Big changes - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Big changes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Blackpaw
Member
Big changes - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big changes   Big changes - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 13:14

~ Hahahah Emberkwal xD Dat vond ik serieus even veel te grappig xD

"Wat vet leuk voor je Maze!" Natuurlijk was ze hier ongelofelijk blij om. "Eh, ja nou best goed." De laatste keer dat ze hem had gezien had ze alles de goede richting op geduwd. Emberpaw leek hard zijn best te doen om het goed te maken. "Ik zou hem graag nog meer zien, maar dat is denk ik gewoon hoe ik ben. Als ik iemand wel.. tsja.. zie zitten, dan ben ik het liefst zo veel mogelijk met hem." Misschien wel iets te veel, wat best raar was, want over het algemeen was ze geen kleffe poes. "We zien we hoe het loopt."


Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Big changes - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Big changes   Big changes - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 13:23

Black leek erg blij. "Ik zou hem graag nog meer zien, maar dat is denk ik gewoon hoe ik ben. Als ik iemand wel.. tsja.. zie zitten, dan ben ik het liefst zo veel mogelijk met hem.", antwoordde de gestreepte poes. "We zien we hoe het loopt.", vervolgde Black. Mazepaw knikte, waarna hij besloot dat het tijd werd om van onderwerp te veranderen. "En hoe gaat het met je trainingen?",
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Big changes - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big changes   Big changes - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 13:28

Mazepaw knikte, maar echt blij leek hij niet voor haar. Even leek ze iets van vijandigheid te ruiken, maar ze besloot meteen dat ze zich dat verbeelde en ze zette het opzij. "Oh god, praat me er niet van. Dauntrose heeft kittens gekregen en ze is all over the place. Volgens mij valt het haar ongelofelijk zwaar. Laatst ging ik de twee kittens opzoeken in de nursery, en daar was ze niet eens. Ze had ze daar gewoon met z'n tweeën achtergelaten. Ze zegt dat ze me nog wil trainen, ondanks dat ze pas een week geleden is bevallen. Maar ik weet niet of ze het wel aankan hoor."


Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Big changes - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Big changes   Big changes - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 14:09

"Oh god, praat me er niet van. Dauntrose heeft kittens gekregen en ze is all over the place. Volgens mij valt het haar ongelofelijk zwaar. Laatst ging ik de twee kittens opzoeken in de nursery, en daar was ze niet eens. Ze had ze daar gewoon met z'n tweeën achtergelaten. Ze zegt dat ze me nog wil trainen, ondanks dat ze pas een week geleden is bevallen. Maar ik weet niet of ze het wel aankan hoor.", Mazepaw luisterde aandachtig. "Het komt wel goed, hoor", glimlachte de gestreepte kater. "Mijn trainingen gaan ook niet zo goed, als Tallshadow niet de zoon van de clanleader geweest, had ik al lang een nieuwe mentor geëist",
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Big changes - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big changes   Big changes - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 14:53

Blackpaw begon te lachen. "Ja, Tallshadow is een typetje. Hij moet je liggen. Ik denk dat hij iets te.. actief is naar jouw zin?" Tallshadow kon best wel een militaire orde in z'n eentje zijn. Black kon er wel om lachen en ze had al veel van hem geleerd. En soms 'militairde' ze hem terug. Maar ze kon zich voorstellen dat niet iedereen die manier van trainen leuk vond.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Big changes - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Big changes   Big changes - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 16:13

"Wel, hij leert me gewoon geen dingen die ik later ga gebruiken", legde de gestreepte kater uit. Aan takken hangen? Waar ging hij dat later gebruiken? Moest hij niet leren jagen en vechten? Ach ja, hij zou ooit wel aan het warriorschap geraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Big changes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: