[O P E N] Twin Skeletons



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [O P E N] Twin Skeletons

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Irresistible
Member
[O P E N] Twin Skeletons DPKsfdL
Ez
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Centuries-old
Gender:
Rank:
Irresistible
BerichtOnderwerp: [O P E N] Twin Skeletons   [O P E N] Twin Skeletons Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 13:36


Hij was van het kamp naar de twolegplace gegaan, om door de straten te zwerven, een vis te stelen uit een kraampje op de mark en die vervolgens rustig op te eten onder een struik. Maar daarna was hij naar de treecut place gelopen, om zo door de dunne strook Thunderclan gebied te sluipen, dat langs de treecut place lag. Vanaf daar kon hij doorlopen naar het Riverclan territory. Hij zat nu nog wel aan de Sunningrocks, dus moest hij de rivier nog over, maar dat was geen probleem vermits die bevroren was. Hij ging zitten, en probeerde zich te oriënteren, want hij wou naar fourtrees, maar hij wist niet meer precies hoe hij daar kon komen. Dus liep hij een beetje 'hopeloos' rond in het Riverclan territory.

+Open, weew welkom c:
En als je niet weet hoe het grondplan van het woud eruit ziet, hoop dat dit helpt:
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[O P E N] Twin Skeletons Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [O P E N] Twin Skeletons   [O P E N] Twin Skeletons Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 16:55

De vieze geur van de Bloodclan was zijn neus in gekomen en met een verwaande blik in zijn ogen liep hij op de kater af, die daar zomaar zat rond te lopen op zijn territorium. "Wat denk jij hier te doen?" Miauwde hij en hij keek neer op de witte kater. Dat ging dus zomaar niet. Alsof zijn indrukwekkende figuur nog niet genoeg was, duwde hij zijn borst wat vooruit en kneep hij zijn gele ogen samen. Panthergrowl hield niet van indringers. "Maak dat je wegkomt!" Beval hij tegen de ander.

+SC heeft echt een mega gebied op dat kaartje wowowowowow


[O P E N] Twin Skeletons EHnbxOu        0        [O P E N] Twin Skeletons 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Irresistible
Member
[O P E N] Twin Skeletons DPKsfdL
Ez
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Centuries-old
Gender:
Rank:
Irresistible
BerichtOnderwerp: Re: [O P E N] Twin Skeletons   [O P E N] Twin Skeletons Icon_minitimema 2 maa 2015 - 19:47


Een stem en Riverclan stank vertelde hem al gauw dat er enek at op komst was, en verveeld keek hij op. "Wat denk jij hier te doen?" Het leek alsof de grote, zwarte kater probeerde neer te kijken op hem, maar dat liet Irre niet zomaar gebeuren. Hij maakte zich groot, en trok sarcastisch een wenkbrauw op. De macho kat duwde zijn borstkas nog wat vooruit, en bijna barstte Irre in lachen uit. "Maak dat je wegkomt!" Nu hield de witte kat zich niet in, en hij begon hard en schel te lachen. "Laat me niet lachen! Ik vertrek echt niet omdat zo'n machootje als jou het mij vraagt!" zei hij, en keek de zwarte kat uitdagend aan. "En hoe gaat het met de clan, nog leuke, nieuwe weetjes voor me?" Hij wist dat hij nu al te ver gegaan was, maar hij wou deze kat wel eens uitdagen.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[O P E N] Twin Skeletons Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [O P E N] Twin Skeletons   [O P E N] Twin Skeletons Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 22:07

De witte kater barste in lachen uit en met een donkere blik keek hij de bloodclanner aan. "Laat me niet lachen! Ik vertrek echt niet omdat zo'n machootje als jou het mij vraagt!" zei de kat, en Panthergrowl gromde laag. "En hoe gaat het met de clan, nog leuke, nieuwe weetjes voor me?" De zwarte kater spande zijn spieren aan, en keek rustig van links naar rechts. Niemand om te zien wat hij allemaal wel niet ging doen tegen deze kater. Onverwachts sprong hij naar voren en haalde hij uit met zijn rechterklauw naar de witte, arrogante kop van de kater en met zijn linkerpoot sloeg hij in de schouders van zijn tegenstander.


[O P E N] Twin Skeletons EHnbxOu        0        [O P E N] Twin Skeletons 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[O P E N] Twin Skeletons
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: