Dare to judge me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dare to judge me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Walnutdrop
Member
Dare to judge me DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Dare to judge me   Dare to judge me Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 12:07

Walnutpaw sprong over grote pollen gras heen, terwijl ze zich weg maakte van de monsters. Eindelijk, ze was weer in het kamp. Het was alweer een tijdje geleden dat ze hier had rondgelopen, de laatste tijd voor zo ver ze wist, was ze altijd weg geweest. De poes stak haar neusje de hemel in en genoot van de frisse geuren die ze al zo een lange tijd gemist had. De laatste paar weken was ze eigenlijk nooit meer te vinden in het kamp of op het territorium, maar ja, je kon het haar niet kwalijk nemen, de buiten wereld was ook zo groot en geweldig. En ze zorgde er altijd voor de ze wel iets te eten mee nam voor haar clan uiteindelijk. Walnut was een Windclanner, en dat wilde ze blijven ook!

+Barkpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Dare to judge me JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Dare to judge me   Dare to judge me Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 21:35

Een paar donkere ogen staarden naar het gedaante dat zich tussen het hoge gras begaf. Bark's oren lagen in zijn nek en een geamuseerde glimlach sierde z'n snoetje. Hij was niet op jacht deze keer. De laatste tijd maakte hij van elk ding een spel, een spel om zo z'n vecht technieken te verbeteren. Hij wilde niet nog eens afgaan. Hij moest zich gewoon eens kunnen bewijzen. De apprentice hield zijn staart stil en hield een kort moment zijn adem in, zoals hij van Whitelion had geleerd. Plots sprong hij op en vloog op jonge poes af. Met een enkele beweging duwde hij haar tegen de grond en zette zijn poten op haar schouders, zodat ze zich niet meer recht kon trekken. Hij moest toegeven dat hij de laatste tijd flink verbeterd was in zijn technieken. "I've got you," grijnsde de kater trots.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Dare to judge me DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Dare to judge me   Dare to judge me Icon_minitimema 16 feb 2015 - 15:57

Een verloren miauw was te horen toen Walnut opeens een gewicht tegen zich aan voelde vallen, het was te snel om bij na te denken en voordat ze het wist lag ze op de grond, met een kater boven zich. 'I've got you,' De poes keek hem aan en stak haar tong uit, zover ze wist was dit Barkpaw. 'Wauw, nu ben je echt iemand.' Miauwde ze terwijl een grote grijns op haar snoet ontstond, het sarcasme droop er gewoon vanaf. Ze zette haar achterpoten op zijn buik en keek hem uitdagend aan. Ze was misschien niet te sterkste, maar ze had heus wel wat trucjes geleerd. 'Laat je me nog gaan of moet ik het zelf doen Barkie?' Zei ze spottend. Ze wist dat Barkpaw graag een warrior wilde zijn, respect was belangrijk voor hem, of zo dacht ze. Dus een beetje spotten met zijn naam kon geen kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Dare to judge me JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Dare to judge me   Dare to judge me Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 12:50

'Wauw, nu ben je echt iemand.' De grijns op zijn snoetje verdween niet direct bij haar sarcastische opmerking. Het enige wat veranderde was dat zijn ogen zich wat versmalden toen ze haar achterpoten tegen zijn onderbuik drukte. 'Laat je me nog gaan of moet ik het zelf doen Barkie?' Barkpaw's oortjes zakten diep in zijn nek bij haar opmerking. Met nog een laatste duw tegen haar schouders te geven, drukte hij zich weg van de apprentice. "Well, jij bent saai," merkte hij droogjes op en draaide zich vervolgens weer wat naar haar toe. Hij keek haar geïrriteerd aan toen het eenmaal tot hem doordrong. "En noem me nooit meer zo." gromde hij en richtte zich wat op, zodat hij terug wat groter leek als haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Dare to judge me DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Dare to judge me   Dare to judge me Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 16:41

De kater liet haar al snel gaan en gaf een geïrriteerde blik, met een verveelde blik keek ze terug. "Well, jij bent saai," De poes trok haar wenkbrauwen op en keek hem even aan voordat ze in lachen uitbarstte. Ze had nog nooit gehoord dat ze saai was, en het gaf haar een geweldige slappe lach. Ze was raar, dat was wat ze was. "En noem me nooit meer zo." Walnut ging zitten en probeerde zo serieus mogelijk te kijken, maar de lachstuip van net was nog niet helemaal over en haar lippen krulde zich al weer in een lach. 'J-ja so-sorry' miauwde ze half lachend.

-Sorry kort ;C
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dare to judge me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: