Talking [+Shrewie]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Talking [+Shrewie]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Innerstar
StarClan
Talking [+Shrewie] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Talking [+Shrewie]   Talking [+Shrewie] Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 18:35


Soms werd het allemaal gewoon even veel. Nadat de deputy alles had geregeld. Sunhigh Patrols en alvast de Moonhigh Patrols was Innerghost weg gegaan van het kamp om even te rennen. Ze was ook blij, nu Leopardgaze haar partner was. Het deed haar goed en gaf haar nieuwe energie. Dit betekende niet dat al het andere haar niet meer dwars zat. Fallentear en Whitelion met hun kittens en al het andere wat Whitelion veroorzaakte en had veroorzaakt. Ook had ze last van argwaan naar de loyaliteit van vooral de jongere katten, gezien ze het leven niet serieus genoeg namen en gewoon vrienden werden met katten buiten Shadowclan. Dan had je ook nog Flamepath. Veel, veelte veel. Na het stuk rennen had ze ook even gejaagd. Het was niet veel, maar met een waterrat kwam Innerghost het kamp binnen. Direct liep ze door naar de Leaders den, een babbeltje met Shrewstar, haar leader en vriendin kon wel even helpen. Ze legde de rat voor haar poten neer. "Shrewstar, kan ik binnen komen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Talking [+Shrewie] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Talking [+Shrewie]   Talking [+Shrewie] Icon_minitimema 23 feb 2015 - 13:10

Het was een lange nacht geweest, omdat ze weer eens de wacht had gehouden over het kamp. Jongen warriors hoefden niet al hun slaap te verdoen voor het kamp, dus had zij maar een keer een ronde overgenomen. Net toen ze wat rustig in was gedoezeld hoorde ze van uit de gewonde wereld een bekende stem. "Shrewstar, kan ik binnen komen?" Nog wat moe opende ze een van haar groene ogen. "Ja, dat mag." Murmelde ze, haar stem bedekt met een dikke laag slaap. Ze kwam nog wat wankel overeind en keek door de ingang van de den, ah Innerghost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Talking [+Shrewie] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Talking [+Shrewie]   Talking [+Shrewie] Icon_minitimema 23 feb 2015 - 17:07

Innerghost had wel wat tijd nodig met Shrewstar, vertellen wat Otterflight haar deze dag nog had verteld, vertellen over de patrouille van de afgelopen nacht, en vertellen over haar eigen problemen. Ze moest gewoon even praten. Het leek een eeuwigheid te duren, maar eigenlijk kwam de reactie van Shrewstar vrijwel meteen. Innerghost stapte naar binnen. "Hallo, Shrewstar," murmelde Innerghost. "Ik hoop dat je genoeg tijd hebt voor een hele waslijst aan updates en andere rotzooi," miauwde de deputy met een zwakke glimlach op haar gelaat. "Eerst het goede, of het slechte nieuws?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Talking [+Shrewie] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Talking [+Shrewie]   Talking [+Shrewie] Icon_minitimedi 24 feb 2015 - 12:34

Oh nee, niet heel veel om te melden! Zo vroeg voor haar was dat niet goed, want haar slaperige hoofd zou het niet allemaal kunnen handelen. "Begin maar met het goede nieuws, dan kan ik wakker zijn voor wanneer het slechte nieuws begint." Glimlachte de zwart witte poes nog wat duf en begon haar vacht maar een paar likken te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Talking [+Shrewie] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Talking [+Shrewie]   Talking [+Shrewie] Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 9:06

"Begin maar met het goede nieuws, dan kan ik wakker zijn voor wanneer het slechte nieuws begint." Innerghost grijnsde. "Leopardgaze is nu officieel mijn partner," snorde ze met een warme glimlach. Hij maakte haar gelukkig. Was het wel vrij snel gegaan, maar Leopardgaze had haar gesteund tijdens de break-up tussen haar en Flamepath. Toch was er nog wel een soort band die Flamepath en Innerghost verbond en dat waren hun kittens. Die band voelde ook pijnlijk aan, maar dat had z'n tijd nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Talking [+Shrewie] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Talking [+Shrewie]   Talking [+Shrewie] Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 11:08

Ze knipperde nog de laatste slaap uit haar ogen en hoorde toen het nieuws. Heel even keek ze wat verbaasd op, maar stapte toen naar Innerghost toe en drukte haar neusje kort tegen haar oor. "Gefeliciteerd, hij zal je vast gelukkig maken." Glimlachte ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Talking [+Shrewie] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Talking [+Shrewie]   Talking [+Shrewie] Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 11:18

Shrewstar drukte haar neus tegen haar oor en zei dat hij haar vast gelukkig zou maken. Dat geloofde Innerghost zelf dus ook. "Ik hoop dat Flamepath het zal accepteren, of in ieder geval respecteren," murmelde Innerghost. Vervolgens haalde ze diep adem en ging ze zitten. "Oké, goed. Nu de rest..." zuchtte ze. "Ik krijg het idee dat warriors maar gewoon doen, in plaats van overleggen en updates bij ons afleveren," begon Innerghost maar. "Zoals gisteren. Otterflight kwam naar mij, zij en Aurorapaw hadden een Riverclan apprentice gevonden op ons territorium. Zonder eerst naar ons te komen, zijn ze gewoon naar Riverclan kamp gegaan en zijn er achter gekomen dat Riverclan een nieuwe leader hebben, Butterstar," vertelde Innerghost. "Mijn punt is; als warriors niet vertellen waar ze mee bezig zijn, weten wij niet wat ons mogelijk te wachten staat," sprak Innerghost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Talking [+Shrewie] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Talking [+Shrewie]   Talking [+Shrewie] Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 11:34

Hmm ja ex-partners konden nog heel lastig zijn, maar het zou wel goed komen. Het kwam niet altijd goed, maar Innerghost had al zolang zoveel te verduren gekregen, dat starclan ooit eens vriendelijk moest zijn. Het volgende bericht was het slechte nieuws en met een fronsje keek ze de deputy aan. "Hm, dat klinkt wel als het oude respectloosheids probleem." Murmelde ze. "Ik zal het er eens over hebben, maar ik denk dat warriors vooral denken dat er geen tijd is om helemaal naar ons toe te komen. De volgende keer moeten ze die apprentice maar naar het kamp brengen." Antwoordde ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Talking [+Shrewie] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Talking [+Shrewie]   Talking [+Shrewie] Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 11:40

Innerghost knikte instemmend bij de woorden van Shrewstar. "Ja, inderdaad. Tevens zouden zulke indringers daardoor sneller hun lesje leren," verklaarde Innerghost. "En, wat vind jij? Naar mijn idee gaan de jonge warriors en apprentices nog steeds teveel om met katten buiten Shadowclan. Zo betrapte ik Foxpaw laatst met een Riverclan apprentice, Hawkpaw. Daarnaast ruik ik vaak genoeg de gemengde geuren van Shadowclan en bijvoorbeeld Thunderclan, of zelfs Windclan. En dan geen geuren waarin spanning te bespeuren is," zuchtte de Deputy. "Ik had gedacht duidelijk te zijn geweest met mijn preek," peinsde Innerghost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Talking [+Shrewie] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Talking [+Shrewie]   Talking [+Shrewie] Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 12:46

Oh nee, het ging weer over die buitenclanse vriendschappen. Met een zucht schudde de zwart witte poes haar kop. "Ik weet ook niet wat we er aan kunnen doen, al lijkt Tallshadow zijn lesje nu wel iets van geleerd te hebben, de rest blijkbaar nog niet." Murmelde ze. "Een lang verhaal doen na een ceremonie lijkt geen nut te hebben, we moeten een andere manier vinden om venijn te pompen in de jonge katten. Misschien kunnen we beter beginnen in de nursery? Steeds een klein groepje van kittens onderwijzen in de gevaren van de andere clans? Dan zullen ze al vroeg denken dat het niet goed is om met andere clans te praten en vriendelijk te doen. En als de leader of de deputy langskomt om iets te vertellen, zal het een grote impact hebben dan een warrior."
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Talking [+Shrewie] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Talking [+Shrewie]   Talking [+Shrewie] Icon_minitimevr 27 feb 2015 - 9:38

Opnieuw knikte Innerghost instemmend. "Dat lijkt mij inderdaad een goed iets," stemde Innerghost in met Shrewstar. "Hoe gaan we het nu doen met Windclan?" Besloot Innerghost te vragen. Ze wist dat er een aanval aan zat te komen, de deputy had niet voor niets extra trainingen ingelast. Maar wanneer precies had ze het nog niet over gehad met Shrewstar, daar was nu ook mooi het moment voor. De aanval inplannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Talking [+Shrewie]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Leaders den-
Ga naar: