I need this breath



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I need this breath

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fawnstep
Member
I need this breath UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: I need this breath   I need this breath Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 17:38

De dag begon al zo'n beetje tot zijn einde te lopen en de meeste patrouilles kwamen terug. Zo ook de jachtpatrouille die de zwarte kattin net zelf had geleid. Ze nam afscheid van de twee andere katten die haar hadden vergezeld en nam de gevangen prooien mee naar de prooistapel. Ze pakte een muisje beet die waarschijnlijk rond het ochtenduur was gevangen en draaide zich toen om, zoekend naar iemand die ze wilde spreken. Door haar neusgaten haalde ze een keer diep adem, en stapte vervolgens op de kater af. Ze legde haar prooi bij haar poten neer en keek toen naar de kater. "Ashdrizzle?"

{Ashdrizzle eerste post}
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I need this breath 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I need this breath   I need this breath Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 17:43

Wat verveeld trapte hij met zijn voorpootje tegen het musje aan, terwijl hij zich op zijn zij had neergelegd en zijn blauwe kijkers op iets ver wegs had gericht. Diep in gedachten verzonken kwam de clan om hem heen op gang, maar leek de grijze warrior zelf stil te staan in de tijd. Waarom gingen de trainingen met Slatepaw zo stroef? Waarom hoorde hij nooit meer iets van zijn kittens? Mentaal haalde hij zijn schouders op. Ach, als zij niets meer van hem wilden weten, dan ging hij ook gewoon verder. Hij was gelukkig met Nightspark en daar ging het om.
Bij het vaag klinken van zijn naam hief hij zijn kop wat op, een paar zandkorrels gleden van zijn korte vacht bij de beweging en gelijk draaide hij zijn oren naar achteren toen hij de zwarte poes voor hem zag staan. Hè nee. Alles behalve.. zij. "Wat?" Vroeg hij, geen moeite doen de tegenzin in zijn stem te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
I need this breath UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: I need this breath   I need this breath Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 17:50

Het leek wel een gewoonte voor hem te zijn geworden om zijn oren naar achteren te draaien als hij haar zag, zoals ook dit keer weer het geval was. Het deed pijn, dat zeker, maar de poes liet niks merken. "Wat?" vroeg hij toen, duidelijke tegenzin in zijn stem. Het was gewoon iets waar de poes al een tijd over had liggen tobben, wel of niet doen? Uiteindelijk had ze ervoor gekozen om het gewoon te doen. Wat had ze te verliezen? Hij haatte haar toch zowat al en het was de moeite waard om het in ieder geval te proberen. "Ashdrizzle, dit moet stoppen. Die eeuwige ruzie tussen ons." Ze was even stil, maar richtte haar ijsblauwe ogen vervolgens weer op de kater. "Ik ben blij voor jou en Nightspark, echt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I need this breath 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I need this breath   I need this breath Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 18:04

"Ashdrizzle, dit moet stoppen. Die eeuwige ruzie tussen ons." Hij drukte zijn oren wat meer naar achteren. Sinds wanneer had zij het recht hem te vertellen wat hij moest doen ..? "Ik ben blij voor jou en Nightspark, echt." De kater kwam in een soepele beweging overeind, nog altijd iets boven haar uitkomende in grootte en keek met een ijskoude blik op haar neer. "Na hoeveel moons van zelfmedelijden is het je gelukt er doorheen te zien?" Grauwde hij. "Wat heb je de kittens verteld, hm? Dat hun vader niet normaal is dat ze hem maar moeten mijden? Of ben ik ziek in mijn hoofd volgens jou?" Siste hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
I need this breath UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: I need this breath   I need this breath Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 18:09

Oké, waarschijnlijk had ze de verkeerde woordkeuze genomen, want er leek weer een woede-uitbarsting aan te komen. De kater rees overeind en torende een stukje boven haar uit, Fawnstep was niet een van de grootste van de Clan. Bang was ze niet, in tegenstelling tot andere keren dat zo'n zelfde situatie zich had afgespeeld. "Na hoeveel moons van zelfmedelijden is het je gelukt er doorheen te zien?" grauwde de kater haar toe. "Wat heb je de kittens verteld, hm? Dat hun vader niet normaal is dat ze hem maar moeten mijden? Of ben ik ziek in mijn hoofd volgens jou?" siste hij. "Ik heb deze ruzie nog nooit gekoesterd of iets in die richting," zei ze en keek de kater aan. Nee, op ruzie uit was ze nooit geweest, maar toch was deze er gekomen toen der tijd. "En ik heb de kittens helemaal níks verteld, als dat is wat je denkt." Haar stem klonk kalm en beheerst, maar ze was veranderd. Ze was niet meer dat zielige katje wat ze altijd geweest was, nee. Ze was Fawnstep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I need this breath 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I need this breath   I need this breath Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 18:26

"Ik heb deze ruzie nog nooit gekoesterd of iets in die richting," De kater verscherpte zijn blik. Tuurlijk niet, want nu had ze ook 'zo goed' gehandeld. "En ik heb de kittens helemaal níks verteld, als dat is wat je denkt." Een lage grom ontsnapte uit zijn keel, terwijl hij haar blik geen enkele seconde losliet. Ze verdiende geen enkel moment van rust, nooit meer. "Denk maar niet dat ik ooit nog normaal met je om zal kunnen gaan, niet na dit alles." Grauwde hij. Nee, moeite doen voor goedmaken deed hij niet. "Dus vertrek weer uit mijn ogen als dit je zielige poging was."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
I need this breath UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: I need this breath   I need this breath Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 18:54

"Denk maar niet dat ik ooit nog normaal met je om zal kunnen gaan, niet na dit alles." De poes nam de moeite niet om haar ogen vol vuur te laten schieten of om haar blik te vernauwen, ze bleef gewoon staan zoals ze al stond. "Dus vertrek weer uit mijn ogen als dit je zielige poging was." De poes was stil en keek de kater recht aan, geen enkele spier in haar lichaam die bewoog. "Nee," zei ze enkel kortaf en keek de kater aan. "Ik bega niet dezelfde fout als eerder, nooit meer. En met dit bedoel ik niet dat ik niks gedaan heb, ik heb juist veel dingen gedaan die waarschijnlijk de oorzaak zijn van dit alles, maar daar heb ik spijt van." De poes had haar ogen nog altijd gericht op de kater, waarom begreep hij haar nu niet gewoon. "Waarom zouden we tot onze verdomde dood zo tegen elkaar blijven doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I need this breath 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I need this breath   I need this breath Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 18:57

Toch bleef het gloedvervelende poesje staan en de irritatie welde op in zijn koude blik. Waarom liet ze het niet gewoon vallen en verviel ze weer in haar zielepootjes staat? Nam ze gelijk weer ongewild kittens van een andere kater, zodat ze weer enig ouder kon spelen voor haar kittens. Dat deed ze toch zo graag? "Waarom zouden we tot onze verdomde dood zo tegen elkaar blijven doen?" Hij trok zijn lip op. "Omdat ik geen onbetrouwbare vrienden wil, dus ga maar weer terug naar waar je vandaan gekomen bent." Zijn geduld was nu echt op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
I need this breath UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: I need this breath   I need this breath Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 19:06

De kater trok zijn lip op, waarschijnlijk van zowel walging als minachting. "Omdat ik geen onbetrouwbare vrienden wil, dus ga maar weer terug naar waar je vandaan gekomen bent." Echter bleef de poes nog altijd staan. "Wie zegt dat ik onbetrouwbaar ben?" zei ze, een wenkbrauw optrekkend. "Ash, je wéét dat ik jou nooit bij de kittens vandaan wilde hebben, denk je soms dat ik zó harteloos zou zijn?" Ze schudde haar kop en keek hem toen aan. Was ze dan echt zo'n monster geweest? "Ik ben waar ik wil zijn, waar ik vandaan kom." Van plan om op te geven was ze niet, al zou het tot haar dood lijden. Nooit meer zou ze zo'n zelfde fout begaan als toen, nooit meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I need this breath 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I need this breath   I need this breath Icon_minitimema 3 nov 2014 - 19:19

Zijn grijs gestreepte vacht kwam deels overeind toen ze hem zo noemde. "Waag het niet mij zo aan te spreken." Siste hij tussen haar door. "Je hebt je 'lieve' maskertje wel eens afgezet in mijn bijzijn, ja." Grauwde hij woedend. Nog steeds wilde ze niet weggaan en langzamerhand gleden zijn nagels uit hun hulsjes. "Heeft die moeder van je je nooit geleerd dat je anderen niet zo moet irriteren? Ik wil dat je uit mijn leven verdwijnt, ik hoef je niet meer te zien. Al helemaal niet als iemand die ik een vriend kan noemen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
I need this breath DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: I need this breath   I need this breath Icon_minitimema 3 nov 2014 - 19:30


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y'
Haar groene blik gleed even rusteloos het kamp rond, niet goed wetende wat te doen. Ze voelde zich al sinds de ochtend niet bepaald lekker, en had dus besloten om even de muffige den te verlaten. Zodra ze het grijze gestalte van Ashdrizzle zag liggen, maakte ze dan ook aanstalten om ernaar toe te trippelen. Maar net toen de poes dit deed, hielt ze alweer halt omdat een maar al te bekende kattin dit ook deed. Haar grijze oortjes spitsten zich naar voren en nieuwsgierig volgde ze Fawnstep met haar groene blik. Haar grijze vacht bleef liggen en rees niet omhoog toen ze de oorlog van woorden hoorde. Echter schoot de poes wel in actie toen ze zag dat de kater zijn nagels ontblootte.
Voorzichtig liep ze er geluidloos naartoe, zich zachtjes naast de grijze warrior zettende. Haar gestalte zag er alles behalve dreigend uit, en ze wist dan ook dat ze nooit in haar leven iemand kon manipuleren met haar 'grootte'. Geweld werkte nooit, misschien in het begin wel maar uiteindelijk keerde het zich altijd tegen je. "Alles oké?" Klonk haar stem bezorgd, zowel om haar zus als de kater die ze zoveel manen lang gekoesterd had in haar hart. Pas sinds kort was ze zich normaal gaan gedragen tegenover hem, en ze herinnerde zich dan ook nog goed hoe ze de vorige keer neutraal deden. Even gleed haar groene blik over Ashdrizzle, om vervolgens ook haar zus te bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
I need this breath UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: I need this breath   I need this breath Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 22:31

"Waag het niet mij zo aan te spreken." De poes kneep haar ogen een tikkeltje samen, maar liet deze al snel weer ontspannen. "Je hebt je 'lieve' maskertje wel eens afgezet in mijn bijzijn, ja." De kater bleek echt boos te zijn en ze zag hoe zijn nagels uit hun hulzen kwamen. "Heeft die moeder van je je nooit geleerd dat je anderen niet zo moet irriteren? Ik wil dat je uit mijn leven verdwijnt, ik hoef je niet meer te zien. Al helemaal niet als iemand die ik een vriend kan noemen." Dit keer had hij een gevoelig punt geraakt. "Waag het niet om ooit nog een woord over mijn moeder te zeggen," siste ze, haar stem niet meer kalm houdend dit keer. Ze deed echt haar best om het weer goed te krijgen, dit alles. Deels voor hem, deels voor de kittens, deels voor haarzelf. "Alles oké?" klonk een andere stem voordat de zwarte poes haar mond weer open kon trekken. Deze sloot ze dan ook en wendde haar blik even af toen ze haar zusje herkende, niet goed wetend welke kant ze het gesprek het beste op kon brengen. "Dat kan je misschien beter aan hém daar vragen," mompelde ze en wierp een snelle blik op zijn nagels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I need this breath 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I need this breath   I need this breath Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 22:48

"Waag het niet om ooit nog een woord over mijn moeder te zeggen," Hij trok zijn wenkbrauw op. Het klonk toch wel als een verleidelijke uitdaging. Een valse glans verscheen in zijn blauwe kijkers, die nog altijd ijs en ijskoud op de zwarte poes, die zich ooit een queen had durven noemen, gericht. Een nieuwe vacht raakte licht die van hem aan en wat verrast keek hij op uit zijn staarwedstrijd met Fawnstep, om recht in de blik van Littlestream te kijken. Zijn nekharen daalden wat, maar stonden nog statisch overeind. "Alles oké?" Gelijk hoorde hij het vervelende zeurstemmetje van Fawnstep, die hij nu zou uitsluiten in zijn kop. "Je zus weet niet wat stoppen betekent." Grauwde hij, Fawnstep niet eens meer aankijkende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
I need this breath DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: I need this breath   I need this breath Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 22:56


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y'
Fawnstep leek niet goed in haar vel te zitten, dat kon ze toch afleiden van de manier waarop ze zich tegenover Ashdrizzle bevond. 'Dat kan je misschien beter aan hém daar vragen,' Miauwde ze al mompelend, duidelijk niet goed wetende wat ze moest zeggen. En dus gleed haar lichte groene blik naar Ashdrizzle, hem niet bepaald kwaad maar juist lichtelijk vriendelijk aankijkende. 'Je zus weet niet wat stoppen betekent.' Grauwde de kater, zijn blik afgeweerd van haar zuster. Ergens wist Littlestream maar al te goed wat hij bedoelde. Ze herinnerde zich namelijk nog goed hoe de zwarte poes eerst had gereageerd op haar nieuwe rang; jaloers. In plaats dat, toen nog Fawnpaw, blij voor haar was geweest, was de poes juist jaloers en kwaad op haar omdat zijn toen wél een actieve mentor had. Echter had Little nooit een keuze gehad, in tegenstelling tot de meeste Medicine cats. Zij móest wel, het was dat of elder worden. En dan was je keuze snel gemaakt.
Een zachte zucht verliet haar bekje terwijl ze haar blik op Fawnstep wierp. "Misschien is het gewoon beter dat je nu even weggaat. Ashdrizzle vind het duidelijk niet leuk dat je er bent, en in plaats van het dan goed te maken, maak je het alleen nog maar erger." Ze wierp haar zus even een troostende blik toe. Ze wist hoe de zwarte krijger zich nu moest voelen, aangezien zijzelf al vele keren door dat proces was gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
I need this breath UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: I need this breath   I need this breath Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 7:10

"Je zus weet niet wat stoppen betekent." Toen de poes opkeek bij deze grauwende woorden zag ze dat hij haar niet eens meer een blik waardig gunde. "Misschien is het gewoon beter dat je nu even weggaat. Ashdrizzle vind het duidelijk niet leuk dat je er bent, en in plaats van het dan goed te maken, maak je het alleen nog maar erger." De poes opende haar mond om iets te zeggen, maar ze gunde Ashdrizzle die lol niet. Ze wierp een snelle blik op haar zuster, duidelijk moeite met de tranen binnen te houden. Waarom kon er nooit iets goed gaan in haar leven? Waarom bleef ze altijd dat stomme buitenbeentje die door niemand vertrouwd werd? Ze gunde de kater geen blik waardig en draaide zich toen om, liep naar de kampuitgang en verdween uit het zicht. Een enkele traan drupte uit haar ooghoek. Zie je wel, veranderen kon ze niet. Ze zou voor altijd die stomme, huilende poes blijven die door het merendeel van de clan veracht en gehaat was. Altijd.

{Fawnstep is het topic uit}
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I need this breath
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: