Dark night, dark day. (oefenpost)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dark night, dark day. (oefenpost)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Weaselfang
Member
Dark night, dark day. (oefenpost) DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Weaselfang
BerichtOnderwerp: Dark night, dark day. (oefenpost)   Dark night, dark day. (oefenpost) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 14:43

Zachte pootstappen liepen in de witte sneeuw, een spoor achterlatend. Een jonge warrior met heldere vacht zocht naar prooi. Een licht briesje maakte dat de sneeuw nog kouder aanvoelde dan normaal. Ambergele ogen priemden in de sneeuw op zoek naar een spoor van een vogel. Haar voorkeur ging altijd uit naar de vliegende wezens, ze waren een uitdaging om te vangen en zaten niet verscholen in hun holletjes onder de grond. De donkere dagen waren dan ook duidelijk aangekomen, het was koud en donker in de nacht, zeker als je geen familie had om op terug te kunnen vallen, waren dit sombere tijden.
Weaselfang ontblootte haar tanden zodra een onbekende geur, die met de wind meegekomen was, haar neus binnendrong. Ze snoof zachtjes, ze was een kat van weinig woorden, toch betekende dat niet dat ze op haar mondje gevallen was. Haar haren schoten langzaam overeind en haar nagels priemden in de grond. Haar krachtige poten zette zich vast in de sneeuw, klaar voor wat er ook zou kunnen gebeuren.
Ergens achter haar ritselde een bosje, de kattin draaide zich met een zachte grauw om. Bijna niet hoorbaar maar genoeg om het magere muisje, dat misschien maar een hap eten waard was geweest, weg te jagen. Haar licht gevlekte en gestreepte vacht viel dan ook duidelijk op in de sneeuw. Wat zou het toch handig zijn geweest, als ze een witte vacht had. Een perfecte schuilkleur in de kou, de barre tijden van honger.
Haar zachte staart zwiepte krachtig heen en weer. Ze zou niet terug komen in het kamp zonder dat ze een prooi had. Ze liet haar haren weer wat zakken nu ze zich niet meer bekeken voelde en zette haar tocht in de kou voort. Sporen achterlatend in de eeuwige witte sneeuw.

Tips zijn welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Dark night, dark day. (oefenpost) DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dark night, dark day. (oefenpost)   Dark night, dark day. (oefenpost) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 14:57

Haha, het enige wat ik te zeggen heb is: ren naar de RPG nuuuuu! Je post is helemaal goed, leuk om te lezen, en ik zou er op willen reageren. Very Happy Je profiel zegt je naam nog niet; heb je je hier net aangemeld? En heb je al ervaring met rpgen? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Weaselfang
Member
Dark night, dark day. (oefenpost) DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Weaselfang
BerichtOnderwerp: Re: Dark night, dark day. (oefenpost)   Dark night, dark day. (oefenpost) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 15:19

Dankje, zegt mijn naam nog niet? Nog niet zo lang geleden aangemeld maar wel al geaccepteerd in een clan... Ja ik heb wel ervaring met RPG maar heb het al een poos niet meer gedaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Dark night, dark day. (oefenpost) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Dark night, dark day. (oefenpost)   Dark night, dark day. (oefenpost) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 15:37

Ik denk dat Eef bedoelt dat je je naam nog niet in je profiel hebt gezet :3 maar je mag heus anoniem blijven hoor ;p

Ik vind het prachtig!! Mij viel het enkel op dat je in het begin veel korte zinnentjes plaatste als 'Een jonge warrior met heldere vacht zocht naar prooi.', ' Een licht briesje maakte dat de sneeuw nog kouder aanvoelde dan normaal.' Allé geen echt korte zinnen maar weinig komma's, wat ik niet echt gewend ben Wink Maar ik neem aan dat je dat expres deed, doe ik ook wel eens. En echt een mooie post heb je daar gemaakt amai, als ik wist dat je al zo geweldig kon schrijven dan zou ik je niet eens voorgesteld hebben eerst een oefenpost te schrijven dus laat dat topic tussen Cyb en Weasel maar beginnen! Ik stuur je wel een pm. Ik heb niets op aan te merken.
Je naam is nog niet gekleurd, dan word hij geel (want Weasel zat in tc toch?) maar dat komt wel, dat duurt soms wel een weekje of wat en je mag ondertussen al wel posten hoor.

Ik zou zeggen.. 'Welkom op warriorcats en je gaat een mooie RPG tijd tegemoet Wink'
Terug naar boven Ga naar beneden
Weaselfang
Member
Dark night, dark day. (oefenpost) DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Weaselfang
BerichtOnderwerp: Re: Dark night, dark day. (oefenpost)   Dark night, dark day. (oefenpost) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 16:44

Haha, dankje!
Ja dat deed ik expres, ben niet zo van alleen maar lange zinnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dark night, dark day. (oefenpost)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: