Theorie [1]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Theorie [1]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Theorie [1] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Theorie [1]   Theorie [1] Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 17:58

Tijd voor theorie it was, op zoek naar de desbetreffende apprentice dan maar. Vandaag was de beurt aan Lurking, aan de ene kant omdat hij geen zin had in de rest, aan de andere kant omdat hij niet fit genoeg was het territorium in te gaan en ze te zoeken vanwege de wonden door het gevecht met Windclan. De kater wiens naam in zijn hoofd was opgekomen zat echter haast recht voor de medicine den -waar Tall toch heen gestuurd was door Little (zij het een paar dagen terug)- dus het leek hem een prima iets om dat nu te doen. Bovendien moest hij nodig weer eens met die dodo praten want er waren toch wat geruchten zijn oren binnengekomen. In het kamp zitten was verschrikkelijk saai, tenzij je buddies was met de medicine cat en wat apprentices en elders waardoor je alle nieuwtjes kende. "Yo," Mauwde hij tegen de apprentice, toen die langsliep, en gebood hem naast hem te komen zitten. "Iets meegemaakt?"

( Lurkingpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Theorie [1] KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Theorie [1]   Theorie [1] Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 19:50

Rustig wandelde hij het kamp binnen. Een raaf zat tussen zijn kaken en hij was toch lichtjes trots geweest op zijn vangst. Toen hij naar de prooistapel liep om deze daar te droppen, zag hij opeens... Tallshadow zitten. He, dat was al een eindje geleden, leefde die dodo nog? Hij zuchtte, gooide de raaf op de stapel en wandelde rustig verder. Zijn gezicht nog steeds vlak, emotieloos, zoals altijd. "Yo," gebaren om te zitten. "Iets meegemaakt?" Hij keek even kort naar hem en schudde zijn kop. "Nee, hoezo?" zei hij gewoon. Kom op schiet wat op, dan kon hij misschien nog iets met Rough of Cinder doen voordat het avondeten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Theorie [1] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Theorie [1]   Theorie [1] Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:01

Tall rolde dramatisch met zijn ogen en gebaarde nog eens dat de ander moest gaan zitten, al wist hij wel dat hij dat tot in het einde der tijden kon blijven doen. De dodo was niet voor niets uitgestorven, gestreste beesten, gingen nooit zitten. "Waarom ruik ik meer geuren op jou dan alleen jou?" Vroeg hij dus maar, lekker rechtstreeks, moest Lurk van houden toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Theorie [1] KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Theorie [1]   Theorie [1] Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:06

Een rol van diens goudkleurige ogen werd met een zucht ontvangen. Sommige tabby's waren ook zo niet leuk, kijk maar naar Ember en Tall en Ace. Fact. Maze was geen tabby, hij had lange vlekken. En Wind ook. Al de rest kon de pot op. Toen deze nogmaals gebaard dat hij moest zitten, bleef de apprentice deze keer uit koppigheid rechtstaan. "Waarom ruik ik meer geuren op jou dan alleen jou?" Hij snoof even. "Is dat iets dat jou aangaat dan?" Snoof hij kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Theorie [1] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Theorie [1]   Theorie [1] Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 17:26

Tall hield zich in niet nog eens met zijn ogen te rollen, en knikte in plaats daarvan met een glimlach die wel duidelijk maakte dat het inderdaad hem wat aanging. "Yep, ik ben nog steeds je mentor," Antwoordde hij simpeltjes. "Plus, om je goede raad op te volgen moet ik nog steeds wel de info hebben over de katten die dicht bij me staan," Geen vraag, stelling. "Dus," Begon hij weer, "Was het gezellig met Roughpaw?" Score!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Theorie [1] KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Theorie [1]   Theorie [1] Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 9:08

"Yep, ik ben nog steeds je mentor," Bij die woorden vernauwde hij kort zijn ogen. "Nee," zei hij daarop. Nee, hij was niet zijn mentor, ga weg. "Plus, om je goede raad op te volgen moet ik nog steeds wel de info hebben over de katten die dicht bij me staan," Hij snoof lichtjes en keek de kater met een ijzige, brandende laserschietende blik aan. "Dus," zei deze. "Was het gezellig met Roughpaw?" wel meteen knipperde de kater met zijn ogen. "Als je haar ruikt, dan kan dat best, ze slaapt naast me in de den," zei hij op een neutrale toon, totaal het punt negerende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Theorie [1] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Theorie [1]   Theorie [1] Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 17:46

Hij negeerde de hele 'nee' en zag de laserogen als een teken om te glimlachen naar de kater. Zijn ogen stonden echter serieus met een licht ondeugende twinkeling. "Als je haar ruikt, dan kan dat best, ze slaapt naast me in de den," Tall bewoog zijn hoofd even in de officiele 'no kidding' move, "Oke, bedankt voor de uitleg," Merkte hij droogjes op, maar trok toen zijn wenkbrauwen vragend op, "Was het, gezellig, weet je wel, dat dat je met iemand kan praten zonder dat je elk moment diegene's hoofd eraf wilt halen,"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Theorie [1]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: