The goody goodness



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The goody goodness

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Pantherstar
StarClan
The goody goodness  Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: The goody goodness    The goody goodness  Icon_minitimevr 13 maa 2015 - 20:28

Met vlugge passen liep de zwarte kater door het Riverclan territorium. Hij had een prooi geroken, en is wat anders dan half-bevroren vis. Nee, dit was de geur van een reiger, en opgetogen liep hij zijn neus achterna. Als hij dit dier wist te vangen zou dat een hele prestatie zijn aangezien de Riverclan niet al te vaak vogels had te eten en zeker niet zulke grote. Ah, daar zag hij hem zitten! De kater klapte zijn nagels zachtjes uit en hij liet zichzelf in het gras zakken. Hij kroop langzaam naar voren, zijn schouders rollend en hij maakte zich klaar voor de sprong. Zijn gele ogen boorden zich emotieloos in zijn prooidier toen hij naar voren sprong en hij de nek van het beest doorbeet. Wat bloed droop op zijn zwarte pels, maar het was bijna niet te zien doordat het donker op donker was. Hij pakte het dier vast en begon hem terug te dragen naar het kamp. Voor de meeste katten zou de reiger te groot geweest zijn om terug te dragen, maar Panthergrowl was een grote kat dus kon hij hem met gemak dragen. Op zijn weg naar het kamp zag hij de kater Creamyfrost, die bekend stond om zijn aardigheid en hij was natuurlijk het neefje van de nieuwe leider. Even overwoog de Riverclanwarrior of hij op de ander af zou stappen. Hij had niet zoveel zin in een gezellig gesprek maar dan kon hij wel mooi laten zien dat hij een reiger gevangen had, en hij besloot het toch maar te doen. Hij liep op de ander af en legde zijn prooi neer. "Hallo daar," Miauwde hij en hij grijnsde naar de ander.

+1e post Creamyfrost
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
The goody goodness  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: The goody goodness    The goody goodness  Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 7:26

Stil was hij iets door zijn poten gezakt en zijn oren bewogen geconcentreerd. Zijn snorharen veegden over de grond terwijl hij richting de muis sloop. Muis was de prooi die hij het moeilijkst vond om te vangen, maar het lukte hem wel. Het ging enkel niet van harte, het koste hem veel energie. Toch deed hij er alles aan om voldoende prooi mee terug te nemen in leafbare, dus negeerde hij het feit dat hij er moe van werd. Toen hij dichtbij genoeg was sprong hij op boven op de muis, het diertje was te laat om te reageren. Hij dode de muis en bedankte starclan voor de prooi, daarna pakte hij de muis tussen zijn kaken. Hij trippelde terug richting het kamp toen de geur van een andere Riverclan warrior zijn zintuigen prikkelde, het was de geur van Panthergrowl. Meteen gleed de blik in zijn lichtblauwe ogen over de omgeving, opzoek naar de andere kater. Toen hij hem zag lopen glimlachte hij en liep hij naar hem toe. Hij volgde zijn voorbeeld en legde de muis voor zijn poten neer terwijl hij ook de zwarte kater begroette. “Hallo Panthergrowl.” Hij keek even naar de reiger en daarna naar zijn muis. Toen ontstond er een grijnsje om zijn lippen en keek hij Panthergrowl weer aan. “Nou voel ik mij wel een kluns met mijn kleine muis hoor.” Grinnikte hij. Je zag aan hem dat hij een grapje maakte, want het maakte hem helemaal niet uit dat de andere warrior een veel grotere prooi mee terug nam, want hij was helemaal niet jaloers aangelegd en daarnaast was het alleen maar goed voor de Riverclan. “Mooi vangst.” Zijn ogen glommen vriendelijk terwijl hij zijn staart om zijn middel sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
The goody goodness  Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: The goody goodness    The goody goodness  Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 17:09

De zwarte kater keek naar het muisje dat Creamyfrost neerlegde en hij trok een vragende blik, maar al snel was die weer verdwenen. Was dit nou het neefje van de leider? Iemand die met alleen maar een muis terug durfde te komen naar het kamp? "Hallo Panthergrowl." Miauwde de kater tegen hem en met een snelle glimlach keek de zwarte kater op. "Nou voel ik mij wel een kluns met mijn kleine muis hoor." Grapte zijn medeclanner en Panthergrowl grinnikte ongemakkelijk. Het was zo, hij was een kluns, al leek hij alleen maar een grap te maken. "Mooi vangst." Panthergrowl keek op toen hij het compliment hoorde en sloeg nutteloos met zijn staart op de grond. "Bedankt," miauwde hij terug en hij bewoog met zijn oortje. Wat moest hij doen? Weglopen en een vrolijk leven leiden of blijven en een verschrikkelijk saai gesprek aangaan? Hij wist het niet zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
The goody goodness  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: The goody goodness    The goody goodness  Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 11:08

Er ontstond een glimlach rond zijn lippen toen Panthergrowl hem bedankte voor het complimentje. “Wat vind jij leuker vissen of jagen?” Zijn ogen begonnen nieuwsgierig te fonkelen terwijl hij even met zijn staart over de grond veegde, voordat hij hem opnieuw rond zijn middel sloeg. Hij straalde een respect en vriendelijkheid uit, zoals alleen Creamyfrost dat kon. Het gaf hem iets naïefs, al was hij verre van naïef. “Het is een harde leafbare.” Even werd zijn blik iets afwezig, maar daarna keek hij de andere warrior weer aan. “Hoe gaat het verder met jou Panthergrowl?” Vroeg hij toen terwijl zijn blik even naar de lucht gleed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
The goody goodness  Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: The goody goodness    The goody goodness  Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 17:48

“Wat vind jij leuker vissen of jagen?” Vroeg Creamyfrost en met een grijnsje keek Panther de ander aan. "Ik denk jagen, vissen kost zoveel geduld." Antwoordde hij en hij wist niet of dat eigenlijk wel een goed antwoord was. Er zouden vast toch wel andere Riverclanners zijn die niet van vissen hielden? “Het is een harde leafbare.” Miauwde zijn clangenoot en hij knikte met een frons op zijn gezicht. Dat was waar, zeker nu de Riverclan een zooitje was. Niemand leek zich nog aan de regels te houden. “Hoe gaat het verder met jou Panthergrowl?” Vroeg Creamy aan hem en zijn gele ogen die hij eerst op de grond gericht had, gleden omhoog en hij keek nu recht de blauwe in. "Ik denk wel goed. En met jou? Ben je al een beetje gewend aan je tante die nu zomaar leider is?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
The goody goodness  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: The goody goodness    The goody goodness  Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 10:34

Hij knikte langzaam toen Panthergrowl zei dat jagen veel geduld koste. “Het kost zeker veel geduld, maar dat geeft ook een bepaalde rust vind ik. Je kunt je wat meer ontspannen.” Hij hield nou eenmaal meer van vissen dan van jagen. Hij was er ook veel beter in. Jagen lukte hem wel, maar wel met moeite. Toen de andere warrior vroeg hoe het met hem ging keek hij even naar zijn voorpoten. Hij slikte voordat hij weer opkeek naar Panthergrowl. “Het gaat wel goed. Al vind ik het soms nog wel lastig dat Butterstar nu leider is. Ik vind het geweldig voor haar en ze doet het super, ik had ook niet anders verwacht. Het is alleen wel lastig dat ik niet altijd meer zomaar bij haar langs kan gaan en dat ze het veel drukker heeft, dat mis ik wel.” Hij toverde een glimlach rond zijn lippen om te verbergen dat het hem eigenlijk best wel pijn deed. Hij vond het niet eerlijk om te wensen dat het nooit gebeurd was, maar moeilijk was het wel. “Maar ze doet het goed hè?” Ondanks zijn pijn ontstond er een trotse fonkeling in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The goody goodness
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: