Caught with blood on his paws [Clan]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Caught with blood on his paws [Clan]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitelion
Dark forest
Caught with blood on his paws [Clan] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 14:51

Met het nekvel van de kater in zijn bek sleepte Lionroar hem mee. Het camp was al in zicht, het was niet zo heel ver meer. Goddank, want hij begon buiten adem te raken. Een volwassen kat meezeulen was niet al te leuk, ook al was hij groter en was de kater verzwakt. Hij sleepte de bebloede kater het camp binnen en negeerde de nieuwsgierige blikken van de katten die hun dagelijkse bezigheden stopzetten. In het midden van het camp liet hij Lionroar vallen. Met een blik van walging in zijn ogen keek hij neer op de kater, alvorens zich om te draaien naar de dichtsbijzijnde kat. "Wil je alsjeblieft Everstar gaan halen?" De kater knikte en liep naar de Leadersden. Whitelion ging naast de bebloede kater zitten en probeerde zichzelf een beetje toonbaar te maken, aangezien het bloed van zowel de poes als van Lionroar op zijn lange witte vacht zat.

Vervolg op; https://www.warriorcatsnl.com/t22888-i-ve-learned-to-live-half-a-life
Voor heel Windclan~
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Caught with blood on his paws [Clan] V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 14:53

De kater stribbelde tegen de geweldige kracht die Whitelion op hem uitoefende door hem bij zijn nekvel te grijpen en naar het kamp te sleuren. Waar dacht hij wel niet dat hij mee bezig was?! Echter was hij afgezwakt door het gevecht met de poes en zijn poot - waar hij amper fatsoenlijk op kon staan - hielp al helemaal niet mee met het overeind krijgen van zijn lichaam. Uiteindelijk werd hij midden in het kamp losgelaten, waarna hij Whitelion iemand hoorde vragen of hij Everstar wilde halen. Waar sloeg dit allemaal op? Hij draaide zich woest naar de witte kater. "Waar denk je wel niet dat je mee bezig bent?" Gromde hij hem toe, zijn ogen vernauwend. Wat was hij van plan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowyowl
Member
Caught with blood on his paws [Clan] DPKsfdL
Lolo {Loïs}
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Timeless
Gender:
Rank:
Snowyowl
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 14:59

De geur van bloed prikkelde haar zintuigen en met een nieuwsgierige blik kwam ze haar den uitgestapt. Wat was er gebeurd? Ze trippelde naar de ingang van het kamp en zag daar Whitelion met Lionroar tussen zijn kaken. Lionroar, daar had ze geen respect meer voor. Nee, hij had iedereen als honden behandeld en ze geloofde al meteen dat hij iets verschrikkelijks gedaan had. Hij zat toch niet zomaar onder de krassen? "Wil je alsjeblieft Everstar gaan halen?" Miauwde Whitelion toen, en met een koele blik stapte Snowyowl naar voren. "Wat is er gebeurd?" Miauwde ze rustig, en ze keek neer naar de witte deputy die hevig aan het tegenstribbelen was. Ze stelde de vraag die iedereen wilde stellen, en ze keek naar Whitelion die ze op het moment meer vertrouwde dan haar eigen deputy. "Waar denk je wel niet dat je mee bezig bent?" Miauwde de een tegen de ander, en met een zachte sis keek Snowy naar het tafereel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Caught with blood on his paws [Clan] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 15:03

Hij richtte zijn blik op de witte poes. Daarna keek hij om zich heen, naar de andere nieuwsgierigen die zich om hen heen verzameld hadden, en daarna terug naar het mormel dat zich een deputy noemde. "Wacht tot Everstar hier is, dan hoort meteen de hele clan het", antwoordde hij aan de poes, ze intussen nog wat langer in spanning houdend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderfox
Member
Caught with blood on his paws [Clan] DPKsfdL
Bunny
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thunderfox
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 15:10

Hij werd wakker van geluiden buiten de Nursery, de geur van zijn vader werd overschaduwd door de sterke geuren binnen de Nursery en geïrriteerd kwam hij overeind. De tabby kater schudde zijn vacht uit en rekte zich uit. In de afgelopen drie maanden was hij aardig wat gegroeid en door het vele stoeien was hij best sterk geworden. Het was al lang duidelijk dat hij op zijn vader leek, aangezien ze dezelfde lichaamsbouw hadden en hij net zo stevig in zijn poten stond. De kitten geeuwde en trippelde de Nursery uit.
In het kamp kwam de geur van bloed hem tegemoet en even draaide Thunderkit zich af. Hij herkende de geur, maar kon er nog niet van zeggen dat hij het een plezierige geur vond om te ruiken. Al snel vonden zijn blauwe ogen de witte kater die hij "papa" noemde en een kater waarvan hij niet wist wat hij ervan moest denken. Lionroar had een vreemde reputatie in zijn ogen. Het was de oude partner geweest van zijn moeder, maar ze waren nu niet meer bij elkaar. Thunderkit had heimelijk de Deputy de schuld gegeven dat zijn moeder dood was en zijn vader zo veranderd was, maar zou dat nooit nu nog niet tenminste hardop uitspreken. "Wat is er gebeurd, pap?" vroeg hij, terwijl hij naar de witte kater trippelde. Lionroar gunde hij geen blik, die was het toch niet waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Caught with blood on his paws [Clan] R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 16:42

Lizard knipperde met haar oogjes toen de warmte naast haar verdween en plaats maakte voor de kilte van Leafbare lucht. Ze keek op naar Thunderkit die zich uit rekte in de opening van de nursery. Door het licht dat in de nursery scheen leek zijn vacht plots heel wat lichter dan wat het eigenlijk was, wat haar even deed twijfelen of het iemand anders was. Toen haar broertje plots verdween uit de nursery trok de kitten zich snel recht en trippelde achter de jonge kater aan. Ze zakte bijna door haar pootjes, maar wist zich nog net te herpakken. Haar ogen namen de omgeving in zich op toen ze eenmaal uit de nursery was. Thunderkit leek iets geroken te hebben, maar Lizard maakte eerder gebruik van haar ogen. Ruikvermogen was dan wel belangrijk, maar op dit moment besteedde de kitten daar niet veel aandacht aan. Lizard ging enkele staartrlengtes van Thunderkit zitten, die vlak bij hun vader stond. Vlak aan de poten van Whitelion lag een witte, met bloed besmeurde kater. Even haalde de kitten haar wenkbrauw op niet wetend wie of wat het was, maar toen de kater plots begon te spreken werden haar oogjes groot. De Deputy? Ze had van haar moeder geleerd om de hogere rangen te respecteren, iets wat ze bij warriors meestal niet deed. Bij Lionroar had ze een dubbel gevoel, maar ze had dan ook weer niet de neiging om hem te haten. Haar vader en broertje daarin tegen hadden een bepaalde karaktertrek die aangaf dat ze de deputy niet mochten. "Wat is er gebeurd, pap?" Lizard duwde haar gedachten weg toen haar sibling iets aan hun vader vroeg, dezelfde vraag die bij haar al op haar lippen lag. Ze zette een enkele stap naar voren en zakte door haar pootjes. Haar blik was op de deputy gericht, terwijl haar oortjes op Whitelion waren gericht, luisterend naar wat hij zou antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Caught with blood on his paws [Clan] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 10:19

Everstar was dicht in de buurt van het kamp toen een kat naar haar toekwam en zei dat ze meteen naar het kamp moest komen, dat er iets was met Whitelion en Lionroar. Everstar fronste bezorgd. Hadden die twee soms gevochten? Het zou haar niets verbazen. Toen ze in het kamp aankwam, zag ze echter meteen dat het Lionroar was die de meeste wonden droeg. White leek op het eerste gezicht ongedeerd. Wat was hier aan de hand. Ze ging tegenover hen staan en keek van de een naar de ander. "Wat is hier aan de hand?" vroeg ze streng. Er hing een ongemakkelijke sfeer in het kamp. Dit was meer dan een gevecht met een rogue geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolverinebite
StarClan
Caught with blood on his paws [Clan] DPKsfdL
Will the real Mimi girl please stand up
341
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Age is only a number
Gender:
Rank:
Wolverinebite
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 10:51

De grote tabby grijze kater had rustig in het kamp gelegen om zijn vacht te verzorgen. Het was een dag zoals elke ander tot Whitelion het kamp in kwam that is. Zijn bleke ogen keken op verrast om Lionroar net losgelaten te zien worden door zijn oud mentor en bracht zijn grote gespierde lichaam omhoog samen met enkele andere katten om te zien wat er aan de hand was. De kittens om hen heen begonnen al vragen te stellen en zo ook de witte warrior. Met een geiriteerde blik staarde wolf naar de warrior wat dacht Snowyowl wel niet zij was echt in geen enkele positie om vragen te stellen. Zijn ogen focuste zich weer op de witte warrior en keek nieteens op toen de rode leader binnen kwam. Hij sloeg even zijn dikke staart heen en weer en keek zijn oud mentor aan wachtend op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Caught with blood on his paws [Clan] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 13:35


Meer katten verzamelden zich rond het duo, en zo ook twee van zijn jongste kittens. Hij keek ze allebei aan, maar voor hij antwoord kon geven ging de rosse leider voor hem staan. Hij keek recht in haar ogen, en de blik in zijn ogen was niet een van schuldgevoel of woede, maar eerder een soort kille afstandelijkheid. Ik was gewoon een ommetje aan het doen, maar in de buurt van de outlook rock rook ik bloed. Ik besloot te gaan kijken, want het was alsof iemand hevig gewond was en ik kan mijn clangenoten niet laten uitmoorden, toch? Net toen ik de situatie kon zien, zag ik Lionroar, die woedend een poes aan het aanvallen was. Volgens mij heeft ze niets verkeerd gedaan, en het was al helemaal geen rogue, het was gewoon een clangenoot. Ik wil ertussen springen om de poes te redden, maar net op de moment duwt hij haar van de Outloock Rock." Hij stopte even, en na een korte stilte ging hij verder; "Ze kon niet meer gered worden.." De grote kater keek even naar zijn poten, haalde diep adem en keek weer op. "Ik heb dan mijn plicht gedaan, en hem naar het camp gesleurd zodat hij de straf die hij verdient kan ondergaan.", eindigde de kater zijn verhaal, en zoals hij het zo vertelde leek zijn geweten helemaal schoon. Dat hij de waarheid een klein beetje verbogen had, dat hoefde niemand te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Caught with blood on his paws [Clan] V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 13:53

Hij had niks om te vrezen. Alle katten keken hem verward en sommigen zelfs kwaad aan, maar hij had niks verkeerd gedaan. Die poes had hem aangevallen en het gevecht was over geweest, toen Whitelion tevoorschijn kwam en haar van de Outlookrock afwierp. Hij rechtte zijn rug en wilde op haar vraag antwoorden, toen Whitelion hem voor was en zijn verhaal deed. Zijn mond bleef open staan en hij keek even van Whitelion naar Everstar en weer terug naar de witte kater. Hij klemde zijn kaken stevig op elkaar en liet zijn blik zenuwachtig op Everstar vallen. Ze zou hem toch niet geloven? Hij was haar vriend, zoiets zou hij nooit doen. "Wat.." Kwam er zacht uit, bijna onhoorbaar voor de katten om zich heen. Hij bedacht zich dat hij in de problemen zat nu. In verschrikkelijke problemen. Whitelion had de poes alleen van de rots afgeduwd, de witte kater zijn geur zou nergens te vinden zijn op haar lichaam. En zijn geur was overal te vinden. Zijn vacht zat hij haar vacht, zijn wonden en die van haar toonden het gevecht dat ze hadden gehad. Maar het was niet de waarheid. Het klopte niet. "Ik.. hij.. nee.. hij.. dat is gelogen!" Hij wist niet meer wat hij moest zeggen en verslagen schoten zijn ogen naar zijn leider. Geloofde ze Witelion's woorden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Caught with blood on his paws [Clan] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 14:13

Het verhaal waar Whitelion mee aankwam was totaal niet wat ze had verwacht. Ze keek de witte kater aan. Er was geen spoor te zien van dat zelfingenomen lachje van hem dat hij droeg wanneer hij weer eens problemen had veroorzaakt en daar nog trots op was ook. Zijn gezicht was bloedserieus. "Ik heb dan mijn plicht gedaan, en hem naar het camp gesleurd zodat hij de straf die hij verdient kan ondergaan", sloot Whitelion zijn verhaal af. "Ik.. hij.. nee.. hij.. dat is gelogen!" riep Lionroar paniekerig. Everstar blik schoot naar haar deputy. Hij zag er verslagen uit. Everstar was een paar seconden stil. Ze wist niet wie ze moest geloven. Ze neigde meer naar haar deputy. Natuurlijk, hij was haar vriend. Whitelion was een warrior die vaak regels had overtreden en zich daar nooit voor had geschaamd, laat staan verontschuldigd. Maar ze mocht zich daar niet door laten leiden. Ze mocht Lionroar niet klakkeloos geloven, alleen omdat hij haar deputy was. Dit moest onderzocht worden. "Lionroar, wat heb jij op deze beschuldiging te zeggen?" vroeg ze, zonder warmte of geruststelling in haar toon. Ze vertrouwde hem... toch? De twijfel begon te knagen. Lionroar was veranderd. Hij was zichzelf niet meer sinds de dood van Skymask en het sterven van Icyrose had hem alleen nog maar killer en afstandelijk gemaakt. Was het mogelijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Caught with blood on his paws [Clan] V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 14:20


"Lionroar, wat heb jij op deze beschuldiging te zeggen?" De woorden verdubbelden zich als een echo in zijn hoofd en hij probeerde er een goed verhaal uit te bedenken, zodat hij kon laten zien wat er gebeurd was en hoe het gebeurd was. De poes was er door Whitelion vanaf gevallen, maar welk bewijs had hij daarvoor? De enige naast hem die het had gezien was de poes zelf, en die lag onder aan de outlook rock verwond en bedekt met zijn geur. Hij keek naar zijn poten, klemde zijn kaken opeen en sloot zijn ogen even. Hij moest rustig blijven. Zijn helderblauwe ogen werden uiteindelijk weer op haar gericht, hij ad de tijd blijkbaar genomen om na te denken en nu keek hij haar recht aan. Hij was de oude niet meer, maar zomaar iemand vermoorden? Nee. "Ik ben gaan jagen deze morgen en.. ik ben uiteindelijk op de outlook rock belandt omdat ik overzicht wilde hebben over het territorium. Toen kwam zij aan.." Hij slikte nerveus, zijn mond voelde droog aan. "Ze viel me aan, ze was kwaad over iets maar ik kreeg het niet uit haar, ik.. ik wilde niet met haar vechten, maar ze ging door en door en uiteindelijk moest ik terug vechten. Uiteindelijk zijn we gestopt en.. en .." Hij wierp zijn blik op de grond. "Toen ze weer stond kwam Whitelion aan en duwde hij haar van de rots af." Hij sloot zijn ogen. Het was de harde waarheid, maar het was een slecht verhaal. Hij keek weer omhoog naar Everstar. "Je.. je gelooft hem toch niet?" Als hij in haar voeten had gestaan dan had hij Whitelion vast wel geloofd. De kater was anders. Serieuzer, alsof hij de harde waarheid sprak. En hij? Hij was een nerveus wrak, gewond en vermoeid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Caught with blood on his paws [Clan] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 14:24

De leider leek te twijfelen bij zijn verhaal, wat hij eigenlijk wel verwacht had. Hij was niet de allerbraafste warrior van de clan, maar ze moest ook denken dat katten konden veranderen, toch? Lionroar vertelde het hoe het echt gegaan was, al was dat verhaal niet zo geloofwaardig. Hij keek hem aan, iets met medelijden in zijn verschillend gekleurde ogen, en daarna weer naar Everstar. "Waarom zou ik zonder goede reden een clangenoot doden? Over haar gesproken, we moeten haar een waardige laatste rustplaats geven.. We kunnen haar daar toch niet laten liggen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Caught with blood on his paws [Clan] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 14:38

Lionroar kwam met een tweede versie van het verhaal en Everstar wilde hem geloven, ze wilde het zo graag. Maar ze moest toegeven dat deze versie toch wel enigszins ongeloofwaardig was. Lionroar had met haar gevochten en vervolgens was Whitelion, die de naam van de poes niet eens kende, zomaar uit het niets opgedoken en had haar vermoord? White was een regelbreker, maar hij had niet zo zeer disloyaal geleken. "Je.. je gelooft hem toch niet?" zei Lionroar. Everstar antwoordde hier niet op.  "Waarom zou ik zonder goede reden een clangenoot doden?" wierp Whitelion ertegenin. "Over haar gesproken, we moeten haar een waardige laatste rustplaats geven.. We kunnen haar daar toch niet laten liggen?" Everstar knikte. "Jullie twee gaan mee. De rest blijft hier", zei ze, met 'jullie twee' natuurlijk de twee katers om wie het ging bedoelend. Ze moesten in ieder geval even weg uit het kamp. Er waren hier te veel katten, het was te druk. Bovendien moest ze het lichaam zien. Misschien waren er sporen te vinden die zouden bewijzen dat de deputy de waarheid sprak. Of Whitelion.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Caught with blood on his paws [Clan] V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 14:45


Hij bleef haar al die tijd aankijken, zenuwachtig en vragend, wachtend op een antwoord. Een antwoord die hij niet meteen kreeg. De poes zei dat ze beiden mee moesten komen en in plaats van er iets tegen te zeggen of nog iets eraan toe te willen voegen, zweeg en knikte hij. Hij kwam rustig weer tot een staande positie, omdat zijn poot teveel kracht niet aan leek te kunnen en zijn wonden hem pijnigden, maar dat wilde hij niet laten zien aan de clan. Nee, hij wilde niet zwak lijken. Gehoorzaam liep hij vervolgens achter Everstar aan, nog even een blik door het kamp werpend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Caught with blood on his paws [Clan] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Caught with blood on his paws [Clan]   Caught with blood on his paws [Clan] Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 14:51

De leader zei dat ze beiden haar moesten volgen, en dat was dan ook wat de twee katers deden. Whitelion met zijn kop opgeheven en zijn schouders naar voren, maar niet arrogant; dat zou zijn verhaal alleen maar ongeloofwaardig laten lijken. De lichtgekleurde kater naast hem leek pijn te hebben, maar deed zijn best om dat niet te laten merken. Niet dat het hem zo goed lukte, natuurlijk, maar de poging was aandoenlijk. Merk het sarcasme.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Caught with blood on his paws [Clan]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: