldig met haar poten in de grond, terwijl het puntje van haar staart heen en weer zwaaide. Bij de volgende uitleg gingen haar oortjes al snel teleurgesteld naar beneden hangen, en keek ze ongelovig naar Forestrain. "Hoe kan je zoiets saais verzinnen," miauwde ze met een klagende klank in haar stem en een burtale houding. Het laatste, bezig gaan met vechttechnieken vond ze nog wel oké. Dauntpaw kwam al naar haar en Mazepaw toe gesprongen, en dat bracht haar eigen enthousiasme ook weer terug. Al vond ze dit de meest belabberde training ooit. Dit was nergens goed voor. Gewoon een smoes zodat zij, de apprentices, mos gingen verzamelen voor de elders en queens, en wie weet ook nog voor de warrios den, omdat zij het zogenaamd altijd druk hebben.
"Kom ik weet een leuk plekje." Roughpaw trok nieuwsgierig met haar oortjes. Ze volgde Dauntpaw die buiten gehoorsafstand van Forestrain ging staan. "Wij zijn de blauwe ogen bende." Niet begrijpend keek Roughpaw naar Dauntpaw, maar het kwartje viel al snel, en knikte ze dus instemmend. Ja, de apprentices hadden alledrie blauwe ogen, en Forestrain groene. "Oké, wat is je plan?" Ze vemoedde dat hier een plan achter zat. Dat kon niet anders.



Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ]   Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 17:37

Mazepaw had het niet zo voor de Pinewoods. Voornamelijk omdat hij de geur van dennenbomen echt afschuwlijk vond. "Goed," miauwde Forestrain. "Omdat jullie nogal in leeftijd en aantal training verschillen heb ik iets bedacht.", Mazepaw keek de kater geintresseerd aan, en was dan ook teleurgesteld wanneer hij hoorde wat het plan was. "Ik wil jullie graag trainen in klauwgebruik. Dat gaan we oefenen door mos te verzamelen, en dan zal ik kijken of ik nog wat aan enige techniek gaan doen. Dat is misschien saai, maar het is een handige techniek. Daarbij geeft het je ook enige training in precisie met vechten. Hierna zullen we ook nog wat aan vechttechniek werken.", De bruine tabby draaide geïrriteerd met zijn helderblauwe ogen. Mos. Kon het nog saaier? "Kom ik weet een leuk plekje.", Mazepaw keek op wanneer hij de stem van Dauntpaw herkende. "Wij zijn de blauwe ogen bende.", miauwde de gevlekte poes. De gestreepte apprentice grinnikte. "Oké, wat is je plan?", vroeg Roughpaw. "Waar gaan we naar toe?",



Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ]   Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 15:55


"Ik wil jullie graag trainen in klauwgebruik. Dat gaan we oefenen door mos te verzamelen, en dan zal ik kijken of ik nog wat aan enige techniek gaan doen. Dat is misschien saai, maar het is een handige techniek. Daarbij geeft het je ook enige training in precisie met vechten. Hierna zullen we ook nog wat aan vechttechniek werken." Ze gromde iets binnensmonds maar hupte naar Roughpaw en Mazepaw. "Kom ik weet een leuk plekje." Ze deed een paar stappen buiten Forestrain gehoorafstand. Iets wat haar al eventjes was opgevallen dat alle de apprentices die nu meegingen blauwe ogen hadden. Ze grijnsde. "Wij zijn de blauwe ogen bende." Roughpaw grinnikte. "Oké, wat is je plan?" Mazepaw kwam aan het woord: "Waar gaan we naar toe?" Dauntpaw dacht even na. "Forestrain is de enige zonder blauwe ogen. Hij hoort er dus niet bij..." Ze liet een stilte vallen, om het extra spannend maken. "Wat als we nu eens dat mos gaan halen en er dan ballen van gaan maken..." Ze wierp een blik op Forest. "En dan... als hij even niet kijkt bekogelen we hem." Ze zwaaide met haar staart. Al was dit haar eigen plan, ze vond het super goed klinken. Haar ogen gingen van Maze naar Rough. "Ik heb al veel mos gezien bij het kleine beekje." Het beekje was niet ver hier vandaan. Ze begon vastberaden te stappen. De andere zouden wel volgen.

Nath wat doe je me aan >3 ... ik had helemaal geen plan x'D~


♥️
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ] YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Skill test around the corner! [ Mazepaw ] [ Dauntpaw ] [ Roughpaw ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: