Taking a look



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Taking a look

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlestream
Member
Taking a look  DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Taking a look    Taking a look  Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 20:10

De poes deed het niet vaak, maar toch had ze opnieuw haar moed bij elkaar weten te schrapen en ging ze met kleine opeenvolgende pootstappen richting de nursery. De laatste tijd waren er veel kittens, veel meer dan vroeger. Ze was ergens blij dat Smokebreath had gewacht met haar tot medicine cat te benoemen tot ze een bevalling had bijgewoond. Anders wist ze echt niet hoe ze al deze kittens had kunnen helpen. Een zachte zucht verliet haar bekje toen ze voor de kraamkamer stond. Ze priemde haar groene blik op de ingang van de den, en wou net naar binnen stappen toen een kleine kitten voor haar voeten kwam lopen.

Eerste post Emberkit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Taking a look  Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Taking a look    Taking a look  Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 22:43

Nog... één.. rondje... En paar dagen geleden was ik begonnen met mijn "trainingen", en ik hield het voor mijn gevoel aardig vol. Twee keer per dag 3 rondjes door de Nursery rennen, zodat ik een betere conditie zal krijgen voor als ik Apprentice zou worden. Mijn conditie was nou eenmaal niet de beste. Om dat nog eens even te bewijzen werd mijn rondje doorbroken door mijn irritante gehoest die steeds vaker kwam, en voor ik het wist stond ik stil om op adem te komen. Stomme hoest ook. Mokkend sjokte ik veder, gewoon lopend dit keer. Ik was zo bezig met mijn eigen problemen, dat ik de grijze kattin die binnen kwam niet opmerkte. Bijna was ik tegen haar op gebotst, maar ik hield me nog net op tijd in. Nieuwsgierig keek ik op, recht in de ogen van Littlestream. Dé Medicine Cat. Respectvol boog ik mijn hoofdje, maar nieuwsgierig keek ik vrijwel indirect weer op. 'H-hallo mevrouw...' Begon in beleefd, hopend dat ze niet boos zal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Taking a look  DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Taking a look    Taking a look  Icon_minitimedo 16 okt 2014 - 17:44

Zodra de nog jonge kitten opkeek en zag wie ze was veranderde heel haar houding. Een respectvolle buiging werd haar kant op gestuurd en met een vriendelijke knik begroette ze de kitten terug. 'H-hallo mevrouw...' Begon ze beleefd, wat haar lichtelijk deed lachen. "Je moet niet zo beleefd zijn, ik ben ook maar een gewone kat hoor." Haar stem klonk vriendelijk, aangezien ze de kitten niet bang of iets in die richting wou maken. Ze had al niet zo'n goede relatie met kittens, en aangezien ze daar iets aan wou veranderen was ze naar hier gekomen. "Wat is jouw naam als ik vragen mag?" Vervolgde de donkergrijze kattin nieuwsgierig, haar heldere groene blik op de bruinwitte poes richtende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Taking a look  Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Taking a look    Taking a look  Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 13:19

De grijze kattin begon te lachen, wat me een beetje in de war bracht. Wat was er zo grappig? Vragend hield ik mijn kopje schuin. Volwassenen waren soms zo raar... "Je moet niet zo beleefd zijn, ik ben ook maar een gewone kat hoor." Ik knikte braaf, ook al begreep ik het nog niet helemaal. Het zal wel. Ze klonk in ieder geval vriendelijk, wat me wat meer op mijn gemak stelde. Ze leek me wel aardig. "Wat is jouw naam als ik vragen mag?" 'Emberkit!' Antwoordde ik meteen met een lichte trots in mijn naam. Ik was blij met de naam die ik had. Het was een mooie naam, al zei ik het zelf. 'Maar ik ben al bijna Emberpaw!' Voegde ik er snel aan toe. Ik werd tenslotte al bijna Apprentice. 'U... Jij bent toch Littlestream?'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Taking a look
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: