|
|
 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 1 jan 2017 - 14:04 | |
| Sherlock afleveringen <3  Tears now, sliding down, vicious little streaks You cry, but you won't get to me
|
|
 | |
 Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 1 jan 2017 - 15:25 | |
| JAA SHERLOCK YAASSS <3 ik kan echt niet wachten tbh |
|
 | |
 marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| |
 | |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
 WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 12 jan 2017 - 20:55 | |
| I'm torn tussen dit topic en lucht je hartje, maar here it goes. Ik werd door een van de mensen van mn afgelope stage getagd in een bericht waar ze iemand zoeken voor een archeo project in Mexico, voor vier maanden voor het tekenen van aardewerk. Nu heeft ze mijn naam daar gezet, omdat ik voor haar keramiek heb getekend tijdens mijn stage en ik teken ook als hobby, dus dat soort tekeningen heb ik ook aanleg voor. Nu kon ik het niet laten om toch een mail te sturen om meer informatie te krijgen en interesse te tonen. Het enige is, dit loopt van komende februari, tot mei. Ik moet eigenlijk in deze periode mijn derde bachelor afronden, dus ik heb een mail gestuurd naar de examencommissie om te vragen of dit mogelijk is. Maar man. Ik dacht juist het rustig aan te gaan doen etc. en dan weer naar de Dominicaanse te gaan. Mexico is een droom tho, maar aan de andere kant zou ik helemaal alleen gaan. Er is misschien een optie om enkel 1 maand te gaan op eigen kosten, daarvoor hoeven mijn tekeningen niet de beste te zijn, omdat ik dan daar kom om te leren. Dit zou echter nog steeds in mn afstudeer periode vallen. En ik ben echt een ernorme chicken, maar aan de andere kant weet ik hoe damn belangrijk het is om wel je dromen te volgen en kansen te pakken wanneer je ze krijgt, want wat ik zei, Mexico is een droom en dit zou betekenen dat ik daar minstens een maand zou mogen werken. K voel me net Bilbo, want ergens wil k best een avontuur, maar aan de andere kant ben ik zeer gesteld op mn comfortzone.  Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
 | |
 Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 29 jan 2017 - 10:32 | |
| Wanneer je zo gespannen bent als een springveer, maar dat komt door alle leuke dingen waar je zo naar uitkijkt. Dat is een goed ding toch c: .  I'm hunting with StarClan #ButterForPresident |
|
 | |
 WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| |
| |
 | |
 Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 29 jan 2017 - 10:48 | |
| Ja dat begrijp ik. Dan is het ook gewoon duidelijk voor jezelf. Ik hoop echt voor je dat ze volgend jaar ook iets doen :3 .  I'm hunting with StarClan #ButterForPresident |
|
 | |
| |
| |
 | |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 29 jan 2017 - 11:10 | |
| Ja dat is ook wel fijn, met dilemma's blijven zitten wordt je alleen maar rusteloos van.  I'm hunting with StarClan #ButterForPresident |
|
 | |
 Marijn 52 Actief ''If there's nothing in the darkness, then why do you lie awake?''
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 4 feb 2017 - 1:48 | |
| Vandaag like 5 uren achter elkaar achter een keyboard/synthesizer/piano ding gezeten, en nu kan ik dus een stukje al best goed uit m'n hoofd spelen. Ik vind het ook nog eens awesome om te doen, - het is nu alleen nacht, dus kan ik niet spelen xD - ik kan niet wachten om vaak te oefenen en er dan steeds beter in te worden :3. Ik dacht altijd dat het 1 jaar duurde voordat je 1 liedje perfect kon spelen, dat was waarom ik die piano nooit aan durfde te raken omdat het toch onmogelijk was. maar eigenlijks is het niet vreselijk moeilijk-
of ik heb gewoon een makkelijk liedje maar eh xD ik ben blij dat ik iets heb gevonden dat ik leuk vind om te doen ^^ |
|
 | |
| |
| |
 | |
 D' 201 Afwezig
| |
| |
 | |
 Nathalie 4727 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 6 maa 2017 - 23:21 | |
| Ik was een jaar of 6, denk ik, toen ik mijn eerste beste virendin maakte. Ik mocht nog niet echt alleen buiten spelen, maar omdat zij tegen over mij woonde, mocht het wel. Het waren onze moeders die ons kennis lieten maken. "Toe maar, ze is aardig, ga maar met haar spelen," en daar begon het. Ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Ze woonde er nog maar net, de verhuisdozen werden nog uitgepakt bij haar thuis. Onze vriendschap werd enorm hecht we speelde elke dag en ik baalde enorm als ik niet met haar kon spelen, omdat ik huisarest had, of omdat zij straf had gekregen, of omdat zij er gewoon niet waren. We deelde de grootste fantasieën en breidde deze uit in allerlei spelletjes, rollenspelen. We droomden, we stoeiden, we klommen in bomen en kwamen samen thuis met kapotte kleding, of enorm vies waardoor we direct in bad moesten. Soms bij haar thuis, soms bij mij thuis. Als het om logeren ging, was het bij haar thuis. Toen ik een jaar of 9 was verhuisde ze naar een andere buurt, een groter huis. Ik begon haar toen minder te zien. Het moest maar net kunnen of uitkomen, want in eerste instantie moest ik gebracht en gehaald worden. Toen ik 12 was zag ik haar niet meer. Ik had nieuwe vrienden gemaakt en ging richting de eerste klas. Op mijn 13de heb ik haar voor het laatst gezien. Nu, ik ben 20 jaar en we zijn weer in contact gekomen. Ze heeft geen social media, alleen whatsapp. Ik heb gezocht, regelmatig, maar ik was ook haar achternaam vergeten. Twee weken terug heb ik het opgegeven. Het zou me niet lukken om ooit nog in contact met haar te komen, tenzij ik haar tegen kom en we elkaar herkennen. Want 7 jaar geen contact is enorm lang. Ook haar broertje heeft geen social media, maar mijn zusje kwam haar vandaag tegen. Mijn zusje wist dat ik nog regelmatig aan haar dacht: "hoe zou het met haar gaan? Hoe ziet ze er nu uit? Zal ze enorm veranderd zijn? Zullen we nog gelijke interesses hebben?" Aan haar broertje vroeg mijn zusje naar de telefoonnummer van haar en zo ben ik nu, vandaag, weer met haar in contact gekomen. We hebben zoveel gemeen, muziek, we zijn allebei vegan (hoe toevallig is dat?), we lezen dezelfde boeken en houden van ratjes. Zondag zal ik haar weer voor het eerst gaan zien en ik vind het best wel spannend. Zal de klik er net zo zijn als via de app? Vast wel. Er raast van alles door me heen, zoveel emoties, ik heb gehuild, hardop gelachen, ik weet het niet, maar ik voel me enorm emotioneel. Hoe is dit mogelijk? Ik bevat het allemaal nog niet, maar ik ben enorm blij.
Het lijkt wel alsof alle speciale mensen terug keren in mijn leven. Eerst, een jaar geleden mijn vriend, Joël, al even onverwacht en verrassend en nu mijn aller eerste vriendin ooit. Ik hoop dat onze vriendschap weer net zo hecht zal worden als vroeger.   - .:
- Thanks Waz <3:
|
|
 | |
 The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 7 mei 2017 - 21:16 | |
| - Redpetal schreef:
- Bo, I love you <3
Ik weet ook niet waarom hoor (a) Je karakters zijn altijd zo realistisch maar wel origineel. Ik hou van de manier waarop je post, het is altijd geloofwaardig, nooit overdreven. En toch zijn ze allemaal anders! Daarbij zie ik je ook als een voorbeeld. Een soort grote zus, om het zo te zeggen c: Ik wou dat je echt mn grote zus was, dat was zo awesome geweest <3 This made my day! Gwn een beetje positiviteit die me echt zo goed liet glimlachen, voelt goed!<3  Rip Augurkielurkie  - ♥:
|
|
 | |
 Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 8 mei 2017 - 17:35 | |
| Dus nu is het uit tussen mij en Joël en ik had niet verwacht dat dit zo goed zou vallen. We zijn nu vrienden en het lijkt nu al veel beter te werken, gewoon vrienden c: |
|
 | |
| |
| |
 | |
 Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 9 jun 2017 - 16:19 | |
| - Firedance schreef:
- Jaaaa we gaan naar KupoCon in Londen!!! T is een conventie met alleen maar Final Fantasy en de helft van de kaartjes is al binnen een half uur uitverkocht net. Maar wij hebben kaartjes aaaah <333333
Ik kan niet wachten omfg dat weekend gaat echt amazin worden!!!! 
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
 | |
 Kiki 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 11 jun 2017 - 11:35 | |
| Uhhmmm ik kom hier even hypen over het feit dat mijn fursuit (waar ik al welgeteld een jaar op wacht) deze week klaar is B)   Indra King of Gods |
|
|
 | |
 Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic ma 12 jun 2017 - 15:17 | |
| Ik heb me ingeschreven voor de opleiding sociaal-maatschappelijk dienstverlening niv4 voor als ik niet naar het havo kan/mag. En ik heb me er ook bij neer gelegd en heel eerlijk heb ik eigenlijk ook wel zin in een meer beroepsgerichte opleiding. En aangezien wiskunde wel vereist is, kan ik altijd havo-wiskunde naast die mbo4 opleiding gaan doen.
Hoe dan ook, ik vind het heel positief omdat ik altijd de lat zo hoog voor mij neer leg en moeilijk genoegen kan nemen met iets wat dat niet is. Maar nu dus wel en dat vind ik een vooruitgang en positief c: |
|
 | |
 Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
 | |
|