On stranger tides | SPT



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 On stranger tides | SPT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Coppersong
Member
On stranger tides | SPT DPKsfdL
Daan
131

CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coppersong
BerichtOnderwerp: On stranger tides | SPT   On stranger tides | SPT Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 11:19

De middag begon al een beetje op z'n einde te lopen. De grote, birmaanse kater was gewend geraakt aan het leven in WindClan, maar toch had hij nog altijd het gevoel dat velen hem nooit helemaal zouden accepteren. Queens hielden hun kittens uit zijn buurt en bij het eten zat hij meestal alleen. Voor de rest was hij daarin tegen wel een trouwe, loyale en sterke krijger, maar hij kreeg gewoon niet de kans om zich te bewijzen.

[Eerste post voor Everstar]
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
On stranger tides | SPT Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: On stranger tides | SPT   On stranger tides | SPT Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 11:39

Everstar legde de twee konijnen op de prooistapel. Dik kon je ze niet noemen, maar ze waren in ieder geval niet heel mager. Ze liep het kamp weer uit en zag een eind verderop Coppersong. Een van de weinige oud-SkyClanners die naar WindClan waren gekomen. De meesten van hen waren hun deputy naar ThunderClan gevolgd. Everstar liep naar hem toe. "Hallo, Coppersong", miauwde ze. "Hoe gaat het?" Ze moest weten of de SkyClanners zich goed in de clan mengden. Ze konden geen SkyClanners blijven, die clan bestond niet meer. Ze konden geen band meer hebben met hun oud-clangenoten die naar de andere clans waren gegaan. Daarom was het van belang dat ze echt een deel van WindClan werden, maar Everstar had het idee dat dat nog niet volledig zo was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coppersong
Member
On stranger tides | SPT DPKsfdL
Daan
131

CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coppersong
BerichtOnderwerp: Re: On stranger tides | SPT   On stranger tides | SPT Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 11:56

"Hallo, Coppersong," mauwde een onbekende stem toen plots. De Birmaanse kater hief zijn kopje en keek toen recht in de ogen van zijn nieuwe leider, Everstar. "Hoe gaat het?" mauwde de poes toen. De kater haalde wat nonchalant zijn schouders op. "Alles gaat zo z'n gangetje, denk ik. Op het feit na dat ik gewoon nog moet wennen aan WindClan." Hij had besloten om gewoon eerlijk te blijven. Everstar leek hem wel een slimme kattin en die zou het doorhebben als hij alles probeerde te verbloemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
On stranger tides | SPT Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: On stranger tides | SPT   On stranger tides | SPT Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 12:08

"Alles gaat zo z'n gangetje, denk ik. Op het feit na dat ik gewoon nog moet wennen aan WindClan", antwoordde Coppersong schouderophalend. Everstar knikte. "Ik hoop dat er geen problemen zijn?" Niet iedere kat was even blij geweest met de komst van de SkyClanners. Everstar zelf was in het begin geen groot voorstander van het idee geweest, maar ze besefte wel dat toen ze eenmaal ingestemd ad, ze het ook goed moest doen. De nieuwe katten waren nu WindClanners en zo moesten ze zich voelen. Ze had geen grote problemen opgemerkt, maar misschien waren er kleinere dingen die ervoor konden zorgen dat de nieuwelingen zich niet welkom voelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coppersong
Member
On stranger tides | SPT DPKsfdL
Daan
131

CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coppersong
BerichtOnderwerp: Re: On stranger tides | SPT   On stranger tides | SPT Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 12:14

De rode kattin knikte vervolgens bij zijn antwoord. "Ik hoop dat er geen problemen zijn?" vroeg ze toen. De grote kater schudde zijn kopje, maar dacht voor de zekerheid nog even na. "Het enige is dat men aan mij niet zo veel heeft als jager. Ik bedoel, SkyClan was gewent om vanuit de bomen te jagen en ik heb nog nooit van mijn leven een konijn weten te vangen. Eekhoorns, dat is iets waar ik altijd goed in was. Vogels ook wel, maar niet zo op het open veld zoals nu. Daarom mislukken mijn jachten nog wel eens." Hij keek zijn leider even aan en ging toen rustig zitten, waarna hij zijn pluizige staart om zijn poten heen sloeg en zijn blauwe ogen weer op de rode kattin liet rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
On stranger tides | SPT Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: On stranger tides | SPT   On stranger tides | SPT Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 12:22

Coppersong schudde zijn kop. "Het enige is dat men aan mij niet zo veel heeft als jager. Ik bedoel, SkyClan was gewent om vanuit de bomen te jagen en ik heb nog nooit van mijn leven een konijn weten te vangen. Eekhoorns, dat is iets waar ik altijd goed in was. Vogels ook wel, maar niet zo op het open veld zoals nu. Daarom mislukken mijn jachten nog wel eens", vertelde hij wel. Everstar fronste even en knikte nadenkend. Dat probleem was precies wat ze had gehoopt te verhelpen door bij aankomst van de SkyClanners hen een begeleider te geven, die hen kon leren als een WindClanner te leven. Blijkbaar had dat niet helemaal geholpen. "Dat is nogal een probleem. Iedere warrior in de clan moet kunnen jagen, de clan moet gevoed worden. Zeker nu bladkaal er weer aankomt is het belangrijk dat iedereen zijn steentje bij kan dragen." Ze keek Coppersong aan. "Ik kan je een soort trainingen geven", stelde ze voor. "Je hebt misschien niet de perfecte bouw voor het jagen op konijnen, maar alles is tot op zekere hoogte te leren. Ik kan je in ieder geval de technieken bijbrengen." Ze had sinds Whitepaw Whiteberry was geworden geen apprentice, dus dit kon prima. Het zou wel lastig worden. Coppersong viel met zijn grotendeels witte vacht nogal op en hij was groot en ook nog eens langharig. Duidelijk niet gemaakt om op konijnen te jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coppersong
Member
On stranger tides | SPT DPKsfdL
Daan
131

CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coppersong
BerichtOnderwerp: Re: On stranger tides | SPT   On stranger tides | SPT Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 12:31

"Dat is nogal een probleem. Iedere warrior in de clan moet kunnen jagen, de clan moet gevoed worden. Zeker nu bladkaal er weer aankomt is het belangrijk dat iedereen zijn steentje bij kan dragen." Hun blikken kruisten en de grote kater knikte een keer, dat was iets wat hem ook wel wat dwars had gezeten. Straks kon hij niks anders doen dan eten en zouden er andere katten honger leiden vanwege hem. "Ik kan je een soort trainingen geven", stelde de rode kattin toen aan hem voor. "Je hebt misschien niet de perfecte bouw voor het jagen op konijnen, maar alles is tot op zekere hoogte te leren. Ik kan je in ieder geval de technieken bijbrengen." Een glimlachje verscheen op zijn snuit en hij knikte toen, dat zou wel een goed idee zijn. Misschien zou het niet lukken, maar het was altijd het proberen waard. "Oké dan, wanneer beginnen we?" mauwde hij toen en keek weer naar Everstar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
On stranger tides | SPT Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: On stranger tides | SPT   On stranger tides | SPT Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 19:21

Coppersong zag ook wel wat in het idee. Hij stemde meteen in en vroeg wanneer ze zouden beginnen. "Nu", zei Everstar. "Als je het niet druk hebt met iets anders, maar ik geloof niet dat je ergens mee bezig was?" Waarom zou ze het uitstellen? Dit was een prima moment om te beginnen. "Ik neem aan dat je het territorium inmiddels kent, maar ik weet niet of je het gebied ook al ten volle kan benutten", begon ze en ze dacht even na. Op welke plaatsen zou Coppersong minder in het nadeel zijn, of zelfs in het voordeel? "Bij de Outlook Rock kan je SkyClan-geschiedenis van pas komen. Als je op de rots klimt, kun je vanaf daar konijnen op de grond bespringen. In de heidevelden is het gras zo lang dat zelfs een kat van jouw omvang erin verborgen kan blijven voor prooi. Er leven daar meer muizen dan konijnen, waarschijnlijk zijn die voor jou ook makkelijker te vangen. Bij het meer kun je wachten tot een dier aan het drinken is, dan let het vaak minder goed op."
Terug naar boven Ga naar beneden
Coppersong
Member
On stranger tides | SPT DPKsfdL
Daan
131

CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coppersong
BerichtOnderwerp: Re: On stranger tides | SPT   On stranger tides | SPT Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 15:33

"Nu," zei Everstar vervolgens, waarop de birmaan kort grijnsde. "Als je het niet druk hebt met iets anders, maar ik geloof niet dat je ergens mee bezig was?" De kater schudde zijn hoofd van nee, en wachtte toen af hoe de training zou gaan beginnen. "Ik neem aan dat je het territorium inmiddels kent, maar ik weet niet of je het gebied ook al ten volle kan benutten," mauwde de rode kattin toen en de kater knikte. "Bij de Outlook Rock kan je SkyClan-geschiedenis van pas komen. Als je op de rots klimt, kun je vanaf daar konijnen op de grond bespringen. In de heidevelden is het gras zo lang dat zelfs een kat van jouw omvang erin verborgen kan blijven voor prooi. Er leven daar meer muizen dan konijnen, waarschijnlijk zijn die voor jou ook makkelijker te vangen. Bij het meer kun je wachten tot een dier aan het drinken is, dan let het vaak minder goed op." De kater grijnsde toen de kattin het had over zijn grote omvang, iets waaraan je meteen kon zien dat hij geen doorsnee Windclan kater was. "Oké," mauwde hij toen, nu moest hij het wel allemaal onthouden, maar dat zou geen al te groot probleem worden, right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
On stranger tides | SPT Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: On stranger tides | SPT   On stranger tides | SPT Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 10:53

Coppersong knikte een paar keer tijdens haar verhaal en zijn reactie was na afloop was redelijk kort. "Oké," zei hij. Maar goed, veel meer dan dat viel er ook niet te zeggen. Hij moest gewoon onthouden wat ze allemaal had verteld. Everstar knikte. "Goed. Ik heb geen idee hoe je op eekhoorns jaagt, maar ik kan me voorstellen dat het niet bepaald hetzelfde is als jagen op konijnen. Het zijn dieren die nogal verschillend in elkaar zitten. Wat weet je allemaal over konijnen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
On stranger tides | SPT
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: