If I could, I would fight



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 If I could, I would fight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acefray
Dorpsslet
If I could, I would fight 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: If I could, I would fight   If I could, I would fight Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 20:18

Acepaw keek wat verveelt rond, de bomen rezen langs hem omhoog met wat tufjes varens op de ondergrond. Maar geen wandelend eten. Hmff. Het was pas geleden ‘uit’ gegaan met zijn PIC. Tall en hij waren geen vrienden meer. En zelf had hij ook alles behalve moeite gedaan om het weer goed te maken. Nee, hij had zich helemaal op zijn trainingen gericht. Maar nu kon hij met niemand vechten. Dus, wat nu? Misschien een plant aanvallen? Ace stond abrupt stil bij dit geniale idee. Waarom niet? Als hij een plant aan stukken kon scheuren was hij al stukken dichterbij met zijn doel; van Rowanflame winnen. En als hij daarvan kon winnen kon hij van iedereen winnen, dat kon niet anders. Dan kon hij zelfs van Tall winnen. Zijn gedachten waren bitter geworden terwijl hij een geschikte plant om aan te vallen. Eenmaal een goede gevonden zakte hij door zijn achterpoten en haakte zijn klauwen uit hun hulzen. Met een goed gemikte aanval sprong hij op zijn groene vijand om hiermee zijn nagels door de bladeren houwen.

{ Eerste post Littlestream ^^


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
If I could, I would fight DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: If I could, I would fight   If I could, I would fight Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 20:27

Haar grijze vacht viel niet bepaald op in het moerassige gebied van de Shadowclan. Haar groene blik hield het territorium rondom haar heen strak in de gaten, wetende dat er op elk moment een vijand kon opdagen. De spanningen die gaande waren tussen de vier Clans maakten het gaan slapen vanavond niet bepaald makkelijker. Elke dag opnieuw moest ze op haar hoede zijn als ze het territorium in wou gaan. De poes dook dan ook meteen naar de grond toen ze een plots geluid hoorde. Haar oortjes hadden zich naar voren gespitst, zodat ieder geluid dat nu nog voortkwam perfect opgevangen kon worden. Echter gingen haar nekharen weer liggen toen ze een bekende geur opsnoof; Acepaw. De poes slaakte een zucht, en stapte vervolgens door de struiken heen. "Hallo Acepaw." Begroette ze hem vriendelijk, om vervolgens te zien wat hij eigenlijk aan het doen was. Haar gezicht ging in een plooi staan toen ze zag dat hij een plant had aangevallen. "Mag ik vragen wat je aan het doen bent?" Klonk haar stem, terwijl ze haar blik op hem richtte.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
If I could, I would fight 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: If I could, I would fight   If I could, I would fight Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 20:41

Acepaw gooide zijn hele gewicht op de vijandige plant. Deze bleef hem uitdagen door met zijn groene bladeren te waaien alsof het niets was. De helft van de plant kreeg hij geplet, zijn groene ogen boorde zich boos in het groen van de plant. Hij gaf de vegatarie nog een fikse linkse klap. Maar deze was niet onder de indruk, het blad klapte dubbel terwijl een ander Ace zijn rug streelde. De kater reageerde snel en draaide om zijn as heen. Jammer genoeg was zijn gewicht toch de overhand waardoor hij op zijn rug viel. Snel herstelde hij om zich af te schudde en weer op te staan. Toen haalde hij wederom uit richting de nieuwe vijand. Vijandig hapte hij in de plant, zijn mond werd meteen gevuld voor het bittere plant-sap. Met een gezicht vol afschuw sloeg hij beledigt richting de tak. Deze vierde zijn overwinning door mooi terug te vallen op zijn eerdere plaats. Ace hielt zich bezig met de vieze smaak in zijn mond. Bleh, planten waren gemeen. Ineens hoorde hij een stem. De kater keek op om daar de Medicine cat te zien. Littlestream. ‘Hallo,’ reageerde hij kalmpjes. Alsof het allemaal niet was gebeurt. Nope, hij was niet verslagen door een plant… "Mag ik vragen wat je aan het doen bent?" Ace grijnsde wat schuldig. ‘Ik oefen vechten… en er was geen warrior in de buurt… en die plant…’ terwijl hij bijna beschuldigend richting de varen keek.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
If I could, I would fight DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: If I could, I would fight   If I could, I would fight Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 21:39

Algauw keek de kater om, en begroette hij haar terug. ‘Hallo,’ Klonk het als volgt. De poes knipperde even met haar ogen en wachtte nog steeds geduldig af op een reactie op haar vraag. En de grijns die zijn gezicht begon te sieren maakte haar alleen nog maar nieuwsgieriger. ‘Ik oefen vechten… en er was geen warrior in de buurt… en die plant…’ Algauw werd alles haar duidelijk en kon ze het niet laten even zachtjes te lachen. "Het is goed om te trainen. Het maakt niet uit of je het met een plant doet.." Ook al probeerde de poes serieus te klinken, ze was er zeker van dat haar stem lichtelijk was overgeslagen van plezier. "Helaas kan ik je niet helpen, ik kan zelf niets anders dan overweg gaan met kruiden." Miauwde ze opnieuw. Ter vergeefs haalde ze haar schouders op en keek ze naar de kater. Nee, zijzelf had het nooit echt in zich gehad om te kunnen jagen, laat staan vechten.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
If I could, I would fight 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: If I could, I would fight   If I could, I would fight Icon_minitimema 13 okt 2014 - 8:14

Ace grijnsde nog steeds op een beschamende manier terug. Een klein beetje schaapachtig en naïf. Het was natuurlijk niet zo best, hij was gewoon betrapt op zijn plant-trainingen. "Het is goed om te trainen. Het maakt niet uit of je het met een plant doet.." Zijn linkeroor gleed wat verrast naar op zij. Hey, hij werd niet uitgelachen. Woehoe. Ace keek nu wat vrolijker uit zijn groene ogen, nog steeds was het verschil duidelijk te zien. Hij was wat minder enthousiast dan normaal, zijn houding was trotser. Verder was zijn stem de diepte in gegaan. En zijn lichaam had wat vet ingeruild voor spieren. Al was het niet dankzij de plant dat dit zo was gekomen. "Helaas kan ik je niet helpen, ik kan zelf niets anders dan overweg gaan met kruiden." De grote kater hielt zijn kop zijn schuin, nadenkend. Hij kon natuurlijk niks van kruiden maar hoe kon Littlestream het wel weten? ‘Hoe ben je Medicine cat geworden?’ vroeg hij out of the blue, zijn kont al op de grond neerplaatsend. Verhaaltje~


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
If I could, I would fight DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: If I could, I would fight   If I could, I would fight Icon_minitimedo 16 okt 2014 - 17:48

De duidelijk grotere kater hield zijn kop schuin, wat haar aangaf dat een vraag in aankomst was. ‘Hoe ben je Medicine cat geworden?' Vroeg hij plots, waardoor de poes eventjes met haar oortjes wiebelde. Ze was wel gewend geraakt aan die vraag, aangezien ze die al wel vaker dan één keer had gehoord. Maar alsnog vond ze het een akelig verhaal om te vertellen. Aangezien ze dan haar zwakheid moest blootleggen. En dat was iets wat ze alles behalve graag deed. "Ik was te zwak om warrior te worden, en dus ben ik medicine cat apprentice geworden. Met als gevolg dat ik nu medicine cat ben." Vertelde ze in het kort, het hele stuk van haar zieke kittentijd achterwege latende.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
If I could, I would fight 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: If I could, I would fight   If I could, I would fight Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 8:35


Ace was gewoon nieuwsgierig. Was er een spannend ritueel, was ze gewoon enorm slim? Gewoon hoe? Normaal had hij het gewoon voor lief genomen, ze was gewoon een Med. Cat, verder ging hij niet. Maar hij dacht dat ze gewoon een goede apprentice was maar dan beter dan de rest. "Ik was te zwak om warrior te worden, en dus ben ik medicine cat apprentice geworden. Met als gevolg dat ik nu medicine cat ben." Nu fronste de grote kater even. ‘Dus je bent niet enorm slim?’ blijkbaar het punt niet krijgend. ‘Ik dacht dat je gewoon enorm slim was en toen Med. Cat werd…’ Hij klonk wat teleurgesteld. Ace had een spannend verhaal verwacht, dit vulde zijn verwachtingen niet op.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
If I could, I would fight DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: If I could, I would fight   If I could, I would fight Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 15:56

De grote kater begon te fronsen zodra ze uitgesproken was, wat haar vertelde dat hij duidelijk haar antwoord niet had begrepen. ‘Dus je bent niet enorm slim?’ blijkbaar het punt niet krijgend. ‘Ik dacht dat je gewoon enorm slim was en toen Med. Cat werd…’ Een kleine glimlach plaatste zich rond haar lippen. Ze wou nu ook weer niet dat de kater ging denken dat ze niets waard was, dus moest ze wel wat meer informatie meegeven. "Slim moet je sowieso zijn, anders kun je nooit alle kruidennamen onthouden en wat goed is voor welke ziekte of wonde." Begon ze rustig. "Plus, je moet een volhouder zijn. Zeker met een mentor als Smokebreath. Het is niet simpel, en je word dan ook niet gegarandeerd medicine cat zodra je alles kent." Een kleine zucht verliet haar bekje. Zij had geluk gehad dat Smokebreath vervolgens zijn rang had opgegeven, wat haar dus medicine cat maakte. "Ik ben ook merendeels medicine cat apprentice geworden omdat ik al vanaf mijn geboorte in contact kom met kruiden. Ik was vroeger ernstig ziek, en heb heel mijn kittentijd en ook een stukje van mijn apprenticetijd doorgebracht in de medicine den. Nadien bleek het dat ik geschikter ben als medicine cat dan warrior." Vervolgens wierp ze haar blik op Acepaw, hopende dat hij het nu wel zou snappen.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
If I could, I would fight 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: If I could, I would fight   If I could, I would fight Icon_minitimema 20 okt 2014 - 21:06

Littlestream begon alles wat beter uit te leggen. De pluizige kater had meteen het idee dat een kitten had bij het horen van veel letters; verhaaltje. Even tevreden ging hij met een luide plof zitten en luisterde naar de woorden van de grijze kattin. Hij kreeg een hele bonk uitleg over het feit dat je wel zeker slim moest zijn om het te kunnen. De helft van de woorden ving de kater echter niet op waardoor hij enkel de basis van het idee meekreeg. Bij de blik in zijn richting knikte hij bevestigend; ‘Je bent niet super slim maar weet alles van kruiden enco.’ Hij zei het op zo’n nonchalante toon alsof hij er nooit aan getwijfeld had. Even gleed zijn blik weer opzij richting de varen. Deze gaf hij een kleine poke alsof hij er nu iets heel episch van verwachtte. Jammer genoeg wiebelde de plant even op en neer waarnaar het weer stil hing. Wederom teleurgesteld viel een enkel oortje omlaag. Meh, hij zou het maar met gewoon vechten houden. Als hij ooit zou winnen van die verdoemde plant…

OCC;; Flut en laat, sowwy D:


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
If I could, I would fight
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: